Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
121/447 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on nyt tulla raportoimaan, kun hyppäsin vaa'alle vaikkei punnistuspäivä nyt ollutkaan...tuntui vaan siltä; 71,2 kg!!! eli 1,1 kg vähemmän kuin maanantaina. Näin  ne nesteet sun muut vaikuttavat ;)

-Ursula-

Vierailija
122/447 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhakas päivä takana.

Vaikka ei tällä karppauksella lähtisi enää yhtään kiloa pois, aion tätä jatkaa vaikka lopun elämääni. Olen "normaalilla" ruokavaliolla laiska ja unelias sohvaperuna, mutta nyt kolmessa viikossa olen ikään kuin herännyt jonkinlaisesta horroksesta. Pää on jotenkin selkeämpi, ajatus kulkee ja on kaikin puolin parempi olo.

Viime yönä uni tuli vasta noin klo 2, koko illan pakersin keskeneräisiä käsitöitä ja samalla katsoin digiboksille tallentamiani ohjelmia, yöllä kävin vielä hoitokoiran kanssa yölenkillä. Tänään tein heti aamusta lenkin hoitokoiran kanssa, join herkullisen paleo latten ja laitoin lihapadan uuniin muhimaan. Sitten siivosin vaatehuoneen kokonaan ja tuuletin sen sisällön ulkona pakkasessa, samalla suunnittelin kirpparikuormaa. Lounaaksi tein pikaisen juustomunakkaan.

Iltapäivällä vein hoitokoiran kotiinsa, vein auton huoltoon ja kävelin kaupan kautta kotiin. Siivosin jääkaapinkin ja järjestelin kotivaraa.

Söin päivälliseksi lihapataa ja paistoin jälkkäriksi vohveleita. Vohvelit nautin mustikka-kardemummacurdin ja kerman kanssa. Ai että oli hyvää!

Illan ohjelmassa vielä lisää käsitöitä ja jonkinlainen kevyehkö iltapala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/447 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 20:55"]

Puuhakas päivä takana.

Vaikka ei tällä karppauksella lähtisi enää yhtään kiloa pois, aion tätä jatkaa vaikka lopun elämääni. Olen "normaalilla" ruokavaliolla laiska ja unelias sohvaperuna, mutta nyt kolmessa viikossa olen ikään kuin herännyt jonkinlaisesta horroksesta. Pää on jotenkin selkeämpi, ajatus kulkee ja on kaikin puolin parempi olo.

Viime yönä uni tuli vasta noin klo 2, koko illan pakersin keskeneräisiä käsitöitä ja samalla katsoin digiboksille tallentamiani ohjelmia, yöllä kävin vielä hoitokoiran kanssa yölenkillä. Tänään tein heti aamusta lenkin hoitokoiran kanssa, join herkullisen paleo latten ja laitoin lihapadan uuniin muhimaan. Sitten siivosin vaatehuoneen kokonaan ja tuuletin sen sisällön ulkona pakkasessa, samalla suunnittelin kirpparikuormaa. Lounaaksi tein pikaisen juustomunakkaan.

Iltapäivällä vein hoitokoiran kotiinsa, vein auton huoltoon ja kävelin kaupan kautta kotiin. Siivosin jääkaapinkin ja järjestelin kotivaraa.

Söin päivälliseksi lihapataa ja paistoin jälkkäriksi vohveleita. Vohvelit nautin mustikka-kardemummacurdin ja kerman kanssa. Ai että oli hyvää!

Illan ohjelmassa vielä lisää käsitöitä ja jonkinlainen kevyehkö iltapala.

[/quote]

Vitaliksella siis se puuhakas päivä

Vierailija
124/447 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meimillä takana 2,5 viikkoa painonpudotusta. Lähtöpaino 67 kg, nyt paino 65,2 kg, tavoite 60-61 kg. Karkkeja tai muutakaan makeata en ole pariin viikkoon ottanut ja ruoka-annokset melko pieniä. Välillä iskee kova suklaan tms. himo, mutta se menee onneksi yleensä nopeasti ohi. Liikuntaa on aika paljon. Huolimatta melkein kahden kilon painonpudotuksesta, ympärysmitoissa ei oleellista muutosta vielä.

Meimi

Vierailija
125/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllykkä raportoi:

Eilen oli paino hienosti 68,5 (73) aamulla ja tänään vaaka näytti uudestaan 69.5. Alavatsa on edelleen samoissa lukemissa 88 cm (98).Eilen menin herkuttelemaan taas tekosyyllä "vauva on huutanut koko päivän", mutta yritin olla fiksu ja vetää lakuja sipsien sijasta. Eli ehkä saan edes rangaistuksena mahani tässä sekaisin :D 

Vierailija
126/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää kivalta tunnu tuo painon vaihtelu kun + 500 g viimeviikkoisesta (maanantaisesta) punnituksesta eli lukema 72,7 !!! Eli sehän tarkoittaa 73 kg, vaikka painoin just 71 kg.

Nälkä oli kuitenkin aamuyöllä herätessä ja aamulla myös eli luulisin olevani alikaloreilla. Vyötärön mitan mittasin, mutta enpä viitti laittaa tähän, kun oli 2 cm enemmän kuin viime viikolla parhaimillaan.

Ehkä meillä on Röllykän kanssa vain joku tilapäinen painohäiriö?

- Ursula -

Vierailija
127/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo lähtenyt sitten viime punnituksen, eli olen aikataulussa. Laihdutan siis maltillisesti, ei millään superdieetillä.

Vierailija
128/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mairen pikapäivitys: paino jököttää samoissa lukemissa, mutta vyötäröltä taas sentti pois! Luulen että tuo callanetics on tehokasta jumppaa, joka kerta jaksan enemmän esim. vatsalihasliikkeitä. Ekoilla kerroilla jaksoin jotain 10, viime lauantaina meni 60, oooo! Perjantaina oli eka sortuminen, ei kyllä kovin paha: söin 3 palaa tummaa suklaatia ja join lasin punkkua ;D.

Mukavata alkavaa viikkoa, t. Maire

Vierailija
129/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäistä painohäiriötä täälläkin viimeiset 20 vuotta. Ehkäpä nyt elimistö on mukautunut paastotilaan tai vähäisille kaloreille ja laihtuminen on hetken aikaa tauolla. Tympii vähän, en viitsinyt mitatakaan kuin painon ja vyötärön, PLÄÄH. Kyllä on tiukassa päästä kaksinumeroiseen lukuun. Se on tammikuun tavoite.

Hyvää huomenta, sitkeät sinnittelijät.

OEP

101,2kg (viime viikosta -500g)

vy 99cm (-1cm)

-Mittaan koko kuukauden saldon 1.2., katsotaan tapahtuuko ihmeitä muutamassa päivässä.

Vierailija
130/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitaliksen viikko meni kaikinpuolin mallikkaasti, sen kertoo vaakakin.

1.1. paino oli 80,5kg

nyt paino on 76,5kg

Pudotusta siis vuoden alusta 4kg. Viime viikon tulos oli sama mitä edellisellä viikolla, joten pudotusta viikossa 1,1kg. Maltillinen vauhti.

Vierailija
131/447 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:57"]

Eipä enää kivalta tunnu tuo painon vaihtelu kun + 500 g viimeviikkoisesta (maanantaisesta) punnituksesta eli lukema 72,7 !!! Eli sehän tarkoittaa 73 kg, vaikka painoin just 71 kg.

Nälkä oli kuitenkin aamuyöllä herätessä ja aamulla myös eli luulisin olevani alikaloreilla. Vyötärön mitan mittasin, mutta enpä viitti laittaa tähän, kun oli 2 cm enemmän kuin viime viikolla parhaimillaan.

- Ursula -

[/quote]

Äkisti tajusin olevani fantastinen persoona ja sitten olin niin täynnä itseäni, että vaaka näytti heti kilon enemmän. Näin se meni. Myönnän, vaikka nyt itserakkaalta kuulostaakin.

-Röllykkä

[/quote]

Mulla ei ole oikein vatsa/suoli toiminut moneen päivään...Luultavasti olen sitten täynnä "sitä itteensä" :D.

Nyt pitää alkaa puputtamaan oikein olan takaa hapankorppua ja porkkanaa, jospa se siitä tokenis.

- Ursula -

Vierailija
132/447 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiolmi hieman etukäteisrankaisi itseään viikonloppuna, koska ensi viikonloppuna tulee vieraita ja silloin on tarkoitus mässätä. Se näkyy painossa, joka nytkähti kunnolla. Viikon laihtuminen (7 päivän yli keskiarvoistettu käyrä) vaikuttaa reilulta kilolta. Tämän aamun tulos oli 88 kg, se on noin puolen kilon piikki alaspäin trendistä, mutta suunta on selkeä. Liikunta alkaa rutinoitua, olemme löytäneet lapsenhoidollisesti toimivat ajat ja olen syönyt kurinalaisesti "oikeita" annoskokoja (no, melkein), joiden luulin joskus olevan lemmikkihiiriharrastajien lehtien juttuja, jotka ovat vahingossa eksyneet ruokaohjeiksi. Tätä pitäisi sitten jaksaa - loppuikä. Jee jee. Mutta olo on ihan hyvä, raastava näläntunne alkaa helpottaa. Ihmeellisen vähällä ruualla raavas mieskin tulee toimeen.

Tahdonvoimaista viikkoa kaikille. Toivottavasti tilapäiset painohäriöt osoittautuvat tilapäisiksi.

Vierailija
133/447 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:57"]

- Ursula -

[/quote]

Äkisti tajusin olevani fantastinen persoona ja sitten olin niin täynnä itseäni, että vaaka näytti heti kilon enemmän. Näin se meni. Myönnän, vaikka nyt itserakkaalta kuulostaakin.

-Röllykkä

Vierailija
134/447 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustushuutoja eriön perältä:

Ursula, olet kuin oletkin oikeillä jäljillä. Eilen murehdin vain 500g:n viikkopudotusta. Vatsaa kivisti illalla. Käytän muuhun maalliseen vaivaan lääkettä, joka laiskistaa suoliston toimintaa.Tänään en murehdi. Toiset 500g katosi aamutoimilla. Vatsa näköjään miettii päiväkausia, mutta sitten saakin täysistunnoissa olla läsnä useamman kerran.

Syön niin hirveästi salaatteja ja vihanneksia Nutrilettien lisäksi, että tällaista on kai odotettavissa. Olen tarvinnut Levolacia vatsan toiminnan avuksi.

Notkeata ja toiminnallista päivää

T: OEP >100kg

Vierailija
135/447 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua!

Tuntuu että koko ajan on nälkä! Argh tämän kuurin kanssa!!!

- Ursula -

Vierailija
136/447 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi venäjä. Viime hetken täystuho, KILON takapakki ja sentit miten sattuu! Mittanauhan paikka vissiin vaihtuu, mutta näihin lukuihin on tyytyminen. Ja miksipä ei, ihan kelvollinen tammikuu. Lihominen ei enää jatku, mahakumpu ja into edellä aloitan myös helmikuun. (Tavoite oli 99,9kg)

106,1-- 100,6kg= -5,5kg

vyötärö 104--99cm= -5cm -ketjun aloituksesta peräti -7cm

rinnanympärys  111,5--109cm= -2,5cm

takamus 115,5-- 114cm= -1,5cm

reisi 67-- 67cm(?)= -

Helmikuun tavoitteeksi laitan samanlaisen kilomäärän ja tähtään lukemaan 95kg.

Samoin vyötärömitta saisi olla 95cm.

OEP

Vierailija
137/447 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitalis iloitsee kuukauden tuloksesta.

1.1.2014:  80,6kg

1.2.2014:  75,3kg

-5,3kg kuukaudessa. Senttejäkin on lähtenyt, mittanauhalla en ole mitannut, mutta vaatteet tuntuvat kiristävän vähemmän.

Tänään on herkuttelupäivä. Käydään ulkona syömässä ja jälkkäriksi leivon kääretortun mahdollisimman karpisti.

Vierailija
138/447 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia tuloksia OEP:lla ja Vitaliksella!

Itselläni: 1.1.2014: 73,8 kg (74,5 toinen mitta, mutta tuossa oli varmaan joku häiriö)

1.2.2014: 71,5 kg

= 2,3 kg/kk

Vatsaa en tähän laita, kun vähän pöhötti.

Tänään syön taas kunnolla (+/- 0), ja alan syklittämään dieettiäni (3 viikkoa miinuksella 1 viikko plussalla) kunnes saavun tavoitteeseeni 68/69 kg (69 kg "pulleimillaan"). Lisätavoite/pysyvä tavoite on pysyä lopullisesti < 70 kg

Vierailija
139/447 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:34"]

Mahtavia tuloksia OEP:lla ja Vitaliksella!

Itselläni: 1.1.2014: 73,8 kg (74,5 toinen mitta, mutta tuossa oli varmaan joku häiriö)

1.2.2014: 71,5 kg

= 2,3 kg/kk

Vatsaa en tähän laita, kun vähän pöhötti.

Tänään syön taas kunnolla (+/- 0), ja alan syklittämään dieettiäni (3 viikkoa miinuksella 1 viikko plussalla) kunnes saavun tavoitteeseeni 68/69 kg (69 kg "pulleimillaan"). Lisätavoite/pysyvä tavoite on pysyä lopullisesti < 70 kg

[/quote]

-Ursula-

Vierailija
140/447 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi kielellä oottelen ruokaa valmistuvaksi: kukkakaalipaistosta, kermaista cheddarjuustokanaa ja salaattia. Jälkkäriä ei mulle tänään tipu, koska eilen olin juhlissa ja söin siellä ihanaista suklaakakkua. Kakku oli mun itsetekemää, eikä siinä ollut viljaa, mutta 1 rkl perunajauhoja oli. Sokeri siihen tuli tummasta suklaasta. Ihan hyvää kermavaahdon kanssa ;).

Tämä viikko on mennyt kyllä luvattoman laiskasti, ainoastaan yksi puolen tunnin punttijumppa ja muutama kävelylenkki. Mutta nyt kunhan ruoka laskeutuu, teen taas callaneticsin. Paino mulla on seikkaillut viime päivinä 63,6 ja 64 kg:n välillä. Vyötärö ennallaan.

Leppoisaa sunnuntai-iltaa! t. Maire

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä