Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.
Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.
En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.
Ota minut, ole minun "Kotimaista" joka sopii "Pirkan" kanssa yhteen.
Kotipiika. Auts, miten yksi ainoa sana lopetti kiinnoksen kokonaan.
#67 täällä. Tämän pitikin olla täysin rehellinen. Kotipiika tarkoittaa minulla sitä että nainen tekee myös osansa kotitöistä, edes sen 35%. 13v patalaiskan naisen kanssa jolloin tein päivätyöt, kotityöt, ruoan, kaupassakäynnin, lapsen kasvatuksen/harrastukset/läksyt, emännän hieronnan ja mieliharmien kaatopaikkana olona riittää minulle. Sain rokotuksen etten välitä tapailla prinsessoja.
Joten nyt ajattelit palkita mahdollisen tasapainoisen naisen tunkemalla hänelle töitä, jotka eivät hänelle kuulu.
Jos ei pysty suhtautumaan uuteen suhteeseen neutraalisti, kannattaa olla yksin.
No jaa, itse ainakin kiskaisin herneen nenään kun mies ei tajunnut osallistua kotitöihin mitenkään. Emme asuneet yhdessä, mutta hän vietti kuitenkin suurimman osan ajasta minun luonani kun olimme seurustelleet puoli vuotta. Ei minun mielestäni siinä vaiheessa voi odottaa että saa syödä, tehdä tiskiä ja sotkea miten huvittaa, ilman että vaivautuu edes roskia viemään. Vaikka asunto ei olekaan oma.
Huh, teillä ei maalla ole tulossa kovin mukava viikonloppu perheen parissa. Äiti ei ole ajatuksineen koskaan läsnä.
38-vuotias blondi nainen etsii miestä tai naista. Sukupuolella ei väliä, koska peitto ei kanssani heilu usein muutenkaan. Olen vähä-älyinen, laiska ja saamaton. Vartaloni on ok, naama jo vähän repsottaa. Liikun lähinnä sohvan ja jääkaapin väliä. Tuojotan puhelinta ja tv:tä. Teen työni etänä pieruverkkareissa. Nauran huonolle ja mustalle huumorille. Olen allerginen melkein kaikelle. Erityisesti perussuomalaisuudelle.
Huh, teillä ei maalla ole tulossa kovin mukava viikonloppu perheen parissa. Äiti ei ole ajatuksineen koskaan läsnä. Alahan harjoitella läsnäoloa, se on sinun tehtäväsi.
Vierailija kirjoitti:
huh huh summataas hommaa välillä
useasta viestistä nousee esiin masentuneisuus, burn out js muut mielenterveys ongelmat, muutama löysäpillukin mahtuu ylipainoisten joukkoon.
nyt kaikki joukolla liikkumaan ,ostamaan geishakuulat ja laittakaa itsenne k ondikseen
Mulla on kuulat parhaillaan kun treenaan nyt crosstrainerilla.
Miten tää nyt poistaa ahdistuksen tai paniikkihäiriön?
Jaksat kuitenkin treenata, valikoivaa on tuo mitä jaksat. Jaksat kaikkea missä oma napasi on ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen yksiössä asuva, erakkoelämästä nauttiva lähestulkoon kaveriton yksin viihtyvä ylipaineoinn mies etsii naista joko vähemmän tai enemmän vakavissa merkeissä. Olen melkein sataprosenttisen varma siitä, etten halua lapsia - voin harkita tähän poikkeusta mikäli koemme olevamme toisillemme sielunkumppanit universaalilla tasolla. Toivon, ettei sinulla ole omia lapsia.
Harrastuksina mm. videopelit, musiikki, elokuvien katselu, kävely ja pyöräily. Haluaisin matkustaa ulkomaille, mutta koronan takia en pahemmin tuhlaa asialle ajatuksia. En tupakoi, ja tätä odotan myös sinulta. Alkoholia käytän hyvin harvoin. Tiivistettynä: aika helvetin tylsä jätkä (eikä edes hävetä). En ole koskaan omistanut autoa enkä sellaista aio toistaiseksi hankia. Seurusteluhistoria ei ole olematon, mutta ei ole kovinkaan kummoinen. Introverttinä diggaan omasta ajasta sekä välttelen konflikteja. Jossain asioissa olen perfektionisti, toisissa asenne on "hällä väliä who cares". Arki-iltaisin päädyn yleensä sohvalle lojumaan töiden jälkeen.
Työurani ei ole kovinkaan merkittävä, en vaan ole jaksanut panostaa tarpeeksi opiskeluun tms. Olen kuitenkin tällä hetkellä töissä alalla josta pidän. Lemmikit eivät ole ongelma, mutta kissoille olen allerginen. Minusta ei saa seuraa lätkämatseihin tms, koska ne eivät ole ikinä kiinnostaneet (televisiossa tai sen ulkopuolella).
Naisissa minua viehtättää eniten nörtteys, luovuus/taiteellisuus, tavallisenomainen aitous ja naapurintyttömäinen suloisuus maustettuna sopivalla annostuksella pyöreyttä/chubbya (hoikkuuskin ok). Saligimmat ja meikkaajahirmut tuskin pitävät minua ykkösvalintanaan enkä ole koskaan em. naistyypistä innostunut. Naisehdokkaan toivon sijoittuvan ikäluokkaan 24-36 (tämä on neuvoteltavissa). Avioliittoon en usko koskaan haluavani. Kolmen kimppa olisi kiva joskus kokea, biseksuaalisuudesta siis plussa ja papukaijamerkki (tämän haaveeni olen valmis uhraamaan muuten täydellisen parisuhteen alttarille).
Ääriajattelevat öyhöt eivät kiinnosta, joten silakkaBLMfeministianarkistiantifasistit ja Suomen Kansa Ensin-tyypin leidit löytävät varmasti etsimänsä jostain toisesta miehestä. Mikäli kuvailet itseäsi lauseella "räväkkä, vaikea ja vittumainen" niin emme sovi yhteen. Mielenterveys tulisi olla myös kunnossa, menneisyydessäsi ei tule olla rikostuomioita tai tietoisesti aloitettua seurustelua rikollista taustaa omaavien henkilöiden kanssa. Joskus Tinderissä ollessani isken punaista rastia 97% sitä käyttäessäni.
Parisuhteessa pitäisi olla sopivissa määrin huumoria, hauskanpitoa, tunnetta, sekstailua, tekemistä yhdessä ja erikseen sekä yleensäkin hyvä meininki.
Pakko kommentoida tätä. Taas yks keski-ikäinen tavismies, etsii lähes puolet nuorempia naisia! Siis hei haloo ja valoja päälle! Ei ihme, että olet sinkku. Luuletko oikeasti, että saat jonkun 24v naisen noilla spekseillä?
Täällä 56v kymmenen vuotta yksin ollut nainen. Olen ylipainoinen vaaleaverikkö, ihan kyllä siedettävän näköinen, 170cm, joitakin fyysisiä sairauksia, mutta psyyke on kunnossa. Vedän tupakkaa kuin korsteeni ja kalsarikännit on kivat ottaa sillointällöin. Harrastuksia ei paljoo ole, mutta voitaisiin yhdessä aloittaa joku kiva harrastus. Olen puutteessa koko ajan, ja toivonkin että sinusta irtoaa seksiin joka päivä. Olethan vähintään 190cm pitkä, hyvännäköinen, tiukka perseinen, n. 45v, rikas mies. Omat hampaat suussa on plussaa, niin minullakin vielä on.
Olen 45v. ja 70kg, mutta nätti edustava nainen, jolla 2 aikuista lasta ja sairas huumorintaju. Olen dominoiva penkkiurheiluhullu ja matkustushaluinen. Haluan isomunaisen, sängyssä aktiivisen ja kokeilunahluisen miehen, joka arvostaa muodokasta naisvartaloa. Osaat vähintään englantia ja tykkäät livekonserteista niin koti-kuin ulkomailla. Olen ok tuloinen ja sosiaalisesti aktiivinen. En tarvitse elättäjää, mutta ok palkka täytyy olla, jotta sinne konserttimatkalle joskus pääsee. Jos olet introvertti, ylipainoinen, yli 50v. setämies/hopeakettu, muuten vaan tatuoitu, kalju tai alaikäisten lasten iskä, niin älä ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tätä. Taas yks keski-ikäinen tavismies, etsii lähes puolet nuorempia naisia! Siis hei haloo ja valoja päälle! Ei ihme, että olet sinkku. Luuletko oikeasti, että saat jonkun 24v naisen noilla spekseillä?
En luule, mutta mikään ei estä yrittämästä.
36-vuotias nainen kaipaa harteikasta miestä. Minulla on lapsia,yhdellä Downin oireyhtymä. Vanhempani ovat kuolleet. Kasvoin köyhässä konkurssiperheessä, enkä ole perinyt muuta kuin sydän-ja verisuonitautigeenit.
Elämä on välillä liian rankkaa, siksi mielialalääkitys ja depressiohoitoa. Olen työtön ja köyhä mutta mieleltäni rikas selviytyjätyyppi. Olen tottunut vähään.
Rakastan uintia, taidenäyttelyitä ja hierontaa, olen myös kaikkiruokainen paitsi en välitä makeasta.
Olen hoikka ja tumma,vihreät silmät ja pitkä tukka.
Kaipaan itsevarmaa ja sympaattista miestä perheeseeni, jakamaan lastenhoito ja sytyttämään minut sängyssä. Olethan intohimoinen,etkä kaipaa pitkää esileikkiä. Arvostan kovaa melaa,koolla ei ole väliä. Omat värkkini ovat vähän turhan kuluneet,mutta jumppaan niitä yhtä ahkerasti kuin muutkin naiset, eli kerran vuodessa. Osaan puhua tuhmia.
Vihaisia ja vaikeita koiria rakastava akateeminen snobi. Nätti, sivistynyt, vastuuntuntoinen ja järkevä, mutta seuraelämä on olematonta ammatin takia. Harrastan lukemista, vanhan talon kunnossapitoa ja pitkiä kävelylenkkejä. Pidän ruuan laittamisesta, sisustamisesta ja seksistä, mutta en odota enää mitään muilta viimeksi mainitun suhteen. Hoidan iäkästä isääni säännöllisesti. Olen tyytyväinen elämääni.
Miksi joidenkin koirat haisevat minkkitarhalle? Omat koirani eivät ole koskaan haisseet eikä kotini ole haissut koiralle. Kannattaisiko se murre pestä, jos se tuoksahtaa? Ei ole koirallekaan kiva kuljeksia kilo kuraa turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaisia ja vaikeita koiria rakastava akateeminen snobi. Nätti, sivistynyt, vastuuntuntoinen ja järkevä, mutta seuraelämä on olematonta ammatin takia. Harrastan lukemista, vanhan talon kunnossapitoa ja pitkiä kävelylenkkejä. Pidän ruuan laittamisesta, sisustamisesta ja seksistä, mutta en odota enää mitään muilta viimeksi mainitun suhteen. Hoidan iäkästä isääni säännöllisesti. Olen tyytyväinen elämääni.
Unohdit laittaa sukupuolesi,vai oletko trendikkäästi sukupuoleton.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joidenkin koirat haisevat minkkitarhalle? Omat koirani eivät ole koskaan haisseet eikä kotini ole haissut koiralle. Kannattaisiko se murre pestä, jos se tuoksahtaa? Ei ole koirallekaan kiva kuljeksia kilo kuraa turkissa.
Mirrikin kannattaa pestä samalla,sen murren lisäksi...Edes joskus.Tai saattaa alkaa sekin tuoksahtaa minkille...
Vierailija kirjoitti:
Jaksat kuitenkin treenata, valikoivaa on tuo mitä jaksat. Jaksat kaikkea missä oma napasi on ensimmäisenä.
... Ja kuolemaakin katkerampi on nainen.
Only in Finland.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Ja kuolemaakin katkerampi on nainen.
Only in Finland.
Kuka on se katkera nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.
Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.
En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.
Ota minut, ole minun "Kotimaista" joka sopii "Pirkan" kanssa yhteen.
Kotipiika. Auts, miten yksi ainoa sana lopetti kiinnoksen kokonaan.
#67 täällä. Tämän pitikin olla täysin rehellinen. Kotipiika tarkoittaa minulla sitä että nainen tekee myös osansa kotitöistä, edes sen 35%. 13v patalaiskan naisen kanssa jolloin tein päivätyöt, kotityöt, ruoan, kaupassakäynnin, lapsen kasvatuksen/harrastukset/läksyt, emännän hieronnan ja mieliharmien kaatopaikkana olona riittää minulle. Sain rokotuksen etten välitä tapailla prinsessoja.
Joten nyt ajattelit palkita mahdollisen tasapainoisen naisen tunkemalla hänelle töitä, jotka eivät hänelle kuulu.
Jos ei pysty suhtautumaan uuteen suhteeseen neutraalisti, kannattaa olla yksin.
No jaa, itse ainakin kiskaisin herneen nenään kun mies ei tajunnut osallistua kotitöihin mitenkään. Emme asuneet yhdessä, mutta hän vietti kuitenkin suurimman osan ajasta minun luonani kun olimme seurustelleet puoli vuotta. Ei minun mielestäni siinä vaiheessa voi odottaa että saa syödä, tehdä tiskiä ja sotkea miten huvittaa, ilman että vaivautuu edes roskia viemään. Vaikka asunto ei olekaan oma.
Mutta mieshän kirjoittu," etten hirveästi ehdi kanssasi olemaan, paitsi jos panettaa". Eli naisen pitäisi silti tehdä kotitöitä 35% kämpässä, jossa oleilee silloin tällöin ja ilmeisesti myös kokkailla ruokaa. Ei kuulosta houkuttelevalle.
Nelikymppinen hieman ylipainoinen kolmen kauniin mutta vähän riiviöluontoisen lapsen äiti. Naama perusnätti, huumorintaju kuiva ja pikimusta, taloudellisesti hyvin toimeentuleva. Luonne haastava ja äkkipikainen, osaa kuitenkin tulla vastaan ja pyytää anteeksi. Uskollinen ja lojaali.
En kyllä ole sinkku, mutta tuolta se rehellinen ilmo näyttäisi jos olisin.
Olen katkera ja kroonisesti vauvakuumeinen 40-vuotias nainen. Pää pimenee säännöllisesti vaikeista pms-oireista ja takerrun ihmissuhteisiin, jos tulen torjutuksi emotionaalisesti (takana 20 vuotta kissa- ja hiirileikkejä perheen perustaminen mielessä). Naama on vähintään vino ja ylipainoa on 30 kg. Rakastan seksiä, mutta olen monella tapaa kinky. Olen myös älykäs ja hyvin toimeentuleva sekä huolehdin hyvin kodista sekä itsestäni. Rakastan seuraelämää ja koiria (koirani tosin haisevat myös minkkitarhalle kuten jonkin edellisen koira). Vartalo on vahva tiimalasi ylipainosta huolimatta ja hiukset on pitkät ja paksut.