Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**

29.12.2013 |

Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)

yennaf kp 1/27 yk3

Kommentit (601)

Vierailija
41/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillalle valtavasti onnea! Ihana, että plussapino kasvaa :)

Yenna hyvä, ettet vielä lisännyt. Mun sekava tilanne jatkuu edelleen. Eilen illalla heiluteltiin peittoa ja mulla mahaa aristi ihan huolella. Tänä aamuna uusintatestaus ja sama lopputulos kun eilen. Niillä eroilla, että nyt katoin sitä testiä varmasti ekan minuutin, ja sit uudelleen 5min kuluttua. Ensin ei yhtään mitään, tyylipuhtaasti nega sen minuutin kuluessa ja seuraavana taas selkeä haamu. Eilen tein One stepillä ja tänään Pregcheckillä. En ole koskaan saanu yhteenkään testiin viivan paikkoja näkymään, mutta ehkä nää nyt on niitä. Tuun sit kertomaan kuin kävi.

Ipa 31/40

42/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillalle onnea <3 ipalla kuulostaa tosi lupaavalta! On siellä varmaan ainakin osunut, nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä  pidän peukkuja :) jännää!!

Ajattelin teidän hauskuutukseksi listata kaikki "raskaus"oireet mitä mulla on. En siis usko että olis tärpännyt ja jos oiskin niin vasta tänään se saattaisi tarttuakin. No anyway: kohtutuntemukset/nippailu/paine ja etova olo (keltarauhashormooni, normaalia), pissahätä (johtuu varmaan tuosta kohdun sekoilusta), tissit kipeät (on ollut kipeämmätkin), nuha (töissä flunssaa), hiivamaista (varmaan stressaa nää oireet?), mielialan vaihtelut (sama kuin edellinen), kaamea väsymys (varmaan koko talven ollut), alaselkäkuumotus (10 vuotta alaselkäongelmia). Siis aivan naurettavaa :D 

Ajattelin nyt odotella etten testaa kuin vasta sit jos menkat on oikeasti myöhässä. Sittenkin oon reissussa ulkomailla...

Havu kp 26/24-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin jäätävät ilmavaivat ja megaturvotus unohtui (söin makeutusainekarkkeja) ja isot ja tummat nännit (on ollut kerran aiemminkin). Mä kyllä rupean syömään pillereitä sitten kun ei halua enää lapsia, ehkä tää että kuussa joku 4-7pv on "normaalia" ei sovi mulle.

44/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä, nyt taitaa tulla itku koska epäilen että missattiin ovis :'(

Tiistaina (kp13) heiluteltiin peittoa kun oottelin CB digitaalista ovistestiä postissa saapuvaksi.

Kp14 tein markettiovistestin, jossa oli heti aluksi tosi vahva tulosviiva, mutta sitten se haaleni mun mielestä haaleammaksi kuin kontrolliviiva joten ajattelin että oli nega.
Kp15 olin kuolemanväsynyt työpäivän jälkeen eikä heiluteltu peittoa.

Kp16 pääsin tekemään CB digitaalisen testin joka oli nega ja kun avasin testin oli testiviiva haaleahko.

Kp17 edelleen CB nega ja testiviiva nyt melkein näkymätön.

Ja mulla on siis aina ovis kp16, kp18 tai kp21 jopa ollut edellisessä raskaudessa.

Nyt revin täällä hiuksia päästäni että onko peli menetetty koska jos ovis oli ke-pe niin yhden kerran (=tiistai-ilta) uimarit ei taida paljon vauvaa saada aikaiseksi.

Ei oo todellista että tää pääsi käymään :'(

Ja nyt sitten pitää tietenkin vielä kaksi viikkoa odottaa :(

Anniw kp17

45/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Ipa, peukut pystys et viiva vahvistuu!!Tuuhan kertomaan mitä seuraavat testit sanoo!

Haave huomisesta, tervetuloa jännäämään, onneks sun ei tässä kierrossa enää kauaa tarvitse jännätä!Toivottavasti plussa pärähtää!

Onnea vielä Hillalle, ihan mahtista, usko pois oireettomuuskin on oire :)

Täällä on alkanu juiliminen vatsas, mä luulen et siirryn pian marraskuisiin...mut jännätään nyt vielä loppuun asti :)

Alicia

46/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta!

minut voi siirtää tipahtaneisiin.. tänään kp1. taisi ne muutaman viikon takaiset olla sitten ovulaatiooireita (rajuja sellaisia) mutta ei tärpännyt.. no positiivista tässä on se että alkaa näköjään vihdoin kierto säännöllistymään e-pillereiden lopettamisen jälkeen..

marraskuisiin siis.

anneee kp1/40

47/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! :)

Rouva tipahti. Muutaman hyvin haalean haamun ehdin saada ja sitten alkoi menkat eli jotain kiinnittymisyritystä ehkä oli. Luteaalivaihe oli tässä kierrossa 4 päivää pidempi kuin viime kuussa. Saatan siirtyä marraskuisiin tai ehkä pidän vähän taukoa palstoilta, katsotaan nyt... Käyn vielä täällä kurkkimassa loppukuun jännäilijöiden tilanteita.

Tsemppiä ja plussatuulia jännääville! :)

Rouva79

48/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 9.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 50/32? Yk 7

Simpukka kp 35/21-34

Siirisofia kp 32/25 yk 20-21

Haaveilija 30/25 yk 3

kathia kp 35/30-33 yk2

Emotar kp 32/28 ja yk7

Alicia kp 31/30 yk2

Marjamiini kp 32/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)

Weebee kp 27/27-29 yk6 

Joliette kp 25/26 yk 3

Snipsus kp 28/30 yk 45

Bamse8 kp 30/32-36 yk4

Ipa kp 32/40 yk2

Havu kp 27?/24-33

Katherine kp 26/30-35 yk 1

Saffelson kp 25/26-28  yk 8

80emilia kp 24/26-31 yk6

miiisu kp 23/28 yk 5

Helmiunelma 23/28 yk4

Lapinnoita kp 22/27-28 yk5

blackpanther kp 21/27-28

Trewq kp 21/27-28? yk5

MatildaV kp 20/29 yk6

mimmi ja onni kp 31/42-44 yk 3

Anniw kp 18/28-32 yk4

T M H kp 18/27 yk2

Tunturi kp 17/26-28 yk6

Hjöördis Kp 16/25 yk1

Marjana kp 32/? yk4v

Rellu kp 27/? yk1

Masc kp ?/ 31-44?! Yk12

Lovemychildren yk2v

Millimamma ?/?? 

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Elokuu15 kp 30/26-27 yk3

Hilla kp 32/31 yk1

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

Tiusk

NeitiA

katarine

sannakaro

anneee

Rouva79

Vierailija
49/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun kuulumisia. 3 kpl kahden viivan testejä. Tän aamun testissä jopa ehkä vähän selkeempi viiva ku eilisessä. En haamuksi kuvailis, koska se selkeesti näkyy missä valossa tahansa ilman tihrustelua.. Mutta.. Lystikästä plussata kolmesti putkeen ja sitten tuleeki verta. Taitaapi toivonrippeet varista ja tätiä käyn odottelemaan :(

-Ipa kp32

50/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

Tänään sitten tuli haalea plussa apteekin raskaustestillä, en siis millään malttanut huomisen postissa tulevia testejä odottamaan :D aika jännää vaikka sen kyllä aavistin, kummallista..  Jos sitä vielä huomenna asiaa varmistaa..

haaveilija 28/25 yk 3

plussa 9.2.14. :)

51/601 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Tää putos jo aikoja sit, ei vaa oo kerenny tänne. Viime tiistaina kurvasi täti varsin tyylikkäästi ajoissa paikalle. Kierto palasi tällä kertaa 29 päivän mittaisena,  mikä on kyllä huippu juttu viime kierron 44 pv pituuten nähden. Meillä mies kuumeilee oikeesti varmaan pahemmin kun ite ja on välillä tosi surkeeta kattoo kun toinen nii pettyy aina kun menkat kurvaa paikalle. Tää kierto mennää sit taas ilman paineita ja koska mulla itellä vauvakuume on aika hyvin aisoissa nii se helpottaa kummasti omaa oloa. nyt ei kerkee lukee oikeen kun pikasesti vaan tänne tulin päivittää omat tietoni. Plussanneet onnea ja pudonneille tsempit ensi kiertoon! Marraskuu vauvahan se vasta ihana oiskii ;) <3 mulle kyllä kelpais talvivauva kun esikko on kesänlapsi :) 

Tintti

52/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 10.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 51/32? Yk 7

Simpukka kp 36/21-34

Siirisofia kp 33/25 yk 20-21

kathia kp 36/30-33 yk2

Emotar kp 33/28 ja yk7

Alicia kp 32/30 yk2

Marjamiini kp 33/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)

Weebee kp 28/27-29 yk6 

Joliette kp 26/26 yk 3

Snipsus kp 29/30 yk 45

Bamse8 kp 31/32-36 yk4

Ipa kp 33/40 yk2

Havu kp 28?/24-33

Katherine kp 27/30-35 yk 1

Saffelson kp 26/26-28  yk 8

80emilia kp 25/26-31 yk6

miiisu kp 24/28 yk 5

Helmiunelma 24/28 yk4

Lapinnoita kp 23/27-28 yk5

blackpanther kp 22/27-28

Trewq kp 22/27-28? yk5

MatildaV kp 21/29 yk6

mimmi ja onni kp 32/42-44 yk 3

Anniw kp 19/28-32 yk4

T M H kp 19/27 yk2

Tunturi kp 18/26-28 yk6

Hjöördis Kp 17/25 yk1

Marjana kp 33/? yk4v

Rellu kp 28/? yk1

Lovemychildren yk2v

Millimamma ?/?? 

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Elokuu15 kp 30/26-27 yk3

Hilla kp 32/31 yk1

Haaveilija 28/25 yk 3

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

Tiusk

NeitiA

katarine

sannakaro

anneee

Rouva79

Masc

53/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Mut voi laittaa pudonneisiin. Tein testin tänä aamuna ja se oli nega. Jotenkin arvasin sen ettei oo tärpännyt:( plussatuulia muille jännäilijöille.

54/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut plussanneille!!!

Ipa tiesithän että tosi monelle (neljäsosalle?) tulee ekat menkat melko normaalisti vaikka ois raskaana? Toivotaan että nyt ois näin :) älä heitä vielä kirvestä kaivoon...

On: lauantaina loppui oireet kuin seinään, huh! Jotenkin helpottavaa kun ei kokoaikaa mieti että jospa tää nyt johtuis pikkuisesta, jospa tää?? Toisaalta on käynyt mielessä että jospa tää oireettomuus...? :D mutta siis paljon iloisempi ja rauhallisempi mieli on! Mietin vaan että pitäiskö kuitenkin varmuudeksi testaa ennen yksiä bileitä... kurjaa kyllä tehdä negaa :( enkä varmaan kuitenkaan uskalla paljoa juoda jos ei oo menkat alkaneet.

Havu kp 28/24-33(nyt 34?) dpo 8:n ja 11 väliltä...

55/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: Täällä aion odottaa ensi viikonloppuun testailujen kanssa ainakin. Jos kierto pitää paikkaansa niin menkat tulisi ensi viikonloppuna.  Ovista en onnistunut bongaamaan ollenkaan joten vähän harmittaa.  Ollaan kyllä yritetty varalta olla ahkeria mutta välillä on tullut pidempää taukoa peiton heilutuksesta. Vauva asiat olen yrittänyt painaa pois mielestä ja keskittyä töihin ja muuttorumbaan. Kuntosalillakin aloin käymään ahkerasti, jos en ihanaa vauvamahaa saa niin jos   hommaan sitten lihaksikkaan vartalon :D. Huoh, mutta joo, aika semmonen olo  että tärppiä ei tullut ja gynelle soittelen aikaa. Vaikka oloista en osaa sanoa  mitään, tärppäämättömyys on vain aavistus. 

ipa: ensimmäistä kun odotin niin mulla tuli ekat menkat normaalisti eikä ollut mitään raskausoireita niin jätinpä raskaustestin tekemättä. Tokat menkat ei sitten tulleetkaan ja tein testin ja plussa pärähti sekunnissa. Voiettä oltiin onnellisia että pitkän yrityksen jälkee tärppäs. Ultrassa sitten todettiin että herranjestas kun ollaankin pidemmillä viikoilla kun luultiin. Hupsista :D

56/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Haave huomisesta, ihana uutinen!

Mä putosin marraskuisiin, täytyy vähän toppuutella tätä intoa, voi tulla piiiitkä odotus vielä.

alicia

57/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on plussia tipahdellut =). ONNEA isosti. Ja Ipalle erityistsempit. Mikä tilanne?

Entä Marjana, miten voit?

).( En ole oikein osannut kirjoittaa mitään kun ei omaan napaan kuulu mitään. Lukemassa oon käynyt kyllä. Ihan normaali olo on, joten ei raportoitavaa. Olen kärsinyt päänsärystä sekä vatsataudista, joten vielä vähemmän uskon, että tähän sekaan mitään hedelmöittymistä ja kiinnittymistä saadaan onnistumaan.

Mutta päivä kerrallaan. On niin kiirusta tosiaan, ettei ehdi vatvoa. Mies-muru tosin kyselee vointia ihanasti päivittäin ja silittelee mahaa. Höppänä.

Mukavaa talviviikkoa kaikille ja testaajille kovasti plussatuulia!

T. LMC (ent Roxymamma) pp5

Vierailija
58/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos HavuBamse ja LMC! Tän päivän kuulumisia taas sen verran, että dpo14 vissiin meneillään. Aamulla tuli neljäs haamu testiin. Tuskailin jo aamulla siinä silmät ristissä, että miks ei se vahvistu. Sit muistin, että mähän kävin yöllä vessassa. Eivät siis vertailukelpoisia testejä. Tänään 2h, eilinen 7h pidätyksestä. (Tai en varma ole onko sillä vaikutusta, mutta olettaisin) Se haamu siel mulle edelleen kummittelee. Nyt onneks loppui testit, ni haen sit uuden pakkauksen kunhan oikeesti tuntuu siltä, että vahva plussa siihen tärähtää. Itkuherkkyyttä on, mutta sit taas toisaalta monettakohan päivää myös menkkajomotuksia ja vähän väliä ravaan vessassa joka kerta varmempana siitä, että nyt ne alkoi. Nyt vaan kun sais malttia odotella vaikkapa viikko. Helpommin sanottu kun tehty :D

Ipa

59/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!

Täällä ollaan malttamattomia...oviksesta about neljä päivää ja meinaan tulla hulluks tän tietämättömyyden kanssa! Mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ei ole. Painelen tissejäkin koko ajan, että onko ne nyt kipeytyneet, niikon tapana on viikko ennen menkkoja. :D

Pari kipeää menkkamaista vihlaisua tänään tullu, kun oon tehny äkkinäisen liikkeen ja mieleen tullut heti, että tuskinpa tässä onnistuttiin..pessimisti ei pety.

Äsken riuhtas oudosti vasemmalta puolelta munasarjan tienoilta ja nivusesta. (Oletan munasolun irronneen just siltä puolelta aiemmin kun sitä jomotti)

Tää on niiiiiin tätä, kun tulee "ylitarkkailtua" omaa kroppaa. Huoh, pääsispä jollain aikakoneella ajassa viikon eteenpäin, ni tietäs mikä tässä on homman nimi. Tai osaispa olla ajattelematta koko asiaa ja antaa ajan näyttää...

Taidanpa jatkaa siivousta :)

60/601 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas plussalaisille <3 Ja Ipalle odotusjaksuja!! Toivotaan, että sieltä viivat vahvistuu :) Joissain testeissä ne ei vahvistu, kuulemma, mutta värillinen on aina plussa :)

On: kp 28, jomotuksia alamahassa eilisestä lähtien.. mulla ei ole menkkakipuja ennen menkkoja, että mitä lie sitten onkaan... en jaksa uskoa tärppiin.. mutta eikai sitä koskaan voi varma olla.. keskiviikkona varmaan sitten testaan kp 30, jos siis sinne saakka pääsee...