Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
781/2057 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
782/2057 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustutaan sitten!! Jos vielä luet ketjua niin laita jokin anonyymi yhteystieto - vaikka kik?

Vierailija kirjoitti:

Täällä naispuolinen vastineesi! Mietin jo, voitko olla tottakaan?! Insinööri en ole, mutta akateemisessa työyhteisössäni koen erilaisuutta, vaikka kulttuuri kohtalaisen salliva onkin. Sain revittyä itseni kylmästä ja tuhoisasta liitosta ihan liian monen vuoden jälkeen, joten aikaa ja tilaa ulkoilulle on enemmän kuin tarpeeksi. Pelkään vähän olevani liian monitaitoinen, sillä osaan rempata mökkini ja koneeni, sekä valmistaa myös hyvää ruokaa... Tarvetta besservisseröintiin ei kuitenkaan ole ja kaikkein mieluiten puuhastelisin yhdessä. Tekstisi perusteella juuri sinun kaltaiseesi mieheen haluaisin tutustua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ketju hengissä!

Vierailija
784/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”39v introvertti, assi/addi etsii jämäkkää miestä jonka henkinen kantti kestää olla älykkään mutta sosiaalisesti kyvyttömän naisen kanssa. En ole klassisella tavalla kaunis, mutta sen verran pantavan näköinen kuitenkin että todennäköisesti puolet kavereistasi yrittää iskeä minua baarissa. En sylje lasiin koska alkoholi saa minut tuntemaan itseni kokolailla normaaliksi, mutta tästä huolimatta en kuitenkaan käy viihteellä kuin muutamia kertoja vuodessa. Sosiaalisissa tilaisuuksissa joihin ei liity alkoholi saat yleensä hävetä silmät päästäsi käytöstäni.

En nalkuta enkä valita turhasta, enkä edes kauheasti juttele ellei asia satu olemaan erityisen kiinnostava. En ole mikään pullantuoksuinen kodinhengetär ja siivoaminen on minulle pakollinen paha joka tahtoo usein jäädä mielenkiintoisempien projektien alle. Ruokaa tykkään laittaa ja olen siinä kohtalaisen hyvä.

Säännöllisen epäsäännöllisesti saatan uppoutua johonkin hommaan viikkokausiksi ja tänä aikana et saa minuun kunnollista kontaktia. Seksiä haluan normaalisti n. 2 kertaa viikossa, paitsi ovulaation aikaan saatan haluta jopa kaksi kertaa päivässä jos vain olet paikalla siihen aikaan kun minua haluttaa. Romantiikasta en ymmärrä hevon veetä joten mitään kynttiläillallisia on turha odottaa ja kun haluan seksiä sanon sen suoraan.

Mainitsinko jo että 98% varmuudella olen sinua älykkäämpi ja osaan enemmän asioita kuin sinä? Itsetuntosi pitää olla terästä että kestät tämän asian etkä ala kyykyttää minua. Jos et pysty kohtelemaan minua tasavertaisesti ja huomaan että yrität alistaa minua, pakkaan kamani ja häivyn. En todellakaan osaa pelata mitään ihmissuhdepelejä, enkä tulkita hienovaraisia vihjeitä, minun maailmassani asiat sanotaan suoraan ja ihmisiä kohdellaan reilusti. En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta.

Jos kohtelet minua oikein ja reilusti, saat minusta loppuelämäksesi uskollisen ja lojaalin kumppanin. ”

Huh, luojan kiitos ettei tarvi ruveta enää etsimään kumppania 😂

Vierailija
785/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v urheilullinen, salilla käyvä jätkä. Harrastuksiin kuuluu myös konsolilla pelaaminen. Olen joskus hiukan palikka. Vehje riittävän kokoiseksi kehuttu. Em syistä jatkuvasti varattu.

Vierailija
786/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 27v en ole ollut töissä kuin 6kk vuosia sitten mutta amistutkinto sekä yo-paperit löytyy ja olen hakemassa opiskelemaan ensi keväänä yliopistoon. Pitkäaikaistyöttömyyttä lukuun-ottamatta kuitenkin ihan mukava ja kohtelias, kohtuullisen fiksu ja komeakin. Huumorintajua löytyy myös. Pituutta on siunaantunut 178 senttiä ja urheilen 3-4 kertaa viikossa (sali, juoksu / pyörälenkki, joskus uinti).

En ole mikään kokki mutta osaan tehdä jotenkuten ruokaa ja olen siisti mutten mikään neuroottinen siivoushullu. Alkoholia menee kerran kuussa mäyräkoiran verran. En tupakoi. Ystäviä on sellaiset 6-7 eli en ole ihan erakko muttei yhteinenkään aika ole vaarassa.

Sinulta en odota muuta kuin 150-175 pituutta, olet mukava etkä polta.

Vierailija
787/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 27v en ole ollut töissä kuin 6kk vuosia sitten mutta amistutkinto sekä yo-paperit löytyy ja olen hakemassa opiskelemaan ensi keväänä yliopistoon. Pitkäaikaistyöttömyyttä lukuun-ottamatta kuitenkin ihan mukava ja kohtelias, kohtuullisen fiksu ja komeakin. Huumorintajua löytyy myös. Pituutta on siunaantunut 178 senttiä ja urheilen 3-4 kertaa viikossa (sali, juoksu / pyörälenkki, joskus uinti).

En ole mikään kokki mutta osaan tehdä jotenkuten ruokaa ja olen siisti mutten mikään neuroottinen siivoushullu. Alkoholia menee kerran kuussa mäyräkoiran verran. En tupakoi. Ystäviä on sellaiset 6-7 eli en ole ihan erakko muttei yhteinenkään aika ole vaarassa.

Sinulta en odota muuta kuin 150-175 pituutta, olet mukava etkä polta.

Lisätään viimeiseen kappaleeseen että iältäsi olet 20-30v.

Vierailija
788/2057 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 20 vuotias patalaiska läski, hullu sekä juoppo etsii vierelleen tukea ja turvaa, sitä oikeaa joka maagisesti parantaisi minut rakkaudella. Varaudu siihen, että kokemattomuuden lisäksi olen myös sitoutumiskammoinen ja luultavasti katoan kuin pieru saharaan jo kaksien treffien jälkeen!

Mikäli pääset alkuvaiheen ohi niin ei siinä vielä kaikki!

Plussana saat kokea lähietäisyydeltä traumaattisen lapsuuden tuotoksen ja itkuiset viestit keskellä yötä sekä lukemattomat tarinat terapioista ja ongelmistani. Tämäkin yleensä humalassa joten seuraavana päivänä olen kuin en olisi sanonut mitään. Mut hei anteeks ja sillee?

Viimeisenä niittinä et myöskään koskaan tule saamaan minulta seksiä. Missään muodossa. Mut halaillaanko? Tai kosketaan toistemme käsiä kurottaessa sipsipussiin katsoen yhdessä lohtuohjelmia.

Lopulta teen sinusta runoja joita haikeasti muistelen vuosienkin päästä. Kenties olisit ollut se oikea? Ken tietää, kun treffit loppuivat jo kahteen.

Vierailija
789/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enempää ilmoituksia tule?

Paljon parempaa kuin mikään deittipalvelu.

Vierailija
790/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden sanoin kummallinen semisekopää kaipaisi seuraa ehkä kerta pari viikkoon. MAX. Välillä voisi kyllä olla parikin viikkoa taukoa. Olen hullu liikkumaan ja muutenkin touhuilen omiani, että pää pysyy jotenkin kasassa. Luen, kokkaan, retkeilen, ratsastan... Töissä käyn kyllä, mutta uraohjus en missään nimessä ole. Ikää jo 43, ei lapsia, muutama superkiltti lemmikki. Poikamainen kroppa, androgyyni muutenkin, ei juuri mitään naisellista. Seksistä pidän ja olen siinä avoin ja estoton, mutta tarvin siihen tunnemaailmaa puolin ja toisin ja nyt sitten sinkkuna täysin selibaatissa. Kamalaa. Leskeksi jäin joku vuosi sitten ja vasta nyt ihmiset alkaneet vähän kiinnostamaan. Olen siis aika erakoitunut, joten toinen voisi olla samaa lajia. Tykkään kyllä puhua kunhan on sopivaa seuraa, tosikko en ole, mutta positiivinen en todellakaan :)

Vierailija
791/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen kaikin tavoin keskinkertainen ja tavallinen, tai hiukan alle keskiarvon. Jos haluat että edes chattaan kanssasi, sinun täytyy alistua minun arvoihini ja tavoitteisiini. Lue allaoleva lista vaatimuksistani, ja jos vastasit kaikkiin luetteloni kohtiin alistuvasti "kyllä kuningatar" voit lähettää keskusteluhakemuksen.

Vierailija
792/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko pareja tästä ketjusta syntynyt? Onko käyty deiteillä?

Ei kai tämä vain jää sanahelinäksi? Tuolla ainakin moneen ilmoitukseen on vastailtu. Onko niistä mitään syntynyt?

Vierailija
793/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu, 5-vuotta sitten eronnut, 38-vuotias maailmankiertäjä. Ex-vaimon piinasta vapauduttuani, olen viettänyt vapaaherran elämää enemmän siellä ja täällä exclusiivisesta elämästä nautiskellen. Asuntoni olen maksanut ja taloudellinen tilanteeni mahdollistaa laadukkat harrastukset. Jos päädymme asumaan yhteen, saat valita ostettavan kiinteistön, maksan puolet, mutta huolehdithan omasta puolestasi. Yhdessä asuminen ei kuitenkaan ole välttämätöntä tai kynnyskysymys. Saat tehdä uraa, tuen sinua ammattiisi liittyvissä valinnoissa, aina, mitä ne ikinä ovatkin. Olen tarvittaessa valmis muuttamaan pois Suomesta.

Harrastukseni kulkevat luonnonkierron- ja vuodenaikojen mukaan. Lumilajit, sula meri, kuuma asfaltti,  syksyinen metsä. Saan nautintoa ja hyvän olon tunnetta liikunnasta toimistotyön vastapainoksi, sekä sporttisen vartalon. Uskon, että olemme tässä hyvin samakaltaisia. Asioiden täytyy olla todella päin vittua, että sortuisin loukkaamaan tai arvostelemaan sinua. Olen melkoisen herkkä taiteilijaluonne, mutta se on piilotettu syvälle usean eri kerroksen alle ja sliipattu peilipinta voi tuntua aluksi teflonilta. En kuitenkaan pelaile tai kuseta, koska olen reissuillani saanut nähdä ja kokea tarpeeksi. Näytän sisimpääni, kun tiedän, että voin luottaa sinuun.

En voi sietää huonoa ruokaa tai tylsiä veitsiä, enkä oleta sinun osallistuvan keittiötöihin. Kokkaan silloin tällöin naiselleni herkkuja suomen luonnon parhaista raaka-aineista, tai laittaudumme ja menemme hienoon ravintolaan. Joskus syömme muovisilla lypsyjakkaroilla istuen Bangkokin katukeittiöissä. En ole taitava sisustamaan, osaan kuitenkin pitää jollain lailla huolta kodin riittävän siististä järjestyksestä ja siisteydestä. Pesen sinunkin pyykkejä.

Joinakin päivinä olen kovin haikea, koska minulla ei ole omia lapsia. Olen kuitenkin 70-prosenttisesti menettänyt toivoni omista jälkeläisistä. Jos sinulla on 1 lapsi, niin se on ok. En usko, että useamman lapsen eronneena äitinä yksinkertaisesti kerkeäisit antamaan aikaasi minulle ja panostamaan suhteeseen.

Naiseni täytyy olla ehdottomasti älykäs ja positiivisellä elämänasenteella varustettu. Sinun huumorisi on oivaltavaa ja saat miehen nauramaan. Negailijat skippaan takavasemmalle välittömästi. En ole mustasukkainen ja 2-viikon sinun omin päin toteuttamalle lomareissulle vien- ja haen sinut lentokentältä vaikka puoli neljältä aamuyöllä työpäivänä. En todellakaan kysele, ketä ovat täydellisen rusketuksen omaavat surffarimiehet, jotka vilahtelevat instagram kuvissasi. Ethän ole läheisriippuvainen.

Monipuolinen, kokeileva- ja oivaltava seksielämä on tärkeä nautinnon lähde ja osa elämää. Liiallinen kiire ja pakkosuorittaminen voi pilata parisuhteen ja  vielä seksihalut. Olethan sinut oman kehosi kanssa, tällöin saat nauttia käsieni taidokkaasta hieronnasta ja huomioin sinun tarpeesi ja toiveesi. Olen joskus itsekin liian kireänä töiden takia enkä ole kykenevä henkisesti antamaan kaikkea tarvittavaa läsnäoloa jonka ansaitsisit. Toivottavasti ymmärrät.

Vierailija
794/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko pareja tästä ketjusta syntynyt? Onko käyty deiteillä?

Ei kai tämä vain jää sanahelinäksi? Tuolla ainakin moneen ilmoitukseen on vastailtu. Onko niistä mitään syntynyt?

😂😂😂😂 no mitä luulet😂😂😂😂

Vierailija
795/2057 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”39v introvertti, assi/addi etsii jämäkkää miestä jonka henkinen kantti kestää olla älykkään mutta sosiaalisesti kyvyttömän naisen kanssa. En ole klassisella tavalla kaunis, mutta sen verran pantavan näköinen kuitenkin että todennäköisesti puolet kavereistasi yrittää iskeä minua baarissa. En sylje lasiin koska alkoholi saa minut tuntemaan itseni kokolailla normaaliksi, mutta tästä huolimatta en kuitenkaan käy viihteellä kuin muutamia kertoja vuodessa. Sosiaalisissa tilaisuuksissa joihin ei liity alkoholi saat yleensä hävetä silmät päästäsi käytöstäni.

En nalkuta enkä valita turhasta, enkä edes kauheasti juttele ellei asia satu olemaan erityisen kiinnostava. En ole mikään pullantuoksuinen kodinhengetär ja siivoaminen on minulle pakollinen paha joka tahtoo usein jäädä mielenkiintoisempien projektien alle. Ruokaa tykkään laittaa ja olen siinä kohtalaisen hyvä.

Säännöllisen epäsäännöllisesti saatan uppoutua johonkin hommaan viikkokausiksi ja tänä aikana et saa minuun kunnollista kontaktia. Seksiä haluan normaalisti n. 2 kertaa viikossa, paitsi ovulaation aikaan saatan haluta jopa kaksi kertaa päivässä jos vain olet paikalla siihen aikaan kun minua haluttaa. Romantiikasta en ymmärrä hevon veetä joten mitään kynttiläillallisia on turha odottaa ja kun haluan seksiä sanon sen suoraan.

Mainitsinko jo että 98% varmuudella olen sinua älykkäämpi ja osaan enemmän asioita kuin sinä? Itsetuntosi pitää olla terästä että kestät tämän asian etkä ala kyykyttää minua. Jos et pysty kohtelemaan minua tasavertaisesti ja huomaan että yrität alistaa minua, pakkaan kamani ja häivyn. En todellakaan osaa pelata mitään ihmissuhdepelejä, enkä tulkita hienovaraisia vihjeitä, minun maailmassani asiat sanotaan suoraan ja ihmisiä kohdellaan reilusti. En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta.

Jos kohtelet minua oikein ja reilusti, saat minusta loppuelämäksesi uskollisen ja lojaalin kumppanin. ”

Huh, luojan kiitos ettei tarvi ruveta enää etsimään kumppania 😂

Tämä on aivan täsmälleen ja täydellisesti kuin minä. Sillä erotuksella että olen kymmenen vuotta vanhempi. 

Vierailija
796/2057 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoon!

Vierailija
797/2057 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kelvollisia ilmoituksia. Parempia kuin ne itsekehun hunajaa pursuavat paskamainokset. Ja niihinhän suht järkevät ihmiset kuitenkin lankeavat ja pettyvät.

Vierailija
798/2057 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu, 5-vuotta sitten eronnut, 38-vuotias maailmankiertäjä. Ex-vaimon piinasta vapauduttuani, olen viettänyt vapaaherran elämää enemmän siellä ja täällä exclusiivisesta elämästä nautiskellen. Asuntoni olen maksanut ja taloudellinen tilanteeni mahdollistaa laadukkat harrastukset. Jos päädymme asumaan yhteen, saat valita ostettavan kiinteistön, maksan puolet, mutta huolehdithan omasta puolestasi. Yhdessä asuminen ei kuitenkaan ole välttämätöntä tai kynnyskysymys. Saat tehdä uraa, tuen sinua ammattiisi liittyvissä valinnoissa, aina, mitä ne ikinä ovatkin. Olen tarvittaessa valmis muuttamaan pois Suomesta.

Harrastukseni kulkevat luonnonkierron- ja vuodenaikojen mukaan. Lumilajit, sula meri, kuuma asfaltti,  syksyinen metsä. Saan nautintoa ja hyvän olon tunnetta liikunnasta toimistotyön vastapainoksi, sekä sporttisen vartalon. Uskon, että olemme tässä hyvin samakaltaisia. Asioiden täytyy olla todella päin vittua, että sortuisin loukkaamaan tai arvostelemaan sinua. Olen melkoisen herkkä taiteilijaluonne, mutta se on piilotettu syvälle usean eri kerroksen alle ja sliipattu peilipinta voi tuntua aluksi teflonilta. En kuitenkaan pelaile tai kuseta, koska olen reissuillani saanut nähdä ja kokea tarpeeksi. Näytän sisimpääni, kun tiedän, että voin luottaa sinuun.

En voi sietää huonoa ruokaa tai tylsiä veitsiä, enkä oleta sinun osallistuvan keittiötöihin. Kokkaan silloin tällöin naiselleni herkkuja suomen luonnon parhaista raaka-aineista, tai laittaudumme ja menemme hienoon ravintolaan. Joskus syömme muovisilla lypsyjakkaroilla istuen Bangkokin katukeittiöissä. En ole taitava sisustamaan, osaan kuitenkin pitää jollain lailla huolta kodin riittävän siististä järjestyksestä ja siisteydestä. Pesen sinunkin pyykkejä.

Joinakin päivinä olen kovin haikea, koska minulla ei ole omia lapsia. Olen kuitenkin 70-prosenttisesti menettänyt toivoni omista jälkeläisistä. Jos sinulla on 1 lapsi, niin se on ok. En usko, että useamman lapsen eronneena äitinä yksinkertaisesti kerkeäisit antamaan aikaasi minulle ja panostamaan suhteeseen.

Naiseni täytyy olla ehdottomasti älykäs ja positiivisellä elämänasenteella varustettu. Sinun huumorisi on oivaltavaa ja saat miehen nauramaan. Negailijat skippaan takavasemmalle välittömästi. En ole mustasukkainen ja 2-viikon sinun omin päin toteuttamalle lomareissulle vien- ja haen sinut lentokentältä vaikka puoli neljältä aamuyöllä työpäivänä. En todellakaan kysele, ketä ovat täydellisen rusketuksen omaavat surffarimiehet, jotka vilahtelevat instagram kuvissasi. Ethän ole läheisriippuvainen.

Monipuolinen, kokeileva- ja oivaltava seksielämä on tärkeä nautinnon lähde ja osa elämää. Liiallinen kiire ja pakkosuorittaminen voi pilata parisuhteen ja  vielä seksihalut. Olethan sinut oman kehosi kanssa, tällöin saat nauttia käsieni taidokkaasta hieronnasta ja huomioin sinun tarpeesi ja toiveesi. Olen joskus itsekin liian kireänä töiden takia enkä ole kykenevä henkisesti antamaan kaikkea tarvittavaa läsnäoloa jonka ansaitsisit. Toivottavasti ymmärrät.

Herranmunjee, onko tämä todellinen? Jos on, onnittelut sille naiselle joka hänen kanssa alkaa hellustelemaan.

Vierailija
799/2057 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranmunjee, onko tämä todellinen? Jos on, onnittelut sille naiselle joka hänen kanssa alkaa hellustelemaan.

No aika kieli poskessa sen kirjoitin. Eikö tänne nimen omaan saanut hullutella???

Sitäpaitsi, en ole omasta mielestäni kahjoimmasta päästä ollenkaan. :D

Vierailija
800/2057 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas, mutta koska käytän rahaa järkevästi, se riittää erinomaisesti. Olen älykäs, mutta sosiaalisesti hieman jäljessä muista ikäisistäni.

En tee työuraa, koska olen liian empaattinen ihminen siihen. En halua talloa ihmisiä jalkoihini vain, että saisin muutaman euron enemmän tililleni homehtumaan.

Itken paljon mieheksi, mutta se on okei, koska ihminen minäkin vain olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan