Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija M48, joka haikailit perääni. :) Et välttämättä ole liian vanha laisinkaan, laita rohkeasti sähköpostiosoite esille.
Terveisin se 37-vuotias ihana peruskalliota vailla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostava nainen olen.
Et kertonut enempää. Kerro pois. Hyvät ja huonot.
Hra 925 ei ole vielä päässyt deiteille joten ylös!
Kik-soveltaja kirjoitti:
Täällä nainen joka pussaa ja pitää hyvänä. Olethan mies jolla on talous kunnossa ja haluat auttaa minua saamaan pienen velkataakkani kuntoon. Pieni siksi, että jos työelämäni olis nyt siinä kunnossa kuin yleensä ollut, saisin maksettua velat ja ulosotot alle kahdessa vuodessa.
Iälläsi ei ole mulle väliä. Ihmisellä on. Et ole äkkipikainen, se on tärkeää että sinulla on olemassa terveitä tapoja käsitellä kurjia asioita elämässä. Sinulle taas ei ole väliä sillä olenko lihava vai laiha, koska ensimmäistä olen nyt, ja toinen on realistista monen asian summana parin vuoden sisällä.
Kotini olis supersiisti ja tyylikäs jos olis minimalistinen. Sitä se on joskus ollutkin ja sitä kaipaan.
Luonteeltani omen perfektionisti sen kanssa että ihmisen tulis olla sama niin ajatuksissa kuin puheissakin. Ja vaikka olen sydänjuuria myöten, niin vakaviakin väärinymmärryksiä näyttää olevan mahdollista tulla. Sinulta edellytän sen että oikeasti ymmärrät asiat positiivisesti ensin etkä etsi konfliktia tai vikaa tai negaa.
Olen siis tässä asiassa kärsimyksissä välillä, vaikkei mun mielestä selvää suomea voi ymmärtää väärin. Tai ainakin pitäis ymmärtää ensisijaisesti positiivisesti kaikki mitä sanon koska se on mun maailmankatsomus.Omen siis naiivi hölmö jota on helppo rääkätä väittämällä valehtelijaksi tai epäaidoksi. Kumpaakaan en ole mutt kärsin suunnattomasti jos tuo osa elämästä ontuu ett jutteluista tehdään taistelutanner.
Haluan elää selkeää elämää ja kaipaan saada turvallisen miehen, joka on aidosti mukava ja elämässä mukana. Tavoitteena että elämä on parempaa jo huomenna. Ja vuoden päästä vieläkin selvemmin parempaa. Ollaan siis yhdessä eteenpäinkatsojia ja toistemme tukena.
Otan käyttöön Kik-sovelluksen.
Melkoinen avaus että heti alkuun mainitaan kuinka miehellä pitää olla talous kunnossa, kun taas itselläsi on rahat ulosotossa. No, rehellistä.
Kehityskohdenaisen kanssa jää äkkiä luu käteen. Tunnen muutamankin jotka hyvinä aikoina deittailevat ihan erilaisia miehiä, mutta huonoina aikoina tuki ja turva kelpaa. Mies tukee rahallisesti ja tarjoaa olkapäätä, mutta kun talous ja kilot on saatu kuriin, Herra Peruskallio upgreidataan komeampaan ja hauskempaan tyyppiin.
Olen kaikin puolin tavallinen, normaali ja kivuliaan keskiverto. Ulkonäöllisesti, urallisesti ja luonteelta. Ei mitään erikoista ja muista erottavaa "haskaa faktaa". Pistähän viestiä.
hra 925 kirjoitti:
Hra 925 ei ole vielä päässyt deiteille joten ylös!
Luitko pari viestiä ylempänä olevan kommentin, joka on osoitettu sinulle? Meitä kaikkia kiinnostaisi vastauksesi. Ihmetellään porukalla, kuka sulle kelpaisi, jos parin vuoden ikäero on turnoff muuten unelmanaisen kohdalla. Herää pahvi, älä nuku onnesi ohi.
Minä tämmöinen, näytän tämmöiseltä, kuulostan tämmöiseltä ja olen tämmöinen.
Täällä 37 vuotias äitinsä kanssa asuva mies vailla seuraa. Tosin ei paljon kyllä kiinnosta seura. Sairastan skitsotyyppi, masennusta, tuhopolttohimoa ja tuurijuoppoutta. Etsin vain yhden illan juttua ja toivon sun sen jälkeen häipyvän elämästäni. Runkkaaminen on kyllä mukavampaa , nopeampaa ja siistimpää. Ylipainoa on kymmenisen kiloa enkä pese hampaitani. Suihkussa käyn kolme kertaa viikossa ja silloin vaihdan alusvaatteeni. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa mutta mielellään älkää vaivautuko
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Olen 30-vuotias, treenattu, 172 senttinen, luonnollisesti kalju mies. Pukeudun kuin Dressmannin malli, aina. Huolitellut vaatteet tuovat esiin veistoksellisen vartaloni. Minulla on kaupallinen korkeakoulutus ja työkseni teen miljoona kauppoja. Viime vuonna myin yli 10 miljoonalla. Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Olen elämässäni laskenut aina kaiken ja lasken aina oikein. Erittäin älykäs ja pragmaattinen. Yhden nettitestin mukaan 95% maailman kansasta on vähemmän psykopaatteja kuin minä. Minulla ei kuitenkaan ole joillekin psykopaateille ominaista tarvetta rikkoa sääntöjä, minun kohdalla se on päinvastoin. En ole koskaan tuntenut mitään, enkä ymmärrä niitä. Ihmiselle lajityypilliset käytösmalli edelleen hukassa. En pidä lapsista, eläimistä tai ihmisistä. Harrastan heviä, sijoittamista, kehonrakennusta ja scifi/fantasiaa. En ole koskaan tarvinnut apua tai tukea. Etsin toista samanlaista, jonka kanssa luoda Talous imperiumi. Hyvä kroppainen, tyylikäs ja jäätävä laki nainen on eroottinen unelmani.
Täällä 37-vuotias sinkkunainen (eronnut pitkästä liitosta 4 vuotta sitten), kissa löytyy, lapsia ei (eikä tule). Käyn töissä, ei päihdeongelmia, olen naamalta ihan nätti ja kropalta liikunnallinen. Introverttinä en jaksa kyläluutia kovinkaan paljon, enkä jaksa mitään kylkimyyryä kulkea sunkaan kanssa - oma tila ja oma aika on arvokasta, mutta kainalopaikka ja kaveri erilaisiin tapahtumiin, ulkoilemaan/retkeilemään, sohvaperunoimaan jne. olisi kova sana. Osaathan nukkua toisen ihmisen kanssa, etkä häiriinny jos kissa kävelee yltäsi kerran, pari yössä. Kissa on seniori ja mulle kovin rakas. Mielenterveystaustaa on, mutta homma on hallinnassa ja lääkitys kohdallaan, joten asia ei näy arjessa mitenkään mulle, eikä sullekaan. Oon huono ihastumaan ja rakastumaan, mut ota riski ja kontaktoi. 😘
Olen kuusikymppinen vihervasurifemakko, ja körttiläinenkin vielä. Olen kroonisesti sairaan tyttäreni omaishoitaja, ja itsellänikin on vakava sairaus. Vastapainona kyllä olen älykäs ja huumorintajuinen, ja minulla on akateeminen loppututkinto. Sängyssäkään ei ole tullut moitteita....No, onneksi ei tarvi treffi-ilmoa tehdä, kun on jo viitisen vuotta ollut hyvä aviomies rinnalla...
