**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Päivitys 11.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 52/32? Yk 7
Simpukka kp 37/21-34
Siirisofia kp 34/25 yk 20-21
Emotar kp 34/28 ja yk7
Marjamiini kp 34/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)
Weebee kp 29/27-29 yk6
Joliette kp 27/26 yk 3
Snipsus kp 30/30 yk 45
Bamse8 kp 32/32-36 yk4
Saffelson kp 27/26-28 yk 8
80emilia kp 26/26-31 yk6
Ipa kp 34/40 yk2
Havu kp 29?/24-33
Katherine kp 28/30-35 yk 1
miiisu kp 25/28 yk 5
Helmiunelma 25/28 yk4
Lapinnoita kp 24/27-28 yk5
blackpanther kp 23/27-28
Trewq kp 23/27-28? yk5
MatildaV kp 22/29 yk6
mimmi ja onni kp 33/42-44 yk 3
Anniw kp 20/28-32 yk4
T M H kp 20/27 yk2
Tunturi kp 19/26-28 yk6
Hjöördis Kp 18/25 yk1
Marjana kp 34/? yk4v
Rellu kp 29/? yk1
Lovemychildren yk2v
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
Hilla kp 32/31 yk1
Haaveilija 28/25 yk 3
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
katarine
sannakaro
anneee
Rouva79
Masc
kathia
Alicia
Kiitos Alicia onnitteluista!
Tänä aamuna tein uuden testin mistä tulikin jo vahvempi plussa <3 on miehelläkin vähän erilainen työpäivä kun kuvaviestin laitoin testistä :D
mikä ihanaa niin mitään muita oireita ei ole (vielä) ollut kuin rinnat painavat ja arat sekä vessassa ravannut tiuhempaan.. Pahoinvointia en kyllä edes toivo, edellisessä raskaudessa jouduin tiputukseen asti kun mikään ei koko raskauden aikana tahtonut pysyä sisällä, sitä kestikin silloin ruhtinaalliset 9 kk.
Haaveilija
++
Onnea plussanneille! :)
ON: Viikonloppua odotellaan, että pääsee testaamaan. Mutta jotenkin mulla on sellainen tunne, että ei vielä tästä kierrosta. Pessimisti ei pety? Vaikka ei mulla kyllä oo sellainen pessimistinen olokaan, kunhan olen :) Tai siis "kunhan olen", oon nyt hypänny hammaslääkärissä ihan oitonaan ja syönyt kipulääkkeitä kourakaupalla :( Viimeks eilen nyt vielä testattiin, että jos säästyttäis juurihoidolta, laitettiin joku lääkepaikka.. mutta meinaa särkeä edelleen. Eli pari päivää odotan jos ei lääke ala tepsimään ja sitten taas mars särkypäivystykseen :( Mutta huomenna HopLoppiin ja Ideaparkkiin lasten kanssa :)
Paljon onnea plussanneille !! <3
viikko sittehän kävin gynellä, ja sieltä sanottiin et ovis on 4-5 päivän sisällä ja sain ne terolutit.. Sänky puuhia ollaan harrastettu tiuhaan, joten ei voi aineka yrityksen puutteesta jäädä kiinni :D nyt on sit viimiset 3 päivää ollu nännit toooosi kipeet ja kosketus arat.. Voiko johtua oviksesta ?? :o viimeeks on ollu nännit näin kipiät ennen plussausta marraskuussa.. Terolutit alotin su, ja pitäs syyä niit 10pv kuuri. Elikkä ilmeisesti kuurin jälkeen sit voin vast testailla jos ei täti kurvaa kylää ?
Jansku20
Blackpanther, miten siihen voi olla niin pitkä aika?? Mä kanssa odotan ihan malttamattomana. La-ma pitäisi alkaa menkat. Oon kyllä nyt elänyt ihan normaalisti, en usko että ois tärpännyt... vaikka toivon silti :)
Toisessa ketjussa oli puhetta siitä että miten muiden raskaudet ja vauvat tuntuu pahalta. Mä aloitin kuumeilemaan kun kaveripiirissä ei ollut lapsia. Ajattelin vielä jotenkin että mä oon varmaan sit eka joka saa vauvan. Nyt me ollaan ainoita ilman :( parhaille kavereille on ehtinyt syntyä jo kaksikin lasta, vaikka alkoivat haluamaan lapsia myöhemmin kuin mä. Montahan kertaa oon meinannut oksentaa kaverin päälle kun on kertonut ilouutisen. Lapsien synnyttyä oon ollut tosi onnellinen ja mielellään oon lasten kanssa. Vanhempien kanssa en välttämättä ois niin mielellään, oon tosi tosi ulkopuolinen vaikkei kukaan tahallaan.. en oo synnyttänyt, ollut raskaana tai kokenut rakkautta lapseen, miten osallistuisin keskusteluun? lisäksi kaikki muistaa joka kerta kertoa mulle miten onnellinen oon kun ei ole lapsia :"( elämä on kuulemma niin helppoa ja ihanaa ilman!! Toi on tosi törkeetä sanoa, jos ei tiedä toisen tilannetta. Miettiikö kukaan että tollainen voi todella loukata? huoh, pääsisipä edes yrittämällä yrittämään, nythän meillä on joku tjot menossa vielä silleen että vähän yritellään vältellä tärppipäiviä. kaamee vuodatus, joskus synkistyttää... ei tää vapaaehtoista lapsettomuutta oo vaikkei tietenkään voi verrata fyysisen lapsettomuuden kokemuksiin.
Havu tj 5 menkkoihin
Nyt on muuten ollut kaikenmaailman lehtijuttuja missä on suoraan lainattu palstoja :( minun tekstiäni ei saa lainata eikä käyttää missään yhteydessä.
Hei! Simpukka ilmoittelee, että voi laittaa pudonneisiin, menkat alkoivat viime tiistaina ja muutenkin koko vauvatouhu taas vähän jäissä... Muita kiireitä ja asioita tullut väliin. Tsemppiä kaikille ja onnittelut plussanneille!
Täällä on nyt vähän jännät paikat. Kuukautiset siis tulivat ja kestivät muutaman päivän vähemmän kuin normaalisti. Aloin tikutella ovista melkeen heti kun kuukautiset loppuivat ja koska viivat olivat tummempia kuin viimeksi ennen ovista niin tein raskaustestin ja hailakan haamun se antoi! Samanlainen tuli tänään aamulla. Tosin en usko raskauteen vielä jostain syystä, jos vielä huomenna on viiva niin sit uskallan varovaisesti iloita. :) Enkä usko, että olisi kyseessä varhainen keskenmeno, koska tein raskaustestin päivää ennen kuukautisia eikä minkäänlaista haamua tai mitään tullut testiin. Huomista odotellessa siis. Ja niin, hurjasti onnea plussanneille! :)
Heipat kaikille ja isosti onnitteluja plussanneille!
Olen pitänyt tämän kierron hiljaiseloa, sillä tuntui, että tämä kierto ei mennyt ihan "putkeen". En yhyttänyt ovista lainkaan Davidin testeillä, jotka olivat mulla ekaa kertaa käytössä. Meni vähän maku koko kierrosta ja yrittämisestä.
Muutenkin olen nyt yrittänyt olla mahdollisimman rennosti ja olla tällä kertaa kehittämättä itselleni olemattomia raskausoireita sekä piinaamatta miestä vauvakuumeisena vauhkovaimona.
Eipä mitään oireita nyt tämän kierron lopussa ole sitten kuulunutkaan eli ilmeisesti ole onnistunut siirtämään ajatukset onnistuneesti muihin asioihin. Odottelen uutta kiertoa alkavaksi näinä päivinä. Jos täti ei ole lauantai aamuksi saapunut annan itselleni luvan tehdä testin.
Heippa! Täällä palstailu jäänyt kokonaan muiden kiireiden vuoksi. Huikkaan vain päivityksen että meillä menossa jo kp 10 uutta kiertoa. Menkat alkoivat 24 (!) päivää kaavinnasta ja olivat suht normaalit, eli ilmeisesti kroppa palautui operaatiosta ja sitä edeltäneestä lääkkeellisestä tyhjennyksestä hyvin. Plussatuulia muille, tämä siirtyy marraskuisiin tai taustailemaan.
Marjamiini
Ihan hurjaa.... en ole uskaltanut käydä koko täällä foorumilla.
Mutta minun raskaustestit on haamuilleet viikonlopusta alkaen ja viiva vahvistuu koko ajan! Siis aivan uskomatonta! Tällä hetkellä alkioiden siirrosta 12 päivää ja veritesti on perjantaina. Aamun testissä on siis selvät kaksi viivaa...
En uskalla vielä luottaa tähän, että raskaus jatkuu ja kestää loppuun asti. Niin monta asiaa voi vielä mennä pieleen ja raskaus on niin alussa, että keskenmeno voi tulla ihan milloin vaan. Mutta se tunne, että meillä on oikeasti mahdollisuus onnistua ja minä olen tällä hetkellä raskaana! <3
4 vuotta tätä on yritetty nyt ja yhden ainoan kerran olen haamun saanut testiin luomukierrossa syksyllä 2010! Että usko miten ihmeellinen olo minulla on.
Päivitys 12.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 53/32? Yk 7
Siirisofia kp 35/25 yk 20-21
Emotar kp 35/28 ja yk7
Weebee kp 30/27-29 yk6
Joliette kp 28/26 yk 3
Snipsus kp 31/30 yk 45
Bamse8 kp 33/32-36 yk4
Saffelson kp 28/26-28 yk 8
80emilia kp 27/26-31 yk6
Ipa kp 35/40 yk2
Havu kp 30?/24-33
Katherine kp 29/30-35 yk 1
miiisu kp 26/28 yk 5
Helmiunelma 26/28 yk4
Lapinnoita kp 25/27-28 yk5
blackpanther kp 24/27-28
Trewq kp 24/27-28? yk5
MatildaV kp 23/29 yk6
mimmi ja onni kp 34/42-44 yk 3
Anniw kp 21/28-32 yk4
T M H kp 21/27 yk2
Tunturi kp 20/26-28 yk6
Hjöördis Kp 19/25 yk1
Rellu kp 30/? yk1
Lovemychildren yk2v
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
Hilla kp 32/31 yk1
Haaveilija 28/25 yk 3
Marjana yk4v
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
katarine
sannakaro
anneee
Rouva79
Masc
kathia
Alicia
Marjamiini
Simpukka
Ihanaa Marjana!!!!! Mulla aivan vatsan pohjasta kouraisi kun ekana näin tuon päivitetyn pinon, jossa sun nimi oli plussanneissa alimpana... Herranen aika miten upea juttu.
Kaikkea voi aina sattua, mutta nyt se on vihdoin totta! Nauti sydämesi pohjasta ja ota rennosti <3
LMC (ent. Roxymamma) pp7
Voi Marjana ihan mieletöntä!!! :') onnea <3 ja todella pidän teille peukkuja että pieni pysyy mukana kyydissä.. siis aivan ihana uutinen! Mä täällä vetistelen teidän puolesta :D
Ja Havu..voih. Ei kai ne tahallaan loukkaa, eivät tajua että ne sanat satuttaa. Yrittävät varmaan lievittää sitä lapsen kaipuuta sanomalla niin? :( Todella toivon että teillekin se pieni pian suotaisiin <3 Muistan kun yritettiin miehen kanssa esikoista, kellään ystävistä ei ollut lapsia ja kaikki (työkaverit, kaverit ja sukulaiset) kyseli että koskas niitä lapsia alkaa tulla. Siinä vaiheessa kun yritystä oli takana sen 6-9kk niin tuntui että oltiin yritetty jo ikuisuus (tiedän että jotkut yrittää paljon kauemmin ja tuo aika ei tunnu miltään) ja olisi mieli tehnyt tiuskia ihmisille takaisin että on tässä yritetty mutta niitä ei ole vielä suotu. Niitä kun ei tehdä mielen mukaan. Ei oltu siis kerrottu kellekkään että yritetään, paitsi yhdelle ystävälleni. Ja nyt kun taas yritetään niin ihmiset kyselee että "Koskas se pikkusisarus tulee? Millon teette toisen?" Ja taas ärsyttää kun ihmiset luulee että kun on yksi lapsi niin kyllä se toinen tulee helposti. Kohta 6kk yritystä takana ja pahalta tuntuu kun ihmiset kyselee vaikka hyvää tarkoittavatkin. Se vaan on mulle arka aihe. Ja nyt ei olla sanottu yhdellekkään että yritetään, koska en halua sitä "Joko on napannu? joko joko joko?" Täällä se "utelu" ei tunnu pahalta tai painostavalta mutta en halua sitä ystäviltäni, vanhemmiltani tai sukulaisiltani. Se tieto tuntuu niin henkilökohtaiselta...
On: Ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Maanantaina tuli pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa todella niukasti ja ajattelin sen lisääntyvän hiljalleen, mutta maanantain jälkeen ei mitään. Nyt kirkasta valkovuotoa. Jos täti ei tule kylään viikonloppuna niin testailen maanantaina kp 38
Bamse8 kp 33/32-36 yk 4
Uskomatonta Marjana!! Tuhannet onnittelut :) täällä tuli tippa linssiin. Ihanaa! Voi kun nyt saisitte sen käärön syliin <3 oliko sulla yhtään erilainen olo kuin muissa kierroissa?
Omat murheet tuntuu nyt tosi pieniltä. Eipä niistä sitten mitään. 4 aamua menkkoihin. Välillä taas vatsatuntemuksia, hiukset rasvaiset (mikä on tosi outoa) ja varmaan joku vatsa pöpö kun mahaa vääntää ja lämpö on lähellä 37. Tiedättekö nouseeko kaikilla lämpöä kun raskautuu? Nautin kyllä osittain itseni kiduttamisesta oireita tarkkailemalla. Harmittaa vaan se pettymys minkä kokee.
Tässä hörpin kahvia samalla ja tajusin että se on maistunut muutaman päivän ihan helkutin pahalle!! Just ja just pystyn juomaan.. onkohan kahvinkeittimeen jäänyt tiskiainetta :D vai...?
Täällä ollaan ihan fiiliksissä Marjanan puolesta!!
Bamse meiltäkin kaikki on kysellyt jo monta vuotta että koska koska? HUOH!! Tsemppiä teille, toivottavasti plussaisitte pian :) mua helpottaa kun saan anonyymisti purkaa tuntoja, en mäkään halua puhua näistä kavereille jostain syystä.
Marjanalle onnea <3
Lämmönnoususta: Mä oon jossain vaiheessa yrittänyt seurailla lämpöjä ovulaation aikaan ja alkuraskaudesta ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta en oo ikinä havainnu mitään poikkeavaa. Jos nouseekin, niin nousee niin vähän, että menee ihan normaalin vaihtelun piikkiin -tyyliin 0,2°C
Marjana ihanaa, onnea! Nyt vain nautit raskaudestasi.
Täällä ei uutta, vatsassa nippailee, korventaa, milloin mitäkin. Alkuviikosta testailemaan. Tunne on ihan sama kuin viime kierrossa, joten saas nähdä..
Onnea Marjana, varmasti upea upea tunne. Kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että loppuun saakka menee kaikki hyvin. :)
Kp 30 saapui, aamuyöllä 4h pissatauon jälkeen negatesti. Että kai se täti tulee sit taas vaan Tampereen kautta..harvoin kierrot venyy, mutta näin... menkkakipuja on ollut jo kolmisen päivää, vasen munasarja kipuilee, ja selkää särkee.. oon väsynyt ja uupunut.. alan epäillä jotain.. emt.. syöpää tai mitä tahansa.. tähtäämme siis sinne lapsettomuustutkimuksiin, onneksi aika on jo muutaman viikon päästä.. tuntuu niin pahalle ja tyhjälle... yritin itselleni tässä vielä luoda mukatoivoa, että heinäkuussa alkaneessa keskenmenoon päättyneessä raskaudessa sain kp 31 negatiivisen - puhtaan sellaisen ja vasta kp 39 plussan.. välissä en tosin testaillut, että olisiko plussan antanut aiemminkin, koska ajattelin, että nega kp31 on aivan varma merkki siitä, etten ole raskaana.. mutta näillä mennään... taidan hipsutella tuonne marraskuisiin...
Paljon tsemppiä ja peukkuja vielä lokakuun toivoille ja onnellista odotusaikaa jo vauvalupauksen saaneille. <3
Weebee 30/27-29 yk6 (keskenmenosta laskettuna)
Ihanaaihanaaihanaa Marjana!! Te olette niin onnenne ansainneet <3 Täällä peukut tanassa että kaikki nyt jatkuu hyvin! Nauti raskaudesta <3 Olisi ihanaa kuulla jatkossakin miten teillä menee, mutta harmiksi täällä ei taida sellaista palstapaikkaa olla kun odotusryhmässäkin ollaan sitten eri paikoissa..
kaunisikävä 17+6
Moikka!
Katherine täällä on ihan samat tuntemukset ja koko ajan täytyy tarkkailla kehoa. Eilen tais kerran vihlasta aika kovaa oikealta puolel, mutta mitä sekään on nyt olevinaan :) hirmu flunssan pukkas nyt tähän..nokka on ihan tukossa ja päässä humisee. viikon päästä lauantaina olis kaverin 3-kymppiset ja sitä ennenhän on pakko testata, mikäli menkat ei sitä ennen ala.. valkkaria on kyllä tänään riittäny,,tiedä vaikka olis oire jostain :))
Toisaalta, en usko, että nyt olis tärpänny, kun tiistai-iltana peitto heilu, mut luulen, et ovis tapahtu vasta ke-to..saas nähdä.
Mutta tällästä tällä kertaa..
mimmi ja onni kp33