Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
201/447 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:25"]

Pitkästä aikaa vaa'alla. Paino aamulla 61,1 kg. Lähtöpaino tammikuussa oli noin 67 kg. Paino alimmillaan ollut tässä keväällä 60,6 kg. Tavoite oli 59-60 kg kesään mennessä; siihen taitais vielä olla mahdollisuus, kun vaan jaksais pinnistää. 

Meimi ei ole ihan lösähtämään päässyt, vaikka syömisiä ja liikuntaa en ole kovinkaan paljon ehtinyt miettiä. Liikunta ollut pelkkää hyötyliikuntaa, kävelyä ja jonkin verran pyöräilyä, paino ollut lähipäivinä noin 61, 5 kiloa. Pitäis varmaan jaksaa innostua miettimään aktiivisempaa liikuntaa ja tiukempaa ruokavaliota,

mutta nyt ei ehdi.

-Meimi-

Vierailija
202/447 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67,6 kg

-Ursula- Vai onko muut toisessa ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/447 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos aloitamme? Tuleeko mukaan lisää toiveikkaita plussapalloja?

Vierailija
204/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
205/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja uuttavuotta!

Tästä sitä lähdetään. Ympärillä taatelikakkua, caesarsalaattia, limuja, suklaita, juustoja, lohkoperunoita, sienisalaattia, Tuc-keksejä, tuorejuustoja, valkosuklaalla kuorrutettuja mansikoita... Siis NIIN kaikkea mistä tykkään! Aloitin laihtumisen: keitin kupillisen Nutrilett-keittoa ja söin 2 siivua suolakurkkua. Tästä ekasta viikosta tulee ihan kamala. Pyrin ketoosiin keitoilla, olo helpottaa kun viikko on lopuillaan.

OEP, lähtömitat 106,1kg ja vy 104cm

Vierailija
206/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös mukana. Paino ennen joulua 84 kg, varmaan aika todenmukainen lähtötilanne ilman sen kummempia nesteturvotuksia. Ensimmäinen tavoite -5 kg. Loppuelämän maksimipainona haluaisin pitää 79 kg, sen yli ei enää mennä! Toukokuun loppuun mennessä jos painoa on lähtenyt 10 kg, niin täytyy jo juhlistaa. Koska pelkään, etten pysty siihen, keskityn vain tuohon ensimmäiseen viiteen kiloon näin aluksi :)

Sipuli

Vierailija
207/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja metodina kaloreiden laskeminen, ainakin osan aterioista korvaaminen Nutrilettilla, punaisena lankana elämäntapamuutos ja herkuttelun lopettaminen. Olisi hienoa saada mahdollisimman tehokas startti jo heti tammikuussa, niin motivaatio pysyy paremmin koko kevään.

Sipuli

Vierailija
208/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan, nimimerkillä Vitalis.

166cm on pituutta

80,5 on painoa

103cm navan kohdalta.

Tavoitteena olisi saada parit viime kesänä ostetut housut mahtumaan puristamatta, eli painoa pitäisi saada pois n10kg ainakin.

Karpilla lähdetään liikkeelle, aika näyttää mitenkä tiukille hiilarit pitää vetää. Karpannut olen vuodesta 2011, mutta viime vuosi meni vähän niin ja näin.

Vierailija
209/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli "loikata" Plussalta tänne. Oliskohan tää yhtään pirteämpi ryhmä? Siellä alotettiin elokuun lopulla kovalla innolla ja hyvällä porukalla, joka sitten pikku hiljaa antoi enemmän ja vähemmän periksi ja "hävis". Tuolloin elokuun lopussa painoin 84kg ja tänä aamuna,74kg (jossain vaiheessa jo 71,5, mutta joulu ja uuvahtaminen koko hommaan näkyy kiloissa heti :( ), pituutta mulla on 164, tarkoitus on pudottaa vielä 10 kiloa ilman aikataulua. Mutta uskoisin sen toukuun loppuun onnistuvan. Mä vaan tarviin ryhmän tuen, vaikka virtuaalisenkin. Kelpaako porukkaan?

Möhkäles

Vierailija
210/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

No nyt on aluillaan eli tänään mittasin: 74,5 kg

Vyötäröni mitta on 74,5 cm

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä? 5 kg

Mikä on laihdutusmetodisi? Yritän syödä vähemmän.

Olen vaikka Ursula.

Vierailija
211/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#30 jatkaa, niin tosin pituuskin merkitsee. Pitkä olen 172 cm.

-Ursula-

P.s: Pistetään vähän muitakin mittoja, että saatte kokonaiskuvan. Vyötärö ei tosiaan ole ehkä ongelmakohtani, joten reiskaa ja lantioo sitten myös: 104,5 cm lantio ja 61,5 reiska.

Vierailija
212/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kun häiritsen tässä näin paljon, mutta asioita unohtuu. Tarkennan kuitenkin tuota laihdutusmetodia. Luulen, että syynä kertyneeseen massaan on ollut melkein joka ilta pienet herkutellut, kuten muutama nami. Se kuitenkin nostaa verensokeria (turhaan) sen verran, että ylimääräistä kertyy eli metodina on kerran viikossa (tai korkeintaan kahdesti) herkkujen syöminen.

Lisäksi laihdutan normi hiilarimäärillä, koska urheilen. Viimeksi laihdutin VHH:lla, mikä tarkoitti suoraan sanottuna nesteiden lähtemistä (1 g hiilaria sitoo 3 g nestettä) ja sitten kun lopetin VHH:n palasin melkein entiseen painoon (siitä sitten vielä lihoin oikeasti loukkaantumisen seurauksena).

Tavoitteena on pitää myös entinen lihasmassa, siksi laihdutus hidasta. Tavoite paino on sitten 69 kg. Sillä luulen olevani parhaimmillan ja ennen kaikkea elinvoimaisin (mikä minulle on kaiken a ja o).

-Ursula-

Vierailija
213/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teklakin lähtee mukaan. 2.1 aloitan, mutta millä tällä kertaa, sitä en tiedä. Josko sellainen kevyempi normaaliruokavalio ja herkkulakko (tai yksi herkkupäivä/ 2vko) olisi pysyvämpi ratkaisu minulle. 75 kiloa on painoa ja 62 kiloa toivoisin vaakaparkani joskus näyttävän.

Vierailija
214/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan? --> noin 86kg

Mikä on vyötärösi mitta? --> noin  87 cm

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä? --> unelma olisi 20 kg (ennen raskautta -paino), mutta - 10 olen jo iloinen 

Mikä on laihdutusmetodisi? --> kokonaisvaltainen ruokatottumuksien muutos, loppuelämäksi. Turhat hötöt pois, pienet annoskoot. Lisää liikuntaa. En enää koskaan halua olla näin lihava.

- Joulupallo

Vierailija
215/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhanan perhana, tää lähtee mukaan! Mittoja ei vielä ole. ( pitää ostaa huomenna 2mittanauhaaa, jotta ylettyvät jonkin kohdan ympärille:)

Ja paino täytyy tsekata kunhan vaaka taas toimii. Karkit ja makean olen jättänyt joulun jälkeen pois.

Muuten olisin nyt tankannut, kun ne 2014 jäävät pois. Yeah right...

Toistaiseksi on pitänyt:)!

Vielä kun keksisi aikaa liikkumiseen jostakin.

Kebab

Vierailija
216/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllö ilmoittautuu.

Huomasin ketjun vasta aamukahvin juotuani, joten virallisia mittoja huomenna. En tahdo tietää niitä, pituus on 170cm ja veikkaan painon olevan 75kg... Sen näkee huomenna.

Laihdutus vähäkalorista, yksinkertaisuuden vuoksi Nutriletin pirtelöitä. 

-Möllö-

Vierailija
217/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170cm ja paino 68kg, vyötärönympärys 85cm.

Tavoitepaino toukokuuhun mennessä 60kg, niin että kilot lähtee läskistä ja lihasmassaa häviää mahdollisimman vähän.

Metodi:

-tasainen ateriarytmi 5krt/pv, kaloreita n. 1500/pv

-kalorivaje 500kcl/pv

-laihdutus 0,5kg/vk

-liikunta: kuntosali 2krt/vk, aerobinen liikunta 3krt/vk, 2 lepopäivää/vk

-ateriat koostuu pääasiassa näistä raaka-aineista: puuro, ruisleipä, maitorahka, hedelmät, raejuusto, muut vähärasvaiset maitotuotteet, kananmunat, kasvikset, kala, kana, vähärasvainen liha, täysjyvätuotteet, pähkinät, salaatit, keitot

-herkutteluina terveelliset vaihtoehdot kuten hedelmät ja kuivatut hedelmät

-puntarilla käynti joka aamu ja ilta

-ei alkoholia

-iltapala viimeistään klo. 20

Itselläni projektia on hidastamassa mirtatsapiini lääke, joka kerää nestettä, aiheuttaa makeanhimoa, turvottaa jne. Mutta motivaatio on erittäin korkealla! Aion onnistua!

Nikki: Wannabefitwoman

Vierailija
218/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botero on mukana

paino 100,8 kg

pituus 175 cm

vyötärö n.120 cm (villalangan+viivottimen avulla arvuuteltu tulos)

tavoite min. -15 kg,haaveissa jopa -20kg

metodi alkuun viikko-pari ene-pusseilla sen jälkeen lautasmallia kehiin, herkut kielletty ja kampeutuminen sohvalta reippailemaan.

Tsemppiä ja hyvää tätä vuotta kaikille!

Vierailija
219/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ huuda

Vierailija
220/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin mitat näin joulun ja uudenvuoden herkutteluiden jälkeen. Olo on huono, väsynyt ja turvonnut. Puntari näytti 86,4 kg. En ole koskaan painanut näin paljon, ennen joulua yli 2 kg vähemmän! Vyötärönympärys 92 cm. Ei ole monta vuotta, kun luku oli 80... Motivaatio on todellakin nyt kohdallaan! Päivä alkoi Nutrilett-pirtelöllä ja hetken päästä lenkille.

Sipuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan