Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
521/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iloinen kartanonrouva Etelä-Suomesta. Kun sanon rouva, en tarkoita sitä kuvaannollisesti vaan kirjaimellisesti. Minulla on satojatuhansia syitä pysyä kartanonherran kanssa naimisissa ja ne kaikki ovat merkkiä EURO. Velan määrä on niin suuri, että makselen sitä vielä eläkeiän jälkeenkin. Toisaalta kartano on minulle myös työ, jota kautta maksuvirtaa tulee myös tilille päin.

Nyt Koronan kurittaessa liiketoimintaa etsin sinua keski-ikäinen, sivistynyt herrasmies, joka et kuvittele saavasi minusta loppuelämän kumppania. Emme tule asumaan yhdessä tai näyttäytymään julkisilla paikoilla. Suhteen salailu mr. kartanonherralta on turhaa, koska olemme vain nimellisesti naimisissa. Hänellä on pitkäaikainen ystävätär ulkomailla. Aviomieheni on paras ystäväni ja tukipilarini elämässä, joten sinun on turha heittäytyä mustasukkaiseksi.

Mitå minä siis tarjoan sinulle: kuivakan huumorintajun värittämiä keskusteluja, säännöllistä saunomista kartanon rantasaunalla, tylsän tavallista seksiä tavallisissa asennoissa, reissuja lappiin useamman kerran vuodessa.

Vierailija
522/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 40 v perusnätti nainen sporttisella kropalla. Olen huolehtiva, pidän koirista ja vihreistä arvoista. Olen hyvä keskustelemaan ja osaan ottaa rennosti.

Pukeudun löysiin ja rähjäisiin vaatteisiin, korona-aika vienyt viimeisetkin panostukset. Lippis silmillä, tukka takussa, ei vähääkään ehostusta, positiivista jos olen suihkussa käynyt. Inhoan hienoja alusvaatteita, joten yläosa on ureheilutoppi ja kalsarit on pesussa värjääntyneitä reikäisiä lökäpöksyjä.

Olen neurootikko, joten huolehtisin sinusta pakko-oireisen tarkasti ja hätääntyisin jos et heti vastaisi puhelimeen. Käyn yleensä taloyhtiön saunavuorojen jälkeen tarkastamassa, ettei kukaan ole kuollut sinne. Ulkona saatan kävellä pitkiäkin lenkkejä kun luulen että joku matkan päässä näkyvä varjo tai pensas on kaatunut ihminen ja käyn tarkastamassa onko joku hädässä. Pelkään myös että tartutan toisiin koronan tai vaikkapa jos kosken kalaan niin pesen käsiä moneen kertaan, etten aiheuta kenellekään allergiakohtausta.

Koirat saavat olla sohvalla ja ne saavat nukkua sängyssä jos haluavat. Ne rakastavat sinua varauksetta ja jos et käske niitä pois, niin et saa hetken rauhaa kun ne hakevat sinulta huomiota heti kun tulet ovesta. Kiehnäävät jaloissasi ja karvaavat kaikki vaatteet ja yrittävät nuolla ihoa ja tuovat leluja. Koirista on pakko tykätä jos meinaat astua sisään kämppääni.

Vihreiden arvojeni vastaisesti omistan auton ja tonnisen kyykyn. Jos sinulla on matkapyörä tai avattava kypärä, en voi kunnioittaa sinua. Arvostan samoja asioita kuin 12-vuotiaat lapset: hyvää teho-painosuhdetta ja hienoja stuntteja. Täti-ihminen minussa kuitenkin vastustaa liikenteen seassa kaahailua. Voit siis käydä harjoittelemassa keulimista jossain autiolla parkkipaikalla muiden teinien kanssa.

Olen hyvä keskustelemaan asiat sinunkin puolestasi. Laitan sinulle sanat suuhun ja puhutan pussiin. Minun näkemykseni on ainoa oikea.

Rennosti ottaminen tarkoittaa sitä että saan päivässä räjäytettyä esim. keittiön siihen kuntoon kuin sitä ei olisi ikinä siivottu. En osaa korjata jälkiäni vaan jätän kaiken mihin sattuu jäämään.

Sporttisuus tarkottaa sitä että vedän enemmän leukoja kuin sinä ja koska olen hoikka, niin en ole muodokas. Toivottavasti pidät enemmän vatsalihaksista kuin rinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37, tarha/eskari-ikäisiä vuoroviikoin kaksi kappaletta. Etsin vakituista kinkyä seksiseuraa omille viikoille. Välillä voidaan pyörähtää kaupungilla/metsässä/ulkomailla. Olethan älykäs ja osaat nauttia myös omasta ajastasi. Minusta et kuule lapsiviikoilla enkä omillakaan viikoilla aio olla tekemisissä kanssasi joka päivä (edes somessa). Kiloja kertynyt muutama ylimääräinen mutta jos motivoit minua niin saan BMI:n 24-25 välille parissa kuukaudessa. Yrtit ja PS4 on lähellä sydäntä. Tupakkaakin palaa jonkun verran. Lasiin en sylje mutta en juo humalahakuisesti kuin kerran pari vuodessa

Vierailija
524/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias, raitis, luotettava ja ahkera, omat asiansa hyvin hoitanut  pitkäaikaistyötön heteronainen, jolla on velkaa ulosotossa, etsii kumppania tositarkoituksella. Olen 165cm pitkä 120kg painava, huumorintajuinen, ja urheilullinen. Sinun ulkonäölläsi ei ole väliä, eikä peniksen koollakaan ole mitään merkitystä, kunhan se on iso. 

Vierailija
525/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 vuotias mies. Kalju ja parrakas. 196/103. Olen mielestäni ruma ja minua pidetään todella mukavana ja kilttinä, koska keskityn pelkästään tuottamaan muille hyvän olon. Ansiotasoni palkkatyössä on todella kova, jota kukaan ei päälle päin arvaa. Yleensä liikun duunarin työvaatteissa tai ikivanhoissa vaatteissani, jotka on kuluneita ja reikäisiä. Töissä taas olen erittäin edustavan näköinen.

Olen lämmin, ystävällinen. Tupakoin tolkuttomasti, mutta alkoholia käytän todella harvoin. Kännissä olen entistä mukavampi ja olen se joka pitää muut turvassa ja iloisina.

Olen introvertti ja toisaalta impulsiivinen. Kun sanon jotain, kaikki kuuntelevat. Tarvittaessa ilmaisen itseäni kovaa. Jos räjähdän, heikoimmat alkavat itkemään. Vahva empaattisuus pitää minut kuitenkin aina tilanteen tasalla, eikä kenellekään jää huono mieli.

Rumuudesta ja sormuksestani huolimatta naiset iskevät minua jatkuvasti. Koskaan en kuitenkaan muille anna. Seksiä sinun tulee haluta, koska minä haluan koko ajan, mutta olen huono tekemään aloitetta. Tulet saamaan orgasmin suuseksillä vaikka päivittäin. Ja sen jälkeen otan sinut rajusti takaapäin.

Hikoilen, piereskelen ja olen mielestäni melko epämiellyttävä ilmestys. Itsetuntoni on huono ja minua voi juoksuttaa ja käskyttää miten haluat.

Minä hoidan kaikki kotityöt, mutta en pidä koskaan kotia todella siistinä. Sotken paljon.

Unelmieni mies!!!

Itse asiassa olen itse täysin samanlainen kuin kirjoituksesi paitsi että en ole yhtä pitkä enkä paina yhtä paljon.

Ainut negatiivinen on tuo sormus. En koske varattuihin ja olen itsekin sellainen...vielä toistaiseksi. Mutta nyt tiedän että sinunlaisiasi on vielä olemassa.

T: n 45

Vierailija
526/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sek si maistuu sulle päivittäin, niin kiinnostuin.

M38

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 40 v perusnätti nainen sporttisella kropalla. Olen huolehtiva, pidän koirista ja vihreistä arvoista. Olen hyvä keskustelemaan ja osaan ottaa rennosti.

Pukeudun löysiin ja rähjäisiin vaatteisiin, korona-aika vienyt viimeisetkin panostukset. Lippis silmillä, tukka takussa, ei vähääkään ehostusta, positiivista jos olen suihkussa käynyt. Inhoan hienoja alusvaatteita, joten yläosa on ureheilutoppi ja kalsarit on pesussa värjääntyneitä reikäisiä lökäpöksyjä.

Olen neurootikko, joten huolehtisin sinusta pakko-oireisen tarkasti ja hätääntyisin jos et heti vastaisi puhelimeen. Käyn yleensä taloyhtiön saunavuorojen jälkeen tarkastamassa, ettei kukaan ole kuollut sinne. Ulkona saatan kävellä pitkiäkin lenkkejä kun luulen että joku matkan päässä näkyvä varjo tai pensas on kaatunut ihminen ja käyn tarkastamassa onko joku hädässä. Pelkään myös että tartutan toisiin koronan tai vaikkapa jos kosken kalaan niin pesen käsiä moneen kertaan, etten aiheuta kenellekään allergiakohtausta.

Koirat saavat olla sohvalla ja ne saavat nukkua sängyssä jos haluavat. Ne rakastavat sinua varauksetta ja jos et käske niitä pois, niin et saa hetken rauhaa kun ne hakevat sinulta huomiota heti kun tulet ovesta. Kiehnäävät jaloissasi ja karvaavat kaikki vaatteet ja yrittävät nuolla ihoa ja tuovat leluja. Koirista on pakko tykätä jos meinaat astua sisään kämppääni.

Vihreiden arvojeni vastaisesti omistan auton ja tonnisen kyykyn. Jos sinulla on matkapyörä tai avattava kypärä, en voi kunnioittaa sinua. Arvostan samoja asioita kuin 12-vuotiaat lapset: hyvää teho-painosuhdetta ja hienoja stuntteja. Täti-ihminen minussa kuitenkin vastustaa liikenteen seassa kaahailua. Voit siis käydä harjoittelemassa keulimista jossain autiolla parkkipaikalla muiden teinien kanssa.

Olen hyvä keskustelemaan asiat sinunkin puolestasi. Laitan sinulle sanat suuhun ja puhutan pussiin. Minun näkemykseni on ainoa oikea.

Rennosti ottaminen tarkoittaa sitä että saan päivässä räjäytettyä esim. keittiön siihen kuntoon kuin sitä ei olisi ikinä siivottu. En osaa korjata jälkiäni vaan jätän kaiken mihin sattuu jäämään.

Sporttisuus tarkottaa sitä että vedän enemmän leukoja kuin sinä ja koska olen hoikka, niin en ole muodokas. Toivottavasti pidät enemmän vatsalihaksista kuin rinnoista.

Vierailija
527/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Vaikutat kiinnostavalta tapaukselta. Kerran viikossa kuulostaisi just hyvältä.

Missä päin asut?

Vierailija
528/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Ei se vaan oikein toiminut, muun muassa siksi, kun olit vähän turhan "persoonallinen" piilottelemasi Aspergerin ja passiivisuutesi seksissä takia. 

Sivusta:

Miksi se on passiivisuutta jos mies on alistuvampi osapuoli, mutta se ei ole passiivisuutta jos nainen on alistuvampi osapuoli?

Jotenkin tuossa haiskahti käsitys "normaaleista" rooleista seksissä, eli mies dominoi ja ottaa naisen.

En myöskään havainnnut mikä tuossa viittasi Aspergerin oireyhtymään. Ymmärrän että naiset vaistomaisesti inhoavat alistuvia miehiä, mutta sen ei pitäisi olla peruste keksiä muita negatiivisia ominaisuuksia tämän ympärille.

-myös viejänaisesta haaveileva mies

Ei kai hän välttämättä alistumiseen tuolla passiivisuudella viitannut? Esimerkiksi oma eksäni oli sängyssä täysin passiivinen palveltava, makasi koko suorituksen ajan selällään eikä koskenut mitenkään. Ei hän silti alistunut minulle, päinvastoin. Ei tehnyt mitään mitä olisin halunnut, koska ei halunnut muuta kuin maata selällään ja saada seksiä.

Nuo voi olla täysin eri asioita. Itse haluan että mies on seksissä alistuva, mutta en missään nimessä halua passiivista ja halutonta.

Sivusta myös

Vierailija
529/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaunis ja hoikka 38v lapseton nainen. Olen aika taipuvainen fanaattisuuteen tekemisissäni. Urheilen paljon, jopa sen uhalla että en malta aina levätä tarpeeksi ja sitten olen kiukkuinen/ väsynyt pari päivää. Rakastan hevosia ja käyn ratsastamassa vähintään 5 kertaa viikossa. Rakastan myös hyvää ruokaa jota syön mieluiten ravintolassa. Osaan kyllä kokatakin mutta en jaksa itselleni joka päivä. Leivon helppoja leivonnaisia mielelläni, esim mustikkapiiraan.

Olen rehellinen enkä siedä epäoikeudenmukaisuutta.... enkä enää jaksa vaieta jos vaikka saan ravintolassa huonoa palvelua. Silti en nipota. Olen huumorintajuinen ja osaan nauraa itsellekin. Tykkään liikkua metsässä .... juosten, kävellen, hevosella. Rakastan lämpöä ja aurinkoa ja tämä syksy vähän vetää mielen apeaksi, mutta kyllä tää taas tästä. Olen aiemmista huonoista kokemuksista johtuen aika huomionkipeä ja haluan että mies osoittaa minulle että olen tärkeä. Puhun paljon kaikesta ja en mökötä vaan kerron jos joku on huonosti. Seksistä tykkään todella mutta ns perus riittää en kaipaa kovin extremeä. Alkoa en enää juurikaan käytä ja lähden mielummin su aamuna patikoimaan kuin makaan krapulassa. Näin ollen viinaanmenevä puoliso ei ole mun juttu.

Vierailija
530/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi tarjolla parikymppinen, neuroottinen ja todella introvertti nainen. Treffeillä tulisi mielestäni olla minuuttiaikataulu, ja siihen pitäisi sisällyttää noin viiden minuutin väliaika, jolloin kumpikin osapuoli saa olla omissa oloissaan, vaikkapa puuteroimassa nenää tms ja miettiä, mitä mieltä on toisesta. Pusuja on turha ensitapaamisella odottaa, eikä toisellakaan ole asiasta mitään takeita.

Olen urheilullinen, hoikka ja minulla on kullanruskeat vaaleat hiukset. Luonnostaan tummat ja tuuheat kulmakarvani luovat tuiman ilmeen, vaikka olisin hyvälläkin tuulella. Silmäni ovat harmaansiniset, mutta todennäköisesti välttelen liiallista katsekontaktia kanssasi, etkä pääse niitä romanttisesti tuijottelemaan. Kärsin liikakarvoituksesta, ja lähietäisyydeltä saatatkin huomata haaleat kalapuikkoviikseni. Jos siis päästän sinut tarpeeksi lähelle.

Iskekää kiinni, pojat ;)

Vierailija
531/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias biseksuaali nainen, joka todellisuudessa harvoin kiinnostuu kenestäkään. 

Saan burnoutin 10 vuoden välein, mutta koska viimeisin meni juuri, meillä olisi 9 ihanaa vuotta edessä. 

Kotia hoidan rennosti. "Sotku on vain katsojan silmässä" on mottoni. 

Olen kyllästynyt muoti-ilmiöihin ja yleisesti kauniina pidettyihin asioihin, joten pukeudun välillä rumimmalla keksimälläni tavalla, koska se on paljon mielenkiintoisempaa. 

Revin huumoria erilaisista ahdistuksen aiheista ja noloista tilanteista. 

Joko mennään, unelmieni prinssi/prinsessa/muunsukupuolinen kuninkaallinen?

Vierailija
532/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi tarjolla parikymppinen, neuroottinen ja todella introvertti nainen. Treffeillä tulisi mielestäni olla minuuttiaikataulu, ja siihen pitäisi sisällyttää noin viiden minuutin väliaika, jolloin kumpikin osapuoli saa olla omissa oloissaan, vaikkapa puuteroimassa nenää tms ja miettiä, mitä mieltä on toisesta. Pusuja on turha ensitapaamisella odottaa, eikä toisellakaan ole asiasta mitään takeita.

Olen urheilullinen, hoikka ja minulla on kullanruskeat vaaleat hiukset. Luonnostaan tummat ja tuuheat kulmakarvani luovat tuiman ilmeen, vaikka olisin hyvälläkin tuulella. Silmäni ovat harmaansiniset, mutta todennäköisesti välttelen liiallista katsekontaktia kanssasi, etkä pääse niitä romanttisesti tuijottelemaan. Kärsin liikakarvoituksesta, ja lähietäisyydeltä saatatkin huomata haaleat kalapuikkoviikseni. Jos siis päästän sinut tarpeeksi lähelle.

Iskekää kiinni, pojat ;)

Mun unelmanainen :D Siis ihan oikeasti :D

Vierailija
533/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias opiskelijanainen, joka ei jaksa siivota yksin, etsii kaveria kotihommiin. Arvostaa tasapuolisuutta, ei kiellä kumppanin kaveri-iltoja. Ei meikkaa, mutta perushygienia ok. Yökukkuja.

Aamuvirkut, jättäkää väliin. Paitsi jos keitätte kahvia ja täytätte tyhjennätte tiskikoneen aamulla.

Vierailija
534/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sek si maistuu sulle päivittäin, niin kiinnostuin.

M38

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti kyllä maistuu ja teen kaikki aloitteet, mutta sitten lopulta kyllästyn yksipuoliseen systeemiin ja niin loppuu seksit ja alkaa kulku kohti eroa.

Vierailija
535/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidennellä kymmenellä oleva sairaalloisen lihava matalan profiilin uskovainen masennukseen ja ahdistukseen taipuvainen sairaalloisen huumorintajun omaava aseksuaalinainen toivoo platonista parisuhdetta suunnilleen ikäisensä miehen kanssa. Työnjako selkeä: toinen käy töissä, toinen hoitaa kodin. Saat päättää kummin päin.

(Luojan kiitos olen jo perheellinen, niin että en oikeasti joudu paria etsimään.)

Vierailija
536/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskekää kiinni, pojat ;)

Mun unelmanainen :D Siis ihan oikeasti :D

Apua... Palaan aloitteeseesi kymmenen vuoden päästä, kunhan olen käynyt päässäni läpi kaikki mahdolliset kauhuskenaariot, joita uusien ihmissuhteiden solmimiseen liittyy. Hyvää kannattaa odottaa ;)

Vierailija
537/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta huomaa että dominoivilla miehillä on kova kysyntä. BDSM kiinnostaa naisia, kunhan nainen on alistuvana osapuolena.

Vierailija
538/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, kauniiksi kehuttu ja urheilullinen, mutta aikaansaamaton ja päättämätön add-nainen etsi itselleen samanhenkistä, muttei yhtä aikaansaamatonta miestä.

Taiteellisesti olen lahjakas, mutta en miljoonasta projektistani ja ideastani juuri mitään valmiiksi.

Olen erakko, paitsi sillon kun haluan pitää hauskaa. Mutta yleisesti pidän enemmän esimerkiksi puista, kuin ihmisistä, mutta se ei ole ongelma. Olen silti sosiaalisissa tilanteissa hyvinkin sosiaalinen ja puhelias tapaus.

Huumorini on mustempaa kuin yötaivas, joten saatan heittää usein tilanteeseen sopimatonta huumoria. Mitä mustempaa, sen parempaa. Ja nerokas tilannekomiikka, ah.

Puhun myös mielelläni liian henkeviä ja syvällisiä pohdintoja, joita kukaan muu ei ymmärrä. Kaipaisin kyllä kumppania, joka niitä ymmärtäisi ja pohtisi kanssani.

Kokonaisuudessaan olen ihan kiva ja rento tyyppi. En valita turhasta, mutta itken helposti, oli kyse sitten surusta tai liikutuksesta. Olen oikeudenmukainen, rehellinen, lempeä ja hauska (ainakin omasta mielestäni).

Sielunkumppania odottaen!

539/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 40 vee nainen täällä. Olen pikkasen ylipainoinen, mutta muuten ihan ok, että ei tarvitse hävetä. Viihdyn vain mustissa vaatteissa ja omaan sairaan ja kieron huumorintajun.

Viikonloput vietän pelaillen tietokoneella (tällöin en kommunikoi kanssasi) tai katsomalla netflixistä scifisarjoja (enkä tällöinkään). Tykkään myös zombeista ja muista möröistä.

Viihdyn yksikseni ja joskus voin vaihtaa kanssasi muutaman sanasen, paitsi en silloin kun tulee formulat.

Välillä tissuttelen kalsarikännit ja kuuntelen vanhaa hevimetallia utubesta kunnes sammun. Olen myös paljon puhelimella. En tykkää käydä missään, enkä pidä ihmisistä muutenkaan. Lapsia on jo pois muuttaneita, joten saan yleensä olla rauhassa.

Olen ehkä kiva, siisti ja neuroottinen.

Tällä ilmolla saisi satoja vastauksia treffipalstalla. Scifiä, formuloita, kalsarikänniä ja heviä. Tuolla ulkona on satoja miehiä odottamassa.

Vierailija
540/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppinen naaras etsii urosta, joka tekee mukisematta kaikki kotityöt, eikä koskaan valita levälleen jätetyistä tavaroista. Tärkein ominaisuutesi on kuitenkin se, että palvot minua, vaikka olenkin jo ikääntynyt, enkä ole koskaan ollut mikään missi. Mutta saat minulta usein pesää, jos täytät edellä mainitut ehdot, ja otat minut muutenkin kaikin tavoin huomioon. En harrasta liikuntaa, olen nirso ja ääniyliherkkä. Sen sijaan en kaipaa lahjoja ja merkkipäivämuistamisia. Kukkia voit tuoda silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme