Eroa kirkosta = 1 etelänmatka vuodessa
Jos jeesusvero on 2%, niin se tekee 2 palkansaajalta 3000e/kk 120e/kk
1440e vuodessa.
Me ollaan jo säästetty noin 25000 kun ei makseta kirkolle
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:33"]
MONESSA? MONESSA? Joo, kokonaista 8 seurakuntaa 430:stä pitää kahta prosenttia! Kah-dek-san! Ei ole saatananpalvojan valehtelulla mitään rajaa.
[/quote]
saatanasta pääsee helposti eroon kun ei usko kyseiseen uskontoon. saatana on satuhahmo niinkuin jahwe, zeus ja kaikki muut ihmisen keksimät jumalat. sinä uskot saatanaan, minun maailmassa tuhansien uskontojen eri saatanat ovat satuhahmoja joilla kerätään rahaa peloittelemalla heikkoja ihmisiä.
Kirkon jäsenkato kymmenkertaistuisi vuosittain jos ihmisille lähetettäisiin vuoden lopussa aina veron suuruinen lasku. Valtionkirkossa isäjumala käy lompakolla varkain ja siksi ihmiset maksavat. Järjestelmä pitäisi ehdottomasti purkaa sillä kyseessä on lähes varkaus.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ja tänään eroaa yhteensä yli 1000 ihmistä kirkosta. Erosin itsekin, en halua tukea taikauskoa.
Näin se menee taas tänä joulunakin. Hyvä suuntaus Suomessa.
Kannattaa sinunkin säästää kirkon jäsenmaksu(kirkollisvero) parempaan ja valita itse mihin käytät. Itse säästän noin 870€ vuodessa. Melkoinen summa!
Minulle kirkon tekemä lapsi -ja perhetyö on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin. Vauvakerhot, päiväkerhot muskarihetket, seurakunnan retket yms. ovat kaikki sisältyneet mksamaani kirkollisveroon. Kirkko tekee myös todella arvokasta vanhustentyötä, joten ilomielin maksan veroni vaikken muuten olekaan mikään aktiivinen seurakunnan jäsen tai kovinkaan uskonnollinen.
Liity kirkkoon niin on etelästä tulleilla vähemmän liikkumatilaa oman uskontonsa kanssa.
Ap annat kyllä uskonnottomista hyvin säälittävän kuvan. Toki tiedän, että suurin osa ei ole kaltaisiasi, mutta et taatusti saa ketään eroamaan kirkosta noilla horjuvilla (jopa väärillä) argumenteillasi.