yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
On mukava kuulla että on muitakin naisia jotka kokevat yhdynnän samoin kuin minä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:08"]
^ No sun miehenä olis kyllä aika ankeeta olla. Onneks oma vaimo on eri maata.
[/quote]
Niinkö luulet? Miehiä on yllättävän helppo huijata.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 08:47"]
Mä en ymmärrä lainkaan voihkimisia ja huokailija tavan vuoksi tai miehen vuoksi. Tuohan on silkkaa huijausta ja kääntyy sitten itseään vastaan. Mies on siinä luulossa, että tuottaa nautintoa ja nauttii itse. Tosi törkeää. Sama asia, kun söisi vieraisilla ruokaa, jota inhoaa, mutta tavan vuoksi ylistää ruuan maukkautta pitääkseen emännän tyytyväisenä.
Niin, ellei saa orgasmia yhdynnässä, voi sen saada ennen sitä tai jälkeen. Meillä mies tekee mulle parit orgasmit ennen yhdyntää ja ellen saa jostain syystä siinä, niin sitten jälkikäteen. Ja omatkin tassut on olemassa. Asennollakin on merkitystä ja uskon tosiaan, ettö orgasmin voi opetella saamaan aika monilla tavoilla.
Voihan tuolla valehtelulla (voihkimiset tavan vuoksi) olla sekin vaikutus, että keskityy siihen, eikä itse asiaan.
[/quote]
Voi että kun niiden orkkujen saaminen olisikin noin helppoa, että tehdään pari ennen yhdyntää... Lue kirjoitukseni numerolla 44... Kaikki ei vain saa... Ja minä kyllä kiihotus aivan äärimmilleen, niin että aivan tärisen, mutta alapääni ei vain ole tarpeeksi herkkä. Ja tuskimpa millään leikkauksella sitä herkkyyttä lisää saadaan, eiköhän sillä tuhottaisi loputkin tuntoaistista...
[/quote] suosittelen lämpimästi kokeilemaan niitä erilaisia suristimia
[/quote]
Voi kuule, on kokeiltu vaikka mitä leluja ja suristimia. En vain ole tarpeeksi herkkä. Suihkullakin kestää kauan saada... Lohduttavaa lukea täältä, että on muitakin samanlaisia. Etten nettiä ei ollut mahdollista saada tällaista tietoa mistään. Siis silloin kun olin nuori. Kirjoissa saattoi olla kuvausta vain kylmistä naisista, mutta en ole sellainen. Kiihotun tosi helposti ja pidän tosi paljon seksistä, vaikka orkun saaminen onkin näin vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:52"]
Kyllä totta vie seksi on avioliitossa tärkeä asia. Itse ainakin koen, että kun seksiä on tarpeeksi ja se on laadullisesti tosi hyvää, niin kaikki muutkin asiat vaan rullaa paremmin :)
[/quote]
Sitten kun olette keski-ikäisiä ja vaimolla alkaa vaihdevuodet eikä miehelläkään enää kunnolla ota eteen, mitäs sitten? Suhteen liima on poissa ja kaikki hajoaa käsiin. Kyllä avioliiton pitää perustua ihan johonkin muuhun kuin siihen, että kyrpä tuntuu pillussa hyvältä.
Huonostipa miehenne teidät tuntee tai sitten olette mestareita näyttelemään ja valehtelemaan. Siitähän sota syntyisi, jos arvon naiset joutuisitte kuulemaan, että miehenne kertoo nauttivan teistä ja jyystävätkin oksennus nielussa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:03"]
Ei minustakaan tunnu, ei ole koskaan tuntunut. Minulla ei emättimessä ole juuri mitään tuntoaistia yleensäkään. Klitoriksessa on, ja sitä hankaamalla saan orgasmin. Mutta emättimen kautta en millään.
Minä myös näyttelen nautintoa yhdynnässä, pitääkseni miehen tyytyväisenä. Kyllähän häneltäkin menisi fiilis, jos makaisin siinä lahnana vaan ja antaisin oikein ymmärtää, että ei kuule tunnu miltään. Ja kun vika ei ole miehessä tosiaan, minä vaan olen tämmöinen, niin en anna miehen joutua siitä kärsimään. Olen petipuuhissa varsin aktiivinen ja dominoivakin, eikä mieheni varmaan edes uskoisi jos kertoisin etten tosiasiassa tunne mitään seksissä, hän kutsuukin minua omaksi seksipedokseen usein ;-)
Ja minulle siis seksi ei myös ole mitenkään inhottavan tuntuista, jos ei hyvänkään. Ja siitä roolileikistä ja näyttelemisestä jopa nautin.
[/quote]
Teeskennellä ei kannata koskaan. Mies ei tiedä nähdä vaivaa, jos homma näyttää ja kuulostaa helpolta. Jos haluat lopettaa teeskentelyn, on vähän vaikea selittää miksi entisenlainen seksi ei innosta. Itse kuvittelin olevani hankala tapaus, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Hänen laaja-alaisuusdestaan löytyy minulle monia sopivia variaatioita.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:21"]
Siis miten niin ei tunnu miltään? Ainahan se hyvältä tuntuu. Ootko outo?
[/quote]
Entä sä, satuko olemaan vajaa?
Toi on ihan päänsisäinen juttu. Syy asiaan voi olla joku juttu joka on jääny käsittelemättä ja se on unohdettu, mutta ei ymmärretä että se kolkuttelee välillä alitajunnassa tietyissä tilanteissa. Toinen syy on ettei jakseta/viitsitä nähdä vaivaa saada asiaan muutosta. Se on itsensä huijaamista väittää "ettei se ole tärkeää" Kommunikoinnin puute. Se on syy molemmissa
Täällä myös yksi tavan vuoksi voihkija, jonka mielestä seksi ei nyt niin kummoiselta tunnu. Mies on vielä niitä, joka päälle kivutessaan aloittaa hillittömän jyystön, semmonen sata-työntöä-sekunnissa -tyyppi. Mun nautinto menee siihen, että yritän pysyä miehen tahdissa enkä vain maata. Lisäksi on aika kovakourainen, sellainen kaivelija. Yhdynnät myös kestävät ihan liian kauan, mies panee ja panee ja panee... ja minä mietin kauppalistaa.
Ja uskokaa pois, tästä on juteltu kymmeniä kertoja, olen näyttänyt kädestä pitäen miten mies voisi koskea, olen pyytänyt hidastamaan tahtia jne. mutta kun ei. Ei mene perille. Kuulemma innostuu niin ettei muista mitä on puhuttu, oikea unelmarakastaja!
Sama kuin nro. 70....mies ei "osaa", "tajua" tai "muista". Mitään en voi häneltä oikein pyytää, koska sitten tulee raukalle suorituspaineita jo. Kun pyysin että pidemmän kaavan mukaan tekisimme asiat, seksi kesti vajaan vartin. Hitaasti ei osaa ottaa, pyrkii aluksi nuolemaan vaikka olen sanonut sata kertaa etten pidä siitä seksin aikana jne. Ei enää jaksa yrittää, paska mikä paska.
Ottakaa käyttöön hyväilyt, kosketukset, korviin kuiskimiset niin seksikin alkaa maistumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:57"]
Mutta kun pillu on nimenomaan tehty nauttimista varten.
[/quote]
Pillu on kylläkin lasten tekemistä varten. Jotta niitä lapsia tehtäisiin, siihen on oheen kehittynyt se mahdollinen nautinto.
Minä olen saanut orgasmeja muiden miesten kanssa, mutta tämän nykyisen kanssa se on vähän semmoista jyystöä. Meidän värkit sopivat kyllä ihan hyvin yhteen ja homma on mukavaa, mutta ei siinä nyt sen kummemmin mitään suurta nautintoa ole. Kunhan tavan vuoksi välillä hommailen. Minäkin harrastan tuota äähkimistä, lähinnä vauhdittaakseni mieheni loppuun, kun olen saanut mietittyä mielessäni huomisen kauppalistan.
[/quote]
Ei hitto, kuolisin jos mulla olis tollanen seksielämä kun sulla. Pillu todellakin on nautintoa varten, vai miksi muuten luulet että panettaa vaikkei voisikaan tulla raskaaksi?
[/quote]
No, minulla on viriili ja nautinnollinen seksielämä dildojeni sun muiden väristimieni kanssa. Mies on muuten hyvä, vaikka seksi sen kanssa ei niin kummoista olekaan.
[/quote]
haha? hyvä mies vaikka seksi hänen kanssaan ei tunnu miltään? Just just. No, jos sä haluat siihen tyytyä niin mikä ettei. Itse en seurusteli sellaisen miehen kanssa päivääkään jonka kyrpä ei tunnu pillussa hyvältä.
[/quote]
Suhde ei kuule aina perustu panemiselle. Elämässä ja vuorokaudessa tehdään paljon muutakin kuin paneskellaan. Huomaat sen viimeistään sitten, kun molemmat käyvät ansiotyössä maksaakseen 20 vuotta asuntolainaa ja kasvattavat 2-4 lasta olemaan reippaita koululaisia ja hyviä ihmisiä.
Seurustelu on toki eri asia kuin avioliitto ja elinikäinen kumppani. Näissä arvot ovat erilaiset. Seurustelussahan se kyrpä onkin se tärkein asia. Avioliitossa on eri jutut tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:57"]
Mutta kun pillu on nimenomaan tehty nauttimista varten.
