Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
81/447 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tiedossa, että yritän karistaa vauvakiloja. Olen vinkunut hommasta varmaan jokaiselle, joka suinkin pystähtyy kuuntelemaan -Röllykkä.

Vierailija
82/447 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Poiju täällä!

Itselläni on ollut niin työntäyteinen viikko, etten ole juuri ruokaa ehtinyt ajatella. Olen lähinnä elänyt salaateilla. Kahvia menee myös armottomasti.

Vaa'alle menen seuraavan kerran maanantaina aamulla ja samalla mittaan muhkurani. "Normaalipainoni" on 88kg ja nyt siis jouluna olen paisunut yli 4kg lisää. Huh huh! Ajattelin ensin laihduttaa ne pois ja sitten kohti ensimmäistä tavoitetta, joka on 12kg. Olen miettinyt laihdutustapaa ja ehkä se nutraaminen, ainakin osittainen olisi ok.

Kahvakuula on myös hankittu, joten sekin pitäisi saada heilumaan.

Kevyttä viikonloppua kaikille ja ma-aamuna katson, onko salaattikuuri purrut.

Teidän kaikkien oma merimerkkinne:

Poiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/447 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 13:43"]

Mahtavaa, Röllykkä on päässyt alle 70 kilon! Nyt elä edes hengitä kovin raskaasti, ettei mistään kerry 100g liian painavai molekyylejä :D Mitenkäs muilla menee? Mikä on ollut vaikeinta tähän mennessä, mihin tulee himo?m Oletteko paljastaneet työkavereille tai perheenjäsenille, että taas on menossa "bikinikuntoon kesäksi" -haaste?

OEP

nutraa yhä ja yrittää maanantaihin mennessä kiriä kiinni takapakin (+700)g ja vaikeinta on haistella tuoreen leivän, voin ja juuston tuoksua. Ei tee mieli karkkia, ei olutta, ei kunnon lämmintä ateriaa. Vain lämpimiä voileipiä.

Mies tietää että pidän tiukkaa ja tipatontakin tammikuuta, muttei ole yhtään perillä miten kovia tavoitteita olen laittanut. Muille en ole maininnut kuin karkkilakosta.

[/quote]

Onnittelut täältäkin suunnalta Röllykkä!

Itse olen syönyt maantaina ja torstaina vähän salmiakkia ja muutaman suklaapalan, en tiedä paljonko noista tuli kaloreita, mutta vähän suunnitelmat muuttui ja torstaina söin karkkia, vaikka piti vain perjantaina syödä jäätelöä. Nyt olen päättänyt, että tiistaina syön vasta seuraavan kerran karkkia.

Kyllä nyt on alkanut tuntumaan siltä, että mitä enemmän tätä dieettihommaa ajattelee, sitä enemmän alkaa tekemään myös mieli kaikkea. Mieleni yrittää keksiä kaikkia tekosyitä, että voisin esim. alkaa paistamaan lettuja :) Vielä olisi noita Brunbergin herkullisia suklaapaloja kaapissa ja kun tätä kirjoitan niin tekisi kamalasti mieli mennä ottamaan. Mieli vaan selittää, että "eihän se ole kuin 100 kcal, voin jättää muuta syömättä", mutta pitää selittää, että en saa siitä suklaasta ravintoaineita.

En ole paljastanut kenelekään, paitsi miehelle. Viimeksikään kun en ollut laihduttanut kuin 4 kg, niin moni tuli asiasta sanomaan ja minua ärsytti ja silleen hävetti. En oikein osaa olla "esillä", haluan piiloutua. Kuitenkin kyse on ihan pikkuriikkisestä ylipainosta, paitsi nyt BMI on 24 eli ei virallisesti.

-Ursula-

Vierailija
84/447 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, on aika viritellä vaa'at ja notkistaa mittanauhat, huomenna olemme viikon alussa ja maanantaisaldon äärellä. JOS palsta toimii, on kiva nähdä lukemianne. Toivottavasti saatte hyviä tuloksia ja kääntykööt pienet takapakitkin taisteluvimmaksi! Lupaan itse  tällä puheella, että ensi viikolla pidän 3x vähintäänkin 30 minuutin oikean liikuntahetken. Saa loppua tämä sohvaperunointi.

Missä tunnelmissa viiko on mennyt?

OEP, joka taistelee kauhean syöpöttelyhimon kourissa parhaillaan

Vierailija
85/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllykkä kävi tänään vaa'alla ja se oli 69,1. Täten palkitsin itseni sipsipussilla... Ja kahdella dippipurkilla. Köh... En varmaan ilkeä huomenna vaa'alle :D

Vierailija
86/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Eli saldo on viime viikkoiseen nähden + 300 g, mutta kahteen ensimmäiseen viikkoon nähden - 1, 4 kg, joten ihan tyytyväinen olen. Paino siis nyt 72,4 kg. Sentti taisi lähteä vyötäröltä, nyt on kylläkin se aika kuukaudesta, että en ole parhaimillani.

- Ursula-

Vierailija
87/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

77,3kg näytti vaaka tänä aamuna, eli 300g vähemmän kuin viikko sitten. Tenava on piilottanut mittanauhan, joten mittaukset jää toiseen kertaan.

Vitalis

Vierailija
88/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botero täällä

Lähtöpaino oli 100,8 ja nyt 98,6 eli -2,2 kg

Päätin olla aloittamatta nutrausta eli ihan ruokavaliolla + liikunnalla mennään.

Tärkeintä kohdallani on opetella ruokarytmi, liian kauan olen vetänyt kahvin voimalla iltaan saakka ja sitten syönyt yöhön asti. Hyvä fiilis :)

Mukavaa viikkoa + tsemppiä kaikille!

Vierailija
89/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OEP millimetreineen ja milligrammoineen... Kuluneen viikona aikana

paino -2,2kg (painan nyt 102,4kg)

vy -0,5cm (mitta nyt 101cm)

rinnanympärys -0,5cm

pyllynkäinen -2,5cm

reisi -1cm

Viikona aikana paino pompsahti yhtäkkiä +700g, mutta kirin sen takaisin kiinni juuri ja juuri nyt maanantaiksi. Palkitsin itseni tänään ruokasalaatilla. Lisäsin päälle mm. varsikapriksia, coctailkurkkuja ja ison palan rasvaista pippurimakrillia. Jälkiruuaksi yksi konvehti.

Nutraaminen jatkuu

Vierailija
90/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:11"]

Voiko puolessa vuodessa edes lähteä 20 kiloa..? Tavoittelenko taivaita?

- Joulupallo

[/quote]

Minä olen ainakin joskus tiputtanut puolessa vuodessa 17 kg, eikä se ollut edes rääkkiä.

Vierailija
91/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on näköjään tupsahtanut toinenkin Maire, ei se mitään, minäpä olen sitten vaikka Maire1, kun ekaksi kerkesin!

Onneksi makeanhimo meni ohi ja selvisin viikonlopusta varsin hyvin. Jumpattua tuli ja lenkkeiltyä myös. Tämän aamun paino tasan 65 kg ja vyötärö 79,5 cm :).

Valoisaa viikkoa ystävät!

Vierailija
92/447 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 08:16"]

77,3kg näytti vaaka tänä aamuna, eli 300g vähemmän kuin viikko sitten. Tenava on piilottanut mittanauhan, joten mittaukset jää toiseen kertaan.

Vitalis

[/quote]

Nyt on myös mitattu. Vyötäröltä lähtenyt parissa viikossa 5cm ja sitä painoa kokonaisuudessaan siis 3,2kg vuoden alusta.

Vierailija
93/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tämän puntari näytti tänään 79,0 kg! Aamulla toivottavasti sitten toinen askel menty alaspäin, eli puntari näyttäisi alle 79. Huomiseen!

-Tämä

Vierailija
94/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula heräsi aamulla liian aikaisin kurkkukipuun, päänsärkyyn ja muutenkin kehnoon oloon. Tuli kyllä siinä mieleen, että kipeänä pitää hemmotella itseään kaikenlaisilla herkuilla ja että heitän pyyhkeen kehään tämän laihiksen suhteen! Analysoin tilannetta vähän enemmän ja tajusin mitä tekosyitä!

Olo on jo paranempaan päin, otin vähän lääkettä. Pitää toivoa, ettei mene pahemmaksi.

-U-

p.s. Huomasin eilen että irtokarkkeja ei enää tee niin paljon mieli kuin ennen. Siis vähempikin kuin 100 g riittää! Ennemmin jotain suklaata/jäätelöä.

Vierailija
95/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tuloksia! Hyvä kaikki!

Olen pysynyt aika hyvin suunnitelmassa, no, yksi överi tuli vedettyä pakastimeen jääneiden joulutorttujen kanssa. Mutta olen yleisesti välttänyt herkkuja ja käynyt sen kolme kertaa salilla (ja se tuntuu lihaksissa!), syönyt terveellisesti. Aloittanut smoothien juomisen aamupalaksi (terveyskaupasta ostin vihreää proteiinijauhetta joka pitää nälän loitolla lounaaseen asti.) Olen myös ajatellut että pitäisi ruveta syömään terveellisempiä herkkuja. Terveyskaupasta löytyi kaikenlaista raakasuklaata ja marjoja jotka oikeasti käy ihan karkista. Olen aika huono kontrolloimaan syömistäni sokeriherkkujen äärellä. Pitää heti syödä koko pussi jos irtokarkkeja on kotona. :)

Eli viikko kulunut, painoa 73.5 (-0.5kg), vyötäro 90cm (-3cm).

Hyvä olo, iltaisin tosin hieman kärttyinen mutta nälkää en ole kärsinyt.

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!

Vauvamaha

Vierailija
96/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia pakkasesta! Onpa kiva lukea täältä näitä teidän päivityksiä ja onnistumisia! Kävin tuossa tosiaan lenkillä, mutta sen verran pakkasta, että en viitsinyt juoksennella, ihan vain kävelin reippaasti muutaman kilometrin. Ja sitten kyllä maistui jo aamupala, söin kylmäsavulohta, kananmunaa, juustoa ja vihanneksia. Jälkkäriksi kermakahvia ja pähkinöitä.

Aamupaino oli 64,6 mutta kyllä mulla tahtoo sitten se iltapaino olla aina hitusen enemmän. Mutta eilen just tajusin, että mun mahasta on jäljellä ehken puolet! Voi että oon onnellinen! Tänään aion mennä housukauppaan ja kokeilla, josko menisi jo numeroa pienemmät housut, kun tuntuu, että entiset eivät todellakaan enää purista, vaan melkein tippuvat jalasta.

Nyt kiiruusti töihin ja hyvää työpäivää (oli se sitten töissä tai kotona) ihan jokaiselle :)  Terkkusin Maire1

Vierailija
97/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:24"]

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan? 67 kg

Mikä on vyötärösi mitta? 77 cm

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä? 6-7 kg

Mikä on laihdutusmetodisi? Vähemmän suklaata & muuta karkkia, vähemmän limsaa, pienemmät ruoka-annokset, alkuun 500 kcal per vrk miinuksella, jotta 0.5 kg putoaisi per viikko, enemmän kuntosalia, uintia, sulkapalloa, kävelyä, vesijuoksua, luistelua jne

Maire

[/quote]

En kyllä jaksais laskea kaloreita. Ainoan kerran elämässäni olen kcal-räknäämistä tehnyt eli vajaa kaksi vuotta sitten, kun pudotin kolmen kuukauden aikana seitsemän kiloa, 68 kilosta 61 kiloon. Nyt tammikuun aikana olen yrittänyt pitää päivän kcal-määrän miinuksella syömällä pienempiä annoksia kuin ennen. Jonkin aikaa ollut karkit ja herkut pois ruokavaliosta ja ah parin vuoden takaa niin tutut rahkavälipalat tulleet taas kehiin. Vaikka olenkin ns. normaalipainoinen, on kyllä liiankin selvä vatsaröllykkä ja vähän jenkkakahvojakin olemassa. Voi, kun olis kauhee kiire saada ne pois, mutta ei ne kyllä ihan tosta vaan lähde. Toista kertaa elämässäni laihdutan; olin kolmen lapsen saamisenkin jälkeen vielä melkoisen hoikka, mutta niin se rasva on vaan kertynyt. Viime kerralla painoa pudottaessa muistelisin, että mitta, joka selviten alkuun pieneni , olisi ollut vyötärönympärys - sitä odotellessa...

Vierailija
98/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja äskeinen eli nro 244 oli siis Maire.

Vierailija
99/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerihiiri ilmoittautuu tässä vaiheessa mukaan! Ongelmana: sokeri. Ratkaisu: hiilareista (suurimmalta osin) luopuminen ja aloitus Easy Dietillä. Saman tyylisellä joskus aiemmin laihduttanut myös hyvinkin onnistuneesti, tosin kyseessä vain muutaman kilon hienosäätö. Normaalisti syön pieniä annoksia ja terveellistä ruokaa, mutta pilaan kaiken lappamalla naamaan suklaata yms sontaa... ja paljon.

Pituus 154cm ja paino huikeat 79kg maanantaina kun punnitsin! Pudotettavaa siis löytyy vähintään 20kg. Pusseilla elelty nyt 3 päivää ja yllättävän helppoa on ollut. Ei mielitekoja eikä muitakaan ongelmia. Ehkä siksi että kun nyt päätin tässä onnistua, niin hitto minähän onnistun! En ole asettanut mitään takarajoja muuta kuin että se +20kg pitää saada pois. Liikuntaa jaksamisen mukaan. Työni on myös fyysisesti raskasta joten hyötyliikunta tulee siinä jo automaattisesti huomaamatta.

Vierailija
100/447 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! 78,4 kg!

-Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme