Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Olen hidas ja hajamielinen, 25-vuotias nainen. Valttikorttini on suloinen ulkonäkö, josta ehdit vielä muutaman vuoden nauttia. Vaikutan ystävälliseltä ja sopuisalta, mutta pinnan alla olen erittäin hankala puoliso kaiken sulkeutuneisuuteni sekä kostonhaluni kanssa. Ihan hauska osaan olla välillä. Minulle kelpaavat vain pitkätukkaiset hevimiehet.
28-vuotias nainen. Katseet kääntävän urheilullisella vartalolla, isoilla tisseillä sekä nätillä naamalla varusteltu. Ammatiltaan lääkäri, tekee liikaa töitä ja siksi kroonisesti stressaantunut ja vapaa-ajalla alkoholin juontiin taipuvainen. Tienaa hyvin mutta elintaso ja kulutustottumukset sen mukaiset. Ensi tutustumalla yleensä hyvinkin viehättävän oloinen ja jopa karismaattinen, siis se tyyppi joka kutsutaan kaikkiin kemuihin siksi että on niin vaivatonta seuraa. Näennäisesti suora ja mutkaton, tosiasiassa melko epärehellinen, manipuloiva ja kyvytön puhumaan tunne-elämän asioista. Sinkku luultavasti mm. siksi että pohjimmiltaan huono itsetunto ei päästä ketään tarpeeksi lähelle hylkäämisen ja riittämättömyyden pelossa.
No perverssi pohjimmiltani. Reilusti yli viisikymppinen kaljuuntuva keski-ikäinen mies, etsin kumppaniksi kauniita 20v smuiduleita. Pittää olla perse ja tissit kunnossa eikä naamavärkillä nii väliä kunhan on muut värkit kunnossa;) Ammatiltani oon maanviljeliä ja sellanen tietynlainen kissafetissi, niin ihmis- kuin eläin kissoihin;) Tervetuloa rinsessat kokkeilemaan voisit olla mun (maajussin) morsian;)
t. Jouko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä ilmoituksista kyllä helposti tunnistaa ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju ja itseiroinia kohdallaan. Toinen ääripää on itsensä turhankin tosissaan ottavat tyypit, joille tehtävänanto ei mennyt ihan perille.
Tuliko yllätyksenä, että toiset ovat itseironisempia tai huumorintajuisempia kuin toiset? Eikös sekin ole rehellistä, että on tosikko tai asiafokusoitunut, jos on sitä oikeasti?
Ehkä nuo raadoillisimmat rehelliset ja koko ketjun idea lähtee siitä oletuksesta, että kaikki valehtelevat ja kaunistelevat itseään. Mutta sehän ei ole totta. Suurimmalla osalla ei ole pahoja mielenterveys- ja päihdeongelmia ja kauniita ja komeitakin ihmisiä on olemassa. Jopa tällä palstalla.
Suurin osa ihmisistä ei myöskään ole täydellinen. Itseasiassa kukaan ei ole. Jokaisessa on piirteitä joissa on vähintäänkin kehitettävää. Kaikki eivät vain pysty itsekritiikkiin tai huumorila sävytettyyn itseironiaan mikä mielestäni oli ketjun tarkoitus. Tälläinen "olen kaunis ja kaikin puolin upea ihminen vailla luurankoja kaapissa" paljastaa tuolla asenteellaan jo heti pari "luurankoa". "En kykene itsereflektioon vaan pidän itseäni jokseenkin täydellisenä yksilönä. Muissa todennäköisesti virheitä kyllä löydän. Huumorintajunikin on varsin yksinkertainen." Itse puhuin huonosta itsetunnostani kärjistetysti ja niin ettei taatusti kukaan normaali deittailija sellaisen kanssa leikkiin ryhtyisi. Olisin voinut toki muotoilla teksin myös tyyliin "Itsetuntoni kaipaisi vahvistusta mutta se ei juurikaan näy päällepäin ja olen kaikin puolin muuten ihan loistotyyppi ja kauniskin."
Olen 33-vuotias eronnut kahden lapsen äiti. Minulla on pitkät luonnonvaaleat hiukset, ja meikkaan harvoin. Laittautuneena olen missimäisen kaunis, normaalitilassa (eli juhlia lukuun ottamatta aina) minua ei juuri beigeltä sohvalta erota.
Vartaloltani olen melko hoikka, lyhyt ja jäntevä. Rintani ovat olemattomat, mutta takapuoleni pyöreä ja pehmeä ja vyötäröni mukavan kapea.
Olen puhelias, ja mielestäni useimmiten oikeassa. Loukkaannun herkästi ja itken helposti. En näytä negatiivisia tunteitani kuin pakon edessä, joten olen usein stressaantunut ja takakireä. Edellinen parisuhteeni lasteni isään päättyi väkivallan takia, minkä seurauksena siedän todella huonosti äänen korottamista tai riitelyä. Säikähdän myös kovia ääniä ja äkkinäistä kosketusta, ja silloin kaipaan ymmärrystä ja hellyyttä.
Kumppanilta toivon rauhallista ja pitkämielistä luonnetta. Ei haittaa jos et muista synttäreitä tai tuo kukkia. Ei tarvitse kirjoittaa rakkausrunoja tai pitää puheita, kaipaan turvallista ja tavallista arkea kiltin puolison kanssa. Olen taipuvainen miellyttämään muita omien tarpeideni kustannuksella, joten toivottavasti kannustat minua itsestäni huolehtimiseen.
Kiinnostuin ;) kiinnostaisiko sinua tutustua paremmin?
Olen alle kolmekymppinen muodokas nainen joka tykkää käydä salilla ja laittautua itseään varten, enkä käy ulkona juhlimassa usein. Olen kotihiiri luonteeltani joka rakastaa katsella komedia ja rakkaus sekä toimintaleffoja, popittaa musaa yksinäni, pelata lautapelejä, Tykkään käydä kahviloissa tapaamassa ystäviäni ja vaihtamassa kuulumisiani tai yökyläillä kavereideni kanssa edelleen ja viettää laatuaikaa. Rakastan romantiikkaa ja mielestäni kaikissa asioissa ajatus on tärkein. Elämästä pitää nauttia ja tehdä asioita, muuta kuin koneena käydä töissä. Olisi mukava löytää työ jossa viihdyn. Tulevaisuudessa haaveilen perheestä ja rahallisesta ja hyvästä elämästä sekä matkustelusta ja elämän pienistä hetkistä. Perheeni on myös minulle todella tärkeä ja olen kiitollinen ympärilläni olevista ihmisistä. Asioilla on aina tapana järjestyä ja vaikka kuinka pskaa sataisi aina mennään vaikka harmaan kiven läpi. Haluisin löytää kumppanin joka oikeasti välittäisi minusta enkä tuntisi oloani yksinäiseksi suhteissa, haluaisin tulla rakastetuksi mieheltä joka olisi hyväsydämminen ja luotettava. Tärkeimpiä arvojani ovat luottamus ja rehellisyys sekä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä ilmoituksista kyllä helposti tunnistaa ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju ja itseiroinia kohdallaan. Toinen ääripää on itsensä turhankin tosissaan ottavat tyypit, joille tehtävänanto ei mennyt ihan perille.
Tuliko yllätyksenä, että toiset ovat itseironisempia tai huumorintajuisempia kuin toiset? Eikös sekin ole rehellistä, että on tosikko tai asiafokusoitunut, jos on sitä oikeasti?
Ehkä nuo raadoillisimmat rehelliset ja koko ketjun idea lähtee siitä oletuksesta, että kaikki valehtelevat ja kaunistelevat itseään. Mutta sehän ei ole totta. Suurimmalla osalla ei ole pahoja mielenterveys- ja päihdeongelmia ja kauniita ja komeitakin ihmisiä on olemassa. Jopa tällä palstalla.
Suurin osa ihmisistä ei myöskään ole täydellinen. Itseasiassa kukaan ei ole. Jokaisessa on piirteitä joissa on vähintäänkin kehitettävää. Kaikki eivät vain pysty itsekritiikkiin tai huumorila sävytettyyn itseironiaan mikä mielestäni oli ketjun tarkoitus. Tälläinen "olen kaunis ja kaikin puolin upea ihminen vailla luurankoja kaapissa" paljastaa tuolla asenteellaan jo heti pari "luurankoa". "En kykene itsereflektioon vaan pidän itseäni jokseenkin täydellisenä yksilönä. Muissa todennäköisesti virheitä kyllä löydän. Huumorintajunikin on varsin yksinkertainen." Itse puhuin huonosta itsetunnostani kärjistetysti ja niin ettei taatusti kukaan normaali deittailija sellaisen kanssa leikkiin ryhtyisi. Olisin voinut toki muotoilla teksin myös tyyliin "Itsetuntoni kaipaisi vahvistusta mutta se ei juurikaan näy päällepäin ja olen kaikin puolin muuten ihan loistotyyppi ja kauniskin."
Täydelliseksi ja kaikin puolin upeaksi julistautumisestahan ei ollut huomautuksessani kyse ollenkaan. Oikeastaan kommentti puki sanoiksi sen asenteen, mihin omalla huomautuksellani viittasin. Nähdä sekä itsensä että muut negatiivisesti ei ole yhtään sen parempi kuin nähdä itsensä hienoja ja parhaana ja muut huonoina. Molemmissa on kyse samasta asiasta pohjimmiltaan eli oman ajattelun peilaamisesta muihin.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin säilynyt ja sporttinen 45-vuotias eronnut lapseton nainen etsii loppuelämän kumppania. Luonne on hieman levoton ja häilyväinen, joskus masennukseen ja itsesääliin taipuvainen. Kaipaan läheisyyttä, ymmärrystä ja lämpöä, mieheltä toivoisin rauhallisuutta, älykkyyttä ja huolenpitoa. Osaan keskustella asioista, olen koulutettu ja tulen omillani toimeen. Olen yllättävän huumorintajuinen etäisen kuoren alla ja tykkään tehdä hyvää ruokaa.
Minne tehdään treffit 😘?
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias eronnut kahden lapsen äiti. Minulla on pitkät luonnonvaaleat hiukset, ja meikkaan harvoin. Laittautuneena olen missimäisen kaunis, normaalitilassa (eli juhlia lukuun ottamatta aina) minua ei juuri beigeltä sohvalta erota.
Vartaloltani olen melko hoikka, lyhyt ja jäntevä. Rintani ovat olemattomat, mutta takapuoleni pyöreä ja pehmeä ja vyötäröni mukavan kapea.
Olen puhelias, ja mielestäni useimmiten oikeassa. Loukkaannun herkästi ja itken helposti. En näytä negatiivisia tunteitani kuin pakon edessä, joten olen usein stressaantunut ja takakireä. Edellinen parisuhteeni lasteni isään päättyi väkivallan takia, minkä seurauksena siedän todella huonosti äänen korottamista tai riitelyä. Säikähdän myös kovia ääniä ja äkkinäistä kosketusta, ja silloin kaipaan ymmärrystä ja hellyyttä.
Kumppanilta toivon rauhallista ja pitkämielistä luonnetta. Ei haittaa jos et muista synttäreitä tai tuo kukkia. Ei tarvitse kirjoittaa rakkausrunoja tai pitää puheita, kaipaan turvallista ja tavallista arkea kiltin puolison kanssa. Olen taipuvainen miellyttämään muita omien tarpeideni kustannuksella, joten toivottavasti kannustat minua itsestäni huolehtimiseen.
Kiinnostuin ;) kiinnostaisiko sinua tutustua paremmin?
Vaikutatpa mukavalta naisihmiseltä, ainakin omasta mielestä olet kiinnostava! Toki jo hankitut lapset omalla kohdalla tuottaa aina mietintää. Ei sillä etten tykkäisi lapsista tai tulisi heidän kanssa toimeen, mutta en ole varma onko minusta vielä sellaiseen rooliin 😕 Ainoa ongelma saattaisi muodostua siitä, että kummatkin kokevat olevan useimmiten oikeassa asioissa ;) mutta osaan myöntää olevani väärässä, jos se perustellaan hyvin.
Reilu 5-kymppinen, ihan näyttävä nainen. Mulla on talous kunnossa, tottakai myös sinulla. En siedä luusereita ja valittajia. Tai jos olet sairaalloisen pihi, et myöskään sovi minulle.
Arvostan yhteisiä illallisia, hyvää viiniä, hauskanpitoa tai syvällisiä keskusteluja, olethan myös älykäs ja sivistynyt, nähnyt muutakin kuin Keravan. Kauaa en jaksa seuraasi, pari kertaa kuukaudessa voidaan viettää yhteistä aikaa, käydä tapahtumissa tai konserteissa. Liika yhteydenpito alkaa ahdistamaan, olen hyvin introvertti enkä siis aio yhteen muuttaa kanssasi koskaan. Harrastan omia juttuja koiran kanssa, en niihinkään kaipaa seuraasi. Kuumaa seksiä tapaamisten yhteydessä
En juurikaan omista ystäviä, koska en jaksa ketään ihmisiä. Tulevaisuudessa muutankin erämaahan yksinäni möllöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta opittua.
Jos nainen on edes melko hyvännäköinen ja sinkku, sinkkuuteen on todellakin syynsä.
Alistuvia naisia on aivan valtavasti. Kaikenlaiset alistumisfetissit nöyryyttämisestä isä/tytär-fantasioihin ovat yleisiä. Dominoivoa naisia ei ole ollenkaan, ajatus tästä kuuluu elokuviin.
Palstajutut rahasta ja statuksesta ovat totta. Jos nainen tienaa hyvin, on miehenkin tienattava. Jos mies tienaa hyvin, samaa ei vaadita naiselta. Itsevarmuus, pituus, ym ovat myös ominaisuuksia joissa mies ei saa koskaan alittaa naisen tasoa.
Sinänsä ketjussa on myös paljon kivan oloisia naisia. Harmi vain kun en itse ole perusjörrikkä joka kaipaa perinteistä naista joka haltsaa ruuanlaiton ja tekee kodista viihtyisän. Ja ei-perusnaiset tuntuvat etsivän mittanauhan kanssa miestä joka ylittää heidät.
Ei voi mitään.
Niin. Se on taas perjantai ja sinä valmistaudut parkkeeraamaan tänne palstalle, valittamaan naisten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Siinä kuluu taas yksi viikonloppu rattoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta opittua.
Jos nainen on edes melko hyvännäköinen ja sinkku, sinkkuuteen on todellakin syynsä.
Alistuvia naisia on aivan valtavasti. Kaikenlaiset alistumisfetissit nöyryyttämisestä isä/tytär-fantasioihin ovat yleisiä. Dominoivoa naisia ei ole ollenkaan, ajatus tästä kuuluu elokuviin.
Palstajutut rahasta ja statuksesta ovat totta. Jos nainen tienaa hyvin, on miehenkin tienattava. Jos mies tienaa hyvin, samaa ei vaadita naiselta. Itsevarmuus, pituus, ym ovat myös ominaisuuksia joissa mies ei saa koskaan alittaa naisen tasoa.
Sinänsä ketjussa on myös paljon kivan oloisia naisia. Harmi vain kun en itse ole perusjörrikkä joka kaipaa perinteistä naista joka haltsaa ruuanlaiton ja tekee kodista viihtyisän. Ja ei-perusnaiset tuntuvat etsivän mittanauhan kanssa miestä joka ylittää heidät.
Ei voi mitään.
Mites tämä tähän ketjuun liittyy mitenkään? Ja nyt kun laitoit niin kaikki on myös asenteesta kiinni. Itselläni on ollut huomattavasti paremmin tienaava nainen kumppanina, joka ei ollut ”perusnainen” arvoiltaan. On ollut myös pullantuoksuinen ihana nainen ja yksi erittäin boheemi nainen kenen kanssa on ollut avoin suhde. Sinä tunnut asettavan jo arvomaailmaasi tiettyyn suuntaan. Jos naiset tuntuvat vaikeilta niin miehillä on yleisesti ottaen enemmän ominaisuuksia joilla hurmata nainen. Karismaattisuus, ulkonäkö, sosiaalinen asema, miehekkyys kaikki ovat tärkeitä ja toinen esim. Karismaattisuus voi korvata monesti lyhyemmän miehen puutetta pituudessa.
En itse ole kovinkaan komistus, lihaksikas saati pitkä. Keskikastia kaikessa, mutta olen saanut jakaa elämääni erilaisten ihanien naisten kanssa.
Jospa jatkettaisiin niillä inhorealistisilla deitti-ilmoituksilla ja jätetään nämä asiat muihin lankoihin.
24-vuotias yliopisto-opiskelijaneitonen täällä terve! Olen kasvoiltani klassisen kaunis ja minulla on katseita kääntävä perse. Niiden ansiosta minulla onkin ollut melkoisesti vientiä miesmarkkinoilla. Älä kuitenkaan anna ulkokuoren hämätä liiaksi: minulla on myös vakavia päihde- ja mielenterveysongelmia, joihin en ole hankkinut apua enkä luultavasti tule hankkimaankaan. Koen, että päihteet auttavat pahaan henkiseen olooni tarpeeksi hyvin. Päihtyneenä olen sosiaalinen ja hauska, normikaduntallaajana et välttämättä edes huomaisi minun olevan kamoissa lähes kaiken hereilläoloaikani! Selvinpäin olenkin sitten sulkeutunut raivohullu, mutta vesiselvänä olemista käykin onneksi aika harvoin. Pidän myös kissoista. 🙂
Viisikymppinen, omasta mielestään kaunis nainen, etsii tolkullista miestä. Olen kaunis katsoa mutta ärsytettynä ja seksin puutteessa verbaalisesti itse piru. Pidäthän minut siis tyytyväisenä 😈.
Voit olla minkä kokoinen vaan mutta iso vatsa on mulle totaalinen turn off, pieni voi olla. Hygieniasi on syytä olla kunnossa, olen itsekin siitä tarkka. Inhoan pahoja hajuja ja lähes kaikkia miesten tuoksuja (partavedet tmv.).
Joudut vakuuttamaan minut raukkaudestasi ja välittämisestäsi joka päivä, ainakin ensimmäisen vuoden ajan. Sitten voi riittää vähän harvemmin.
Et tule koskaan ymmärtämään, mikä kaaos pääni sisällä on. Eikä tarvikaan. Vieraille olen aina ystävällinen ja aurinkoinen. Ei tarvi hävetä, voit olla minusta suoradtaan ylpeä. Jos kestät mustan puoleni, saat minusta aika mageen puolison ja rakastajan.
T. Nimimerkki Tosi Herttainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta opittua.
Ei voi mitään.
Mites tämä tähän ketjuun liittyy mitenkään? Ja nyt kun laitoit niin kaikki on myös asenteesta kiinni. Itselläni on ollut huomattavasti paremmin tienaava nainen kumppanina, joka ei ollut ”perusnainen” arvoiltaan. On ollut myös pullantuoksuinen ihana nainen ja yksi erittäin boheemi nainen kenen kanssa on ollut avoin suhde. Sinä tunnut asettavan jo arvomaailmaasi tiettyyn suuntaan. Jos naiset tuntuvat vaikeilta niin miehillä on yleisesti ottaen enemmän ominaisuuksia joilla hurmata nainen. Karismaattisuus, ulkonäkö, sosiaalinen asema, miehekkyys kaikki ovat tärkeitä ja toinen esim. Karismaattisuus voi korvata monesti lyhyemmän miehen puutetta pituudessa.
En itse ole kovinkaan komistus, lihaksikas saati pitkä. Keskikastia kaikessa, mutta olen saanut jakaa elämääni erilaisten ihanien naisten kanssa.
Jospa jatkettaisiin niillä inhorealistisilla deitti-ilmoituksilla ja jätetään nämä asiat muihin lankoihin.
"Jos naiset tuntuvat vaikeilta niin miehillä on yleisesti ottaen enemmän ominaisuuksia joilla hurmata nainen. Karismaattisuus, ulkonäkö, sosiaalinen asema, miehekkyys kaikki ovat tärkeitä ja toinen esim. Karismaattisuus voi korvata monesti lyhyemmän miehen puutetta pituudessa."
Voisitko kertoa meille mitä ne ominaisuudet ovat?
Tuossa listassasihan ovat vain ne samat komeus/status/stereotyyppinen miehekkyys.
Noita stereotyyppisiäkin keksit niin vähän että sinun piti mainita Karismaattisuus kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta opittua.
Ei voi mitään.
"Jos naiset tuntuvat vaikeilta niin miehillä on yleisesti ottaen enemmän ominaisuuksia joilla hurmata nainen. Karismaattisuus, ulkonäkö, sosiaalinen asema, miehekkyys kaikki ovat tärkeitä ja toinen esim. Karismaattisuus voi korvata monesti lyhyemmän miehen puutetta pituudessa."
Voisitko kertoa meille mitä ne ominaisuudet ovat?
Tuossa listassasihan ovat vain ne samat komeus/status/stereotyyppinen miehekkyys.
Noita stereotyyppisiäkin keksit niin vähän että sinun piti mainita Karismaattisuus kahteen kertaan.
Miehekkäät ja karismaattiset miehet ovat suosittuja. Tällaista se elämä on, mutta muutkin miehet pariutuvat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan palomiehen, poliisin, sotilaan tai muun lihaksikkaan ja isomunaisen uroon
Täällä olisi kaikki vaatimukset täyttävä lihaksikas sotilaspoliisi panomies
Ai jestas. Nytkö se match jo tuli! Alan harjoitella kärrynpyöriä ja sapgaattia vierailuasi varten. Kahvit saat vasta jälkikäteen kunhan ei hirveästi tarvitse keskustella.
N36
Mmmmm. Panetko univormussa? nam !
50v povekas ja muodokas pitkähiuksinen joskus kauniiksikin haukuttu luomunainen, joka on katkeroitunut elämässä, vihaa miehiä eikä luota heihin, mutta ajoittain kuitenkin kaipaa turvallista nallekarhua.
Ajoittain kipeä, kokoajan köyhä. Käydään yhdessä termarikahveilla metsässä, jotta voin pettyä sinuun.
T. Nimim. Jos pidät posliinista, mene astiakauppaan.
Tuosta yhdestä viestistä tuli mieleen, että itsekin omaan jonkinlaisen kiinnostuksen pitkähiuksisiin miehiin, joten se voi olla valttikorttisi herättää kiinnostukseni. Muutenkaan minulla ei juurikaan ole rajoitteita miehen ulkomuodolle ja jotenkin varmasti mitä oudomman tai erikoisemman näköinen olisit niin sitä enemmän kiinnostun. Eli kaikenlaiset oudot ilmestykset ovat vaan plussa minulle. Toisaalta helppo täällä kirjoittaa, kun on itse tavis ja ulkönäkö mitä on. Todellisuudessa voin silti kiinnostua kaikenlaisista miehistä ja ei mitään rajoitusta sen suhteen. Olkoon tämä viimeinen viestini.
Joku kirjoitti, että toiset ottavat tämän liian vakavasti ehkä voin kuulua niihin. Muistan vaan yhdenkin kerran, kun joku palstalla kirjoitti, että analysoin liikaa ja se jäi mieleen. Tosin tyyliään on vaikeaa muuttaa ja en silti tarkoita, ettei minulla olisi huumorintajua silti :)
Mikään ei tunnu kivemmalta kuin tuottaa hyvää mieltä sinulle! :-)
Toivottavasti lähimetsässä törmätään, koitan olla ajamatta läskipyörällä päälle. Laitoin kellonkin juuri sitä varten.
500