yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
Onko ongelmasi uusi?
Saatko tarpeeksi esileikkiä? Mikä on yhdyntäasento, jossa et tunne mitään? Onko ongelma vain yhdynnässä?
Vai etkö laukea millään tavalla miehesi kanssa?
Entäs itsetyydytyksessä?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:57"]
Mutta kun pillu on nimenomaan tehty nauttimista varten.
[/quote]
Pillu on kylläkin lasten tekemistä varten. Jotta niitä lapsia tehtäisiin, siihen on oheen kehittynyt se mahdollinen nautinto.
Minä olen saanut orgasmeja muiden miesten kanssa, mutta tämän nykyisen kanssa se on vähän semmoista jyystöä. Meidän värkit sopivat kyllä ihan hyvin yhteen ja homma on mukavaa, mutta ei siinä nyt sen kummemmin mitään suurta nautintoa ole. Kunhan tavan vuoksi välillä hommailen. Minäkin harrastan tuota äähkimistä, lähinnä vauhdittaakseni mieheni loppuun, kun olen saanut mietittyä mielessäni huomisen kauppalistan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:32"]
[/quote]
Pillu on kylläkin lasten tekemistä varten. Jotta niitä lapsia tehtäisiin, siihen on oheen kehittynyt se mahdollinen nautinto.
Minä olen saanut orgasmeja muiden miesten kanssa, mutta tämän nykyisen kanssa se on vähän semmoista jyystöä. Meidän värkit sopivat kyllä ihan hyvin yhteen ja homma on mukavaa, mutta ei siinä nyt sen kummemmin mitään suurta nautintoa ole. Kunhan tavan vuoksi välillä hommailen. Minäkin harrastan tuota äähkimistä, lähinnä vauhdittaakseni mieheni loppuun, kun olen saanut mietittyä mielessäni huomisen kauppalistan.
[/quote]
Ei hitto, kuolisin jos mulla olis tollanen seksielämä kun sulla. Pillu todellakin on nautintoa varten, vai miksi muuten luulet että panettaa vaikkei voisikaan tulla raskaaksi?
Siis millaset pillut teillä oikein jos yhdyntä ei tunnu hyvältä? Kai tajuatte ettei tuo ole normaalia? Mulle yhdyntä on tärkein osa seksiä ja se räjäyttää tajunnnan.
No en minäkään saa orgasmia yhdynnässä, mutta kyllä se naiminen vaan hieromakoneen ja suihkun kanssa leikkimisen voittaa. Tai siis ne on ihan eri asioita, joskus tekee mieli valko- ja joskus punaviiniä, silloin toinen ei voi korvata toisen mielitekoa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:45"]
[/quote]
[/quote]
Ei hitto, kuolisin jos mulla olis tollanen seksielämä kun sulla. Pillu todellakin on nautintoa varten, vai miksi muuten luulet että panettaa vaikkei voisikaan tulla raskaaksi?
[/quote]
No, minulla on viriili ja nautinnollinen seksielämä dildojeni sun muiden väristimieni kanssa. Mies on muuten hyvä, vaikka seksi sen kanssa ei niin kummoista olekaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, minulla on viriili ja nautinnollinen seksielämä dildojeni sun muiden väristimieni kanssa. Mies on muuten hyvä, vaikka seksi sen kanssa ei niin kummoista olekaan.
[/quote]
haha? hyvä mies vaikka seksi hänen kanssaan ei tunnu miltään? Just just. No, jos sä haluat siihen tyytyä niin mikä ettei. Itse en seurusteli sellaisen miehen kanssa päivääkään jonka kyrpä ei tunnu pillussa hyvältä.
Oikeesti, miten kestätte tuollaista elämää?
Älkää turruttako värkkejänne voimakkailla suristimilla. Ihminen ei oo mikään sähkökäyttöinen. Jossain oli juttua että sähkövehkeet voi tehdä tunnolle hallaa pitkällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:08"]
^ No sun miehenä olis kyllä aika ankeeta olla. Onneks oma vaimo on eri maata.
Niinkö luulet? Miehiä on yllättävän helppo huijata.
Oletteko vielä yhdessä< karmee ukko.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin nro. 70....mies ei "osaa", "tajua" tai "muista". Mitään en voi häneltä oikein pyytää, koska sitten tulee raukalle suorituspaineita jo. Kun pyysin että pidemmän kaavan mukaan tekisimme asiat, seksi kesti vajaan vartin. Hitaasti ei osaa ottaa, pyrkii aluksi nuolemaan vaikka olen sanonut sata kertaa etten pidä siitä seksin aikana jne. Ei enää jaksa yrittää, paska mikä paska.
Se on sellasta. Otan osaa..
Kokeile joskus miestä jolla on kunnon parru.
Vierailija kirjoitti:
Huonostipa miehenne teidät tuntee tai sitten olette mestareita näyttelemään ja valehtelemaan. Siitähän sota syntyisi, jos arvon naiset joutuisitte kuulemaan, että miehenne kertoo nauttivan teistä ja jyystävätkin oksennus nielussa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:03"]
Ei minustakaan tunnu, ei ole koskaan tuntunut. Minulla ei emättimessä ole juuri mitään tuntoaistia yleensäkään. Klitoriksessa on, ja sitä hankaamalla saan orgasmin. Mutta emättimen kautta en millään.Minä myös näyttelen nautintoa yhdynnässä, pitääkseni miehen tyytyväisenä. Kyllähän häneltäkin menisi fiilis, jos makaisin siinä lahnana vaan ja antaisin oikein ymmärtää, että ei kuule tunnu miltään. Ja kun vika ei ole miehessä tosiaan, minä vaan olen tämmöinen, niin en anna miehen joutua siitä kärsimään. Olen petipuuhissa varsin aktiivinen ja dominoivakin, eikä mieheni varmaan edes uskoisi jos kertoisin etten tosiasiassa tunne mitään seksissä, hän kutsuukin minua omaksi seksipedokseen usein ;-)
Ja minulle siis seksi ei myös ole mitenkään inhottavan tuntuista, jos ei hyvänkään. Ja siitä roolileikistä ja näyttelemisestä jopa nautin.
karmeeta...
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä paljon pohtinut sitä että miksi en saa orgasmia yhdynnässä ja tullut siihen tulokseen että klitoris joka menee syvälle naisessa, on useimmilla lähellä emätintä ja peniksen sisällä ollessaan onnistuu hangata sitä. Ilmeisesti rakenteeni on erilainen ja klitoriksen 'varsi' ei mene niin lähellä. Tiedä sitten mikä on oikea syy...
Ap
Väärä mies.
En itse harrasta yhdyntää ollenkaan, koska se ei tunnu miltään. Muuta seksiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:33"]
Pystyyköhän naisen anatomiaa ja rakennetta tutkimaan josko löytyy joku vika miksi ei tunnu hyvältä.
Vikahan on siinä, että klitoris ei ole vaginassa vaan sen ulkopuolella. Jos klitoris olisi emättimen sisällä niin orgasmin saaminen yhdynnästä olisi naisille yleisempää. Se kyllä tekisi klitan nuolemisen aika vaikeaksi.
Klitoris on paljon suurempi kuin monet luulevat ja ulottuu pidemmälle kuin monet luulevat.
Kerran joku äijä laukesi yhdynnässä ja minä en tuntenut mitään. Sanoin että jatketaan vielä jotenkin, mutta SITÄ EI KIINNOSTANUT?????????????????
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi tavan vuoksi voihkija, jonka mielestä seksi ei nyt niin kummoiselta tunnu. Mies on vielä niitä, joka päälle kivutessaan aloittaa hillittömän jyystön, semmonen sata-työntöä-sekunnissa -tyyppi. Mun nautinto menee siihen, että yritän pysyä miehen tahdissa enkä vain maata. Lisäksi on aika kovakourainen, sellainen kaivelija. Yhdynnät myös kestävät ihan liian kauan, mies panee ja panee ja panee... ja minä mietin kauppalistaa.
Ja uskokaa pois, tästä on juteltu kymmeniä kertoja, olen näyttänyt kädestä pitäen miten mies voisi koskea, olen pyytänyt hidastamaan tahtia jne. mutta kun ei. Ei mene perille. Kuulemma innostuu niin ettei muista mitä on puhuttu, oikea unelmarakastaja!
Nainen päälle määräämään tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:08"]
^ No sun miehenä olis kyllä aika ankeeta olla. Onneks oma vaimo on eri maata.Niinkö luulet? Miehiä on yllättävän helppo huijata.
Oletteko vielä yhdessä< karmee ukko.
Huh, aloin jo kyllästyä kun kesti näin monta vuotta ennen kuin kysyit, ollaan
sama juttu. yhdyntä on ihan yhtä tyhjän kanssa. ei tunnu edes hieronnalta,. ei tunnu miltään, sattuu toisinaan. onneksi on muitakin keinoja.. ja onneksi ne sitten toimivat.