Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Jatkan vielä että toivon sinun olevan suunnilleen samaa ikäluokkaa yhteisellä kokemuspohjalla.
Muodikkaaseen alistamisseksiin minusta ei ole, en pysty sinua satuttamaan mutta määrätietoinen voin olla!
tilfa kirjoitti:
M47, 180/80 kaipaa lämmintä, naisellista, tunteellista ja luotettavaa rakasta loppuelämän suhteeseen. Haluan kuulla ja kokea että rakastat ja haluat! Halailen ja suukottelen usein.
Olen yliopistotutkinnon suorittanut, tykkään työstäni ja tekisin sitä "lottovoiton" jälkeenkin. Se on välillä stressaavaa ja tunkee uniinkin. Olen hyvätuloinen, varakas ja säästäväinen mutta en materialisti tai statusorientoitunut.
Harrastan paljon liikuntaa ja toivottavasti sinäkin vähän. Kestävyyskunto ikäluokan top 10% sisällä. Yhdessä olisi kiva käydä juoksulenkillä, rennolla maantielenkillä ym. En polta, alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Muihin päihteisiin suhtaudun erittäin kielteisesti. Luonto ja siellä liikkuminen on minulle tärkeää.
Olen pedantti ja hoidan asiat nopeasti ja järjestelmällisesti, mutta silti olen enemmän herkkä tunneihminen kuin stereotyyppinen insinöörimies. Seuraan yhteiskuntaa, politiikkaa ja taloutta ja tykkään keskustella syvällisesti myös muita mielipiteitä arvostaen.
Olen erittäin sitoutunut lapsiini ja muihin läheisiini ja tekisin heidän eteensä mitä vain.
Ai niin...
Tietyissä tilanteissa kärsin todella pahasta sos.tilanteiden fobiasta tätä et kuitenkaan mistään huomaa.
Olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa ja aikaa. En viihdy enkä osaa olla isoissa porukoissa, mutta osaan kuitenkin käyttäytyä ja olla sosiaalinen. Ulkopuolisuuden tunne on vahva.
Olen selkärangaton miellyttäjä ja konfliktinvälttäjä. En pysty eroamaan kylmästä liitosta ellei joku tule väkisin hakemaan.
Ruokaa en osaa laittaa ja arvostan perinteisiä rooleja ja arvoja muutenkin. Osaan ja haluan korjata autosi, mökkisi, koneesi, rempata asuntosi. Palvon ja palvelen sinua 24/7 jos olet sen arvoinen.
Olen 39-vuotias nainen jolla on kaksi hankalaa lasta pilalle menneestä avioliitosta. Minulla on ihan hyvinpalkattu työ mutta inhoan työpaikkaani ja kaikkea mitä alani edustaa. En jaksa kuunnella toisten ongelmia enkä haistella pahanhajuista mieshengitystä aamulla. En viihdy ihmisten parissa vaan mieluiten luen kirjaa yksin. En kykene kompromisseihin joten olethan avoin sille että asiat tehdään kuten minä sanon. Rakastan seksiä mutta pidätän oikeuden pihdata kun sille päälle satun. Luonteeltani olen kärsimätön ja pitkävihainen joten älä ärsytä minua hidastelulla järjenjuoksussa tai muussakaan juoksussa. Liikunnalliset etusijalle!
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raatorehellisyys katosi?
Huomaan että nyt tulee sarjassa ilmoituksia tyylin " olen kaunis, ikäisekseni nuorekas, nätti kroppa (mitä nyt vähän ylipainoa), nätit kasvot, hyvä koulutus ja asiantuntijatyö, ihana ja empaattinen luonne"...ja ne miinukset jotain pikkujuttuja.
En usko ainuttakaan ilmoitusta jossa ei mainita merkittäviä huonoja puolia. En tässä ketjussa, enkä treffipalstalla. Yleensä ihmiset jotka väittävät että no minulla ei niitä ole, ovat nitä joilta löytyy pahimmat luurangot kaapista.
Jep! Itseäni ainakin viehättää eniten itseironiaan kykenevä ihminen joka on sinut pimeiden puoliensa kanssa. On tervettä tiedostaa, mikä itsessä mättää. Epäilyttää nämä empaattiset kaunottaret jotka eivät edes leikin varjolla kykene myöntämään vikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.
Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)
Ei se vaan oikein toiminut, muun muassa siksi, kun olit vähän turhan "persoonallinen" piilottelemasi Aspergerin ja passiivisuutesi seksissä takia.
Huonoihoinen kukkahattutäti pieruverkkareissa, syön suklaasi
Hei rouvashenkilöt,
Olen 40-vuotias johtaja, joka on työpäivien jälkeen täysin uupunut enkä jaksa juurikaan puhua kanssasi. Harrastan maratonjuoksua, joten olen aika hoikka mutta silti joskus syön niin paljon, että oksennan ylimääräiset ruuat lavuaariin. Perjantaina juon pullon punaviiniä palautuakseni työviikosta mutta muuten olen raitis. Tarvitsen 10 tuntia yöunta päivässä. Leivon pullaa.
Minä:
- 40v mies
- töissä, palkka / asema / työhistoria ei kummoinen (ei kuitenkaan surkeimmasta päästä)
- seurusteluhistoria suht vaatimaton
- ylipainoinen
- pidän lemmikeistä & eläimistä
- omissa oloissa viihtyvä, ei pahemmin kavereita
- semisosiaalinen introvertti
- ei autoa, muutenkaan moottoriajoneuvot tms eivät kiinnosta
- en voi sietää konflikteja tai riitelyä, sanon kyllä mielipiteeni asioihin jos sitä kysyt
- osaan keskustella melkein kaikesta
- itsepäinen, huumorintajuinen, mukavuudenhaluinen
- suurin osa harrastuksista nörtähtäviä sekä sisällä tapahtuvia, tästä huolimatta haluaisin tehdä ja mennä kanssasi sinne sun tänne (kävelyt, taidenäyttelyt, leffat, keikatkin mikäli musiikkimaku osuisi yhteen, nyt tosin korona rajoittaa paljon)
- reipas ja laiska
- hajamielinen
- olen hyvin varma siitä etten halua lapsia
- poliittisesti sentristi, mielipiteitä sieltä sun täältä (tosin en ikinä äänestäisi vihreitä, vasemmistoliittoa tms)
- kesäisin olen lähes aina kotonani alasti
- en pidä urheilusta, hyötyliikunta ok
- en osaa remontoida tai nikkaroida, perusasiat menee ok
- haluaisin laihtua, mutta ei vaan innosta tällä hetkellä
- luotettava ja lojaali (ainakin siihen pisteeseen asti mikäli luottamus menisi poikki)
- en usko haluavani avioliittoon tai asumaan saman katon alle ellemme ole TODELLA samanhenkisiä
- ristiriitainen, mielipide asioista voi vaihtua hyvinkin nopeasti
- tykkään halimisesta ja läheisyydestä, sängyssä kiehnäämistä pidän kiihoittavana ja hottina
- suht hyvät hermot, en hermostu helposti paitsi sillon kun hermostun
- en tupakoi, juon korkeintaan yhden tölkillisen saunassa alkoholia (baarit eivät kiinnosta)
- pilven poltto tai psykedeelien käyttö yhdessä rakastamani naisen kanssa olisi makea juttu kokea, mutta voin elää loppuelämäni ilman tätä
Sinä:
- nainen, 26-34v
- ei lapsia
- et tupakoi
- ei lävistyksiä, ei tatuointeja
- tavallinen, kliseisen naapurintyttömäinen, introvertti, hyvin käyttäytyvä, meikkaat vähän/et ollenkaan, hygienia kunnossa
- ei vakavia mielenterveysongelmia
- pidät lemmikeistä
- haluat tehdä juttuja yhdessä
- ruumiinrakenteeltasi pyöreä tai normaalipainoinen, instabeibet tai salipimut eivät kiinnosta
- et ole ääriöyhöttäjä poliittisten näkemystesi tai niiden puutteen suhten
- huumorintajuinen
- haluat sekstailla suht usein ja kokeilla eri juttuja kummankin mieltymysten mukaan
- sinulla ei tule olla maskuliinisia harrastuksia, esim prätkät/autot/metsästäminen
- exiesi kanssa voit olla asiallisissa väleissä, itseäni ei kiinnosta heihin tutustuminen millään lailla
- et edes harkitse esittäväsi että minun pitäisi muuttua musiikkimakuni / harrastuksieni tms suhteen
- hetero tai biseksuaali
- tykkäät pussailusta, halimisesta, tms söpöstelystä
- jos tapoihisi kuuluu huutoraivoaminen, skitsoilu, rajujen kännien vetäminen tai muu vastaavas toiminta: ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Olen 39-vuotias nainen jolla on kaksi hankalaa lasta pilalle menneestä avioliitosta. Minulla on ihan hyvinpalkattu työ mutta inhoan työpaikkaani ja kaikkea mitä alani edustaa. En jaksa kuunnella toisten ongelmia enkä haistella pahanhajuista mieshengitystä aamulla. En viihdy ihmisten parissa vaan mieluiten luen kirjaa yksin. En kykene kompromisseihin joten olethan avoin sille että asiat tehdään kuten minä sanon. Rakastan seksiä mutta pidätän oikeuden pihdata kun sille päälle satun. Luonteeltani olen kärsimätön ja pitkävihainen joten älä ärsytä minua hidastelulla järjenjuoksussa tai muussakaan juoksussa. Liikunnalliset etusijalle!
En tämän perusteella oikein ymmärrä et mihin ihmeeseen tarvitset kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.
Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)
Ei se vaan oikein toiminut, muun muassa siksi, kun olit vähän turhan "persoonallinen" piilottelemasi Aspergerin ja passiivisuutesi seksissä takia.
Sivusta:
Miksi se on passiivisuutta jos mies on alistuvampi osapuoli, mutta se ei ole passiivisuutta jos nainen on alistuvampi osapuoli?
Jotenkin tuossa haiskahti käsitys "normaaleista" rooleista seksissä, eli mies dominoi ja ottaa naisen.
En myöskään havainnnut mikä tuossa viittasi Aspergerin oireyhtymään. Ymmärrän että naiset vaistomaisesti inhoavat alistuvia miehiä, mutta sen ei pitäisi olla peruste keksiä muita negatiivisia ominaisuuksia tämän ympärille.
-myös viejänaisesta haaveileva mies
49v mies, sporttinen aktiivi urheilija. lievästi alkoholisoitunut, arjessa välillä vähän liian vakava, mutta kun relaan niin normi ihmistä hulvattomampaa seuraa . Hyväsydäminen ja rehellinen. Kaikkea muuta kuin itsekäs. Jos en tykkää jostain niin annan kuulua, pinna vähän lyhyt. Liian usein väsynyt kuluttavasta työelämästä. Iso mies ja tykkään seksistä. Jos joku vaivaa niin masentuneisuuteen taipuvainen, mutta se menee yleensä nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuuskymppinen mies. Istun paljon koneella ja viihdyn kaikilla keskustelupalstoilla. Luen myös paljon. Olen vihreä, luonnon ja rauhan puolella, mutta en epäkäytännöllinen haaveilijahippi kuirenkaan. Itse asiassa työtoverit eivät ikinä uskoisi että äänestän vihreitä. Tulen kohtalaisesti toimeen. Minulla ei tuntuisi olevan mitään tunnettuja tai diagnosoituja mielen sairauksia kuten kaikilla muilla täällä, lisäksi olen tyytyväinen elämääni. Pidän lapsista js koirista
Olen lyhyt, vähän pyöreä ja kalju enkä erityisen hyväkuntoinen tai vahva. Minulla on kuuskymppisen libido ja erektiolääkettä, jota en aina käytä. En ole vähääkään kiinnostava naisista, noin seksuaalisesti.
Minulla on maailman paras perhe, mutta jos hakisin uutta suhdetta, se voisi olla s/m suhde sillä vaikka olen reilu, hellä ja mukava mies, fantasioin lievästä väkivallasta. Sitoisin sinut ja antaisin piiskaa. En jättäisi jälkiä, mutta kipua tuntisit kyllä. Voi olla että.alistaisin sinua muutenkin. Silloin ja sillä tavalla kuin sovittaisiin, muulloin ei.
.
Pidän pyöreistä vanhemmista miehistä, ei saa olla yli 180cm.Seksistä en ole kiinnostunut, mutta jos saisi piiskaa ja normaalit s/m jutut kiinnostaa. Kyllähän sulle kysyntää olisi :)
Sama täällä, parisuhde kunnossa ja mies on kiva ja komea, mutta jostain syystä jään kaipaamaan sellaisen vakavan ja luotettavan setämiehen antamaa kuritusta. En haluaisi suhteeseen. Toivottavasti löydyt tuttavapiiristäni, ja toivottavasti tunnen sinut riittävän hyvin että homma tuntuu turvalliselta.
Olen melko hyvännäköinen 34v nainen. Asiantuntijatehtävissä.
Saan miehiltä suosiota sporttisen ja huolitellun ulkonäön ja myös itsevarmuuteni ansiosta. Olen teräväkielinen ja nokkela, mutta en varsinaisesti mukava.
Oikeasti olen sisältä rikki ja työ on minulle eskapismia joka saa unohtamaan kaiken muun. Juopottelen viikonloput kun ei ole työtä, ja ihmettelen miksi tämä ei näy pahemmin ulkonäössä.
Seksiä en suostu harrastamaan, vaan haluan ottaa sinut sträpillä ikkunaa vasten ja nöyryyttää sinua ajatuksella että joku näkee millainen pikku l.tka olet. Jos nautit tästä liikaa tai kuvittelet että sinulla on sanansijaa siinä mitä tehdään ja milloin, jätän sinut. Yöksi et saa jäädä. Voimme käydä treffeillä ja olla parisuhteessa, mutta en päästä sinua koskaan tuntemaan minua kunnolla. Nautin musiikista ja taiteellisista elokuvista.
Olen kerran tavannut miehen joka näki sisälleni ja en kestänyt sitä. Hajosin täysin ja vietin kuukauden humalassa itsetuhoisissa ajatuksissa. Tiedän että mies olisi ollut kultakimpale, mutta en pystynyt siihen että joku pääsisi lähelleni. En ole päässyt tästä vieläkään yli. Muisto siitä kuinka mies auttoi minut sisälle, peitteli lämpimästi ja silitti hiuksia saa minut tarttumaan viinipulloon saman tien.
Jos haluat näyttävän mutta jäänkylmän naisen joka alistaa sinua ja jättää sinut odottamatta tekstiviestillä, ota yhteyttä. Pus pus.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias vakavasti mielenterveysongelmainen nymfomaani etsii peruskalliota, jolle rakentaa vakaa elämä, jota en kuitenkaan ole itse kykeneväinen ylläpitämään. Todennäköisesti petän sinua ennemmin kuin myöhemmin. Pidäthän kissoista ja mauttomasta valmisruoasta.
No täällä olis sulle perus hyvin toimeentuleva seksuaalisesti kyltymätön mies, ja jos se ei ehkä kuitenkaan riitä sulle, niin ”vieraissa” voi käydä ihan luvallakin.
Heipparallaa!
Olen 35v. noitamaisen näköinen introverttinainen. Minulla on jättiläismäinen nenä ja olen vaativa ihmissuhteiden kanssa; en esim. pysty olemaan kenenkään sellaisen ihmisen kanssa jota en kunnioita. Toisaalta ne ihmiset keitä kunnioitan, saisivat minulta tarvitessaan vaikka kaiken mitä kykenen antamaan.
Yleissivistyksessäni on merkittäviä aukkoja. Poliittisten keskustelujen sijasta viihdyn luonnon äärellä ja osaan keittää aika hyvät nokipannukahvit. Pidän elokuvista, joissa on mielestäni hyvä kässäri. Naistenlehdistä tai shoppailusta en juurikaan ole kiinnostunut, ennemmin käytän energiani esim. valmistamalla monta ruokalajia käsittävän aterian.
M24, 196cm/68kg
Hyvässä kunnossa, urheilen. Komea. Käyn perusduunissa, ei työ huolia. Luen kirjoja. Osaan tehdä lähes kaiken itse. Siisti. Savuton ja raitis. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.
Olen hc introvertti, erityisherkkä, hieman asperger. Huumorintaju seko ja mulle uppoo fingerpori ja kummeli läpät. Tykkään älykkäästä huumorista ja aivoviihteestä vaikka en sitä välttis osaa tuottaa itse.
Ihmisten kanssa touhuaminen vie voimat ja tulee sellainen "haulikolla päähän" fiilis varsinkin työviikon jälkeen. Pakko mennä omiin oloihin. Stressaannun helposti. En pidä baareista. Inhoan konflikteja vaikka joskus puolivahingossa sellaisen aiheutan provosoivalla heitolla. Olen järjestelmällinen ja välillä kaikki hujan hajan.
Joskus henkisesti hajalla jostain turhasta, itselleni turhan ankara joskus. Muille yritän olla tiuskimatta, vaatii keskittymistä. Työ ja urheiluhullu, toisinaan laiska. Mietin menneitä asioita, ne vaan yhtäkkiä tulee mieleen. Mua kiusattiin koulussa, se taitaa näkyä. Pari burnouttia takana.
Tykkään halailusta ja läheisyydestä. Panettaa kovasti. Toivottavasti saan sinuun henkisen yhteyden, muuten ei juttu toimi. En haluu muuttaa saman katon alle. Mulle on iso kynnys lähettää viestiä, oon arka. Nähdäänkö silloin tällöin? Jos asut kaukana niin en tiiä jaksanko vaivautua. :D
Vierailija kirjoitti:
Mihin se raatorehellisyys katosi?
Huomaan että nyt tulee sarjassa ilmoituksia tyylin " olen kaunis, ikäisekseni nuorekas, nätti kroppa (mitä nyt vähän ylipainoa), nätit kasvot, hyvä koulutus ja asiantuntijatyö, ihana ja empaattinen luonne"...ja ne miinukset jotain pikkujuttuja.
En usko ainuttakaan ilmoitusta jossa ei mainita merkittäviä huonoja puolia. En tässä ketjussa, enkä treffipalstalla. Yleensä ihmiset jotka väittävät että no minulla ei niitä ole, ovat nitä joilta löytyy pahimmat luurangot kaapista.
Arvaa mitä: kaikilla ei ole luurankoja kaapissa. Minun pahin piirteeni on toisten myötäily (olen kynnysmatto). Tuon piirteen vuoksi päädyin vuosiksi asumaan maalle, enkä viihtynyt pätkääkään. En pidä pihatöistä enkä maaseudun pimeydestä Suomen sään ja pitkän talven vuoksi. En siedä kiroilua kodissani. Miksi väittäisin olevani ruma, jos tiedän, että olen aika normaalin näköinen? Tai miksi valehtelisin, että minulla on ongelmia päihteiden, mielenterveyden tai seksuaalisuuden kanssa, koska ei minulla ole. Me tavalliset yh-äidit saatetaan sinun mielestäsi olla värittömiä taviksia.
Nro 517 / Noitamainen tässä vielä : Unohdin sanoa, että monet näistä ilmoituksista ovat mielestäni aivan mahtavia ja kaikessa elämänmakuisuudessaan ja raadollisuudessaan erittäin kiinnostavia!!! Tietystihän osa näistä on rankastikin kieli poskella kirjoitettuja, mutta minusta olisi aivan upea ajatus jos deitti-ilmoituksissa olisi lähtökohtaisesti suotavaa, että ihmiset tutkiskelisivat itseään mahdollisimman rehellisesti hyvine ja huonoine puolineen! Mulla oli joskus vuosia sitten ilmoitus netissä, jossa olin rehellisesti maininnut muutamia noista asioista mitä täälläkin ilmoitukseeni kirjoitin. Viestejä ei todellakaan tullut montaa mutta niiden laatu korvasi kyllä määrän, kun täysin erilaisen ajatusmaailman omaavat tyypit yksinkertaisesti jättivät vastaamatta.
Noitamainen kirjoitti:
Nro 517 / Noitamainen tässä vielä : Unohdin sanoa, että monet näistä ilmoituksista ovat mielestäni aivan mahtavia ja kaikessa elämänmakuisuudessaan ja raadollisuudessaan erittäin kiinnostavia!!! Tietystihän osa näistä on rankastikin kieli poskella kirjoitettuja, mutta minusta olisi aivan upea ajatus jos deitti-ilmoituksissa olisi lähtökohtaisesti suotavaa, että ihmiset tutkiskelisivat itseään mahdollisimman rehellisesti hyvine ja huonoine puolineen! Mulla oli joskus vuosia sitten ilmoitus netissä, jossa olin rehellisesti maininnut muutamia noista asioista mitä täälläkin ilmoitukseeni kirjoitin. Viestejä ei todellakaan tullut montaa mutta niiden laatu korvasi kyllä määrän, kun täysin erilaisen ajatusmaailman omaavat tyypit yksinkertaisesti jättivät vastaamatta.
Onko sinulla iso ns. kyömynenä?
Olen ihan hulluna naisiin joilla on sellainen :D
Pistävä hien haju kainaloissa johtuu bakteerikasvustosta, joka ei lähde pesemällä pois. Siihen auttaa (jostain syystä) apteekista löytyvä Bats-niminen deodorantti.
Vaikka nimi Bats kääntyy englannista suomeksi sanaksi "lepakot", ei tämä ole pilaa! Tuo dödö poistaa pistävän hajun kainaloista.
Ansaitset raato -kunniamaininnan rehellisyydestä.