Mitä rintaliivi kokoa käytät ?
Kommentit (80)
75I oli viimeksi kun ostin. Tosin raskauden myötä on rinnat kasvaneet joten taitaa J:ksi muuttua kun seuraavankerran pääsennliivit ostamaan. Tietääkö kukaan onko missään imetysliivejä isorintaisille?
Hahaha. Ketjun aloittaja ei selkeästi tiedä mistään mitään :D
70E ja kk-kierrosta viimeiset 2vkoa käytän 70G:tä. Mun rinnat tuppaa jostain syystä paisumaan aivan hulluna menkkoja ennen. :/ Ja kipeytyä niin et pelkkä portaiden kävely sattuu niin et pakko pitää utareista kiinni samalla. :D
70E ja kk-kierrosta viimeiset 2vkoa käytän 70G:tä. Mun rinnat tuppaa jostain syystä paisumaan aivan hulluna menkkoja ennen. :/ Ja kipeytyä niin et pelkkä portaiden kävely sattuu niin et pakko pitää utareista kiinni samalla. :D
suomalainen tursasta muistuttava nainen käyttää yleisemmin vyön ja patalappujen yhdistelmää liiveinä..vanhemmalla kotkalla kun ne tissit tuppa roikkumaan kuin ajokoiran korvat jossain sen pöheikkö mallisen vitun väljän sellaisen kohdilla
Minkä mittaisen munan omistat? No höh eikö ole yhtään himottavan kokoista.. So sad
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 06:32"]
[/quote]
kannattaa varoa ettei jää nännit jalkapohjan alle..sattuu pirusti ja siinä on sitten tavallaan ihmislukossa jumissa
Naiset! Näinä tasa-arvon aikoina, milloin teemme miehistä samantyylisiä ketjuja?
Kuinka pitkä siittimesi on?
Vastauksen jälkeen mollaamme sanomalla: "säälittävää, oletko koskaan kuullut plastiikkakirurgiasta?.. Eikun ai niin.. Eihän ne nekään oikein mahda tuolle mitään.."
Oke.. Toteamus nro.first. Ei naisa kinnosta jotku random munan mitat..
75D, käytän rintaliivejä suunnilleen viisi tuntia viikossa.
80/85 I.