Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Karjalan_Kreivitär kirjoitti:
Kotona vietän mielelläni aikaa ainakin jonkin verran. Seinälläni on kultasävyinen taulu, jonka löysin pihaltani pienessä sievässä. Viherkasveja on kolme ja olen kauhuissani niiden tulevaisuudesta. Olen melko tarkka rahankäyttäjä, mutta muutama täysin turha harrastus vie hieman rahojani. Kerään esimerkiksi tiettyjä koristepatsaita parfyymeja. Yleensä olen kuitenkin tarkan markan ihminen, joka ei liikoja tuhlaile. Toisaalta minulla ei ole velkaakaan tällä hetkellä. Olen kaikkiruokainen ja tämä tarkoittaa sitä, että pahan paikan sattuessa yhteiskunnassa, syön vaikka laastit seinästä tai ravitsen itseni pelkällä surströmmingillä. Nyt asioiden ollessa mitenkuten kohdillaan yritän syödä mahdollisimman paljon kasvisvoittoisesti sekä lihasta valita riistaa. Kala on mieliruokaani.
Arvostan perinteisiä arvoja, jossa tehdään töitä, rakastetaan perhettä ja lähimmäisiä, otetaan vastuu omasta tekemisestä ja osoitetaan lämpöä kanssaihmisille. Oman elämäni rakennan jotakuinkin kristilliselle arvopohjalle, mutta se ei missään mielessä ole fanaattinen mihinkään suuntaan. Armo ja ymmärrys ovat vahvoina omassa elämänkatsomuksessani ja armohan toimii parhaiten ”for messy people”. En ole fanaattinen kirkossakävijä, mutta suurimmat juhlapyhät koen miellyttäväksi viettää myös kirkossa. Olen avoin ja joustava ihminen kaikenlaisten elämänvalintojen suhteen. Asioista on mielenkiintoista aina keskustella. Politiikka ei juurikaan kiinnosta ja seuraan sitä lähinnä pakosta. En ole poliittisestikaan mitenkään valveutunut, yritän äänestää jotenkin oman arvopohjani mukaisesti, mutta sellaista puoluetta ei edes ole, joka minulle istuisi täydellisesti. En jaksa polarisoitunutta väittelyä poliittisista suuntauksista.
Haluaisin joskus asua pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja muuttotappiokunnat ja maalla retuaminen kiinnostaisivat. Taidot ja elämäntilanne eivät vaan tässä vaiheessa anna periksi tälle haaveilulle. Haaveilen myös tasaisesta elämästä ja mielenrauhasta. Olisi kiva löytää mies, jonka kanssa mahdollisesti tapaisikin tulevaisuudessa. Sijainnillasi, rasvaprosentillasi tai kengänkoollasi ei ole mitään väliä, kunhan kykenet itsereflektioon ja haluat jakaa jotain itsestäsi ja kaipaat ihmiskontaktia elämääsi. Olen kiinnostunut kuulemaan sinun elämäntarinasi. Jos jotain linjavetoja on pakko vetää, niin lapsia en enää tee (yksi riittää) eikä minulle valitettavasti tällä hetkellä sovi mikään markkinoilla tarjolla oleva ehkäisykeino. Sori siitä. Tämä asettaa rajat tietenkin eroottisille kohtaamisille. Lapsia toki saa sinulla olla tai olla olematta. Olen hyvin joustava tämän suhteen. Eläimille (niille normaaleille kissa/koira/hevonen) olen myös valitettavasti allerginen.
Olen sinkku, koska luin kirjoittamani seuranhakuilmoituksen itse ja aika hyvin osasin päätellä, että minulla ei varsinaisesti ole hirveästi tarjottavaa parisuhteeseen. Olen myös ulkonäöllisesti haastava pakkaus. Lyhyt, selluliittinen, elämän runtelema eukko. Hiukset pidän pitkinä hautaan asti ja paino on hyvä pitää sellaisena, että omin jaloin pääsee sängystä ylös. Tänä vuonna Alkossa asioidessani lopetettiin papereiden tinkaaminen, joten nuorekkaaksikaan en uskalla enää itseäni väittää. Vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan kiinnittänyt minuun mitään huomiota missään. Minkään sortin diagnooseja en omaa savolaisuutta lukuun ottamatta.
Ota yhteyttä sinä lempeä homo sapiens. En odottele henkeäni pidätellen.
Me voisimme olla ystäviä!
Järjettömän kiva ja rento nainen, joka hakee miestä joka ei ole sohvaperuna. Olen ylipainoinen, koska tällä hetkellä seurustelen sohvaperunan kanssa ja toisen laiskuus ja halu syödä tarrtuu minuunkin. Himoliikkuja en tule olemaan koskaan, mutta tykkään kyllä aktiivisesta elämästä. Hoikempana olen todella kaunis kyllä ja myös nyt ihan katseenkestävä.
Lapsia löytyy ja vuorotyö sekä tietysti lasten harrastukset, joten mun kanssa et ehdi paljoa viettämään aikaa.
Aluksi jaksan viihdyttää sinua sängyssä monin eri tavoin, mutta kyllästyn siihen vuosien aikana ja lopulta kanssasi paneminen on vaan pakollinen paha.
Haluan, että olet älykäs ja sosiaalisesti taitava. Itse en aina näitä ole, mutta sun tarvis olla.
Ulkonäöllä ei ole kauheasti väliä, kunhan näytät mielekiintoiselta. Uskovaiset pysykööt kaukana.
Jos puhelimessasi on ns. pop-socket, elät elämääsi puhelin kädessä. Olet säälittävä ja sairas ihminen. Etsin rehtiä suomalaista, en virolaista tai afrikanelättiä, miestä joka puhuu, pussaa ja panee. Ja syö lihaa, possua ja lehmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan palomiehen, poliisin, sotilaan tai muun lihaksikkaan ja isomunaisen uroon
Täällä olisi kaikki vaatimukset täyttävä lihaksikas sotilaspoliisi panomies
Ai jestas. Nytkö se match jo tuli! Alan harjoitella kärrynpyöriä ja sapgaattia vierailuasi varten. Kahvit saat vasta jälkikäteen kunhan ei hirveästi tarvitse keskustella.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v, 192cm, 104 kg yrittäjämies, jolla on hyvin vähän aikaa sinulle. En siivoa enkä kokkaa, mutta vien sinut hyvään ravintolaan syömään noin alkuun, jos olet naisellinen, sivistynyt ja mukava nainen. Katson lätkää ja jalkapalloa paljon ja saunon melkein joka päivä. Iltalukemisena on tietokirjallisuutta ja urheilulehti. Pidän naisista ja arvostan heitä, kaksi kaunista tytärtä on jo aikuisia. Ajanpuute tulee olemaan suurin haaste suhteelle, koska matkustan usein myös ulkomaille työn puolesta. Olen melkein aina väsynyt vapaa-ajalla. En lähde kuntosalille ja rantalomalle kanssasi, mutta museoon johonkin suurkaupunkiin voin lähteä, ja kesähuvila rantasaunoineen löytyy omasta takaa. Kuva ois kiva.
Tämä mies olisi kuin minulle tehty! Jos vielä saisin hänet houkuteltua museomatkojen lisäksi leppeän ilmaston rantalomille tasokkaisiin resorteihin palmujen varjoon lepäämään ja gourmet-pöytien ääreen, niin täydellinen!
T. N55, Uusimaa
Paljon kiitoksia myönteisestä palautteesta. Tiedustelen kohteliaasti, että mikä raatorehellisessa ilmoituksessani saa sanomaan noin? Kuvittelin, että ajanpuute on pitkä miinus parisuhdetta etsivälle. Lemmikkipuolen jätin pois, koska koiranaiset voivat kokea sen mainoksena, että reippaita koiria voi mielellään olla vaikka useampikin. Koiria pelkäävä ei käy, koska toimin koiravahtina silloin tällöin ja omakin koira on taas suunnitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v, 192cm, 104 kg yrittäjämies, jolla on hyvin vähän aikaa sinulle. En siivoa enkä kokkaa, mutta vien sinut hyvään ravintolaan syömään noin alkuun, jos olet naisellinen, sivistynyt ja mukava nainen. Katson lätkää ja jalkapalloa paljon ja saunon melkein joka päivä. Iltalukemisena on tietokirjallisuutta ja urheilulehti. Pidän naisista ja arvostan heitä, kaksi kaunista tytärtä on jo aikuisia. Ajanpuute tulee olemaan suurin haaste suhteelle, koska matkustan usein myös ulkomaille työn puolesta. Olen melkein aina väsynyt vapaa-ajalla. En lähde kuntosalille ja rantalomalle kanssasi, mutta museoon johonkin suurkaupunkiin voin lähteä, ja kesähuvila rantasaunoineen löytyy omasta takaa. Kuva ois kiva.
Onko yritykses konkas?ei nyt matkusteta?
Mihin pääset matkustamaan nyt?
Miten hoidat 2 viikon karanteenit joka reissun jälkeen?
VALEHTELET
Toki matkustelu on tällä hetkellä minimissä kaikilla ja hoidetaan asiat etänä, jos mahdollista.
Moikka! Tässä olis tarjolla 29v, 178cm/90kg nörtähtävän olonen mies! Oon suhteellisen taitava puhuja ja olenkin myynnin puolelta löytänyt oman uraväyläni. Olen mahdottoman joviaali tapaus ja tulenkin helposti kenen tahansa kanssa juttuun. Tästä syystä kaveriporukkani on erittäin laaja vaikka hyviä ystäviä ”vain” muutama. Adventure time sitaatti sopii minuun hyvin: ”I have approximate knowledge of many things” mutten ole missään asiassa asiantuntija. Korjaan itse autoni ja remontoin asuntoni. Eli työkalut pysyy käsissä. Erityisesti pidän siitä, että voin tehdä muiden vuoksi jotain (auttaa remppaamisessa tai laittaa ruokaa) tällöin ehkä voin todistella itselleni olevani arvokas.
Panostan työhöni aika paljon ja vapaa-ajan hissuttelen kotona pelaillen, musiikkia kuunnellen,/tehden, netflixiä katsoen tai laittamalla ruokaa. Käyn nykyään todella harvoin viihteelläkään. Kärsin kroonisista niska/hartia/leuka jumeista, joten tulee kausia jolloin minusta ei kuulu viikkoihin mitään eikä minulla riitä energia töitteni jälkeen sosialisoida. Tähän viimeistään orastavat ihmissuhteeni kaatuvat. Ystävät sentään pysyvät. Tarvitsen omaa aikaa tapailun alussa paljon ja alkuun ei seksi välttämättä kiinnosta, mutta kun ollaan tutustuttu kunnolla niin sitten tekee mieli sinua koko ajan. Kunnes niska/hartia kivut yllättävät taas. Muuten parisuhteessa näytän itsevarmalta, mutta takaraivossani tykyttää jatkuvasti ajatus etten riitä, joku muu parempi tai että olen tylsä. Tätä tuskin tulet kuitenkaan näkemään kovin vahvasti, ellei meillä synkkaa todella paljon. Silloin kehtaan sen ehkä ääneen sanoa.
Olen erittäin eläinrakas ja tulen erityisen hyvin lapsien kanssa toimeen.
Olen keskituloinen, mutta usein peeaa. Tämä johtuu huonosta rahankäytöstäni ja uhkapelaamisesta. Kuitenkin näen nämä epäkohdat korjattavina ja yritänkin parhaani mukaan viedä elämääni terveemmille vesille talousexcelien ja uusien rutiinien muodossa. Tupakoin, paljon. Pilven polton ja päivittäisen tissuttelun lopetin 3v sitten.
Velkaa 10k eli kuitenkin suhteellisen vapaa rasitteista.
Mistä sinut löytäisi...?
Ihana.
500
Vierailija kirjoitti:
Klassisen kaunis ja hoikka nainen 39v. Koska ulkonäkö on minulle tärkeä asia, siihen menee aikaa ja rahaa, ja tämä kumppanin pitää vain hyväksyä. Olen akateeminen, kunnianhimoinen ja työorientoitunut. Harrastan päivittäin liikuntaa, mutten ole mikään himourheilija.
Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa, enkä yhtään jaksa tyhmiä, kapeakatseisia ihmisiä tai valittajia. Pidän arjen seikkailuista, luontoretkistä ja matkustelusta. Inhoan baareja. Kuuntelen mieluiten klassista, jazzia tai progea, hittibiisejä inhoan sydämeni pohjasta. En siedä epäjärjestystä ja olen siisteyden suhteen aika niuho. Vaikutan yleensä kiltiltä ja diplomaattiselta, mutta suuttuessani olen itse piru. Minulla on ystäviä laidasta laitaan elämäntapataiteilijoista yliopistotutkijoihin, ja tykkään keskustella mahdollisimman erilaisten ihmisten kanssa. Kumppanin pitäisi kuitenkin olla fiksu ja korkeakoulutettu, etteivät arvomaailma ja tavoitteet olisi liian erilaisia kuin itselläni.
Sympatiat sulle! Itsellä sama että huonon itseluottamuksen ja huonojen kokemusten takia seksi ei alkuun niin suju tai kiinnostakaan mutta kun alkukynnyksen yli pääsee niin sitten tyyli muuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Moikka! Tässä olis tarjolla 29v, 178cm/90kg nörtähtävän olonen mies! Oon suhteellisen taitava puhuja ja olenkin myynnin puolelta löytänyt oman uraväyläni. Olen mahdottoman joviaali tapaus ja tulenkin helposti kenen tahansa kanssa juttuun. Tästä syystä kaveriporukkani on erittäin laaja vaikka hyviä ystäviä ”vain” muutama. Adventure time sitaatti sopii minuun hyvin: ”I have approximate knowledge of many things” mutten ole missään asiassa asiantuntija. Korjaan itse autoni ja remontoin asuntoni. Eli työkalut pysyy käsissä. Erityisesti pidän siitä, että voin tehdä muiden vuoksi jotain (auttaa remppaamisessa tai laittaa ruokaa) tällöin ehkä voin todistella itselleni olevani arvokas.
Panostan työhöni aika paljon ja vapaa-ajan hissuttelen kotona pelaillen, musiikkia kuunnellen,/tehden, netflixiä katsoen tai laittamalla ruokaa. Käyn nykyään todella harvoin viihteelläkään. Kärsin kroonisista niska/hartia/leuka jumeista, joten tulee kausia jolloin minusta ei kuulu viikkoihin mitään eikä minulla riitä energia töitteni jälkeen sosialisoida. Tähän viimeistään orastavat ihmissuhteeni kaatuvat. Ystävät sentään pysyvät. Tarvitsen omaa aikaa tapailun alussa paljon ja alkuun ei seksi välttämättä kiinnosta, mutta kun ollaan tutustuttu kunnolla niin sitten tekee mieli sinua koko ajan. Kunnes niska/hartia kivut yllättävät taas. Muuten parisuhteessa näytän itsevarmalta, mutta takaraivossani tykyttää jatkuvasti ajatus etten riitä, joku muu parempi tai että olen tylsä. Tätä tuskin tulet kuitenkaan näkemään kovin vahvasti, ellei meillä synkkaa todella paljon. Silloin kehtaan sen ehkä ääneen sanoa.
Olen erittäin eläinrakas ja tulen erityisen hyvin lapsien kanssa toimeen.
Olen keskituloinen, mutta usein peeaa. Tämä johtuu huonosta rahankäytöstäni ja uhkapelaamisesta. Kuitenkin näen nämä epäkohdat korjattavina ja yritänkin parhaani mukaan viedä elämääni terveemmille vesille talousexcelien ja uusien rutiinien muodossa. Tupakoin, paljon. Pilven polton ja päivittäisen tissuttelun lopetin 3v sitten.
Velkaa 10k eli kuitenkin suhteellisen vapaa rasitteista.
Olen introvertti, nörtti ja pessimisti. Tykkään piirtää, lukea, kirjoittaa ja pelata videopelejä. Lempieläimeni on kissa. En ole koskaan seurustellut. Mulla on dysfasia. Älykkyys on miehessä seksikästä (minun mielestäni).
Haluaisin vakavan suhteen, en mitään yhden yön juttuja. Pidän miehen takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Klassisen kaunis ja hoikka nainen 39v. Koska ulkonäkö on minulle tärkeä asia, siihen menee aikaa ja rahaa, ja tämä kumppanin pitää vain hyväksyä. Olen akateeminen, kunnianhimoinen ja työorientoitunut. Harrastan päivittäin liikuntaa, mutten ole mikään himourheilija.
Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa, enkä yhtään jaksa tyhmiä, kapeakatseisia ihmisiä tai valittajia. Pidän arjen seikkailuista, luontoretkistä ja matkustelusta. Inhoan baareja. Kuuntelen mieluiten klassista, jazzia tai progea, hittibiisejä inhoan sydämeni pohjasta. En siedä epäjärjestystä ja olen siisteyden suhteen aika niuho. Vaikutan yleensä kiltiltä ja diplomaattiselta, mutta suuttuessani olen itse piru. Minulla on ystäviä laidasta laitaan elämäntapataiteilijoista yliopistotutkijoihin, ja tykkään keskustella mahdollisimman erilaisten ihmisten kanssa. Kumppanin pitäisi kuitenkin olla fiksu ja korkeakoulutettu, etteivät arvomaailma ja tavoitteet olisi liian erilaisia kuin itselläni.
Olet siis tyhmä, kapeakatseinen valittaja, joka vaatii muilta sellaisia asioita mihin itse et kykene.
Näitä on kauhean mukava lukea. Raatorehellisyys viehättää.
sain yllättävän monta yläpeukkua, ehkä vielä on toivoa..
Vierailija kirjoitti:
Näistä ilmoituksista kyllä helposti tunnistaa ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju ja itseiroinia kohdallaan. Toinen ääripää on itsensä turhankin tosissaan ottavat tyypit, joille tehtävänanto ei mennyt ihan perille.
Tuliko yllätyksenä, että toiset ovat itseironisempia tai huumorintajuisempia kuin toiset? Eikös sekin ole rehellistä, että on tosikko tai asiafokusoitunut, jos on sitä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tyhmä, kapeakatseinen valittaja, joka vaatii muilta sellaisia asioita mihin itse et kykene.
Tyhmä voin olla monenkin mielestä, mutta en tiedä mistä päättelit minun olevan valittaja (sotkusta saatan tosin huomauttaa samassa taloudessa asuville, jos talo on ihan pommin jäljiltä). Ei ole mitään tarvetta mennä arvostelemaan toisten tekemisiä tai vaikka pahoittaa jonkun mieltä kertomalla, että inhoan hänen lempimusiikkiaan. En tuputa omia näkemyksiäni muille, ja odotan toisilta sitä samaa.
tilfa kirjoitti:
Mistä sinut löytäisi...?
Ihana.500
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tulipa hyvä mieli! Tällä hetkellä enimmäkseen kotoa etätöistä tai lähimetsästä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä ilmoituksista kyllä helposti tunnistaa ihmiset, joilla on hyvä huumorintaju ja itseiroinia kohdallaan. Toinen ääripää on itsensä turhankin tosissaan ottavat tyypit, joille tehtävänanto ei mennyt ihan perille.
Tuliko yllätyksenä, että toiset ovat itseironisempia tai huumorintajuisempia kuin toiset? Eikös sekin ole rehellistä, että on tosikko tai asiafokusoitunut, jos on sitä oikeasti?
Aivan. Kaikilla ei myöskään ole luurankoja kaapissa eikä valehtelemaan pyydetty. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuo raadoillisimmat rehelliset ja koko ketjun idea lähtee siitä oletuksesta, että kaikki valehtelevat ja kaunistelevat itseään. Mutta sehän ei ole totta. Suurimmalla osalla ei ole pahoja mielenterveys- ja päihdeongelmia ja kauniita ja komeitakin ihmisiä on olemassa. Jopa tällä palstalla.
Olen kuusikymppinen, pienipalkkaisessa työssä käyvä akka muutamalla poismuuttaneella kakaralla ja sisätiloissa elelevällä karvakorvalla. Asun pienellä maalaispaikkakunnalla vuokralla ihan kivassa rivarissa. Siisti olen, mutten himosiivooja. Järjestys on se mun juttuni. Asiat, tavarat ja elämä olis hyvä olla joltisenkinmoissessa rotissa. Olishan se kiva kattella komeeta miestä, mutta ne ei sitten taas kattele mua. Naamasta lienen ihan nätti vielä, joskus sanottu ihan kauniiksikin, mutta mahakas, perseekäs ja pienitissinen runkoni ei niinkään. Vähän on kremppaa siellä täällä, mutta olen aika hyvä esittämään reipasta. Lyhyenläntä olen, joten tarvitsen vähän itteeni pidemmän kaverin yltääkseni ylähyllyille. Kauheen kranttu en ole ulkomuodon suhteen, mutta hampaat pitää olla kunnossa ja muu hygieniaosasto. Kiva olis tietysti köllötellä jonkun uroksen kanssa yhdessä telkkaria katellessa ja käydä joskus tuulettumassa. Mielellään päiväsaikaan kumminkin, siis tuulettumassa, koska öisin pääasiassa nukun. Seksiä ajattelen paljon lähinnä muistelumielessä, koska nykyään ei tee mieli yhtään. Siis enemmän samansorttista entistä seksijumalaa haen, kiitos. Jos sillä ei enää olis äiti elossa, olisi plussaa. Pitäisi osata puhua edes jotain itte keksimää, nauraa mun tyhmille jutuilleni ja olla ainakin olevinaan haltioissaan satunnaisista syvällisistä pohdinnoistani. Tommonen se olis, mun treffi-ilmoitukseni, jos semmoiselle olis tarvis. Nyt ei jaksa kiinnostua, eläkkeellä sitte.
Olen mies. Etsin pillua, en jaksa kuunnella sinun, naisen (ikä mikä tahansa sakkolihan yläpuolelta alle isoäiti-ikään) elämänfilosofiaasi, juttujasi tai mitään muutakaan. Haluan laueta paljaalla, mutten viitsi, ettei käy niin kuin Ristolle, joka joutui maksamaan 50 000 euroa lapsesta, joka ei ollut hänen. Laukean sitten vaikka pyllyysi, kuivana.
Saat maksaa meille hotellihuoneen, tilaa sinne ruokaakin, sillä paneminen on hikistä hommaa.