Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdyntä ei tunnu miltään

Vierailija
29.12.2013 |

Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.

Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.

En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.

Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)

Kommentit (453)

Vierailija
1/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:33"]

Pystyyköhän naisen anatomiaa ja rakennetta tutkimaan josko löytyy joku vika miksi ei tunnu hyvältä.

[/quote]

Vikahan on siinä, että klitoris ei ole vaginassa vaan sen ulkopuolella. Jos klitoris olisi emättimen sisällä niin orgasmin saaminen yhdynnästä olisi naisille yleisempää. Se kyllä tekisi klitan nuolemisen aika vaikeaksi.

Vierailija
2/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit usein vähentää seks halukkuutta ja kiihottumista. Eli toimivat niinkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit usein vähentää seks halukkuutta ja kiihottumista. Eli toimivat niinkin hyvin.

Vierailija
4/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa nautintoa emättimen kautta juurikaan. Esim jos käytän geishapalloja, niin ne ei tuota minulle minkäänlaista nautintoa. Yhdytäkin tuntuu ilmeisesti hyvältä vain siksi, että klitorikseni saa simulaatiota. Kuitenkin koko rakastelu on kiihottavaa. Ja on kiihottavaa nähdä miehen halu. En saa koskaan orgasmia. Ilmeisesti myös klitorikseni on normaalia vähemmän herkkä. Elämäni ensimmäisen orkun sain vasta 36-vuotiaana vesisuihkulla. Pitää olla sekä tärinä että lämpö, jotta saan. Kadehdin naisia, jotka laukeavt herkästi. Ja minun värkkiäni ei todellakaan ole pilattu hieromasauvoilla. Vaikka en ollut koskaan käyttänyt sellaista, en ollut saanut.

Vierailija
5/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei kuule aina perustu panemiselle. Elämässä ja vuorokaudessa tehdään paljon muutakin kuin paneskellaan. Huomaat sen viimeistään sitten, kun molemmat käyvät ansiotyössä maksaakseen 20 vuotta asuntolainaa ja kasvattavat 2-4 lasta olemaan reippaita koululaisia ja hyviä ihmisiä.

Seurustelu on toki eri asia kuin avioliitto ja elinikäinen kumppani. Näissä arvot ovat erilaiset. Seurustelussahan se kyrpä onkin se tärkein asia. Avioliitossa on eri jutut tärkeitä.

Eihän nämä ole, eikä niiden pitäisi missään nimessä olla mitään toistensa poissulkevia asioita! Mekin käydään ansiotyössä, lapsia on 4 ikähaarukalla 4-14v. ja naimisissa oltu melkein 20 vuotta. Toki lasten kasvattaminen yms. asiat ovat erittäin tärkeitä, mutta ei aviolitto ole avioliitto jos siinä ei ole seksiä. HYVÄÄ seksiä. Toki se on eri asia, _jos_ kumpikin puolisoista on täysin tyytyäisiä tilanteeseensa eivätkä kaipaa seksiä, ainakaan kovin usein. Hyvin usein vaan on niin, että toinen puolisoista päättää, ettei me sitä seksiä tarvita, tai ehkä jouluna ja juhannuksena vaan, ja toinen puoliso hiljaa alistuu tähän ja kärsii. Yleensä se kärsijä on mies, mutta toki voi olla nainenkin.

Kyllä totta vie seksi on avioliitossa tärkeä asia. Itse ainakin koen, että kun seksiä on tarpeeksi ja se on laadullisesti tosi hyvää, niin kaikki muutkin asiat vaan rullaa paremmin :)

Vierailija
6/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä

Vierailija
7/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiminen on parisuhteen tärkein asia." 

Ja mua kun kyllästyttää tää ainainen paneminen kaikkien kanssa ja haluaisin sellaisen oikean parisuhteen, johon kuuluu muutakin kuin pelkkää seksiä. Meitä on näemmä moneen junaan.

Vierailija
8/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnukkaan ainakaan hyvälle. ärsyttää lähinnä vaan ja toivoo että loppuispa pian.

Vierailija
9/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 08:47"]

Mä en ymmärrä lainkaan voihkimisia ja huokailija tavan vuoksi tai miehen vuoksi. Tuohan on silkkaa huijausta ja kääntyy sitten itseään vastaan. Mies on siinä luulossa, että tuottaa nautintoa ja nauttii itse. Tosi törkeää. Sama asia, kun söisi vieraisilla ruokaa, jota inhoaa, mutta tavan vuoksi ylistää ruuan maukkautta pitääkseen emännän tyytyväisenä.

Niin, ellei saa orgasmia yhdynnässä, voi sen saada ennen sitä tai jälkeen. Meillä mies tekee mulle parit orgasmit ennen yhdyntää ja ellen saa jostain syystä siinä, niin sitten jälkikäteen. Ja omatkin tassut on olemassa. Asennollakin on merkitystä ja uskon tosiaan, ettö orgasmin voi opetella saamaan aika monilla tavoilla.

Voihan tuolla valehtelulla (voihkimiset tavan vuoksi) olla sekin vaikutus, että keskityy siihen, eikä itse asiaan. 

[/quote]

Voi että kun niiden orkkujen saaminen olisikin noin helppoa, että tehdään pari ennen yhdyntää... Lue kirjoitukseni numerolla 44... Kaikki ei vain saa... Ja minä kyllä kiihotus aivan äärimmilleen, niin että aivan tärisen, mutta alapääni ei vain ole tarpeeksi herkkä. Ja tuskimpa millään leikkauksella sitä herkkyyttä lisää saadaan, eiköhän sillä tuhottaisi loputkin tuntoaistista...

Vierailija
10/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan tunnu, ei ole koskaan tuntunut. Minulla ei emättimessä ole juuri mitään tuntoaistia yleensäkään. Klitoriksessa on, ja sitä hankaamalla saan orgasmin. Mutta emättimen kautta en millään.

Minä myös näyttelen nautintoa yhdynnässä, pitääkseni miehen tyytyväisenä. Kyllähän häneltäkin menisi fiilis, jos makaisin siinä lahnana vaan ja antaisin oikein ymmärtää, että ei kuule tunnu miltään. Ja kun vika ei ole miehessä tosiaan, minä vaan olen tämmöinen, niin en anna miehen joutua siitä kärsimään. Olen petipuuhissa varsin aktiivinen ja dominoivakin, eikä mieheni varmaan edes uskoisi jos kertoisin etten tosiasiassa tunne mitään seksissä, hän kutsuukin minua omaksi seksipedokseen usein ;-) 

Ja minulle siis seksi ei myös ole mitenkään inhottavan tuntuista, jos ei hyvänkään. Ja siitä roolileikistä ja näyttelemisestä jopa nautin.

Vierailija
11/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 08:47"]

Mä en ymmärrä lainkaan voihkimisia ja huokailija tavan vuoksi tai miehen vuoksi. Tuohan on silkkaa huijausta ja kääntyy sitten itseään vastaan. Mies on siinä luulossa, että tuottaa nautintoa ja nauttii itse. Tosi törkeää. Sama asia, kun söisi vieraisilla ruokaa, jota inhoaa, mutta tavan vuoksi ylistää ruuan maukkautta pitääkseen emännän tyytyväisenä.

Niin, ellei saa orgasmia yhdynnässä, voi sen saada ennen sitä tai jälkeen. Meillä mies tekee mulle parit orgasmit ennen yhdyntää ja ellen saa jostain syystä siinä, niin sitten jälkikäteen. Ja omatkin tassut on olemassa. Asennollakin on merkitystä ja uskon tosiaan, ettö orgasmin voi opetella saamaan aika monilla tavoilla.

Voihan tuolla valehtelulla (voihkimiset tavan vuoksi) olla sekin vaikutus, että keskityy siihen, eikä itse asiaan. 

[/quote]

Voi että kun niiden orkkujen saaminen olisikin noin helppoa, että tehdään pari ennen yhdyntää... Lue kirjoitukseni numerolla 44... Kaikki ei vain saa... Ja minä kyllä kiihotus aivan äärimmilleen, niin että aivan tärisen, mutta alapääni ei vain ole tarpeeksi herkkä. Ja tuskimpa millään leikkauksella sitä herkkyyttä lisää saadaan, eiköhän sillä tuhottaisi loputkin tuntoaistista...

[/quote] suosittelen lämpimästi kokeilemaan niitä erilaisia suristimia

Vierailija
12/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on puisevaa ja tylsää silloin kun a) ei ole tarpeeksi kiihottunut tai b) on liian märkä tai c) yhdyntä kestää liian kauan tai d) on saanut jo orgasmin ja mies haluaa pitkittää omaa nautintoaan naisen kannalta liian pitkään tai e) kumppani ei tunnu (enää) haluttavalta.

Muissa tapauksissa yhdyntä tuntuu joko mukavalta tai tosi hienolta, mutta vaatii sen klitoriskiihotuksen samalla. Jos klitoris ei saa huomiota, nautinto jää vähäiseksi. 

Vierailija
13/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että seksuaalisen kiihotukseen aste ei ole riittävä

Vierailija
14/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan sama tilanne kuin ap:lla, kunnes harrastin seksiä yhden työkaverin kanssa. HUHHUH mitä orgasmeja sainkaan..!!! ja siis ihan pelkällä panemisella.

Vierailija
15/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mustakaan yhdyntä tunnu miltään. Onhan se nyt ihan ok ja miehen takia meillä seksiä on. Kyllä sitä nyt vähän voihkii silti, johan se on liikuntasuorituksena niin rankkaa, että voihketta välillä kuuluu ihan sen takia. Kun kunnolla työntelee =). Mutta siis kiihottavana en sitä pidä ja emättimen sisässä en tunne muuta kuin... no, että siellä on jotain. Mutta ei se kiihota. Orgasmin saan vain yksinäni, mutta tosi helposti. Seksistä toisen kanssa en pidä. En myöskään esileikeistä ja yhdynnässäkin yritän "puristella" miehestä orkun äkkiä, ettei tarvi kauaa jatkaa. En tykkää olla myöskään alasti, en yhtään, sekin vähän häiritsee seksissä. Ja inhoan kaikkia eritteitä.

Vierailija
16/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No sun miehenä olis kyllä aika ankeeta olla. Onneks oma vaimo on eri maata.

Vierailija
17/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset seksiterapiaa. Traagista jos sinun pitää elää koko elämä ilman normi orgasmia.

Vierailija
18/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Itse 25v nainen ja kumppaneita ollut 5. Kenenkään kanssa en ole o:ta saanut muuta kuin nuolemisella. Yhdyntä on juurikin kuin sisäistä hierontaa... oikeastaan koko touhu on mulle kuin yksi vitsi. Katselen kun mies runkkaa kehoni avulla.

Vierailija
19/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen todennut kuin ap. Huomasin myös itse jossain vaiheessa, ettei minua oikeastaan voihkiduta, onpahan vaan kehittynyt tapa voihkia. Peniksellä tai miehellä ei oikeastaan ole mitään merkitystä seksuaaliselle nautinnolleni, koska saan orgasmin vain tietyllä tavalla kun itse teen sen.

Olen alkanut ajatella, että ehkä itse yhdyntä ei koskaan ole erityisemmin miltään tuntunutkaan, mutta suhteen alkuvaiheen kiihko on aiemmin korvannut sen kokonaisfiiliksessä (orgasmia en siis ole koskaan saanut yhdynnän tuloksena). Nyt kun kiihko on hävinnyt, yhdyntä tuntuu tosiaan joltain hieronnalta tai kättelyltä, ei sen kummemmalta.

Vierailija
20/453 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdyntä alkanut tuntumaan hyvältä synnytysten jälkeen. Paikat on tavallaan herkistynyt. Se kyllä vaatii oikean mielentilan, oikean kulman missä penis tulee sisään ja tarpeeksi suuren peniksen. Joskus haaveilen oikein isosta vaikka miehellä onkin ihan keskiverto eikä mikään pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi