Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1181/2057 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, huonotuloinen, neuroottiseen yliajatteluun taipuvainen ja urheilullinen 45-vuotias tuplamaisterimies etsii älykästä, korkeakoulutettua, liikunnallista ja mielellään hyvätuloista seuraa 40-50-vuotiaista naisista. En juo, tupakoi, lyö tai ole mustasukkaisuuteen taipuvainen. Harrastuksina tavoitteellinen kuntoliikunta, klassinen musiikki, weird fiction ja hajusteet.

Vierailija
1182/2057 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo-ohjeet tähän?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne tosiaan tarvittaisiin joku kätevämpi yhteydenotto- ja pitotapa. Ideoita?

sivusta, eipä tarjolla ole kuin joku deittipalvelu ja sinne sitten av tunnisteet nimeen sekä viestikirjoittajan numero. :) Silloin AV modet eivät pääse hyökkäämään ketjun kimppuun. ;)

tai sitten esim KIK viesti sovelluksen kautta siten että nimeksi/tunnistukseksi: AV-Raato(viestinumero). ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2057 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo-ohjeet tähän?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne tosiaan tarvittaisiin joku kätevämpi yhteydenotto- ja pitotapa. Ideoita?

sivusta, eipä tarjolla ole kuin joku deittipalvelu ja sinne sitten av tunnisteet nimeen sekä viestikirjoittajan numero. :) Silloin AV modet eivät pääse hyökkäämään ketjun kimppuun. ;)

tai sitten esim KIK viesti sovelluksen kautta siten että nimeksi/tunnistukseksi: AV-Raato(viestinumero). ;)

Toivottavasti ohjeet kelpaavat ;)

Mene puhelimen sovelluskauppaan, etsi "KIK". Lataa ja asenna se. Latauksen jälkeen avaa sovellus. Paina "SING UP", kirjoita First name kenttään (esim. "nainen"), Last name kenttään (esim. "anonyymi"), Username kenttään "AV-Raato(viestisinumero)", keksi salasana jonka muistat ja kirjoita se Password kenttään. En tiedä vaatiiko syntymä aikaa kokeile vaikka ilman aluksi, puhelinnumeroa ei tarvitse kirjoittaa (mutta salasanan palautukseen saatat haluta tallentaa sen). Sitten hyväksyt säännöt rasti ruutuun "By checking this you agree to KIK’s terms & privacy policy".  lopuksi painat SING UP painiketta.

Kun olet päässyt kirjaantumaan sovellukseen voit oikeasta alakulmasta painaa plussa ikonia, ja valitse "Find people", uudessa näkymässä voit etsiä toisen käyttäjän kirjoittamalla "AV-Raato(viestinumero)"..

Huom. " merkit ovat opastavat mistä alkaa ja mihin loppuu, niitä ei ole tarkoitus kirjoittaa mihinkään kohtaan.

Vierailija
1184/2057 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, aiotko tosiaan ohittaa unelmanaisesi parin vuoden ikäeron takia?!

Done that, been there. Olin 26 v., kun päästin käsistäni täydellisen 30-vuotiaan naisen, koska oli liian "vanha". Luojan kiitos, asiat menivät niin, että 20 v. kuluttua tiemme kohtasivat yllättäen taas eletyn elämän jälkeen. Nyt ollaan oltu 5 v. yhdessä, enkä ole ikinä ollut onnellisempi. Olen 51 ja kumppani 55, aivan mitätön ikäero - varsinkin mitä enemmän ikää tulee. Enkä ikimaailmassa tee samaa virhettä toista kertaa ja päästää häntä menemään

Vierailija kirjoitti:

Hei, vaikutat oikealta unelmanaiselta, naispuoliselta vastineeltani. Harmi että minulla on fiksaatio siitä että naisen pitäisi olla nuorempi! Toivon että löydät hyvän kumppanin ja olen hänelle jo nyt hieman kateellinen.

hra 925

Vierailija kirjoitti:

JATKOA...

Vaikka tienaan hyvin, en törsäile. Olen järkevä kuluttaja. Ostan vain tarpeeseen ja pyrin ostamaan laadukasta kotimaista, jos sitä vaan on tarjolla. Joku voisi sanoa, että minulla on kallis maku. Jep, tottahan tuokin on. No, laatu maksaa, mutta onneksi vain kerran. En vaihda esim. koko sisustusta trendien mukaan, vaan ajattomat asiat säilyvät. Rahareikiäkin tosin on, ja ne liittyvät lapsiini. Lukiolainen pelaa jalkapalloa SM-tasolla (se on kuulkaas kallista se) ja ajaa motocrossia (tämä on vielä kalliimpaa).  Lajit eivät ole vättämättä paras kombo toisiaan tukemaan, mutta minkä sitä intohimoilleen mahtaa. Aikuista lastani hemmottelen välillä hankkimalla hänelle jotain, mistä hän on kauan haaveillut, muttei ole ollut varaa ostaa. Itselleni en lahjoja yms. muistamisia halua. Sen kyllä tietävät kaikki lähipiirissä, ja toivon sinunkin kunnioittavan sitä. Se ei tarkoita sitä, etten muistaisi sinua esim. merkkipäivinäsi, jouluna jne., jos niin haluat. Vanhemmilleni kustannan heidän alkuvastustuksesta huolimatta kotiapua. Nyt ovat jo onneksi tottuneet siihen. 

Osaan vaihtaa auton renkaat ja tehdä pienet tarvittavat huoltotoimenpiteet, mitä nykyautoihin enää itse pystyy tekemään ilman tietokonetta. Samoin kodin pienet rempat (maalaus, tapetointi, hajulukot ja viemärit, lampun asennus (jopa sokeripalalla :D), elektroniikan ja verkkojen asennus jne.) sujuvat ongelmitta. Eli renkiä en ole etsimässä. Toki olisi mukava näitä hommia tehdä yhdessä. Perusruokien valmistus onnistuu, mutta mikään huippukokki en todellakaan ole. Minulle ruoka on energiaa, en ole ruokahifistelijä. Jos olet punaisen lihan syöjä, joudut kyllä itse sen laittamaan. Kyse ei ole vakaumuksesta, vaan siitä, etten vaan tykkää lihasta. Kala-, kana- ja kasvisruoat haliitsen kyllä. En juo enkä tupakoi. Sinä saat saunaoluesi juoda ja käydä kavereidesi kanssa "kalareissuilla". Tupakointi on ehdoton nounou, koska en siedä sitä käryä. 

Lapin karut tunturit ovat sielunmaisemani. Sinne on päästävä joka vuosi vähintään kerran tai pari, mielellään useamminkin vaeltamaan tai patikoimaan. Olethan siis seikkailuhenkinen, mitään valitusta tai urputusta en reissuillani siedä. Matkustan muutenkin mielelläni kotimaassa, koska täällä nyt vaan on niin kaunista ja paljon nähtävää ja koettavaa. Hassua, että monet ihmiset ovat sen vasta "pakon" edessä näin korona-aikana hiffanneet. Lapin-reisuuillani toki vaellan myös Norjassa ja Ruotsissa. Jos siis olet ulkomaiden aurinkorannoilla viihtyvä "suomituristi", niin no thanks. Minua et saa kirveelläkään mukaasi aurinkolomalle, sillä helteestä en suostu maksamaan. En tykkää kuumuudesta. Rakastan syksyaä ja talvea.

Vierailija
1185/2057 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffi-ilmoitus: En etsi ketään, koska en siedä ihmisiä. Menkää pois.

Vierailija
1186/2057 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias spontaani nainen, joka ei ikinä siivoa, paitsi paniikissa ennen vieraiden tuloa, ja inhoaa ruuanlaittoa. Tykkään mennä ja nähdä uusia paikkoja, erityisesti tykkään matkustaa ja haaveilen asumisesta ulkomailla. En pidä Suomesta. Paheeni on ihohuokosten nyppiminen ja siksi iho näyttää huonolta. Ethän ole perässä vedettävä kivireki, vaan ihminen, joka haluaa mennä ja tehdä. Silti myös sohva on ystäväni. Loukkaannun helposti ja mietin koko ajan piilomerkityksiä.

Vierailija
1187/2057 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1188/2057 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1189/2057 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
1190/2057 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vankkojen periaatteiden poikamies. Tiedän kaiken varmasti. Aina irtoaa selitys, kaikkea kommentoin ja joka asiassa neuvon pyytämättä. Positiivinen piirteeni on aamuäreys. Nimim. Aina oikeassa 55 v.

Vierailija
1191/2057 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualtis nainen saa paikan. Oletko valmis suhteeseen tosi tarkoituksella? Nussimisvalmius 24/7. 

Vierailija
1192/2057 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako ketjun kuolla. Itsekään en ole vielä päässyt treffeille!

Vierailija
1193/2057 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies, työnarkomaani, työn lisäksi ei muuta elämää. Vaikea luonne, epäsosiaalinen persoonallisuus. Nuorena eli kuin pellossa, vanhana pedantti tiukkapipo. Kulkee usein suuren, pelottavan koiran kanssa.

Vierailija
1194/2057 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumissa oleva (nykyään enemmän fyysisesti kuin henkisesti), lähempänä kolmea-kuin neljääkymppiä oleva sotealan muka-ammattilainen. Työhönsä tympääntynyt, koska vaikuttamismahdollisuudet tätä nykyä pakkasen puolella. Mutta koska työn sisältö on pääosin salassa pidettävää paskaa, en siitä sinulle juurikaan mitään puhu, huomaat kyllä olemuksestani kaiken tarpeellisen. Säädyltäni kuulun alempaan keskiluokkaan, velkaa on mutta myös kykyä hoitaa omaa taloutta niin, että jos kaikki muu vituttaa, niin rahattomuus ei ehkä ole listan kärjessä. Joskus tavoitteellisesti joukkuelajia harrastaneena kuvittelen edelleen, että silloin luodut pohjat kestävät ikuisesti ilman vaivannäköä. Olen siis laiska tekemään mitään urheiluun liittyvää yksin, mutta hyvän kaverin minusta saat esim. sulikseen, maastopyöräilyyn tai johonkin ehdottamaasi, mikä minua sattuu kiinnostamaan. Tykkään kamalasti syömisestä, joten sen vastapainoksi olisi hyvä, jos sinä et tai vielä parempi, jos olisit meistä se aktiivisempi kannustaja sinne polkujuoksemaan. Lapsuus tuli vietettyä erästellen, joten jonkinlainen positiivinen luontosuhde sinulla olisi hyvä olla. Kalastus- ja metsästytaidot plussaa. Itse en tee kumpaakaan, paitsi mato-ongella ja pilkillä. Mutta kaveriksi voin lähteä sinnekin ja tehdä eväät. Jos jaksan ja minua huvittaa. Ennen olin kova vittuilemaan, mutta nykyään olo on sen verran tasapainoinen, etten syyttä enää sitä harrasta. Mutta taidot ovat tallella, toivottavasti sinullakin. Talo ja pari lasta. En kaipaa kaiken maksajaa, mutta taloudellista turvaa kyllä. Siksi en rahaongelmaisia, päihdeongelmaisia tai omakeho-ongelmaisia tarvitse nurkkiini pyörimään. Lievät mt-ongelmat eivät ole miinus-tekeväthän ne meistä mielenkiintoisempia ja arjesta jotain muuta. Viihdyn hyvin kotonani, toivottavasti sinäkin omassasi. Yhteisasuminen joskus tulevaisuudessa mahdollista kunhan perilliset ovat potkineet lasten kengät jaloistaan. Voidaan harjoitella sitä vaikka mökkeilemällä yhdessä. Ulkonäkökeskeistä elämäni ei ole, arvostan liian paljon unta ja hengailua kolitseissa. Aivan rupsahtanut en kuitenkaan ole ja BMI normimitoissa. En ole small talk-ihminen, minua kiinnostaa enemmän sisältö kuin päällinen. Perus kotiruoka, perussiisteys, perusarvot ja perusfiksu. Poliittisesti epävalveutunut keskitieläinen. Digitalisaatiosta puhuttaessa ajattelen ATK:ta, mutta minua ei haittaa, jos olet niissä asiossa pätevä. Kunhan et oleta, että osaisin, haluaisin tai kiinnostuisin niistä kanssasi puhumaan. Vittuunnun toimimattomasta tekniikasta, tyhmistä ihmisistä, kirjoitusvirheistä ja huonoista käytöstavoista. Voinkin vain kysyä, miksi päätin kirjoittaa tämän puhelimella palstalle, jossa nämä kaikki asiat kohtaavat.

Vierailija
1195/2057 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt ilmi oletko nainen mutta jos näin nin hyvältä kuulostaa!

Vierailija kirjoitti:

Jumissa oleva (nykyään enemmän fyysisesti kuin henkisesti), lähempänä kolmea-kuin neljääkymppiä oleva sotealan muka-ammattilainen. Työhönsä tympääntynyt, koska vaikuttamismahdollisuudet tätä nykyä pakkasen puolella. Mutta koska työn sisältö on pääosin salassa pidettävää paskaa, en siitä sinulle juurikaan mitään puhu, huomaat kyllä olemuksestani kaiken tarpeellisen. Säädyltäni kuulun alempaan keskiluokkaan, velkaa on mutta myös kykyä hoitaa omaa taloutta niin, että jos kaikki muu vituttaa, niin rahattomuus ei ehkä ole listan kärjessä. Joskus tavoitteellisesti joukkuelajia harrastaneena kuvittelen edelleen, että silloin luodut pohjat kestävät ikuisesti ilman vaivannäköä. Olen siis laiska tekemään mitään urheiluun liittyvää yksin, mutta hyvän kaverin minusta saat esim. sulikseen, maastopyöräilyyn tai johonkin ehdottamaasi, mikä minua sattuu kiinnostamaan. Tykkään kamalasti syömisestä, joten sen vastapainoksi olisi hyvä, jos sinä et tai vielä parempi, jos olisit meistä se aktiivisempi kannustaja sinne polkujuoksemaan. Lapsuus tuli vietettyä erästellen, joten jonkinlainen positiivinen luontosuhde sinulla olisi hyvä olla. Kalastus- ja metsästytaidot plussaa. Itse en tee kumpaakaan, paitsi mato-ongella ja pilkillä. Mutta kaveriksi voin lähteä sinnekin ja tehdä eväät. Jos jaksan ja minua huvittaa. Ennen olin kova vittuilemaan, mutta nykyään olo on sen verran tasapainoinen, etten syyttä enää sitä harrasta. Mutta taidot ovat tallella, toivottavasti sinullakin. Talo ja pari lasta. En kaipaa kaiken maksajaa, mutta taloudellista turvaa kyllä. Siksi en rahaongelmaisia, päihdeongelmaisia tai omakeho-ongelmaisia tarvitse nurkkiini pyörimään. Lievät mt-ongelmat eivät ole miinus-tekeväthän ne meistä mielenkiintoisempia ja arjesta jotain muuta. Viihdyn hyvin kotonani, toivottavasti sinäkin omassasi. Yhteisasuminen joskus tulevaisuudessa mahdollista kunhan perilliset ovat potkineet lasten kengät jaloistaan. Voidaan harjoitella sitä vaikka mökkeilemällä yhdessä. Ulkonäkökeskeistä elämäni ei ole, arvostan liian paljon unta ja hengailua kolitseissa. Aivan rupsahtanut en kuitenkaan ole ja BMI normimitoissa. En ole small talk-ihminen, minua kiinnostaa enemmän sisältö kuin päällinen. Perus kotiruoka, perussiisteys, perusarvot ja perusfiksu. Poliittisesti epävalveutunut keskitieläinen. Digitalisaatiosta puhuttaessa ajattelen ATK:ta, mutta minua ei haittaa, jos olet niissä asiossa pätevä. Kunhan et oleta, että osaisin, haluaisin tai kiinnostuisin niistä kanssasi puhumaan. Vittuunnun toimimattomasta tekniikasta, tyhmistä ihmisistä, kirjoitusvirheistä ja huonoista käytöstavoista. Voinkin vain kysyä, miksi päätin kirjoittaa tämän puhelimella palstalle, jossa nämä kaikki asiat kohtaavat.

Vierailija
1196/2057 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäonnistunut ketju jo alusta pitäen

Vierailija
1197/2057 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käynyt ilmi oletko nainen mutta jos näin nin hyvältä kuulostaa!

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen kiinnostunut jos olet mies 🤩 Saatan olla vaikket olisikaan 🤔

Vierailija
1198/2057 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Varsinais-Suomessa olisi tyrkylkä mukava 36v mies varatulle naiselle salaisiin tapaamisiin. Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä, mua ei tarvitse jännittää. Katsotaan mihin juttu lähtee ;) KIK on viritettynä.

Vierailija
1199/2057 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen joka pussaa ja pitää hyvänä. Olethan mies jolla on talous kunnossa ja haluat auttaa minua saamaan pienen velkataakkani kuntoon. Pieni siksi, että jos työelämäni olis nyt siinä kunnossa kuin yleensä ollut, saisin maksettua velat ja ulosotot alle kahdessa vuodessa.

Iälläsi ei ole mulle väliä. Ihmisellä on. Et ole äkkipikainen, se on tärkeää että sinulla on olemassa terveitä tapoja käsitellä kurjia asioita elämässä. Sinulle taas ei ole väliä sillä olenko lihava vai laiha, koska ensimmäistä olen nyt, ja toinen on realistista monen asian summana parin vuoden sisällä.

Kotini olis supersiisti ja tyylikäs jos olis minimalistinen. Sitä se on joskus ollutkin ja sitä kaipaan.

Luonteeltani omen perfektionisti sen kanssa että ihmisen tulis olla sama niin ajatuksissa kuin puheissakin. Ja vaikka olen sydänjuuria myöten, niin vakaviakin väärinymmärryksiä näyttää olevan mahdollista tulla. Sinulta edellytän sen että oikeasti ymmärrät asiat positiivisesti ensin etkä etsi konfliktia tai vikaa tai negaa.

Olen siis tässä asiassa kärsimyksissä välillä, vaikkei mun mielestä selvää suomea voi ymmärtää väärin. Tai ainakin pitäis ymmärtää ensisijaisesti positiivisesti kaikki mitä sanon koska se on mun maailmankatsomus.

Omen siis naiivi hölmö jota on helppo rääkätä väittämällä valehtelijaksi tai epäaidoksi. Kumpaakaan en ole mutt kärsin suunnattomasti jos tuo osa elämästä ontuu ett jutteluista tehdään taistelutanner.

Haluan elää selkeää elämää ja kaipaan saada turvallisen miehen, joka on aidosti mukava ja elämässä mukana. Tavoitteena että elämä on parempaa jo huomenna. Ja vuoden päästä vieläkin selvemmin parempaa. Ollaan siis yhdessä eteenpäinkatsojia ja toistemme tukena.

Otan käyttöön Kik-sovelluksen.

Vierailija
1200/2057 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kik-soveltaja kirjoitti:

Täällä nainen joka pussaa ja pitää hyvänä. Olethan mies jolla on talous kunnossa ja haluat auttaa minua saamaan pienen velkataakkani kuntoon. Pieni siksi, että jos työelämäni olis nyt siinä kunnossa kuin yleensä ollut, saisin maksettua velat ja ulosotot alle kahdessa vuodessa.

Iälläsi ei ole mulle väliä. Ihmisellä on. Et ole äkkipikainen, se on tärkeää että sinulla on olemassa terveitä tapoja käsitellä kurjia asioita elämässä. Sinulle taas ei ole väliä sillä olenko lihava vai laiha, koska ensimmäistä olen nyt, ja toinen on realistista monen asian summana parin vuoden sisällä.

Kotini olis supersiisti ja tyylikäs jos olis minimalistinen. Sitä se on joskus ollutkin ja sitä kaipaan.

Luonteeltani omen perfektionisti sen kanssa että ihmisen tulis olla sama niin ajatuksissa kuin puheissakin. Ja vaikka olen sydänjuuria myöten, niin vakaviakin väärinymmärryksiä näyttää olevan mahdollista tulla. Sinulta edellytän sen että oikeasti ymmärrät asiat positiivisesti ensin etkä etsi konfliktia tai vikaa tai negaa.

Olen siis tässä asiassa kärsimyksissä välillä, vaikkei mun mielestä selvää suomea voi ymmärtää väärin. Tai ainakin pitäis ymmärtää ensisijaisesti positiivisesti kaikki mitä sanon koska se on mun maailmankatsomus.

Omen siis naiivi hölmö jota on helppo rääkätä väittämällä valehtelijaksi tai epäaidoksi. Kumpaakaan en ole mutt kärsin suunnattomasti jos tuo osa elämästä ontuu ett jutteluista tehdään taistelutanner.

Haluan elää selkeää elämää ja kaipaan saada turvallisen miehen, joka on aidosti mukava ja elämässä mukana. Tavoitteena että elämä on parempaa jo huomenna. Ja vuoden päästä vieläkin selvemmin parempaa. Ollaan siis yhdessä eteenpäinkatsojia ja toistemme tukena.

Otan käyttöön Kik-sovelluksen.

...jatkan vielä

Kaikki hölmöt ja typerätkin puoleni olis hyvä että otat hyväntahtoisella huumorilla. Niin minä teen sun kanssa.

Mulla on tarve yksityisyyteen niin en osaa avata vaikkapa sitä ett olen huono kertomaan vitsejä kun aina kerron sen vitsin ytimen ensin 🙈 Ja mieluiten tekisin kerran viikossa ruokaa ja muina aikoina olis valmista, voit sanoa sitä laiskuudeksi jos haluat. Lemmikki olis kiva ja on ollutkin ja hoidan kyllä, mutta en pistä pahaksi jos sulla on hoivaviettiä vaikkapa hamsterin osalta :)

Tulet tarvitsemaan korvatulppia koska tykkään laulaa. Vaikka osun nuotteihin niin ääni on kärsinyt, ainakin mun mielestä. Silti laulaisin, milloin mitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi