Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
21/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen setä etsii nuorta neitoa.

Olen ruma, lihava, nuuka, julma, ilkeä ja ylimielinen. Kalju en ihme kyllä ole.

Harrastuksia ei ole ja aika kuluu "taloa" korjaillessa. Ehkäpä toinen wc valmistuu jo jouluksi 2023.

Ei muuta kuin viestiä tulemaan te alta kolmekymppiset kuumat misut!

Vierailija
22/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin ilomielinen keski-ikäinen opettaja-ihminen, antaa takuulla parhaat kyydit usein ja nautiskelee samalla itsekin. Ei jaksa nalkuttaa, eikä muutenkaan nyrpistellä, vaan syö ja juhlii tilasuuden tullen, muttei liian usein. Ulkonäkö ja elämänhallinta hyvät. Miinuspuolena valtavasti velkaa. Noh, kaikkea ei voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin ilomielinen keski-ikäinen opettaja-ihminen, antaa takuulla parhaat kyydit usein ja nautiskelee samalla itsekin. Ei jaksa nalkuttaa, eikä muutenkaan nyrpistellä, vaan syö ja juhlii tilasuuden tullen, muttei liian usein. Ulkonäkö ja elämänhallinta hyvät. Miinuspuolena valtavasti velkaa. Noh, kaikkea ei voi saada.

"Ulkonäkö ja elämänhallinta hyvät. Miinuspuolena valtavasti velkaa."

Tuota...?

Vierailija
24/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ mm paniikki-, ahdistus- ja dissosiaatiohäiriöinen elämän koululainen tarjolla. Ei ammattia, ei töitä, mutta yritys on kova ja saan rahat riittämään! Myös erittäin kätevä käsistään, paljon on koko ajan tehtävää joista valmistuukin muto-osa! ADD epäily myös heitetty ilmaan.

Ajoittainen PMS-oireilu saattaa vaikuttaa osastokamalta, mutta sen ulkopuolella hyvin kultainen, lämmin ja huomioonottava.

Läheisriippuvaisuuskin vaivaa, joten voit olla varma että juuri SINÄ olet maailmani keskipisteenä ja teen kaikkeni miellyttääkseni SINUA mies.

Seksiä saat, ruokaa saat, lämpöä, hellyyttä u name it ja myös ehkä mielestäsi pakonomaista riippumista ja itkukohtauksia yleensä oman elämän turhuudesta. Täytän kaikki tarpeesi.

Myös musikaalinen (kitaroita seinällä) ja kekseliäs (mitäs leipäjonon antimista tänään kokataan).

Pärjään hyvin ja olen seesteinen (rauhoittavilla)!

Laita mies viestiä (puheluihin en uskalla vastata) ja ota mut omaksesi ja tule pelastamaan!

Get in here and love me!!!

Vierailija
25/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias vakavasti mielenterveysongelmainen nymfomaani etsii peruskalliota, jolle rakentaa vakaa elämä, jota en kuitenkaan ole itse kykeneväinen ylläpitämään. Todennäköisesti petän sinua ennemmin kuin myöhemmin. Pidäthän kissoista ja mauttomasta valmisruoasta.

Jos oot nymfomaani niin saat ihan mitä vain anteeksi.

Vierailija
26/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Trolli vai tosissaan kirjoitettu?

Tässä yhdistyvät kaikki turn-offit, etenkin palstanaisten ikäluokan silmissä (lapsiperheikä).

Vierailija
27/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti lihava ja kouluttamaton 18-vuotias nainen, kasvonpiirteeni ovat epätavallisen epämiellyttävät. Haisen pistävälle hielle enkä useinkaan jaksa käydä pesulla, koska olen masentunut ja ilmastoahdistunut.

Etsin samanlaista miestä.

Vierailija
28/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v, 193 cm 110 kg mies (ei juurikaan rasvaa, urheilullinen), ei tatuointeja, tuuhea tukka, parta ja rintakarvat löytyy. Olen uskollinen ja kiltti, huumorintaju on kyllä likainen, jopa sairas. Harrastuksina lähinnä liikunta monipuolisesti ja sen vastapainona luen paljon fantasiaa ja scifiä. Tarvitsen paljon omaa aikaa. En omista tv:tä. Se naisia kiinnostava pituus n. 18 cm juhlakunnossa. Introverttiluonne, en viihdy menossa ulkona. Arvostan naisessa huumorintajua ja kiltteyttä.

Vierailija
29/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burnoutin partaalla vuosikausia keikkunut, kaikkeen vittuuntunut kärttyinen akka etsii itselleen loppuelämän kumppania. Saman katon alle emme tule koskaan muuttamaan, mutta olisi mukava tapailla viikonloppuisin, harrastaa ja lomailla yhdessä. Olen aktiiviliikkuja ja toivon sitä myös sinulta. Käydään yhdessä lenkillä, pyöräilemässä, pelaamassa mailapelejä ja tanssimassa. Olen lähes absolutisti ja tiukkapipoinen myös sinun alkon ja tupakan käytön suhteen. Rentoudutaan yhdessä saunomalla ja ihanilla rakasteluhetkillä. Toinen teinini aiheuttaa harmaita hiuksia jatkuvalla syötöllä, mutta sinun ei tarvitse alkaa kenellekään isäksi. Hoidan jälkikasvuni itse. Toivottavasti sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä, sillä talossani riittää paranneltavia kohteita.

Ai niin, ei tarvikaan lähettää tätä treffi-ilmoitusta, sillä löysin jo etsimäni yhdeltä treffipalstalta.

Ei muuttoa saman katon alle, mutta miehen hommana on kämppäsi remppaaminen?

Tyypillinen nainen, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
30/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias vakavasti mielenterveysongelmainen nymfomaani etsii peruskalliota, jolle rakentaa vakaa elämä, jota en kuitenkaan ole itse kykeneväinen ylläpitämään. Todennäköisesti petän sinua ennemmin kuin myöhemmin. Pidäthän kissoista ja mauttomasta valmisruoasta.

Jos oot nymfomaani niin saat ihan mitä vain anteeksi.

Jaa? Kaksi parisuhteessa ollutta miestä onnistuin jo näännyttämään. Ei kuulemma ole kivaa, kun joka päivä pitää jaksaa monta panoa.

Vierailija
31/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut, traumatisoitunut ja pakko-oireinen, yksinäinen 27-vuotias nainen haluaisi kokea rakkauden, mutta ei tiedä uskaltaako kuitenkaan laittaa koko elämäänsä peliin. Lisäksi elää omassa fantasiamaailmassaan, eikä tunne itseään vieläkään aikuiseksi. Pelkää vanhenemista ja kuolemaa. Ei tiedä, haluaako koskaan lapsia. Vakityö löytyy, eli ei tarvitse elättää, mutta kannattaa silti perinteisiä arvoja.

Voi olla, että ahdistun heti alkumetreillä seurastasi, tai pakenen viimeistään muutaman tapailukerran jälkeen. Sinun täytyisi olla lähestulkoon lempihahmoni lempikirjasarjastani, tai muuten kyllästyn ja ahdistun seurastasi.

Ei ihme, että pysyttelen sinkkuna. Hah. Surullista.

Vierailija
32/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaan tarjoaja kirjoitti:

Hei kaikki miehet!

Olen 46-vuotias nainen. Olen työssäkäyvä, mutta jatkuvasti väsynyt vuorotöistä eli vapaapäivät kuluu lähinnä nukkuessa. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja ajoittain lepuutan osastohoidossa. Olen ylipainoinen. Minulla on genitaaliherpes ja kondylooma. Seksistä pidän kovasti, toivottavasti sinä olet hyvin varustettu, koska minulla on emättimen etuosan pullistuma eli siis olen aika valahtanut alaosastostani. Onneksi tämä vaiva korjataan pian, pyydän samalla pientä kiristystä. Varmaankin leikkauksen jälkeen olen kauan selibaatissa enkä tykkää ottaa suihin eli sinun pitää sitten pärjätä yksiksesi seksin suhteen. Saatan myös pihdata yliajankin, jos minua väsyttää.

Harrastan suomalaisen tosi teeveitten katselua. Katson myös klassikkoelokuvia monta kertaa putkeen sekä Lostin jatkuvaa pyöritystä.

Kirjoitan runoja elämän kaikista puolista, en kaihda varjopuolia, koska olen hyvin vaihtelevavaloinen ihminen.

Tykkään myös piirtää. Huonosti. Ehkä se on sinusta viehättävää?

Olen ajoittain oikein hyvää seuraa! Jos jaksan!

Nyt vaan kaikki miehet kirjoittamaan :)

P.S Inhoan koiria, kissoja ja yleensäkin kotieläimiä.

Ei hitto, repesin täysin. Tämä oli ihan paras!

Vierailija
33/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v, 193 cm 110 kg mies (ei juurikaan rasvaa, urheilullinen), ei tatuointeja, tuuhea tukka, parta ja rintakarvat löytyy. Olen uskollinen ja kiltti, huumorintaju on kyllä likainen, jopa sairas. Harrastuksina lähinnä liikunta monipuolisesti ja sen vastapainona luen paljon fantasiaa ja scifiä. Tarvitsen paljon omaa aikaa. En omista tv:tä. Se naisia kiinnostava pituus n. 18 cm juhlakunnossa. Introverttiluonne, en viihdy menossa ulkona. Arvostan naisessa huumorintajua ja kiltteyttä.

Entä ne downsidet...? :D

Vierailija
34/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias, 178cm pitkä ja 95kg pullea kiltti nainen pitkillä vaaleilla hiuksilla, maidonvalkeall iholla ja sinivihreillä silmillä toivoisi rinnalleen rakastavaa kiltti miestä, jonka kanssa yhdessä juoda iltateet mielenkiintoisen rikossarjan parissa. Kiltteydestä huolimatta tämänkin naisen sisällä palaa intohimo läheisyyteen ja seksiin.

Vierailija
35/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burnoutin partaalla vuosikausia keikkunut, kaikkeen vittuuntunut kärttyinen akka etsii itselleen loppuelämän kumppania. Saman katon alle emme tule koskaan muuttamaan, mutta olisi mukava tapailla viikonloppuisin, harrastaa ja lomailla yhdessä. Olen aktiiviliikkuja ja toivon sitä myös sinulta. Käydään yhdessä lenkillä, pyöräilemässä, pelaamassa mailapelejä ja tanssimassa. Olen lähes absolutisti ja tiukkapipoinen myös sinun alkon ja tupakan käytön suhteen. Rentoudutaan yhdessä saunomalla ja ihanilla rakasteluhetkillä. Toinen teinini aiheuttaa harmaita hiuksia jatkuvalla syötöllä, mutta sinun ei tarvitse alkaa kenellekään isäksi. Hoidan jälkikasvuni itse. Toivottavasti sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä, sillä talossani riittää paranneltavia kohteita.

Ai niin, ei tarvikaan lähettää tätä treffi-ilmoitusta, sillä löysin jo etsimäni yhdeltä treffipalstalta.

Ei muuttoa saman katon alle, mutta miehen hommana on kämppäsi remppaaminen?

Tyypillinen nainen, ei voi muuta sanoa.

Sehän on ihan unelmadiili miehelle. Ei tarvitse kuunnella naisen nalkutusta ja saa asustella ihan ikiomassa miesluolassaan. Kaikki omat rahatkin saa pitää ja säästää vielä kaiken kukkuraksi, kun saa syödä naisen luona.

Vierailija
36/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ne downsidet...? :D

Niin no, kerro sinä: sinkkuna elelen.

Vierailija
37/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin juttuseuraa päästäkseni eroon vauva.fi-koukusta.

Vierailija
38/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Trolli vai tosissaan kirjoitettu?

Tässä yhdistyvät kaikki turn-offit, etenkin palstanaisten ikäluokan silmissä (lapsiperheikä).

Tosissaan kirjoitettu.

Olen se palstatarinoiden kokematon ja kiltti epämies jolla palstasiskosi pelottelivat kun olit sinkku.

Vierailija
39/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, edelleenkään se pituus ei ole kiinnostavin asia, vaan paksuus. t. nainen

Vierailija
40/2057 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäraajainen, pömppömahainen entinen kaunotar etsii keski-ikäistä elämänsä miestä. Olin ennen hyvässä duunissa, mutta korona vei työt, nyt vaan ramppaan salilla ja pyörin lähimetsässä koirien kanssa, lapset on jo muuttaneet pois kotoa. Tykkään katsella sohvaperunoita ja tanssia keittiössä. En ole cool enkä jaksa yrittää olla mitään erityistä, toivon että sinulle riittää tavallinen, kotona viihtyvä, sukkia kutova piirakanleipoja. Haluaisin asua keskustassa ja omistaa kesämökin järven rannassa. Mut niinhän me kaikki?