Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1461/2057 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, pitkästynyt, alarehevä nainen etsii päiväkahviseuraa hyvin vuoksi.

Vierailija
1462/2057 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v normaali kokoinen nainen, alisuoriutuja jolla elämä hiukan hukassa, tykkään bilettää ja bailata mutta kun se oikea tulee vastaa haluan perustaa perheen ja asettua aloilleni mahdollisimman nopeasti.

Arvostan itseäni paljon ja siksi yleensä kompromissit ovat hankalia, en tee mitään mitä en halua tehdä, en kysele lupia tai hypi muiden pillien mukaan.

Eläimet, työ, opiskelu ja moni muukin asia menee suhteen ja miehen edelle.

Muuten maalaisjärjen omaava ja mukava ihminen, vähän tunteeton ja kylmä enkä avaudu kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2057 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1464/2057 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on aikaa vastata!?!

Vierailija
1465/2057 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen, pitkästynyt, alarehevä nainen etsii päiväkahviseuraa hyvin vuoksi.

Alarehevä? 😂

Vierailija
1466/2057 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
1467/2057 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva, keski-ikäistyvä, itsepäinen ja seksistä välittämätön mies etsii seuraa, kun minun aikatauluun sopisi.

Vierailija
1468/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias nuori nainen, joka sairastaa ahdistuneisuushäiriötä ja on pahasti traumatisoitunut. Terapiassa käyn.

Toivottavasti tykkään pelata pleikkaria ja katsoa sarjoja. Jos toisaalta et, teen ne mieluusti myös itsekseni ja saamme molemmat omaa aikaa.

Tykkään urheilla ja käynkin neljä kertaa viikossa salilla. Rakastan luontoa, eläimiä, hyvää ruokaa, musiikkia ja kaikenlaista taidetta.

Rentoudun parhaiten mökkimaisemassa järven rannalla ja arkena minut löytää koneen äärestä tekemässä opintojani.

Tykkään ruoanlaitosta, mutta en ole hyvä siinä.

Olen hyvin seksuaalinen eli seksiä paranee saada runsaasti. En kuitenkaan syty mistään ihmeellisestä sielläkään. Perusjutut innostaa ja nautin niistä eniten. Sama pätee muutenkin elämässäni. Nautin yksinkertaisuudesta ja tavallisiudesta. Se tuo kivaa vaatapainoa sekavaan mielialaan 🙏🏽

Vierailija
1469/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nuori nainen, joka sairastaa ahdistuneisuushäiriötä ja on pahasti traumatisoitunut. Terapiassa käyn.

Toivottavasti tykkään pelata pleikkaria ja katsoa sarjoja. Jos toisaalta et, teen ne mieluusti myös itsekseni ja saamme molemmat omaa aikaa.

Tykkään urheilla ja käynkin neljä kertaa viikossa salilla. Rakastan luontoa, eläimiä, hyvää ruokaa, musiikkia ja kaikenlaista taidetta.

Rentoudun parhaiten mökkimaisemassa järven rannalla ja arkena minut löytää koneen äärestä tekemässä opintojani.

Tykkään ruoanlaitosta, mutta en ole hyvä siinä.

Olen hyvin seksuaalinen eli seksiä paranee saada runsaasti. En kuitenkaan syty mistään ihmeellisestä sielläkään. Perusjutut innostaa ja nautin niistä eniten. Sama pätee muutenkin elämässäni. Nautin yksinkertaisuudesta ja tavallisiudesta. Se tuo kivaa vaatapainoa sekavaan mielialaan 🙏🏽

*Toivottavasti tykkäät

Vierailija
1470/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronainen etsii itselleen tavallista alfaurosta!

Olen kaunis ja urheilullinen opiskelija.

Eniten pidän miehessä hyvästä huumorista, siitä että voin luottaa ja tukeutua mieheen, ja koen itseni arvostetuksi ja oloni turvalliseksi hänen vierellään.

Olen sellainen muumimamma, joka huolehtii lähimmäisistään ja heidän tarpeistaan.

Tykkään ulkoilla ja tehdä hyvää ruokaa.

Haluaisin joskus koiran ja lapsia. Ja ihanan kodin.

Toisaalta, pärjäisin myös ilman.

Etsin miestä täyttämään elämääni hieman lisää!

Vierailija
1471/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näissä suurimmassa osassa ilmoista ole mitään raatorehellistä!

Vierailija
1472/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nainen, joka ottaa minkä tahansa suomalaisen miehen. Hän metsästää niitä FB: ssä ja IG: ssä. Ja ei pysähdy mihinkään kiinni suomalaista miestä. -> 

Beatriz Grimaldi the Gold Digger

Tämä lautajonne iski jo tähänkin ketjuun, menisit vaikka kuselle välillä, saatanan urpo.

Vierailija
1473/2057 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihiiri kaipaa kotikollia.

Vierailija
1474/2057 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
1475/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44v kalju, keskivartalo lihava, 182cm, introvertti hiljainen mies. Minulla on kaksi ala-koulu/eskari ikäistä lasta, jotka asuvat kanssani. Harrastan kävelyä ja auton korjaamista. Minulla on kaksi vanhaa autoa, ei kuitenkaan museo ikäisiä. Luen jonkun verran. Minulla on hyvä yleistieto, seuraan politiikkaa yms ja myös keskustelen niistä. En ole romanttinen. Vaatteeni ovat ehjiä ja puhtaita, mutta ostettu prismasta. Myös lasten vaatteet ostan prismasta. Pelkään lasten tulevaa teini-ikää, varsinkin tyttöni. Osaathan olla lasten/teinien kanssa? Siis olla aikuinen niille, ei niiden paras kaveri. Varsinkin tyttäreni osaa kietoa minut pikkurillinsä ympäri.. Olen koiraihminen, vaikkei minulla nyt ole koiraa. Olen töissä, tienaan ihan ok. Seksi ei ole minulle erityisen tärkeää, kunhan joskus, sitten joskus. Ulkonäölläsi ei ole merkitystä, kunhan et ole susiruma. Iälläsi ei ole väliä, kunhan et ole eläkkeellä tai vielä lapsilisän piirissä. Älä tupakoi, äläkä juo enemmän kuin minä. Juon viikonloppuna jonkun oluen 2-4, joskus käyn kapakassa 2-4/vuosi. Olen välillä vähän saamaton, mutta pienellä nalkutuksella käyttökelpoinen. En ihan toivottoman tyylitajuton, pidän taiteista. Eroitan 16-väriä.

Hyvä tuo " pienellä nalkutuksella käyttökelpoinen " kohta. Näinhän se taitaa usein olla :)

Vierailija
1476/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173-senttinen ex-beauty, nykyisin viisi kiloa normi BMIn yläpuolella. Tykkää haikailla menneistä voiton vuosistaan, niin urallisesi kuin ulkonäöllisestikin. Keskenmenojen vuoksi lapseton. Neljän kympin paremmalla puolella. Kulttuurisuuntautunut, liike-elämän osaaja. Akateemikko. Siitä huolimatta suhteellisen p.a. Huumorintajuinen, viinille perso ja viinipäissään salatupakoitsija. Siisti, hoitaa taloustyöt. Kokkauksessa ei huono, mutta jakaa sen siipalle jos voisi Huoo urheilulajeissa innokas luontokävelijä. Keittiöpsykologi, muttei niin rasittava miltä kuulostaa. 

Vierailija
1477/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna123 kirjoitti:

173-senttinen ex-beauty, nykyisin viisi kiloa normi BMIn yläpuolella. Tykkää haikailla menneistä voiton vuosistaan, niin urallisesi kuin ulkonäöllisestikin. Keskenmenojen vuoksi lapseton. Neljän kympin paremmalla puolella. Kulttuurisuuntautunut, liike-elämän osaaja. Akateemikko. Siitä huolimatta suhteellisen p.a. Huumorintajuinen, viinille perso ja viinipäissään salatupakoitsija. Siisti, hoitaa taloustyöt. Kokkauksessa ei huono, mutta jakaa sen siipalle jos voisi Huoo urheilulajeissa innokas luontokävelijä. Keittiöpsykologi, muttei niin rasittava miltä kuulostaa. 

Voi kun tulisit minua joskus vastaan, voitaisiin kävellä yhdessä suomen luontoa kiertäen.

Vierailija
1478/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas kurvikas viisikymppinen nainen, ei kaipaa parisuhdetta vaan kiihkeää seksiä. Hyvä pylly ja tissit, kauniit kasvot joille saa tulla.

Nimim: no strings attached

Vierailija
1479/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittäkymppiä lähestyvä synnyttämätön nainen, ehkä liiankin pitkällisesti koulutettu. Johtotehtävissä, eli taipumuksia pomottamiseen. Verbaalisesti lahjakas enkä pelkää kertoa mielipiteitäni, voin joskus olla aika tiejyrä.

Aikalailla vihervasuri, sekä kasvissyöjä ja ilmastohihhuli.

Treenattu kroppa, mutta takamus on turhan muhkea ja reisieni lihakset voivat pelottaa herkkiäluontoisia. Kasvoiltani olen melko kaunis ja rypytön, mutta hampaat eivät ole ihan suorassa rivissä.

Haluan miehen joka jaksaa keskustella, olla aktiivinen, kokeilla uusia asioita ja tehdä aloitteita. Pitää olla työpaikka ja asunto. Ei saa olla huollettavia tai exiä jotka vievät kaiken aikasi. Minusta ei tule sinulle kokkia, kodinhoitajaa tai terapeuttia. En ehkä halua koskaan muuttaa yhteen kanssasi.

Rakastan seksiä ja tykkään käydä klubeilla ja liikkua swingers-piireissä - tykkääthän sinäkin? Miehen lisäksi haluan myös koiran.

Anyone?

Vierailija
1480/2057 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias usein väsynyt erakkohiiri. Inhoaa kotitöitä, kaupassa käy ja ruokaa laittaa, kun tulee nälkä. Käy kuntosalilla, kun jaksaa. Ihailee lihaksia omia ja muiden. Tykkää analysoida asiat puhki. On pitkänhuiskea ja ylävartalopainotteinen. Pitää ystävällistä, lihaksikkaista ja jännistä miehistä. Haaveilee suhteesta, jossa saisi olla oma itsensä, mitä lie tarkoittaakaan. On jääräpäinen ja jees jees nainen. Näkee elämän synkkänä. Suhteessa voi olla rasittava riippuja. Keskittyy mieheen niin, että unohtaa oman itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme