yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:21"]värkkisi on ilmeisesti messuhallin kokoinen.
[/quote]
Siis tunnen kyllä hyvinkin liikkeet ja kaiken muunkin. Se vain ei tunnu hyvältä niin että voisi oikeasti huokailla tai voihkia.
Tuntuu vähän samalta kuin joku hieronta.
Ap
Monikohan nainen ähkii koko yhdynnän ajan ja moniko on ihan hiljaa? Kaippa meitä on monenlaisia. Joskus jossain draamoissa kuvataan paria joka sekstaa tosi mekaanisesti. Mies jyystää hiljaa ja nainen tuijottaa kattoon.
Ooh ja aah :). Mitäs miehes tuumii?
Seksi lienee turhaa sitten vai ookko aseksuaali..
Sama juttu, ollut oikeastaan aina. Mutta kivaa se silti on...
Sama juttu. Ja seksi ei kiinosta. Pakko antaa välillä miehelle kun hän niin kovin haluaa. Itse olisin oikein tyytyväinen ilmankin.
Mullakin sama juttu. Mutta silti harrastetaan kohtuu usein, koska mies tykkää ja haluaa. Mulle on ihan se ja sama, ja esileikistä nautin itsekin, joten ihan kiva tuottaa toiselle nautintoa. Mutta kiva tietää, etten ole ainoa :)
Olen kyllä paljon pohtinut sitä että miksi en saa orgasmia yhdynnässä ja tullut siihen tulokseen että klitoris joka menee syvälle naisessa, on useimmilla lähellä emätintä ja peniksen sisällä ollessaan onnistuu hangata sitä. Ilmeisesti rakenteeni on erilainen ja klitoriksen 'varsi' ei mene niin lähellä. Tiedä sitten mikä on oikea syy...
Ap
Miten voi olla mahdollista? Mä kyllä voihkin silkasta nautinnosta. Penis tuntuu niin hyvältä siellä pillun sisällä että joskus menee kylmiä väreitä selkää pitkin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:47"]Miten voi olla mahdollista? Mä kyllä voihkin silkasta nautinnosta. Penis tuntuu niin hyvältä siellä pillun sisällä että joskus menee kylmiä väreitä selkää pitkin.
[/quote]
Niin. Miten voi olla mahdollista että kun minulla on ruskeat hiukset niin sinulla vaaleat?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:47"]Miten voi olla mahdollista? Mä kyllä voihkin silkasta nautinnosta. Penis tuntuu niin hyvältä siellä pillun sisällä että joskus menee kylmiä väreitä selkää pitkin.
[/quote]
Niin. Miten voi olla mahdollista että kun minulla on ruskeat hiukset niin sinulla vaaleat?
[/quote]
Mutta kun pillu on nimenomaan tehty nauttimista varten.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:59"]Miksi pitää voihkia väkisin?
[/quote
Jotta mies näkee että tuntuu hyvältä kait. Tuntuis pöllöltä olla hiljaa. Tai tuntuuhan tavan vuoksi voihkiminenkin tyhmältä :).
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:59"]Miksi pitää voihkia väkisin?
[/quote
Jotta mies näkee että tuntuu hyvältä kait. Tuntuis pöllöltä olla hiljaa. Tai tuntuuhan tavan vuoksi voihkiminenkin tyhmältä :).
Ap
[/quote]
en tajua sua. mä en pysty oleen hiljaa kun mies antaa kyrpäänsä. ei tulisi mieleenkään voihkia tavan vuoksi.
Sama täällä AP. Miehen kanssa ei tunnu miltään. Olen miettinyt onko mahdollisesti jostain alhaisesta lipidosta tai hormoonien syönnistä (e-pillerit) johtuvaa, mutta koska itsekseen kostun ja vaikka minkälaista nautintoa saan, niin tuskin niissä sitten mitään vikaa? Varmaan ollaan vaan seksuaalisesti epäsopiva pari.
Minulla sama. Eli tuntuu ihan yhtä hyvältä emättimessä, kuin tuntuu kädessä silloin, kun hinkkaan kullia kädellä ;D. Silti saatan saada orgasmin, lähes aina...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:05"]Sama täällä AP. Miehen kanssa ei tunnu miltään. Olen miettinyt onko mahdollisesti jostain alhaisesta lipidosta tai hormoonien syönnistä (e-pillerit) johtuvaa, mutta koska itsekseen kostun ja vaikka minkälaista nautintoa saan, niin tuskin niissä sitten mitään vikaa? Varmaan ollaan vaan seksuaalisesti epäsopiva pari.
[/quote]
Oon syönyt myös pilsuja teini-iästä saakka. Ehkäpä sillä on jotain vaikutusta.
Ap
Mulla täsmälleen sama kuin ap:lla, hieronta oli hyvä vertaus. Pelkkä yhdyntä ei tunnu kiihottavalta. Esileikissä saan ja se on minulle sitä oikeaa seksiä. Voi kuinka olenkaan kade niille, joiden anatomia on toisenlainen. Nauttikaa te!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:21"]värkkisi on ilmeisesti messuhallin kokoinen.
[/quote]
Siis tunnen kyllä hyvinkin liikkeet ja kaiken muunkin. Se vain ei tunnu hyvältä niin että voisi oikeasti huokailla tai voihkia.
Tuntuu vähän samalta kuin joku hieronta.
Ap