Liikemies kirjoitti:
Olen 30-vuotias, treenattu, 172 senttinen, luonnollisesti kalju mies. Pukeudun kuin Dressmannin malli, aina. Huolitellut vaatteet tuovat esiin veistoksellisen vartaloni. Minulla on kaupallinen korkeakoulutus ja työkseni teen miljoona kauppoja. Viime vuonna myin yli 10 miljoonalla. Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Olen elämässäni laskenut aina kaiken ja lasken aina oikein. Erittäin älykäs ja pragmaattinen. Yhden nettitestin mukaan 95% maailman kansasta on vähemmän psykopaatteja kuin minä. Minulla ei kuitenkaan ole joillekin psykopaateille ominaista tarvetta rikkoa sääntöjä, minun kohdalla se on päinvastoin. En ole koskaan tuntenut mitään, enkä ymmärrä niitä. Ihmiselle lajityypilliset käytösmalli edelleen hukassa. En pidä lapsista, eläimistä tai ihmisistä. Harrastan heviä, sijoittamista, kehonrakennusta ja scifi/fantasiaa. En ole koskaan tarvinnut apua tai tukea. Etsin toista samanlaista, jonka kanssa luoda Talous imperiumi. Hyvä kroppainen, tyylikäs ja jäätävä laki nainen on eroottinen unelmani.
Hmm... entäpä kirjoittaminen? Laskin aika monta yhdyssanavirhettä "laki nainen" tai "Talous imperiumi". Nämä piti olla rehellisiä ilmoja, Kauppakorkeassa oppii taatusti laskemaan, niin kuin myös kirjoittamaan. Just sayin´.
Liikemies kirjoitti:
Miten voit työskennellä myynnissä noin surkealla kielitaidolla? Onko työkielesi englanti?
Naulaa kirjoitti:
Liikemies kirjoitti:
Hmm... entäpä kirjoittaminen? Laskin aika monta yhdyssanavirhettä "laki nainen" tai "Talous imperiumi". Nämä piti olla rehellisiä ilmoja, Kauppakorkeassa oppii taatusti laskemaan, niin kuin myös kirjoittamaan. Just sayin´.
Eikä pelkät yhdyssanat. Tuohan on kielellisesti aivan karsea teksti muutenkin.
Erittäin kehopositiivinen ja sysiruma vakaumuksellinen feministi. Puskat rehottaa sekä ylä- että alanivusissa. Tukkakin on rasvainen, suihku kun on epäokologista luonnonvarojen tuhlausta.. Vihaan miehiä, mutta kaikesta huolimatta patonki maistuu piirakkaa paremmalta ja naisetkin ovat todella ****aisia.
Olen 41-vuotias apulaisprofessori, voitan sinut kaikessa urheilussa. Olen hyvä kaikessa missä haluan olla ja tottunut ihailuun ja huomioon. Inhoan kaikkea keskinkertaisuutta ja mitättömien asioiden kanssa käpistelyä. En ole kiinnostunut suunilleen mistään mistä oma viiteryhmä, tyyliin sisustus, mökkeily, hitaat aamut ja lasten ruutuajat. Sukujuhlissasi tuijotan lasittuneesti eteeni. Lähinnä kiinnostaa valta, maine ja rakkaus. Lapsia on, ekan asunnon ostin vasta nelikymppisenä, siihen saakka muutin maata parin vuoden välein. Näen itseni omia polkujaan kulkevana sankarina jonka elämä on legendaarista seikkailua. Tiedostan harhaisuuteni mutten välitä. Haluan miehen joka ei alistu yleisöksi elämääni. Pitää minua kuin hentoa kukkasta, antaa minun kohdella kuin miestä ja osaa olla palvottavana. Sängyssä pitää olla ihan eläin. Olen suhteessa hirveän vaativa, vaadin kaiken huomion ja rakkauden, olen mustasukkainen, jos pelästyn torjuntaa tai menettämistä niin muutun kylmäksi. Jos sinusta tulee needy fanboy niin jätän sinut heti. Katoan omiin ajatuksiini pitkäksi aikaa, minulla on milloin mikäkin himmeli kesken. Olen usein väsynyt ja haluan vain olla. Murehdin lasten asioita ja haluan puhua niistä. Katson deittiohjelmia. Takapihani on ihan järkky, kaadoin yhden puun enkä viitsinyt tehdä sille mitään vuoteen.
Etsin miestä jolla sama vakaumus kun itsellä ja samat elämän tavoitteet. Minulla on tavoitteita elämässä jotka aion saavuttaa. Toivottavasti sinullakin on elämässä tavoitteita. Saatan joskus kadota viikoksi jonnekin, älä ota henkilökohtaisesti. Arvostan vapautta ja omaa rauhaa. Matkustan kerran vuodessa kahdeksi viikoksi ulkomaille, olet tietysti tervetullut jos pääset. En käytä alkoholia humaltumis tarpeeseen ja en tupakoi, joten toivottavasti et sinäkään. Välillä otan liian rennosti ja välillä teen töitä aamusta iltaan ja pitkiä putkia, joko tai, eikä mitään tosta väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41-vuotias apulaisprofessori, voitan sinut kaikessa urheilussa. Olen hyvä kaikessa missä haluan olla ja tottunut ihailuun ja huomioon. Inhoan kaikkea keskinkertaisuutta ja mitättömien asioiden kanssa käpistelyä. En ole kiinnostunut suunilleen mistään mistä oma viiteryhmä, tyyliin sisustus, mökkeily, hitaat aamut ja lasten ruutuajat. Sukujuhlissasi tuijotan lasittuneesti eteeni. Lähinnä kiinnostaa valta, maine ja rakkaus. Lapsia on, ekan asunnon ostin vasta nelikymppisenä, siihen saakka muutin maata parin vuoden välein. Näen itseni omia polkujaan kulkevana sankarina jonka elämä on legendaarista seikkailua. Tiedostan harhaisuuteni mutten välitä. Haluan miehen joka ei alistu yleisöksi elämääni. Pitää minua kuin hentoa kukkasta, antaa minun kohdella kuin miestä ja osaa olla palvottavana. Sängyssä pitää olla ihan eläin. Olen suhteessa hirveän vaativa, vaadin kaiken huomion ja rakkauden, olen mustasukkainen, jos pelästyn torjuntaa tai menettämistä niin muutun kylmäksi. Jos sinusta tulee needy fanboy niin jätän sinut heti. Katoan omiin ajatuksiini pitkäksi aikaa, minulla on milloin mikäkin himmeli kesken. Olen usein väsynyt ja haluan vain olla. Murehdin lasten asioita ja haluan puhua niistä. Katson deittiohjelmia. Takapihani on ihan järkky, kaadoin yhden puun enkä viitsinyt tehdä sille mitään vuoteen.
Klassinen "haluan olla naispuolinen vahva toimintasankari, mutta miehen kanssa alistuva hento kukkanen".
Hankala yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen "haluan olla naispuolinen vahva toimintasankari, mutta miehen kanssa alistuva hento kukkanen".
Hankala yhdistelmä.
Tällaiselle naistyypin kanssa pärjääminen on äärimmäisen vaikeaa. Jos näytät pienimmässäkään määrin mitään heikkoutta minä tahansa hetkenä, tuollainen nainen menettää välittömästi kaiken kunnioituksensa sinua kohtaan.
Käytännössä miehen pitää olla ihan oikeasti luonteenlujuudeltaan tasoa Clint Eastwood niissä spagettiwesterneissä, tai sitten koettaa teeskennellä Clinttiä ja toivoa että maski ei missään vaiheessa lipeä ja heikkous paljastu silloin kun kyseinen nainen on lähellä.
En pysty kuvittelemaan mitään uuvuttavampaa kuin tuollainen elämä.
Hyvältä kuulostava nainen olen.