**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**
Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)
yennaf kp 1/27 yk3
Kommentit (601)
Voi Marjana, kylmät väreet tuli tännekkin, niiiiiin ihanaaaa!!! Hurjasti tsemppiä! Yritähän nauttia raskaudesta niin paljon kuin suinkin voit! Olen onnellinen että vihdoin sattui sun kohdalle tämä ilouutinen :) <3
-alicia
Marjana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie tulin tänne ihan vain sinua kurkkimhan ja mikä mahtava uutinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnea Onnea ja nauti nyt ja ota rennosti ystävä hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noita
mä luulen, että vetäydyn tästä takavasemmalle, tänään testi negaa ja oletettu dpo 16, kp 31. Ensimmäiset pillerinjälkeiset menkat hukassa, jäädään odottamaan mielenkiinnolla.
Yennaf en ole nyt testaillu sen maanantain jälkeen. Ajattelin, et jos tää tilanne ei suuntaan tai toiseen muutu, ni kokeilen tehdä testin joskus ensviikolla.
Saffelson olen pahoillani. Voi kunpa saisitte voimia hoitoihin!
ON: Mulla tilanne entisellään. Pe (eli viikko sitten) alkoi tulla verta, hyvin vähäisissä määrin, mutta tunnistettavasti kumminkin. Nyt viimeajat ollu niin, että aamulla tulee tippa, sit tulee vähän ruskeeta tuhrua ja päivän mittaan ei enää mitään. Edes siteitä tai tapsoja ei ole tarvinnu käyttää. Alavatsaa jomottelee aina sillon tällön, ei niin paljon ku normisti menkkojen aikaan. Rinnat ei yhtään arat. En nyt sitten tiiä mitä tää on. Ikinä ei ole menkat tällaset ollu ja tosiaan ne viime vkl plussatestitkin tähän alle vielä, ni ymmälläni olen. Odottelen nyt että joko täti suvaitsee tulla kunnolla kylään, tai jos mitään ei ala kuulumaan, ni kai se pitää testailla sit. Itellä on niin varma tunne siitä, että tää on varhainen km.
Ipa
Marjana Aivan ihaaa, oikeen paljon onnea!!!
Tänään oli testi ja negahan sieltä tuli. Ei tullut yllätyksenä lainkaan.
Ei ikuisesti lapseton aina tarkoita ikuisesti lapseton. Mun ystävällä alkoi hormoniongelmat jo teininä. Sille sanottiin, että ei tule ikinä saamaan lapsia. Kuinka ollakaan, se löysi miehen, jolle oli sanottu samaa. Tyytyivät kohtaloonsa, vaikkakin vähän surumielin. Kuinka ollakaan, meni vuosia ja yllättäen ystäväni alkoi tuntea elohiiren ihan oudossa paikassa -vauvan liikkeiksihän se sitten osoittautui ja nyt heillä on pieni poika. Kaikki on siis mahdollista ja ikinä ei saa täysin toivoaan menettää!
ON: Jotai tuhrua tuli paperiin ku kävin vessassa eli liekö menkat alkamassa. Parin päivän sisään oon viisaampi, luultavasti tuun hyvästelemään tämän ketjun ja siirryn marraskuisiin..
Marjana, onnittelut! Ja muillekin plussanneille, tippuneille tsemppiä!!!
Kaikki ehkä muistaa mun riehumisviestin ku ovis tais mennä ohi suun... No, teki mieli jo tulla avautuu lisää siitä ku viime kierrossa oli kaikki maholliset oireet ja olin ihan varma plussasta niin ei... ja tässäkin kierrossa vaivannu tän viikon alavatsan nipistelyt ja paha olo. Äsken sit tein netistä tilatun halpisliuskan ja haalee plussa....
En mä tiiä uskaltaako siihen nyt luottaa???
Apua!!!! :D
Trewq varovaiset onnittelut :)
ON: Yöllä alkoi jomotta mahaa ihan hirveesti. Ja nyt tulee verta niin ettei ikinä! Tulva! Se niistä viikko sitten saaduista plussista sitten.. Jomottaa, harmittaa, **tuttaa, väsyttää.. Kaikin puolin hieno ystävänpäivä tulossa.
Ipa kp1
Täti tuli ja kp 37 muuttui kp:ksi 1. Yk 8 pyörähti käyntiin ja mä poistun. Plussaonnea kaikille teille! :)
Tipahdin ja siirryn marraskuisiin..
Päivitys 14.2.2014
**Lokakuun 2014 jännäilijät:**
-
Jansku20 kp 55/32? Yk 7
Siirisofia kp 37/25 yk 20-21
Weebee kp 32/27-29 yk6
Joliette kp 30/26 yk 3
Snipsus kp 33/30 yk 45
Bamse8 kp 35/32-36 yk4
80emilia kp 29/26-31 yk6
Havu kp 32?/24-33
Katherine kp 31/30-35 yk 1
miiisu kp 28/28 yk 5
Helmiunelma 28/28 yk4
Lapinnoita kp 27/27-28 yk5
Trewq kp 26/27-28? yk5
MatildaV kp 25/29 yk6
mimmi ja onni kp 36/42-44 yk 3
Anniw kp 23/28-32 yk4
T M H kp 23/27 yk2
Tunturi kp 22/26-28 yk6
Hjöördis Kp 21/25 yk1
Lovemychildren yk2v
Millimamma ?/??
Plussanneet:
killed kp 25/28 yk2
Taivaanlaiva kp 33/31 yk1
yennaf kp 26/27-31 yk3
mannariini kp 25/26 yk1
Elokuu15 kp 30/26-27 yk3
Hilla kp 32/31 yk1
Haaveilija 28/25 yk 3
Marjana yk4v
Tipahtaneet:
Henriikka85
Evelyn80
Lalaloo
tann
mammanen2011
Safia
emilllia
Jonsteri
Jellonamieli
Anniina77
Pikkumyy
Tiusk
NeitiA
katarine
sannakaro
anneee
Rouva79
Masc
kathia
Alicia
Marjamiini
Simpukka
Saffelson
Rellu
Ipa
Emotar
blackpanther
Ipa: Voi ei, ilmeisesti siis jotain kiinnittymistä oli siellä... Olen tosi pahoillani ja uskon että **tuttaa :(
Trewq: Varovaiset onnittelut myös täältä, en sinua vielä kuitenkaan lisännyt plussanneisiin, vaikka viiva siitä varmasti vain vahvistuu :)
Snipsus: Harmi tuosta negasta :((
Varovaisia onnitteluita Trewq :)
Harmittavan pitkä on tippuneiden lista. Itse jännään vielä ainakin maanantaihin asti. Tod. näköisesti silloin tulee vielä nega joka tapauksessa (25/27), mutta olen antanut itselleni luvan silloin testata, jos vaikka... Tämä kierto on ollut tuntemuksiltaan rauhallisempi. Viime kierrossa muili ja nipisteli oviksesta lähtien. Nyt tietenkin ajattattelen, että oireettomuus on oire ;) Esikoisesta minulla ei ollut mitään tuntemuksia ennen plussaa. Onneksi ollaan viikonloppu pois, joten ei tarvitse koko ajan asiaa miettiä ja jännätä. Saa muuta ajateltavaa.
Lapinnoita, mitä kuuluu??
Voi Ipa, tosi harmi juttu :( vaikutat aika fiksulta tyypiltä kun osaat kuitenkin suhtautua jotenki järkevästi asiaan. Kovasti tsemppiä.
Trewq mitä mitä?? Ihanaa :) nyt pidän kovasti peukkuja että plussa pysyy <3 ehkä sitä pitäis meidän kaikkien ns. luovuttaa niin tärppäisi.
Saffaelsonin tilanteeseen. Tietääkö joku paljonko hoidot maksaa yksityisellä ja kunnallisella? Itse olen miettinyt että otetaan sitten lisää asuntolainaa "kylppäriremppaan". Jos vaan saadaan. Toivottavasti ei tule ajankohtaiseksi :(
Napailut: ei tunnu miltään enkä usko että onnisti. Näin unta että alkoi menkat, ei vielä alkanut. näin kyllä kerran unta että olin jäätävän paksu, aivan viimeisillä. Meinasin poksahtaa ja aurinko häikäisi silmiä!! Se olikin kattolamppu eikä ollut masuakaan.
Havu tj2
Ipa olin ihan varma että sä siirryt odotuspuolelle :/ Tsemppiä!!!
Laskee vähän omiakin fiiliksiä innostua, vaikka toiseenkin testiin iltapäivästä tunnin pidättelyn jälkeen toinen haamu piirtyikin, heti.
Ei oo pystynyt kyllä mihinkään keskittymään koko päivänä, välillä ihan innoissaan ja välillä vaipuu synkkyyteen et mitä jos se onkin vaan kemiallinen tms....
Hullua tää koko touhu kyllä on :D
Voi Marjaana, ihanaa! Sinua tulin tänne kurkkimaan ja kuinka ihania uutisia täällä olikaan! Mä nyt sitten kyynelehdin täällä töissä ihan urakalla :) Kyllä kaikki menee hyvin, on pakko vaan luottaa.
Tervetuloa tuonne odottajien puolelle ;)
IHANAAA!
Kippis ent. Tittan83 7+0
Äh..kp 32 ja ei näy tätiä.. mahaa vaan särkee ko menkat ois, jo kohta viikon... ärrrinmurrin... ehkä tässä pitää pitää jonkinlaista toivoa vielä yllä... viimeksikin kp 31 oli vielä nega, vasta 39 tuli plussa... muuten oon vaan VÄSYNYT.. muuta ei oo.. :P
Trewq varovaiset onnittelut, toivotaan parasta :)))
Hyvää ystäväpäivää kaikille! :)
Kyyneliin taitaapi päättyä tää piina, tänään sitten pamahti tissit iha julmetun kipeeksi (ja kipu on täysin samanlaista kun ennen menkkoja). Lisäksi menkkajuilinnat jatkuu tasasen varmasti. Jotenkin tuntuu, että nää tunnot enteilevät vaan normaalia kivuliaampia ja runsaampia menkkoja..niitä odotellessa.
Vaikka yrityskerta olikin eka ja toiset joutuu yrittämään vuosia, niin silti pettymys on kova ja käy kyllä mielessä, miten ns. vahinkolapsia voi edes tulla. Sitten kun teet kaiken oikein ja oikeeseen aikaan, ni tulos on tälläinen. :/
Nyt vaan ootellaan, koska se vuoto alkaa. Seuraavaan ovikseen tuntuu olevan miljoona vuotta.
Tähän oloon auttaa vaan lohtusuklaa. Parempaa onnea muille kellä ratkasevat hetket käsillä :))
Yenna, Havu ja Trewq kiitos. Vähän on ollu mieli maassa tän päivää. Muistan ku viikko sitten (just ekan haamuplussan saatuani) mieheni silitteli mun mahaa ja kyseli miten me vietetään ystävänpäivä. Eipä olis ollu tämä tilanne ihan ekana mielessä :( Kivut on ollu koko päivän aika kovat. Kävin pikkuneidin kanssa neuvolassa tänään ja siellä sitten ohimennen mainitsin tilanteesta terkalle. Hän sanoi, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä joskus noin viikon päästä ovulaatiosta ja jos kiinnittymistä ei tapahdu tulee vain yhdet menkat muiden joukossa. Nyt kun ilmeisesti kiinnittyminen tapahtui, mutta kohtu hylkäsi alkion, tulee siitä syystä näin runsaasti verta ja klönttejä (pahoittelen ällöä sanamuotoa). Ei se auta kun uutta yristystä taas muutaman viikon päästä. Mulla kun on näin pitkä kierto, ni voi olla, etten enää ehdi marraskuisiin. Ehkäpä sitten pieni käärö joululahjaksi..
Jään tänne lueskelemaan taustalle teidän kuulumisia :) Tsemppiä kaikille!
Ipa
Torstaiturinoita =)
Marjana: Kuten tiiät, niin moni asia voi mennä vikaan missä vaiheessa vaan. Etukäteen ressaamalla niitä ei voi valitettavasti estää, joten surra kandee vasta sitten jos jotain tapahtuu. Valtaosa raskauksista menee onneksi hyvin sitten kun on päästy noin pitkälle, että plussa on testissä vahvana. Oi, että kun olen onnellinen puolestanne. Ihmeellistä <3
Saffelson: Olen pahoillani simppauutisista. Saako kysyä mitkä oli viitearvot ja simppamäärät yms? Meillä kun on sama testi takana viime kesältä ja uutiset oli aikas murskaavia. Meille ehdotettiin hoitoja samantien.
Bamse: Hassu oot =)! Aika moni sortuu tuohon tissiensä kopelointiin ja puristeluun jopa siinä määrin, että saa ne kipeäksi vaan siitä ja innostuu sitten sitä kipua ja luulee olevansa raskaana... =). Kaikkea tässä kuule eteen tulee.
).( Ei mitään kummempaa. Keltarauhaskoe otettiin eilen ja tulokset saa sitten ensi viikolla. Lääkäri niin epäili, että onkohan kuitenkaan kyse kunnossa olevasta munasolusta ja irtoaako kunnolla vai menikö läskiksi koko hoito. Mut ensi viikolla sen sitten näkee, sekä testituloksesta että siitä, alkaako menkat pirut. En ole ehtinyt juuri piinailla kun hommaa on yötä päivää. Muutamme uuteen, omaan kotiin kuun lopussa ja nyt on hieman kiirettä pakkailujen yms kanssa... =)
Pitää kuulkaa jakaa teidän kanssa yksi ihan mieletön juttu. Tämä on tosiaan hedelmällinen kuukausi, johan sen Marjanakin todisti. Mutta myös toinen upea juttu sen todistaa. Nimittäin serkkuni, joka on jo 45-vuotias, sai viime viikonloppuna raskaustestiin elämänsä ensimmäisen plussan... 9 vuoden hoitojen jälkeen!!!!! Hoitoja ennenkin jo yrittivät luomuna vuosia. Olemme aivan puulla päähän lyötyjä. Hanskat on lyöty tiskiin niin monesti ja lääkärikin vaihtui kun ei edellinen enää uskonut, että kannattaa yrittää. Tuntuu heidänkin puolestaan niin mielettömän hyvältä!
Kivaa torstaita kaikille ja tsemppiä piinailuun! Aika monella onkin jo jännät ja/tai epäselvät tilanteet menossa. Tsemppiä.
LMC (ent. Roxymamma) pp8