Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
601/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55v, 192cm, 104 kg yrittäjämies, jolla on hyvin vähän aikaa sinulle. En siivoa enkä kokkaa, mutta vien sinut hyvään ravintolaan syömään noin alkuun, jos olet naisellinen, sivistynyt ja mukava nainen. Katson lätkää ja jalkapalloa paljon ja saunon melkein joka päivä. Iltalukemisena on tietokirjallisuutta ja urheilulehti. Pidän naisista ja arvostan heitä, kaksi kaunista tytärtä on jo aikuisia. Ajanpuute tulee olemaan suurin haaste suhteelle, koska matkustan usein myös ulkomaille työn puolesta. Olen melkein aina väsynyt vapaa-ajalla. En lähde kuntosalille ja rantalomalle kanssasi, mutta museoon johonkin suurkaupunkiin voin lähteä, ja kesähuvila rantasaunoineen löytyy omasta takaa. Kuva ois kiva.

Tämä mies olisi kuin minulle tehty! Jos vielä saisin hänet houkuteltua museomatkojen lisäksi leppeän ilmaston rantalomille tasokkaisiin resorteihin palmujen varjoon lepäämään ja gourmet-pöytien ääreen, niin täydellinen!

T. N55, Uusimaa

Vierailija
602/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan kokeilla vielä toisella viestillä ( edellinen tylsistytti varmaan monet pituutensa vuoksi ja huomasin, että taas jäi ehkä monta tärkeää seikkaa paljastamatta kuitenkin eli aiheesta ohi meni taas tyypillisesti) Asiaan:

Olen alle 30-vuotias nainen. Vain lukio käytynä ja nyt vihdoin yritän saada ammatin muutaman muun yrityksen ja useiden toivottomien ja vähän parempien yliopistoon pääsy-yritysten jälkeen. Työtön olen ja kokemusta töistä aika vähän. Luonteeltani olen introvertti ja ujo. Jännitän paljon uusia tilanteita ja en monesti saa puhuttua mitään ja olen varovainen. Jonkinlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja muuta vaikeutta varsinkin itselle epätavallisessa tilanteissa. Olen myös vähän lapsellinen ja usein haavemaailmassa elävä. Jonkinlaista itse diagnosoitua add- piirrettä ja ajoittain olen aika masentunutkin. Mielialat vaihtelevat paljon. Olen välillä hermostunut ja tarvitsen vakuuttelua monet kerrat, että kaikki menee hyvin ja selviän jostain jutusta eteenpäin. Itsetunto on alhaalla. Jos seura saa aikaan minulle sellaisen olon, että pystyn olemaan rohkeampi niin sitten sorrun usein liialliseen höpötykseen. Asiaan vaikuttaa myös se, että olen tosi yksinäinen ja kuitenkin omalla tavalla sosiaalisen luonteenkin omaava, joten minulle on puutetta seurasta ja tämä voisi näkyä siinä, että uusi tilanne saisi aikatavalla hyppimään seinille varsinkin aluksi ja se olisi sinun hyvä ottaa huomioon. Sitten, kun olisin saanut purettua vuosien yksinäisyyden jotenkin niin varmasti meno tasoittuisi paljon ja kuitenkin arvostan rauhallista elämää.

Tosin minulla on oma mielikuvitus ja olen sellainen ihminen joka kuitenkin tykkää tehdä eri asioita, mutta rohkeus ei vaan meinaa riittää. Toivon, että olisit valmis tekemään kanssani asioita. Ulkonäköni on hyvin tavallinen ja sen suhteen tarvisin varmasti sinultakin rehellistä palautetta ( ethän kuitenkaan ihan suodattamatta kuitenkaan sano) esim vaatteisiin liittyen. Tiedän sen, että minun olisi hyvin vaikeaa tottua siihen, että minulla olisi kumppani ja tämän tilanteen käsittäminen veisi jonkin aikaa. Sen vuoksi todellisia reaktioita olisi vaikeaa tietää. Sen uskon, etten kuitenkaan kohtelisi sinua huonosti, vaikka hermoilisin sitten muuten.

Pidän  musiikista, taidejutuista, luonnosta, liikunnasta, hölmöistä youtube-videoista, tähdistä , lukemisesta,  kirppiksistä,  eläimistä,  ruuasta,  jonkinlaisesta maailmanparannuksesta ( esim ruuan suhteen liittyen), muiden auttamisesta ( ethän ole se ikävä ihminen),  rekoista, laivoista, matkailusta ( en ole silti käynyt missään),  kaikista oudoista jutuista esim vaatetuksen osalta ( vaikka itse olen tavis) sekä penkkiurheilusta myös melkein mihin lajiin vaan liittyen. Viihdyn enemmän maaseudulla, vaikka kaupungissakin on kiva käydä.  Tähän loppuun vielä, että olen oikeastaan absolutisti sen takia, että ei tule vaan juotua eli mitään muuta syytä tälle ei ole ja toivon, että sinäkään et käyttäisi ainakaan paljon. Tupakka sallitaan jotenkin. Ulkonäöltäsi saat olla hyvinkin tavallinen ja muuten sillä ei ole väliä mikä "status" sinulla on ja mieluummin tutustuisin toiseen vähän vaatimattomampaan ja olisi helpompi minunkin yrittää rohkeastua. Seksiin liittyen myös se, että olen hyvin kokematon siihen liittyen. Jos on huono päivä niin minut pitää jotenkin kuosissa musiikki ja kävely, joten sinun on parasta tuttua siihen rytmiin, että usein olen joko lenkillä tai kuuntelen musiikkia :)

Treffaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan palomiehen, poliisin, sotilaan tai muun lihaksikkaan ja isomunaisen uroon

Täällä olisi kaikki vaatimukset täyttävä lihaksikas sotilaspoliisi panomies

Vierailija
604/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan kokeilla vielä toisella viestillä ( edellinen tylsistytti varmaan monet pituutensa vuoksi ja huomasin, että taas jäi ehkä monta tärkeää seikkaa paljastamatta kuitenkin eli aiheesta ohi meni taas tyypillisesti) Asiaan:

Olen alle 30-vuotias nainen. Vain lukio käytynä ja nyt vihdoin yritän saada ammatin muutaman muun yrityksen ja useiden toivottomien ja vähän parempien yliopistoon pääsy-yritysten jälkeen. Työtön olen ja kokemusta töistä aika vähän. Luonteeltani olen introvertti ja ujo. Jännitän paljon uusia tilanteita ja en monesti saa puhuttua mitään ja olen varovainen. Jonkinlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja muuta vaikeutta varsinkin itselle epätavallisessa tilanteissa. Olen myös vähän lapsellinen ja usein haavemaailmassa elävä. Jonkinlaista itse diagnosoitua add- piirrettä ja ajoittain olen aika masentunutkin. Mielialat vaihtelevat paljon. Olen välillä hermostunut ja tarvitsen vakuuttelua monet kerrat, että kaikki menee hyvin ja selviän jostain jutusta eteenpäin. Itsetunto on alhaalla. Jos seura saa aikaan minulle sellaisen olon, että pystyn olemaan rohkeampi niin sitten sorrun usein liialliseen höpötykseen. Asiaan vaikuttaa myös se, että olen tosi yksinäinen ja kuitenkin omalla tavalla sosiaalisen luonteenkin omaava, joten minulle on puutetta seurasta ja tämä voisi näkyä siinä, että uusi tilanne saisi aikatavalla hyppimään seinille varsinkin aluksi ja se olisi sinun hyvä ottaa huomioon. Sitten, kun olisin saanut purettua vuosien yksinäisyyden jotenkin niin varmasti meno tasoittuisi paljon ja kuitenkin arvostan rauhallista elämää.

Tosin minulla on oma mielikuvitus ja olen sellainen ihminen joka kuitenkin tykkää tehdä eri asioita, mutta rohkeus ei vaan meinaa riittää. Toivon, että olisit valmis tekemään kanssani asioita. Ulkonäköni on hyvin tavallinen ja sen suhteen tarvisin varmasti sinultakin rehellistä palautetta ( ethän kuitenkaan ihan suodattamatta kuitenkaan sano) esim vaatteisiin liittyen. Tiedän sen, että minun olisi hyvin vaikeaa tottua siihen, että minulla olisi kumppani ja tämän tilanteen käsittäminen veisi jonkin aikaa. Sen vuoksi todellisia reaktioita olisi vaikeaa tietää. Sen uskon, etten kuitenkaan kohtelisi sinua huonosti, vaikka hermoilisin sitten muuten.

Pidän  musiikista, taidejutuista, luonnosta, liikunnasta, hölmöistä youtube-videoista, tähdistä , lukemisesta,  kirppiksistä,  eläimistä,  ruuasta,  jonkinlaisesta maailmanparannuksesta ( esim ruuan suhteen liittyen), muiden auttamisesta ( ethän ole se ikävä ihminen),  rekoista, laivoista, matkailusta ( en ole silti käynyt missään),  kaikista oudoista jutuista esim vaatetuksen osalta ( vaikka itse olen tavis) sekä penkkiurheilusta myös melkein mihin lajiin vaan liittyen. Viihdyn enemmän maaseudulla, vaikka kaupungissakin on kiva käydä.  Tähän loppuun vielä, että olen oikeastaan absolutisti sen takia, että ei tule vaan juotua eli mitään muuta syytä tälle ei ole ja toivon, että sinäkään et käyttäisi ainakaan paljon. Tupakka sallitaan jotenkin. Ulkonäöltäsi saat olla hyvinkin tavallinen ja muuten sillä ei ole väliä mikä "status" sinulla on ja mieluummin tutustuisin toiseen vähän vaatimattomampaan ja olisi helpompi minunkin yrittää rohkeastua. Seksiin liittyen myös se, että olen hyvin kokematon siihen liittyen. Jos on huono päivä niin minut pitää jotenkin kuosissa musiikki ja kävely, joten sinun on parasta tuttua siihen rytmiin, että usein olen joko lenkillä tai kuuntelen musiikkia :)

Treffaisin.

Lähtisin heti! Itse olen välillä lempeä raketti, luonnostaan kannustan toisia ja suhteessa vielä enemmän missä on aina toki on se vaara että muuttuu dynamiikka väärään suuntaan ja parisuhde kärsii. Mutta silti uskon kemian henkilökohtaisuuden ja tunteiden ratkaisevan ja että on luonnollista tukea kumppania, toisena päivänä minä itse olen se joka kaipaa sitä. Sulosta!

Vierailija
605/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaisin.

Kiitos. Olet sitten harvinaista laatua. Kirjoitin jo aiemmin viestit 150 ja 160, joten pitää sanoa, että jos vielä luet ne ja olet senkin jälkeen samaa mieltä niin sitten vähän voin jo iloita. Nyt vielä epäilen, että kuitenkin mielesi muuttuu. Kiitän silti jo tästäkin :)

Vierailija
606/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokokesämeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaisin.

Lähtisin heti! Itse olen välillä lempeä raketti, luonnostaan kannustan toisia ja suhteessa vielä enemmän missä on aina toki on se vaara että muuttuu dynamiikka väärään suuntaan ja parisuhde kärsii. Mutta silti uskon kemian henkilökohtaisuuden ja tunteiden ratkaisevan ja että on luonnollista tukea kumppania, toisena päivänä minä itse olen se joka kaipaa sitä. Sulosta!

Tarkoititko sinäkin nyt viestin minulle, joka kirjoitti tuon ensimmäisen pitkän viestin? Siinä tapauksessa kiitän taas, että joku oikeasti kiinnostuu. Harvinaista :)

Vierailija
607/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaisin.

Kiitos. Olet sitten harvinaista laatua. Kirjoitin jo aiemmin viestit 150 ja 160, joten pitää sanoa, että jos vielä luet ne ja olet senkin jälkeen samaa mieltä niin sitten vähän voin jo iloita. Nyt vielä epäilen, että kuitenkin mielesi muuttuu. Kiitän silti jo tästäkin :)

Sori siis tarkoitin viestejä 159 ja 160 eli meni  väärin. Jos siis sinua kiinnostaa. Nyt on parasta hiljentyä, kun innostun liikaa :)

Vierailija
608/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isomunainen adonis!

Vierailija
609/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burnoutin partaalla vuosikausia keikkunut, kaikkeen vittuuntunut kärttyinen akka etsii itselleen loppuelämän kumppania. Saman katon alle emme tule koskaan muuttamaan, mutta olisi mukava tapailla viikonloppuisin, harrastaa ja lomailla yhdessä. Olen aktiiviliikkuja ja toivon sitä myös sinulta. Käydään yhdessä lenkillä, pyöräilemässä, pelaamassa mailapelejä ja tanssimassa. Olen lähes absolutisti ja tiukkapipoinen myös sinun alkon ja tupakan käytön suhteen. Rentoudutaan yhdessä saunomalla ja ihanilla rakasteluhetkillä. Toinen teinini aiheuttaa harmaita hiuksia jatkuvalla syötöllä, mutta sinun ei tarvitse alkaa kenellekään isäksi. Hoidan jälkikasvuni itse. Toivottavasti sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä, sillä talossani riittää paranneltavia kohteita.

Ai niin, ei tarvikaan lähettää tätä treffi-ilmoitusta, sillä löysin jo etsimäni yhdeltä treffipalstalta.

Miltä palstalta löysit? Jos saan olla utelias :)

HappyPancakesta löysin. Selasin miesten ilmoituksia tiukalla seulalla ja parin viikon etsinnän jälkeen löysin helmen, joka vastasi paperilla toiveitani. Ihme kyllä, hän osoittautui profiilikuvauksensa mukaiseksi (ja jopa vielä paremmaksi) myös live-elämässä. t. sama

nimim. Kaltaisesi, joka etsii vielä

Vierailija
610/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Vaikutat kiinnostavalta tapaukselta. Kerran viikossa kuulostaisi just hyvältä.

Missä päin asut?

Kerta viikkoon ja kunnolla, sano! Asun Varsinais-Suomessa.

Voi harmi. Asun itse etelässä. Kohtaisinpa jonkun sinun kaltaisesi täältä päin, itse kun en jaksa nähdä ketään kovin usein ja miehet haluavat yleensä suunnilleen muuttaa yhteen ensitreffeiltä.

Tsemppiä sinulle, vaikutat oikeasti kiinnostavalta! 👍

Varsinais-Suomikin on etelää. t. eri

Vierailija
611/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"44-vuotias parantumaton antiromantikko etsii naista rinnalleen. Kukkia et tule minulta saamaan, mutta seksileluja senkin edestä. Vartaloltani olen normaalin mitoissa, jota toivon sinultakin. Tuloni ovat riittävät, mutta sinua en niillä ala elättämään, joten suotavaa olisi, että tulisit omillasi toimeen. Seksissä nautin naisen nautinnosta, enkä työnny koskaan sisään ennen kuin olet saanut orgasmin."

No, tämä nyt oli aivan umpirehellinen "ilmoitus", mutta tarpeeton, koska tarpeeni täyttävä omillaan toimeentuleva kumppani löytyi jo 18 vuotta sitten 👍

Minulle ei kaltaisesi mies sopisi ikimaailmassa, koska saan parhaan orgasmin yhdynnässä. Ennen sitä en halua saada, koska sitten menetän parhaan orkun.

Vierailija
612/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Vaikutat kiinnostavalta tapaukselta. Kerran viikossa kuulostaisi just hyvältä.

Missä päin asut?

Kerta viikkoon ja kunnolla, sano! Asun Varsinais-Suomessa.

Voi harmi. Asun itse etelässä. Kohtaisinpa jonkun sinun kaltaisesi täältä päin, itse kun en jaksa nähdä ketään kovin usein ja miehet haluavat yleensä suunnilleen muuttaa yhteen ensitreffeiltä.

Tsemppiä sinulle, vaikutat oikeasti kiinnostavalta! 👍

Varsinais-Suomikin on etelää. t. eri

Ei tarpeeksi. En nyt viitannut lääniin vaan oikeasti etelään. Uudellemaalle.

Onneksi hän tajusi, vaikka sinä et. Lisäplussa.

Vierailija
613/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja arka 42v olemattoman itsetunnon omaava, nykyään reilusti ylipainoinen nainen. Olen myös iltatissuttelija ja kroonisesti masentunut. Jos kehut minua kauniiksi, en usko. Jos kehut minua mukavaksi, en usko. Jos sanot rakastavasi minua, en usko. En nauti seksistä kanssasi koska mietin vaan koko ajan miltä näytän ja kuulostan. Mietin myös, että et kuitenkaan rakasta minua oikeasti, mutta voin silti olla mieliksesi haarat auki jonkin aikaa, kunnes lopulta ne sulkeutuu kokonaan ja jätät minut tervepäisemmän naisen vuoksi. 

Plussaa on, että minulla on ollut vain yksi seksikumppani ja siitäkin on 15 vuotta aikaa, eli olen aika vähän käytetty esine. Tule ja hurmaa minut valheillasi. Itse en aloitetta tee, enkä edes vihreää valoa näytä. Teen vaan töitä naama sitruunana.

Vierailija
614/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna 35 vuotta täyttänyt vahvasti keski-ikäiseksi itsensä tunteva akanrentula. Etsin ehkä juuri sinua eli rauhallista, empaattista ja lämmintä järjen miestä eli sitä  tavan tallaajaa. En ole itse seikkailullinen, dynaaminen tai elämässä eteenpäin pyrkivä menestyshai. Enemmänkin rauhallinen, omat ruhjeensa ja heikkoutensa tunnistava möllöttäjä. Ei sinänsä, että se tarkoittaisi sitä, että viihdyn vain sohvalla sipsipussi kainalossa, vaan enemmänkin sitä, että löydän sydäntä lämmittäviä ja läpättäviä ärsykkeitä ihan perusarjesta ja elämästä. Nyt koronakesällä kävin katsomassa Kotkaa ja syksyn saapuessa vaikutuin Kokkolasta sekä kaikista uskomattoman hienoista Suomen kirkoista kuten Tervolan ja Keminmaan kirkoista.

En tule koskaan kiipeämään Himalajalle, hyppäämään lentokoneesta tai lähtemään reppureissulle Kambodzaan. Sen sijaan lähden mielelläni Vapriikkiin Tampereelle, Repovedelle makkaraa paistamaan tai Tallinnaan kaupunkilomalle.  Sikäli mikäli nämä ovat vielä mahdollisia tämän koronahässäkän jälkeen. Nautin omassa arjessani siitä, että saan tehdä merkityksellistä työtä, olla perheen kanssa tai ihan vaan olla ja hengitellä. Ilmeisesti hengittelykin tämän koronan varjossa on jo etuoikeus. Matkustan mielelläni maailman ääriin mielikuvitukseni ja musiikin avulla. Musiikki onkin erittäin tärkeä elementti elämässäni, vaikka mitään instrumenttia en soitakaan.  Aivoni nollaan juoksemalla, pitkillä kävelylenkeillä ja tekemällä ristisanatehtäviä kuin mummot konsanaan.  Nykymenosta olen valitettavasti muutenkin tippunut kärryiltä. Tinder, snäppi, tiktok, discord, telegram, wickr ja muut vastaavat ovat ihan muiden tyyppien viestintävälineitä kuin minun. Whatsapp löytyy sentään perheen sisäistä viestintää helpottamaan ja vanha kunnon sähköposti toimii myös.

Pidän kovasti ulkoilusta ja kotimaan matkailusta. Luen laidasta laitaan kirjallisuutta ja olen erittäin kiinnostunut historiasta. Juuri viikko sitten naarasin Jose Saramagon Oikukkaan kuoleman Rovaniemen Sampokeskuksen ilmaiskirjahyllystä.  Erityisesti historiassa minua kiinnostaa erilaiset diktatuurit ja niiden kehittyminen, Suomen sotahistoria ja kylmä sota. Slaavilaiset kielet kiinnostavat myös ja Saksan opintoihin tuhlaamani energian olen heittänyt täysin hukkaan.   Olen akateemisesti koulutettu, mutta teen akateemisen maailman jalkaväkihommia eli lapioin paskaa oikealle ja vasemmalle kehnolla palkalla. Tästä saa harvemmin kiitosta ja paskakin on usein väärin lapioitu, palautekin tulee usein huutamalla. Silti pidän siitä, mitä teen ja haluan olla siinä parempi. En havittele gloriaa tai korkeampia titteleitä, vaan päinvastoin pyrin enemmänkin leppoistamaan elämääni.  

jatkuu...

Vierailija
615/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vietän mielelläni aikaa ainakin jonkin verran. Seinälläni on kultasävyinen taulu, jonka löysin pihaltani pienessä sievässä. Viherkasveja on kolme ja olen kauhuissani niiden tulevaisuudesta. Olen melko tarkka rahankäyttäjä, mutta muutama täysin turha harrastus vie hieman rahojani. Kerään esimerkiksi tiettyjä koristepatsaita parfyymeja. Yleensä olen kuitenkin tarkan markan ihminen, joka ei liikoja tuhlaile. Toisaalta minulla ei ole velkaakaan tällä hetkellä. Olen kaikkiruokainen ja tämä tarkoittaa sitä, että pahan paikan sattuessa yhteiskunnassa, syön vaikka laastit seinästä tai ravitsen itseni pelkällä surströmmingillä. Nyt asioiden ollessa mitenkuten kohdillaan yritän syödä mahdollisimman paljon kasvisvoittoisesti sekä lihasta valita riistaa. Kala on mieliruokaani.

Arvostan perinteisiä arvoja, jossa tehdään töitä, rakastetaan perhettä ja lähimmäisiä, otetaan vastuu omasta tekemisestä ja osoitetaan lämpöä kanssaihmisille. Oman elämäni rakennan jotakuinkin kristilliselle arvopohjalle, mutta se ei missään mielessä ole fanaattinen mihinkään suuntaan. Armo ja ymmärrys ovat vahvoina omassa elämänkatsomuksessani ja armohan toimii parhaiten ”for messy people”.  En ole fanaattinen kirkossakävijä, mutta suurimmat juhlapyhät koen miellyttäväksi viettää myös kirkossa. Olen avoin ja joustava ihminen kaikenlaisten elämänvalintojen suhteen.  Asioista on mielenkiintoista aina keskustella.  Politiikka ei juurikaan kiinnosta ja seuraan sitä lähinnä pakosta. En ole poliittisestikaan mitenkään valveutunut, yritän äänestää jotenkin oman arvopohjani mukaisesti, mutta sellaista puoluetta ei edes ole, joka minulle istuisi täydellisesti.  En jaksa polarisoitunutta väittelyä poliittisista suuntauksista.

Haluaisin joskus asua pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja muuttotappiokunnat ja maalla retuaminen kiinnostaisivat. Taidot ja elämäntilanne eivät vaan tässä vaiheessa anna periksi tälle haaveilulle. Haaveilen myös tasaisesta elämästä ja mielenrauhasta.  Olisi kiva löytää mies, jonka kanssa mahdollisesti tapaisikin tulevaisuudessa. Sijainnillasi, rasvaprosentillasi tai kengänkoollasi ei ole mitään väliä, kunhan kykenet  itsereflektioon ja haluat jakaa jotain itsestäsi ja kaipaat  ihmiskontaktia elämääsi. Olen kiinnostunut kuulemaan sinun elämäntarinasi.  Jos jotain linjavetoja on pakko vetää, niin lapsia en enää tee (yksi riittää) eikä minulle valitettavasti tällä hetkellä sovi mikään markkinoilla tarjolla oleva ehkäisykeino.  Sori siitä. Tämä asettaa rajat tietenkin eroottisille kohtaamisille. Lapsia toki saa sinulla olla tai olla olematta. Olen hyvin joustava tämän suhteen. Eläimille (niille normaaleille kissa/koira/hevonen) olen myös valitettavasti allerginen.

Olen sinkku, koska luin kirjoittamani seuranhakuilmoituksen itse ja aika hyvin osasin päätellä, että minulla ei varsinaisesti ole hirveästi tarjottavaa parisuhteeseen. Olen myös ulkonäöllisesti haastava pakkaus. Lyhyt, selluliittinen, elämän runtelema eukko. Hiukset pidän pitkinä hautaan asti ja paino on hyvä pitää sellaisena, että omin jaloin pääsee sängystä ylös. Tänä vuonna Alkossa asioidessani lopetettiin papereiden tinkaaminen, joten nuorekkaaksikaan en uskalla enää itseäni väittää.  Vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan kiinnittänyt minuun mitään huomiota missään.  Minkään sortin diagnooseja en omaa savolaisuutta lukuun ottamatta.

Ota yhteyttä sinä lempeä homo sapiens. En odottele henkeäni pidätellen.

Vierailija
616/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isomunainen adonis!

Haluan sinut!

T. nro 584 /N36

Vierailija
617/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 tai 4 -vuotias ihan tavallinen nainen.

Omasta mielestäni olen joskus kaunis ja joinain päivinä kamalan näköinen.

Normaalipainoinen ja muutenkin sopusuhtainen. Mahdun aika hyvin kainaloon.

Aikaa minulla ei sinulle juurikaan ole.

Olen aina töissä tai lasteni kanssa. Tai ystävieni, jotka ovat minulle todella rakkaita.

Onhan sinullakin oma elämä?

Pidän hyvästä seksistä, ja teen usein aloitteen sen suhteen itsekin. Mutta jos sinulta ei löydy itsetuntoa ehdottaa seksiä, en ole sinua varten. Kaipaan myös pientä flirttiä ja sitä annan myös sinulle.

Luonteeltani olen helposti tulistuva, innostuva, iloinen ja hurjan hauska. Lepyn myös extra helposti, ehkä jopa kesken oman lauseeni?

Jos olet itsenäinen, omaan elämääsi tyytyväinen ja osaat keskustella niin aikaa saattaisi jopa löytyä just sulle!

381011

Vierailija
618/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, parinkympin alkupuolta elävä nainen etsii itselleen uutta isää. Tunne-elämältään epävakaa, vaadin ehdotonta rakkautta vaikka kiukuttelisin kuin teini. Osaan kuitenkin aika hyvin piilottaa ongelmaisuuteni ja pinnallisemmissa sosiaalisissa yhteisöissä musta aina tykätään. Ja useimmiten musta onkin helppo pitää, osaan olla kiva ja suloinenkin.

Sängyssä tuppaan olemaan pillow princess, mutta tykkään myös imeä munaa.

En kuitenkaan suosittelisi itseäni parisuhteeseen kenellekään, paitsi jonkin sortin masokisteille.

Vierailija
619/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen kaunis ja hoikka nainen 39v. Koska ulkonäkö on minulle tärkeä asia, siihen menee aikaa ja rahaa, ja tämä kumppanin pitää vain hyväksyä. Olen akateeminen, kunnianhimoinen ja työorientoitunut. Harrastan päivittäin liikuntaa, mutten ole mikään himourheilija.

Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa, enkä yhtään jaksa tyhmiä, kapeakatseisia ihmisiä tai valittajia. Pidän arjen seikkailuista, luontoretkistä ja matkustelusta. Inhoan baareja. Kuuntelen mieluiten klassista, jazzia tai progea, hittibiisejä inhoan sydämeni pohjasta. En siedä epäjärjestystä ja olen siisteyden suhteen aika niuho. Vaikutan yleensä kiltiltä ja diplomaattiselta, mutta suuttuessani olen itse piru. Minulla on ystäviä laidasta laitaan elämäntapataiteilijoista yliopistotutkijoihin, ja tykkään keskustella mahdollisimman erilaisten ihmisten kanssa. Kumppanin pitäisi kuitenkin olla fiksu ja korkeakoulutettu, etteivät arvomaailma ja tavoitteet olisi liian erilaisia kuin itselläni.

Vierailija
620/2057 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ilmoituksista kyllä helposti tunnistaa ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju ja itseiroinia kohdallaan. Toinen ääripää on itsensä turhankin tosissaan ottavat tyypit, joille tehtävänanto ei mennyt ihan perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä