Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**~~Tähtäimessä LOKAKUU 2014~~**

29.12.2013 |

Hei vaan, jokohan löytyis muita joilla toiveissa laskettu aika lokakuussa 2014? Allekirjoittanut on jo pudonnut elokuisista ja syyskuisista eli nyt ois vuorossa yk3. Viime kierto oli mukavan lyhyt, 27 päivää. :)

yennaf kp 1/27 yk3

Kommentit (601)

21/601 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia - haamuviiva oli aavistuksen punertava ekassa testissä, ja samalta näytti tänä aamuna. Mahtaako olla halpistestien yleinen ominaisuus se että eivät ole kovin selkeitä ja helposti tulkittavissa? Niinkai se sitten on että laatu maksaa!

Hilla

22/601 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovis-hymynaama saatu tänään Clearbluen testillä ja loppupäivän puuhat olleet sitten sen mukaiset. :D

Tästä ne piinapäivät sitten alkaakin...huh. :) Jänskättää, jänskättää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/601 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia en oikein osaa sanoa tiettyä päivää millon olis hyvä aika testailla. Oletan, että sit jos rinnat kipeytyy. Se ainakin olis varma merkki. Toisaalta nyt kun pystyin oviksen bongaamaan tikkujen kera, niin vois olla aiheellista viimestään puolivälissä kuuta testailla, ellei menkat ala. Sullakin näyttäis kierto lähenevän loppuaan :) Aiotko odottaa testailujen kans miten pitkälle yli tuon 30pv:n, jos ei täti tule kyläilemään?

Yenna onko vhh pitänyt? Aiotko olla tuolla ruokavaliolla raskaudesta huolimatta?

ON: Vieläkään oikeen osaa sanoa oloistaan suuntaan tai toiseen. Jotenki tuntuu olevan tunteet ainaki pinnassa. Oli itku herkässä kun käytiin eläinlääkärillä (Meidän koiruus venäytti takakoipensa) ja viimeyönä näin unta että raivosin pää punasena isännälle sen jättämistä sotkuista. (Olen kuminauha-pinnainen, joten vähän hämmästytti itteä herätes, että miten mä ny noin raivosin :D ) En sit tiiä mahtaako olla vaan univeloista johtuvaa nää tunnekuohut vai mitä.

Ipa kp28

24/601 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilla, ei pitäs tulla ollenkaan punaista jos ei oo raskaana vaikka halpistesti olis kyseessä, joten varovaiset onnittelut!!!

ipa, mulla täysin sama siis tänään ihan älyttömän herkät fiilikset ja oon turhasta kotona märissy. Ehkä ne lähestyvät menkat vaan tekee tepposiaan....Ma:na tai ti:na ajattelin ekan testin tehdä jos malttaa sinne asti odottaa.Ovulaatio oli tosi myöhään et saattaa olla aikaista.

25/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 6.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 47/32? Yk 7

sannakaro kp 33/21-33 yk1

Simpukka kp 32/21-34

Siirisofia kp 29/25 yk 20-21

kathia kp 32/30-33 yk2

Hilla kp 32/31 yk1

Emotar kp 29/28 ja yk7

Rva79 kp 30/30-31 yk3

Marjamiini kp 29/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)

Alicia kp 28/30 yk2

Ipa kp 29/40 yk2

Bamse8 kp 27/32-36 yk4

Havu kp 24?/24-33

Snipsus kp 25/30, yk 45

Weebee kp 24/27-29 yk6 

Katherine kp 23/30-35 yk 1

Joliette kp 22/26 yk 3

Saffelson kp 22/26-28  yk 8

80emilia kp 21/26-31 yk6

miiisu kp 20/28 yk 5

Helmiunelma 20/28 yk4

Lapinnoita kp 19/27-28 yk5

blackpanther kp 18/27-28

Trewq kp 18/27-28? yk5

MatildaV kp 17/29 yk6

mimmi ja onni kp 28/42-44 yk 3

Anniw kp 15/28-32 yk4

T M H kp 15/27 yk2

Tunturi kp 14/26-28 yk6

Hjöördis Kp 13/25 yk1

anneee kp 38/? yk 4

Marjana kp 29/? yk4v

Rellu kp 24/? yk1

Masc kp ?/ 31-44?! Yk12

Lovemychildren yk2v

Millimamma ?/?? 

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Elokuu15 kp 30/26-27 yk3

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

Tiusk

NeitiA

katarine

26/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMC: Peukut pystyssä teille!!

ipa: Kiitos kysymästä :) Vhh noudatan edelleen, en enää niin orjallisesti ku silloin yrityksen aikaan. Mä olin oikeesti niin pilkuntarkka silloin ettei saanu yhtää syödä sokeria :D Söin mä nyt suklaatakin tuossa yks päivä :) Mut siis edelleen lasken päivittäin ne hiilihydraatit ettei nousis kauheesti yli sadan! Varmaan sitten kun on ns. varmemmilla viikoilla niin uskallan vähän relata.. Kyllä mä kuitenkin siihen uskon että vhh:lla oli tekemistä tän raskautumisen kanssa, vaikka olihan noita muitakin vippaskonsteja... hehe.

Mä kans oon normaalisti lauhkea kuin lammas mut silloin ennen plussaa sain ihan järjettömän raivokohtauksen miehelle lihapullista. Nii just, lihapullista. Ku mä halusin tehä ne omalla tavalla ja mies teki "väärin". Milloin ipa meinasit testailla? =) Mulla on sulleki peukut kovasti pystyssä! :)

Jansku, hyvä nyt kuitenkin et kävit siellä gynellä (ja hieno ajoitus kun tuleva oviskin pystyttiin ennakoimaan!)  ja toivottavasti et noita clomei tarvi vaan tärppäis jo tästä kerrasta. Nyt vaan aamuseksiä kun eikös silloin tavara oo ns. tujumpaa kuin iltaisin. ;) Onko sulla muita pco:hon viittaavia oireita kuin epäsäännöllinen kierto?

yenna 5+4

27/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jännää kaikilla :) hillalla etenkin, toivottavasti tarttui!!

LMClle peukkuja kovasti!!

Vällyt heilumaan kaikki kenellä on sen aika ja kaikilla muillakin :D mä oon kyllä huomannut että oviksen aikaan suunnilleen väkisin makaan miehen vaikka se on normaalisti aktiivisempi osapuoli :D

Bamse yleensä kai kierto venyy jos ovis myöhästyy. Tuleekohan 40pv kierto?? Hui...

Täällä kanssa Ipan ja Alician kanssa samoilla fiiliksillä. Oon suoraan sanoen aika ikävä ihminen. Kiukuttelen kaikesta ihan turhasta. On vaan jotenkin paha mieli,  tuli sellainen olo ettei nyt kyllä tärpännyt.

Voikohan noi mun vatsatuntemukset olla jotain kohdun valmistautumismöyrintää...? En muutakaan keksi kun oviksen jälkeen tulee ja menkkojen mukana hävii. Onneksi tässä kierrossa ei oo pahemmin yököttänyt, taidan olla jotenkin herkkä kaikille hormooneille kun reagoin niin voimakkaasti :p

Havu kp 24/24-33 (nyt tulossa 34)

28/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella näyttäs olevan testipäivät käsillä :) Peukut siis heille!

Mä tein äsken taas ovistestin nähdäkseni onko viiva eilisestä yhtään haalistunut..ihan hiukan hiukan saatto olla haaleempi kuin eilen. Illallahan jäi nimittäin yrityksen väliin kun mies oli niin väsynyt..tälle päivälle lupas kyllä toimintaa :) Toivottavasti ei vaan ole liian myöhästä.. :/

mimmi ja onni kp 29/42-44

29/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa! :)

Ompa harmillisen vähän plussia tullunna. Toivottavasti saadaan paaaljon lisää nimiä plussapinoon. Onnea heille, jotka tuohon toivottuun pinoon on päässeet. <3

Mää en oo jaksanu kirjotella, oon kyllä lukenu aktiivisesti päivittäin. :D Mun kierrossa ko ei oo tapahtunu mitään mainittavaa. :/ Täti kyläili kauan, luulin jo että muutti asumaan. Viihtyi hurjat 23 päivää. :o En tiiä oliko mulla silti ovis kp14, ko siin oli vuodoton päivä ja ihan selvät ovisoireet, ihan piti mies kellistää ko nii teki mieli. :D Mut se ilo kesti vaa yhen illan, sit hävis limat ja himotki. Nyt siitä on jo 15 pv ja testi näyttää negaa... Et ehkä se ei sitte ollukkaa ovis. Jos se onki vasta tuloillaan. En kyl yhtään tiiä ja sekös vasta ärsyttääki. Murr. 

30/601 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määhän en siis yhtään usko olevani raskaana ko kierto on tämmönen. Mutta jos oikein rupiaa aattelemmaan, niin mulla on ollu kauhee närästys reilun viikon. Ja huuliherpestä pukkaa tulemaan, flunssaa myös. Lisäksi hiivamaisia oireita alakerrassa. Eli raskausoireet ois kyllä kasassa. :D Vielä puuttuu plussa testistä. ;). Nuo em. oireet on ollu siis mulla aiemmissa raskauksissa, paitsi ei näin voimakasta närästystä ja hiivaa...

31/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas. Tänään ei ala menkat, joten ovis taisi olla viime viikonloppuna. Ois voinut alkaa nyt niin ei tarttis jännätä.

Juttelin tohtorin kanssa,  ovista ei (normaalisti) tuu kahdesti viikon välillä mutta oireet voi tulla. Ekalla kerralla munis ei irtookaan vaikka kaikki limat ym tulis. Toisella kerralla se sit irtoaakin. Lisäksi kysyin noita vatsa"kipuja", ihan normaalia. Kohdussa kiertää enempi veri ja  tulee jotain rauhasia minkä vuoksi tulee tuntemuksia. Tästä on siis kyse jos mahatuntemukset alkaa muutama pv oviksen jälkeen. Ja mulla vielä etookin oviksen jälkeen niin sekin johtuu vaan keltarauhashormoonista. Eli kaikki on ihan normaalia :) nää kun viime kierrossa tuli ekaa kertaa, olin aivan varma raskaudesta.  Nyt onneksi tunnistan enkä kuvittele liikoja :) onneksi vähän närästää ja tuntuu hiivamaiselta niin voin vähän kuvitella :D

32/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

kirjoittelinki aluksi tonne marraskuisiin ajattelematta asiaa se enempää mutta tänne taida ( vielä) kuulua

olen hieman alle kolmekymmentä ja samoin aviomieheni. Esikoinen on 4.5 vuotias ja sai alkunsa pitkältä tuntuvan vuoden yrittämisen jälkeen. 

Pitkään ollut haaveena toinen lapsi. Kierukka (hormoni)poistettiin marraskuussa 2013 joten nyt kolmas luomukierto kun ekaa hormonihässäkkää ei lasketa marraskuulta..

kiertoni tähän asti on ollut säännöllisesti kp 25/25. Tänään on menossa kp 26/25. Kolme päivää sitten oli jo menkkamaisia kipuja ja oireita mutta ei vain kuulu menkkoja.

Poskia on tässä viikolla kummasti kuumottanut, välillä paleltaa niin ettei kolmet villasukat jaloissa riitä lämpöä antamaan. Pahoinvointia ei ole ollu. Välillä pientä huimausta mikä ei minulle ole tyypillistä paitsi jos raskaana kuten edellisen kerran. Mitkään hajut tai ruoat ei ällöttä mutta nälkä tuntuu tulevan kumman helposti..Alavatsa on turvoksissa kuten ennen menkkoja mutta ilman mitään tuntemuksia nyt. Niin ja olen lauhkea kuin lammas jota en kyllä yleensä ole :o nännien ympärys näyttää jokseenkin tummemmalta ( liekö kuvitelmaa) niin ja ennen menkkoja alapää yleensä aina kuiva mutta nyt tullut säännöllisesti valkkaria..outoa..nivusissa oli myös alkuviikosta kummaa vihkosta ja yksi yö meni tyystin valvoessa..

yhden testin tein päivää ennen oletettua menkkojen alkua ja näytti negaa, mutta en vielä lannistu, nyt uusia testejä postissa tulossa toivottavasti tulisikin vasta ensi viikolla niin olisi varmempi tulos kun en varmaan malttaisi olla tekemättä..

Endo on taustalla ja kerran kysta leikattu, gynekologi sanoi mieltä korottavasti että voittehan lasta yrittää mutta luultavasti ei tärppää :// en sit tiedä.. Kaikki varmaan mielikuvituksen tuotetta 

Haaveilija 26/25 yk. 3

33/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä unta, että plussasin :) uskotaan enneuneksi ennen kuin toisin todistetaan ;)

Vierailija
34/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havu hyvä, että asiat selkiytyi lekurilla! :)

Hilla onko tilanne muuttunu suuntaan tai toiseen?

Yenna ja Alicia tänään testasin. Sittenkin, malttamaton kun olen. Tää teki "Hillat". Homma vaan nyt vähän meni ketuiksi alusta alkaen, kun testin tehtyäni ehdin kattoa sitä varmaan ekan 15sec, just sen verran että asetin sen pöydälle, sitten tuli pikkuneidin myötä puuhia jos jonkin näköisiä ja tunnin(?) päästä menin kattomaan seuraavan kerran sitä testiä. Haamu, tai siis roskishaamu, mutta selkeä sellainen. En nyt sitten tiiä mitä tästä pitäs tulkata. Eihän noihin roskishaamuihin pitäs luottaa yhtään..kai. Ehkä vaan suosiosta odotan niitä menkkoja tai testaan joskus ensvklla uudelleen :/ 

Ipa kp30

35/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas plussanneille, mukava että teitä on aika paljon tuossa listassa jo :) Jospas muitakin tulisi täältä vielä perässä...

Mulle ei kuulu niin yhtään mitään.. jossain vaiheessa oli sellainen olo, että nyt ois tärppi tullut, mutta se meni ohi ja pms puskee päälle ko hurrikaani... ja tästä kaikesta kimpaantuneena varasin meille ajan perhesuunnitteluun.. 28. tätä kuuta on aika, jospas ne tutkis että onko jossain vikaa vai mikä tässä mättää.. :(

Weebee kp.. en muista.. 22? Ja no hope fiilis. :P

36/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko kuukautiset kp 30 eli tipahdin tästä sitten..

37/601 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa86 tuosta on hyvä jatkaa - selkeä viiva saattaisi olla lupaava :)

Täältä pikaiset kuulumiset: oli tarkoitus ostaa Clearblue'n testi tänään mutta päätin vielä illalla kokeilla kerran halpis-testiä, ja tällä kertaa viiva oli jo ihan selkeä parissa minuutissa vaikka hailakka olikin. Oireita ei juuri ole mutta pitää kai nyt uskoa että se on sittenkin plussa!

Hirmuisesti plussaonnea kaikille täällä vielä jännääville ja toivottavasti siirrytään isolla porukalla tuonne odottavien puolelle.

Hilla

38/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys 8.2.2014

**Lokakuun 2014 jännäilijät:**

-

Jansku20 kp 49/32? Yk 7

Simpukka kp 34/21-34

Siirisofia kp 31/25 yk 20-21

Haaveilija 29/25 yk 3

kathia kp 34/30-33 yk2

Emotar kp 31/28 ja yk7

Rva79 kp 32/30-31 yk3

Alicia kp 30/30 yk2

Marjamiini kp 31/~32 ya 7/13 (kkm 12/13)

Ipa kp 31/40 yk2

Bamse8 kp 29/32-36 yk4

Havu kp 26?/24-33

Snipsus kp 27/30, yk 45

Weebee kp 26/27-29 yk6 

Katherine kp 25/30-35 yk 1

Joliette kp 24/26 yk 3

Saffelson kp 24/26-28  yk 8

80emilia kp 23/26-31 yk6

miiisu kp 22/28 yk 5

Helmiunelma 22/28 yk4

Lapinnoita kp 21/27-28 yk5

blackpanther kp 20/27-28

Trewq kp 20/27-28? yk5

MatildaV kp 19/29 yk6

mimmi ja onni kp 30/42-44 yk 3

Anniw kp 17/28-32 yk4

T M H kp 17/27 yk2

Tunturi kp 16/26-28 yk6

Hjöördis Kp 15/25 yk1

anneee kp 40/? yk 4

Marjana kp 31/? yk4v

Rellu kp 26/? yk1

Masc kp ?/ 31-44?! Yk12

Lovemychildren yk2v

Millimamma ?/?? 

Plussanneet:

killed kp 25/28 yk2

Taivaanlaiva kp 33/31 yk1

yennaf kp 26/27-31 yk3

mannariini kp 25/26 yk1

Elokuu15 kp 30/26-27 yk3

Hilla kp 32/31 yk1

Tipahtaneet:

Henriikka85

Evelyn80

Lalaloo

tann

mammanen2011

Safia

emilllia

Jonsteri

Jellonamieli

Anniina77

Pikkumyy

Tiusk

NeitiA

katarine

sannakaro

39/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillalle onnea onnea, ihanaa oli taas päivittää tuota plussanneiden listaa! :) Mielelläni olisin ipankin lisännyt mutten vielä rohjennut, niin lupaavalta kuulosti tuo sinun haamu. Testaahan pian ja tule sitten kertomaan! :)

40/601 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. täällä ei ole raportoitavaa. Ei ole mitään oireita tai ei ainakaan selviä. Viime kierrossa mulla oli kaikenlaisia oireita mitkä oli ihan kuvittelua. Ainoa erikoinen juttu oli, että tän viikon ti oli aika kovaa menkkajuilintaa vain yhden päivän. Sen jälkeen satunnaisia nipistyksiä. olen asennoitunut oottelemaan menkkoja alkavaksi tänään tai viim.ens ti. Luulen että tämä kierto voi ehkä olla hiukan pidempi. En uskalla vielä testata...Palailen asiaan mutta vielä pitää jännäilemään...onnea plussanneille :)