[/quote]
Pillu on kylläkin lasten tekemistä varten. Jotta niitä lapsia tehtäisiin, siihen on oheen kehittynyt se mahdollinen nautinto.
Minä olen saanut orgasmeja muiden miesten kanssa, mutta tämän nykyisen kanssa se on vähän semmoista jyystöä. Meidän värkit sopivat kyllä ihan hyvin yhteen ja homma on mukavaa, mutta ei siinä nyt sen kummemmin mitään suurta nautintoa ole. Kunhan tavan vuoksi välillä hommailen. Minäkin harrastan tuota äähkimistä, lähinnä vauhdittaakseni mieheni loppuun, kun olen saanut mietittyä mielessäni huomisen kauppalistan.
[/quote]
Ei hitto, kuolisin jos mulla olis tollanen seksielämä kun sulla. Pillu todellakin on nautintoa varten, vai miksi muuten luulet että panettaa vaikkei voisikaan tulla raskaaksi?
[/quote]
No, minulla on viriili ja nautinnollinen seksielämä dildojeni sun muiden väristimieni kanssa. Mies on muuten hyvä, vaikka seksi sen kanssa ei niin kummoista olekaan.
[/quote]
haha? hyvä mies vaikka seksi hänen kanssaan ei tunnu miltään? Just just. No, jos sä haluat siihen tyytyä niin mikä ettei. Itse en seurusteli sellaisen miehen kanssa päivääkään jonka kyrpä ei tunnu pillussa hyvältä.
[/quote]
Suhde ei kuule aina perustu panemiselle. Elämässä ja vuorokaudessa tehdään paljon muutakin kuin paneskellaan. Huomaat sen viimeistään sitten, kun molemmat käyvät ansiotyössä maksaakseen 20 vuotta asuntolainaa ja kasvattavat 2-4 lasta olemaan reippaita koululaisia ja hyviä ihmisiä.
Seurustelu on toki eri asia kuin avioliitto ja elinikäinen kumppani. Näissä arvot ovat erilaiset. Seurustelussahan se kyrpä onkin se tärkein asia. Avioliitossa on eri jutut tärkeitä.
[/quote]
Ehhei. Kyllä mun aviolittossa naiminen on todella tärkeää. Se nimenomaan erottaa suhteemme muista ystävyyssuhteista. Naiminen on parisuhteen tärkein asia. Ei tee ees mieli kattella vieraita kun oma mies on niin taitava.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 23:26"]Onko ongelmasi uusi?
Ei.
Saatko tarpeeksi esileikkiä? Mikä on yhdyntäasento, jossa et tunne mitään?
Onko ongelma vain yhdynnässä?
Saan. Kaikki asennot tuntuu, mikään asento ei tunnu hyvältä. Kolmatta kysymystä en ymmärrä. Yhdyntä ei tunnu hyvältä joten ongelma lienee yhdynnässä.
Vai etkö laukea millään tavalla miehesi kanssa?
Saan kyllä muilla tavoilla, sekä yksin että mieheni kanssa.
Entäs itsetyydytyksessä?
[/quote]
Mä en ymmärrä lainkaan voihkimisia ja huokailija tavan vuoksi tai miehen vuoksi. Tuohan on silkkaa huijausta ja kääntyy sitten itseään vastaan. Mies on siinä luulossa, että tuottaa nautintoa ja nauttii itse. Tosi törkeää. Sama asia, kun söisi vieraisilla ruokaa, jota inhoaa, mutta tavan vuoksi ylistää ruuan maukkautta pitääkseen emännän tyytyväisenä.
Niin, ellei saa orgasmia yhdynnässä, voi sen saada ennen sitä tai jälkeen. Meillä mies tekee mulle parit orgasmit ennen yhdyntää ja ellen saa jostain syystä siinä, niin sitten jälkikäteen. Ja omatkin tassut on olemassa. Asennollakin on merkitystä ja uskon tosiaan, ettö orgasmin voi opetella saamaan aika monilla tavoilla.
Voihan tuolla valehtelulla (voihkimiset tavan vuoksi) olla sekin vaikutus, että keskityy siihen, eikä itse asiaan.
Pystyyköhän naisen anatomiaa ja rakennetta tutkimaan josko löytyy joku vika miksi ei tunnu hyvältä.
Siis miten niin ei tunnu miltään? Ainahan se hyvältä tuntuu. Ootko outo?
Mulla on yhdyntä alkanut tuntumaan hyvältä synnytysten jälkeen. Paikat on tavallaan herkistynyt. Se kyllä vaatii oikean mielentilan, oikean kulman missä penis tulee sisään ja tarpeeksi suuren peniksen. Joskus haaveilen oikein isosta vaikka miehellä onkin ihan keskiverto eikä mikään pieni.