Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
81/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska idea :D. Jos olisin sinkku, niin ilmoitus olisi tällainen:

Hei sinä paskalla huumorintajulla varustettu taiteilijanretku!

Olen 34 vuotias lapseton nainen. Minulla on traumataustaa ja alkoholistivanhempi, joista johtuen kärsin ajoittaisesta masennuksesta ja ahdistuneisuushäiriöstä. Käyn terapiassa. Teen välistä lähes maanisesti töitä, kunnes väsähdän ja vähennän kaiken suhteen. Harrastan urheilua ja musiikkia, koska ne pitävät psyykeeni kasassa. Olen maailmanparantaja, mutta en halua parantaa sinua, itsessäni on tarpeeksi tekemistä. Veljeni on linnassa ja luultavasti yrittää jossain vaiheessa viedä rahasi, mutta appiukkoa ja anoppia sinulla ei tulisi olemaan. Perheeni on omituinen, ahdistava ja sairas (eli perseestä), on siellä hyviäkin tyyppejä. Ahdistun liiallisesta paikallaan olemisesta, ahdistun liian tylsästä arjesta, joten siksi mm. harrastan paljon kaikenlaista ja matkustelen. Haluan käydä keikoilla ja elää, en pidä television katselusta, koska pelkään, että jumahdan sohvalle. Olen työstänyt omia traumojani ja otan vastuun omasta hyvinvoinnistani, joten en ala äidiksi kenellekään aikuiselle. Haluaisin lapsen ja perheenä haluaisin reissailla ja seikkailla. Minulla on ollut syömishäiriö, joka aktivoituu, jos elämä on liian kuormittavaa. Vaikka teen paljon töitä, en ole uraihminen enkä halua suorittaa asioita. Pidän seksistä, tykkään sidontaleikeistä ja alistumisesta. Luultavasti petän, jos seksi häviää minimiin parisuhteessa. En siedä huonoa kohtelua yhtään, olen valmis hylkäämään heti, jos kohtelet minua törkeästi. Muutoin olen kiltti ja huomioiva. Olen hyvännäköinen ja tiedän sen. Jos et osaa arvostaa sitä mitä olen, vaan alat pitämään itsestään selvyytenä eikä sinua kiinnosta parisuhteen toimivuus, luultavasti petän siinäkin vaiheessa ja lähden vasta pettämisen jälkeen. Sitä ennen yritän kyllä puhua ja ratkoa ongelmat, olen valmis pariterapiaan kriisin sattuessa.

Vierailija
82/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.

Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.

En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.

Ota minut, ole minun "Kotimaista" joka sopii "Pirkan" kanssa yhteen.

Kotipiika. Auts, miten yksi ainoa sana lopetti kiinnoksen kokonaan.

#67 täällä. Tämän pitikin olla täysin rehellinen. Kotipiika tarkoittaa minulla sitä että nainen tekee myös osansa kotitöistä, edes sen 35%. 13v patalaiskan naisen kanssa jolloin tein päivätyöt, kotityöt, ruoan, kaupassakäynnin, lapsen kasvatuksen/harrastukset/läksyt, emännän hieronnan ja mieliharmien kaatopaikkana olona riittää minulle. Sain rokotuksen etten välitä tapailla prinsessoja.

Osansa kotitöistä asunnossa jossa ei itse asu? Pliis 🤦🏽‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias, kaksoiselämää viettävä nainen etsii miestä lähinnä toiseen elämäänsä.

Toimistotyöaikaan olen piinkova ammattilainen, joka elää ja hengittää kiihkeästi omaa uraansa. Olen äärimmäisen kunnianhimoinen ja tulostavoitteellinen. Tämä elämäni on intensiivistä ja itsekeskeistä, etten kaipaa siihen kumppania.

Työpäivän jälkeen riisun jakkuni sekä (vaativa asiantuntija)työlasini, suljen työhuoneen oven ja avaan nutturani. Ruokin kissani, koirani, kanani sekä itseni. Tämän jälkeen lähden koiran kanssa haahuilemaan metsään, ehkä otan sienikorin mukaan. Kotona otan rennosti, kokkailen ja puuhastelen jotain muusikkia kuunnellen. Tähän elämään kuuluva luonteeni on rento, vitsaileva ja keskusteleva, joko kumppanin kanssa tai itsekseen. Polttelen myös ajoittain pilveä ja ajattelen isoja ajatuksia.

Olen vielä suht hyvässä kunnossa. Olen ollut joskus katseiden kääntäjä, mutta ikä alkaa tuomaan jo muutosta naamaan ja vartaloon. Huolehdin terveydestäni riittävällä liikunnalla ja terveellisellä ruoalla. Nykyään en kuitenkaan jaksa enää lähteä salille pingottamaan. 

Vierailija
84/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias nainen. Harrastan paljon liikuntaa mm. tankotanssia. Vartaloa kehuttu seksikkääksi ja naamaa nätiksi. En ole omasta mielestä erityisen kaunis, mutta ihan söpö.

Olen ujo, tykkään olla omien harrastuksien parissa enkä halua roikkua toisessa kiinni koko aikaa. Haluan usein seksiä.

Tällä hetkellä työtön. En odota sinun maksavan minulle mitään, hoidamme molemmat omat menomme.

En halua lapsia, mieluummin hankin lemmikkejä

Vierailija
85/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiva. Niin kiva, että minusta tykkäävät kaikki koiria, lapsia, mummoja ja pappoja ja asiakkaita myöten - minäkin toki tykkään kaikista edellä mainituista - vain naimattomat miehet eivät osoita kiinnostusta.

Kropassa on runsaasti kaikkea, rintaa, pyllyä, rasvaa ja lihasta. Ehkä more is more sopii muutenkin paremmin motoksi kuin piheily, jota en kestä.

Seksistä tykkään ja kummankin pitää osata ja saada ottaa ohjat käsiinsä ja päästää energia liikkelle, muuten ehkä tykkään seksistä mutta en sinun kanssasi.

Haluan, että puhut paljon ja annat minun puhua. Italialaistyyppinen keskustelu on parasta. Jos sinulla on joku kiinnostava harrastus, saat helposti minusta kaverin siihen. Automatkailu on minusta kivoin tapa matkustaa ja voidaan puolestani ajaa niin pitkälle kuin tietä ja lauttareittejä riittää.

Arvostan siistiä kotia ja hyvää ruokaa. Useimmiten ostan ne. Voin toki keskittyä kotijuttuihin enemmänkin, jos downshiftaan töistä, kahta työmaata en ota kontolleni. Liikunnasta tykkään, mutta en ole fanaattinen sen suhteen. Joka päivä olisi hyvä päästä ulos ja kiva, jos tulisit mukaan. Liikunta näkyy kropassani nopeammin vankkana rintakehänä ja hauiksissa, jos ylipäätään missään eli sen esteettiset vaikutukset voit unohtaa.

Todennäköisyyksien valossa olen objektiivisesti mitattuna sinua fiksumpi ja varakkaampi. Ei kai siitä ole pakko tehdä ongelmaa? Olen sovinnollinen ihminen enkä jaksa konflikteja.

Mukanani ei tule lapsia, hullua tai minkäänlaista anoppia ja sukua.

Ihmissuhteiden ja sydämeni suhteen olen arka ja varovainen, vain tositarkoitus kelpaa.

Haluan panostaa onnellisuuteesi, tuottaa nautintoa, pitää huolta ja jakaa elämäni kanssasi. Odotan myös sinulta, että saisit minut hymyilemään, haukkomaan henkeä orgasmin huipulla ja tuntemaan oloni turvalliseksi ja rakastetuksi.

Vierailija
86/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias nainen. Harrastan paljon liikuntaa mm. tankotanssia. Vartaloa kehuttu seksikkääksi ja naamaa nätiksi. En ole omasta mielestä erityisen kaunis, mutta ihan söpö.

Olen ujo, tykkään olla omien harrastuksien parissa enkä halua roikkua toisessa kiinni koko aikaa. Haluan usein seksiä.

Tällä hetkellä työtön. En odota sinun maksavan minulle mitään, hoidamme molemmat omat menomme.

En halua lapsia, mieluummin hankin lemmikkejä

Plus mulla on huonot sosiaaliset taidot ja olen neuroottinen

Vierailija
87/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.

Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.

En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.

#67 täällä. Tämän pitikin olla täysin rehellinen. Kotipiika tarkoittaa minulla sitä että nainen tekee myös osansa kotitöistä, edes sen 35%. 13v patalaiskan naisen kanssa jolloin tein päivätyöt, kotityöt, ruoan, kaupassakäynnin, lapsen kasvatuksen/harrastukset/läksyt, emännän hieronnan ja mieliharmien kaatopaikkana olona riittää minulle. Sain rokotuksen etten välitä tapailla prinsessoja.

Osansa kotitöistä asunnossa jossa ei itse asu? Pliis 🤦🏽‍♀️

Se osa on nolla, joten helppo hoitaa..

Vierailija
88/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55/176/78 pitkätukkainen ja -partainen rock/harrikkaäijä etsii naista. Olen rauhallinen, mutta tarvittaessa kiihkeä. Kokkaan, soitan kitaraa ja ajan moottoripyörillä. Työ it-alalla. Tykkään isoista naisista. Vastaukset tämän lehden konttoriin.

Vierailija
89/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoiltaan sievä ja varreltaan hieman ylipainoinen, mutta liikunnallinen muutaman vuoden päästä nelikymppinen tähänastisen elämänsä hukannut, mutta nyt hiljalleen sen löytänyt lievistä mielenterveysongelmista kärsivä ja mahdollisesti persoonallisuushäiriön omaava kiltti nainen etsii elämänsä miestä. Käyn salilla, kokkaan hyvää ruokaa ja viihdyn lähellä jopa siinä määrin, että mielitietyn kärsivällisyys saattaa olla vaarassa.

Herkästi loukkaantuvana ja ystävällisyyttä ja minun huomioonottamista vaativana, sinulta, rakas tuleva mieheni, vaaditaan lehmän hermoja, joustavuutta, sydämellistä luonnetta ja vankkumatonta turvallisuutta. Saatan myös haluta siittiöitäsi jatkojalostukseen. Rakkauden hedelmä ei saa kuitenkaan olla ehdoton vaatimuksesi, koska on hyvinkin mahdollista että saatan vielä muuttaa mieltäni.

Hullaannutaanko toisistamme!?

Vierailija
90/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34 vuotias lapseton nainen. Minulla on traumataustaa ja alkoholistivanhempi, joista johtuen kärsin ajoittaisesta masennuksesta ja ahdistuneisuushäiriöstä. Käyn terapiassa. Teen välistä lähes maanisesti töitä, kunnes väsähdän ja vähennän kaiken suhteen. Harrastan urheilua ja musiikkia, koska ne pitävät psyykeeni kasassa. Olen maailmanparantaja, mutta en halua parantaa sinua, itsessäni on tarpeeksi tekemistä. Veljeni on linnassa ja luultavasti yrittää jossain vaiheessa viedä rahasi, mutta appiukkoa ja anoppia sinulla ei tulisi olemaan. Perheeni on omituinen, ahdistava ja sairas (eli perseestä), on siellä hyviäkin tyyppejä. Ahdistun liiallisesta paikallaan olemisesta, ahdistun liian tylsästä arjesta, joten siksi mm. harrastan paljon kaikenlaista ja matkustelen. Haluan käydä keikoilla ja elää, en pidä television katselusta, koska pelkään, että jumahdan sohvalle. Olen työstänyt omia traumojani ja otan vastuun omasta hyvinvoinnistani, joten en ala äidiksi kenellekään aikuiselle. Haluaisin lapsen ja perheenä haluaisin reissailla ja seikkailla. Minulla on ollut syömishäiriö, joka aktivoituu, jos elämä on liian kuormittavaa. Vaikka teen paljon töitä, en ole uraihminen enkä halua suorittaa asioita. Pidän seksistä, tykkään sidontaleikeistä ja alistumisesta. Luultavasti petän, jos seksi häviää minimiin parisuhteessa. En siedä huonoa kohtelua yhtään, olen valmis hylkäämään heti, jos kohtelet minua törkeästi. Muutoin olen kiltti ja huomioiva. Olen hyvännäköinen ja tiedän sen. Jos et osaa arvostaa sitä mitä olen, vaan alat pitämään itsestään selvyytenä eikä sinua kiinnosta parisuhteen toimivuus, luultavasti petän siinäkin vaiheessa ja lähden vasta pettämisen jälkeen. Sitä ennen yritän kyllä puhua ja ratkoa ongelmat, olen valmis pariterapiaan kriisin sattuessa.

Näin heteronaisena haluaisin ehdottomasti olla sun ystävä! :D Pidin erityisesti lihavoimastani kohdasta, vaikutat tosi vahvalta ja upealta naiselta.

Vierailija
91/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttäviä ilmoituksia , niinkuin Niuvanniemessä olleilta  :  D

Vierailija
92/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45/180cm/100kg

Pari pitkää suhdetta takana, yksi avioliitto, eronnut kolme vuotta sitten ex-vaimon vaihtaessa seuralaista. Kaksi lasta joka toinen viikko, viimeinen vielä 8v pelikaverina. En muuta yhteen ennenkuin asun oikeasti kokonaan yksin, jos sittenkään. Jaksan seuraa pari päivää putkeen, sitten alkaa ahdistamaan. Seksiä on oltava ja sinun on haluttava sitä myös.  En petä enkä kyttää, sinä lähdet jos haluat. Töissä menen siitä missä aita on matalin, mutta hyvin olen sillä pärjännyt. Koulutus on ok, keskustelen melkein mistä vaan, mutta älä yritä käännyttää minua mihinkään. En jaksa erilaisia kirjainyhdistelmäongelmaisia ihmisiä, joiden käytös on täysin irrationaalista ajoittain. Ole se aika yksin kotonasi. Käyn salilla joka päivä joko puntilla tai pumpissa, joskus molemmissa. Pelaan pleikkaa kun huvittaa. Olen mahdollisimman hyvä isä lapsilleni, et koskaan tule ohittamaan heitä. Tulen tuskin koskaan enää antamaan itsestäni kaikkea yhdellekään naiselle.

Vierailija
93/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten nyt ajattelit palkita mahdollisen tasapainoisen naisen tunkemalla hänelle töitä, jotka eivät hänelle kuulu.

Jos ei pysty suhtautumaan uuteen suhteeseen neutraalisti, kannattaa olla yksin.

Vierailija
94/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v masentunut, ahdistushäiriöinen ja pitkäaikaistyötön nainen. Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta. Pidän mukavista, fiksuista ja erilaisista miehistä. Olen kiltti, ilkeän sarkastinen, epävarma, mukava, ujo, aurinkoinen, naiivi sekä helposti kiihtyvä väittelijä. Harrastan lukemista, geokätköilyä ja runsaasti liikuntaa, lähinnä salilla käymistä. Joskus jopa hiihdän. Olen hoikka, uskomattoman naisellinen ja seksikäs vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita, no, selluliittiä löytyy ja raskaudet näkyvät. Kasvoiltani olen tavallinen. Pitääkö tähän laittaa mitat? Olen jotenkin outo. Ehdottomasti introvertti. Yksinäinen. Kuuntelen metallia ja heilutan tukkaa mukana.

En etsi parisuhdetta, sillä ottaen huomioon varallisuuteni, luonteeni ja ansioni, kukaan järkevä mies ei halua mitään vakavaa kanssani. Sen sijaan etsin miestä, jonka kanssa harrastaa seksiä, etsiä geokätköjä, jutella sylikkäin sohvalla kaikenlaista ja nukkua joskus lusikassa. Tavataan kerran viikossa, etkä edes huomaa, että joskus masentaa. Kun tulee se hetki, että löydät sen vakavasti otettavan naisen, minusta on helppo päästä eroon. Väliaikaisuudesta huolimatta haluan tulla kohdelluksi kaikella kunnioituksella ja välittömyydellä.🤘

(Näin olen suunnitellut, jos mieheni joku päivä ilmoittaa lähtevänsä. Voin hyvin kuvitella, että olen miehelle hyvää seuraa siihen asti, kunnes löytyy Se Oikea)

Vierailija
95/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin heteronaisena haluaisin ehdottomasti olla sun ystävä! :D Pidin erityisesti lihavoimastani kohdasta, vaikutat tosi vahvalta ja upealta naiselta.

Ah, kiitos :D. Olen kyllä lojaali ja hyvä ystävä, lihavoitu kohta pätee tosin ystävyyssuhteisiinkin :’D. Katkaisin välit erääseen ystävään, joka puhui taukoamatta omista ongelmistaan ja kun yritin avautua hänelle omistani, niin hän totesi kylmästi, että ei jaksa minun ongelmiani. Lokkeili myös aikansa rahan ja ruoan perässä. Kestän huonoa käytöstä hetken aikaa (annan mahdollisuuden, parikin), mutta ellei mikään muutu, katkaisen suhteen. Väkivallalle on nollatoleranssi. Jotkut saattaa pitää tätä kylmänä ominaisuutena, minusta se on vain tervettä, ettei siedä mitä tahansa.

Tälleen kirjoitettuna tuntuu itsestä, että olenko ihan sekopää, mutta miesystäväni kyllä kertoo minulle päivittäin, miten ihana olen :). Sillä teen kyllä kaikkeni suhteen eteen ja kohtelen muita hyvin, jos minua kohdellaan hyvin. Olen sietänyt ja joutunut lapsuudessa sietämään liikaa väkivaltaa monessa eri muodossa, että nykyään vaadin ihmissuhteissa tavallaan aika paljon. Mutta en vaadi mitään sellaista, mitä en itse olisi valmis tekemään. Oikeudenmukaisuus on arvoasteikossani todella korkealla.

Olen kyllä tavallaan vahva, mutta olen myös todella herkkä ja empaattinen.

Vierailija
96/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttäviä ilmoituksia , niinkuin Niuvanniemessä olleilta  :  D

Aika monilla on kaikenlaista ongelmaa ja etenkin mt-sairaudet on yleisiä. Niin yleisiä, että on järjellä ajateltuna typerää, miten leimaavaa joku diagnoosi voi olla. Ihminen on niin paljon kaikkea muutakin kuin se mt-sairaus. Kaikissa meissä on omat pimeät puolemme ja on päinvastoin todella tervettä tunnistaa omansa.

Vierailija
97/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut, kaljuuntuva, lihavuuteen taipuvainen, työtön naisia pelkäävä vanha poika etsii hyvätuloista timmiä ja itsestään huolenpitävää pitkätissistä ja tiukkaperäistä nöpöä.

Vierailija
98/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalivammainen keski-ikäinen nainen, jolla mielenterveysongelmia ja erinäisiä (sosiaalisia) pelkoja. Ei parisuhdekokemuksia, ja kengät niin painavat ettei seksuaalisiakaan kokemuksia. Ei polta, juo harvoin. Susiruma ja kulahtanut. Illat töissä, päivisin hengailee koirien kanssa. Ristiriitainen persoona, on olevinaan kiltti ja hyväntahtoinen, mutta toisinaan temperamentti ottaa vallan. Huono huumorintaju ja samalla tosikko. Sosiaalisesti todella kömpelö. Ei vaimomatskua, surkea kokki, surkea siivooja, takuuvarma uskollisuus sentään.

Unelmakumppani olisi sokea a-seksuaali.

Vierailija
99/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh summataas hommaa välillä

useasta viestistä nousee esiin masentuneisuus, burn out js muut mielenterveys ongelmat, muutama löysäpillukin mahtuu ylipainoisten joukkoon.

nyt kaikki joukolla liikkumaan ,ostamaan geishakuulat ja laittakaa itsenne k ondikseen

Vierailija
100/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen yksiössä asuva, erakkoelämästä nauttiva lähestulkoon kaveriton yksin viihtyvä ylipaineoinn mies etsii naista joko vähemmän tai enemmän vakavissa merkeissä. Olen melkein sataprosenttisen varma siitä, etten halua lapsia - voin harkita tähän poikkeusta mikäli koemme olevamme toisillemme sielunkumppanit universaalilla tasolla. Toivon, ettei sinulla ole omia lapsia.

Harrastuksina mm. videopelit, musiikki, elokuvien katselu, kävely ja pyöräily. Haluaisin matkustaa ulkomaille, mutta koronan takia en pahemmin tuhlaa asialle ajatuksia. En tupakoi, ja tätä odotan myös sinulta. Alkoholia käytän hyvin harvoin. Tiivistettynä: aika helvetin tylsä jätkä (eikä edes hävetä). En ole koskaan omistanut autoa enkä sellaista aio toistaiseksi hankia. Seurusteluhistoria ei ole olematon, mutta ei ole kovinkaan kummoinen. Introverttinä diggaan omasta ajasta sekä välttelen konflikteja. Jossain asioissa olen perfektionisti, toisissa asenne on "hällä väliä who cares". Arki-iltaisin päädyn yleensä sohvalle lojumaan töiden jälkeen. 

Työurani ei ole kovinkaan merkittävä, en vaan ole jaksanut panostaa tarpeeksi opiskeluun tms. Olen kuitenkin tällä hetkellä töissä alalla josta pidän. Lemmikit eivät ole ongelma, mutta kissoille olen allerginen. Minusta ei saa seuraa lätkämatseihin tms, koska ne eivät ole ikinä kiinnostaneet (televisiossa tai sen ulkopuolella). 

Naisissa minua viehtättää eniten nörtteys, luovuus/taiteellisuus, tavallisenomainen aitous ja naapurintyttömäinen suloisuus maustettuna sopivalla annostuksella pyöreyttä/chubbya (hoikkuuskin ok). Saligimmat ja meikkaajahirmut tuskin pitävät minua ykkösvalintanaan enkä ole koskaan em. naistyypistä innostunut. Naisehdokkaan toivon sijoittuvan ikäluokkaan 24-36 (tämä on neuvoteltavissa). Avioliittoon en usko koskaan haluavani. Kolmen kimppa olisi kiva joskus kokea, biseksuaalisuudesta siis plussa ja papukaijamerkki (tämän haaveeni olen valmis uhraamaan muuten täydellisen parisuhteen alttarille).

Ääriajattelevat öyhöt eivät kiinnosta, joten silakkaBLMfeministianarkistiantifasistit ja Suomen Kansa Ensin-tyypin leidit löytävät varmasti etsimänsä jostain toisesta miehestä. Mikäli kuvailet itseäsi lauseella "räväkkä, vaikea ja vittumainen" niin emme sovi yhteen. Mielenterveys tulisi olla myös kunnossa, menneisyydessäsi ei tule olla rikostuomioita tai tietoisesti aloitettua seurustelua rikollista taustaa omaavien henkilöiden kanssa. Joskus Tinderissä ollessani isken punaista rastia 97% sitä käyttäessäni.

Parisuhteessa pitäisi olla sopivissa määrin huumoria, hauskanpitoa, tunnetta, sekstailua, tekemistä yhdessä ja erikseen sekä yleensäkin hyvä meininki.