Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
221/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkumpu liittyy myös mukaan. Raskaudesta on 3,5vuotta enkä edelleenkään ole saanut raskauskiloja karistettua ja jouluna niitä tuli 3kg.

Paino 80kg

Vyötärö 95cm

Reisi 64cm

Tavoite olisi päästä ainakin 74kg ja ihanaa olisi jos 70kg menisi myös rikki. Metodina on herkuttelun vähentäminen ja liikunnan lisääminen. Tähän mennessä on menty siten, että sohvalla löhötään karkkipussi kädessä. Liikunta on ollut aivan nollassa ja selkä on vihoitellut. Tämä olotila ei voi pahentua joten odotan tältä vuodelta aikast paljon.

Jutan GoFatGo- ryhmä alkais 6.1.14. 6vko maksaa 49e. Onkos kukaan muu aatellut maksaa tuota?

-elämänkumpu-

Vierailija
222/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, pituutta on muuten 174cm

-elämänkmpu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman Elämänsä Plussapallo= OEP pyörii mestoille. Nonames saa jäädä, se on liian hienosteleva nikki.

Hedonistinen hekumointi vain jatkuu. Napa ruskaa viimeisistä jouluruuista ja Budapesteista  ihan kuin ei voisi ottaa kevyemmin jo nyt. Tuijottelen peilikuvaa, tykkään siitä laiheliinista, joka ihan taatusti hyppää esiin toukokuun lopussa kuin bikinimalli kermakakusta. Yeah, right.

Täällä keikutaan lukemissa 164/ 105,3 tänään. Illalla syön popcorneja, juon Pepsi Maxia, nam. Virallisen lukeman kirjaan ylös 1.1.14

OEP

toivottaa tervetulleeksi kaikki!

Vierailija
224/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 157

paino 70 (kääk! Viime kuussa 66kg)

vyötärönymp. 97cm (suunnilleen, ei ole mittanauhaa kotona)

tavoite olisi saada -20kg suunnilleen, -10kg jo hienoa sekin. Aloitan 1.1.14 ateriakoon muutoksella ja herkkujen vähentämisellä. Liikunnan lisäämisellä (lenkkeily) ajattelin alkuun 5:2diettiä kokeilla..

pikkumyy

Vierailija
225/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puolessa vuodessa edes lähteä 20 kiloa..? Tavoittelenko taivaita?

- Joulupallo

Vierailija
226/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mukaan ilmoittautuu uninen apina..

Tarkat mitat laitan jahka olen uskaltautunut vaa´alle ja löytänyt mittanauhan :D

Vierailija
227/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelutankkeri tässä hei.

Paino on nyt 74 kiloa, pituutta 164 ja painotavoite on 66 kiloa toukokuun lopussa. Vyötärömittaa en tiedä, arvioin 88 cm... Metodina on salikortin hankkiminen ja herkuista luopuminen. 

Vierailija
228/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uninen apina palaa linjoille...

Painoa 96 kg (tää ei oo todellista) ja pituutta 153 cm. Vyötärömitta 93 cm. Jippii..

Metodina on kävelylenkit (ja hölkkä siinä vaiheessa kun polvet sen taas kestää), kuntopyöräily, jumppa ja herkkujen minimointi.. Tilasin myös juuri 17 päivän dieetti (?) kirjan, katsotaan josko sen lukeminen laihduttaisi. Toukokuun välitavoite on 85 kiloa.

Vierailija
229/447 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:37"]

Uninen apina palaa linjoille...

Painoa 96 kg (tää ei oo todellista) ja pituutta 153 cm. Vyötärömitta 93 cm. Jippii..

Metodina on kävelylenkit (ja hölkkä siinä vaiheessa kun polvet sen taas kestää), kuntopyöräily, jumppa ja herkkujen minimointi.. Tilasin myös juuri 17 päivän dieetti (?) kirjan, katsotaan josko sen lukeminen laihduttaisi. Toukokuun välitavoite on 85 kiloa.

[/quote]

Apinan pituus on siis 173 cm :)

Vierailija
230/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee Leposyke. Mitat 173/73, tavoitteena -8kg. Tämä kahdeksan kiloa tuli tosiaan viime vuoden aikana, ja haluan sen pois, ennen kuin suurempaa vahinkoa tapahtuu. Metodina FitFarmin dieetti. 

Vierailija
231/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uninen apina tälllä... Täh, nytkö tää piti ja aloittaa :D Pari päivää olen hissun kissun irrottautunut suklaalevyjen maailmasta.  Mietin, että pitäisikö alkuun kuitenkin kokeila Nutraamista. Onko kellään kokemuksia siitä, ehkä hyviä sellaisia vieläpä :)

Vierailija
232/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani nutraaminen toimii, jos ei ole kulinaristi ja kaipaa erilaisia makuja. Minun ongelmani on herkuttelu, etenkin suklaa, ei niinkään normaali ruoka ja annoskoot. Siksi syön nyt Nutrilett chocolate shake -pirtelöitä rasvattomaan maitoon tehtynä (ei tarvitse irvistellä juodessaan) 4 kertaa päivässä. Viidennen otan, jos tulee sietämätön nälkä esim. liikuttuani päivän aikana. Lisäksi 2,5-3 litraa vettä. Motivoivaa on se, kun tuloksia tulee nopeasti. Jos kamppailee motivaation kanssa, nutraajan kannattaa käydä puntarilla vaikka joka päivä. Paino laskee vähän kerrallaan lähes päivittäin, jolloin päivän edistyminen palkitaan jo seuraavana aamuna. Tuttavani laihdutti nutraamalla vastikään 15 kg noin kymmenessä viikossa, eikä ollut edes sairaalloisen lihava, vaan "tavallinen tanakka keski-ikäinen".

Sipuli

Vierailija
233/447 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut välillä hurja nälkä! Kauppaan pääsi nimittäin vasta illasta, joten päivällinenkin tuli syötyä kahdeksan aikoihin. Sitä aikaisemmin tuhosin muutaman hapankorpun siihen nälkääni ;-)

Kaupassa ei onneksi himottanut makeiset, vaikka aikamoisessa sokerikoukussa olenkin ollut viime viikot. Huomenna olisikin sitten salaattipäivä!

Huomenna aionkin mennä pitkästä aikaa kunnon lenkille. Ensi viikolla alkaa joka päiväinen pyöräily; toivotaan senkin tuottavan tulosta! Innoissani ainakin olen :-)

Päätin nyt, että aion enemmänkin luottaa mittanauhan tuloksiin tällä kertaa. Viime kertoina olen tuijottanut liikaakin puntaria, ja jos en olekaan toivotulla tavalla laihtunut, on pettymys ollut suuri.

Jotenkin mulla TAAS nälkä kolkuttelee tuolla jossain, jospa vähän rahkaa kulhon pohjalle vielä ennen unia! :-D

Mukavaa perjantaita teille! Kiva myös kuulla teistä! :-)

-Birgitta

Vierailija
234/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin huonosti. Tarkoitin siis jos ei ole kulinaristi eikä kaipaa erilaisia makuja :)

Vierailija
235/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittanut Oman Elämänsä Plussapallo= OEP toivottaa rehevästi tervetulleeksi kaikki pullerot ja pallerot, lisää mahtuu. Ei tule ahdasta, vaikka ulokkeita meillä riittää.

Kiva kuulla miten urakat aiotaan aloittaa ja kuinka lähtee sujumaan. Aika moni tuntuu nutraavan tai vähentävän hiilihydraattien määrää. Ekan viikon jälkeen tulokset ovat taatusti kannustavia, kun uudenvuoden suolat ja silmäpussit ovat sulaneet. Nutraajille vinkiksi: keittoja voi maustaa mustapippurilla, valkosipulilla, chilillä, yrteillä jne, kunhan ei lisää suolaa tai sokeria.

Hyviä ideoita nuo mittojen ottamiset vähän sieltä sun täältä. Senteissä edistymisen näkee, vaikka vaaka ei aina värähtäisikään.

OEP 164cm/ 106,1kg/ vy104

*lähtee hyrskyttämään ananaspirtelöä ja pilkkomaan salaattia*

Vierailija
236/447 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ylpeä itsestäni, sain vihdoin perseeni ylös sohvalta ja kävin reippaan 1,5 h kävelylenkin ja lumityöt päälle. Sykemittarin mukaan kulutin 966 kcal, joten tänään kärsii kyllä ottaa vaikka se viideskin maitoon tehty pirtelö :) Rohkaistukaa te muutkin ulos ja liikkeelle, jo vartin ulkoilu ylläpitää terveyttä!

Sipuli

Vierailija
237/447 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän vaikuttaa mukavalta porukalta! Minäkin voisin liittyä joukkoon.

Tänä aamuna otin aloitusmitat. Pituus siis 167 cm. Paino 81,6 kg. Vyötärö 81 cm. Tavoite voisi olla -12 kg, jolloin olisin normaalipainossa. Ehkä enemmänkin, jos suinkin mahdollista, mutta jo tuohon olisin tällä hetkellä tosi tyytyväinen.

Keinona näin alkuun nutraus, ja pitemmän päälle sitten se perinteinen "syö vähemmän, liiku enemmän". :)

-Sophia

Vierailija
238/447 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl. Nutrausta takana 3 päivää, paino on noussut 1,5 kiloa. Syönkö mä unissani vai mitä hiivattia täällä tapahtuu? Liikkunutkin olen samaan tahtiin kuin ennen nutrausta, eilen tuli edettyä lenkillä 36 minuuttia kävellen ja 33 minuuttia hölkäten. Mittari näyttää kulutuksen eilen olleen 2872 kcal, saatu energia on melko tarkalleen 530 kcal. Jossain on nyt jotain vikaa? Hjääälp!

TipTap

Vierailija
239/447 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mä mittasin vyötäröni ihan väärästä kohtaa, onneks täällä tuli puhetta tuosta asiasta. Nyt siis otettu uus mitta ja kummasti pieneni 95cm ---> 85cm =) mittasin sis navan alapuolelta ensi eli suoraa uimarenkaani päältä.

Mä en ole nyt yhtään liikkunut, enkä kamalasti kattonu mitä syön, mutta karkki on vähentyny oikeestaan melkeen nollaan. Odotan maanantaina josko sit aloittaisin sen superdieetin. Kauppaankin tarveis pääst eka..

-elämänkumpu-

Vierailija
240/447 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat:

170cm

2.1: 71kg

tavoite 1: 65kg

tavoite 2: 60kg

Oli se vähemmän kuin 75kg.

-Möllö-