Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos epäilisit vauvasi vaihtuneen sairaalassa...

Vierailija
25.01.2014 |

...vaatisitko DNA-testiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tilaisin netistä.

Mutta tiedän että mun ei oo vaihtunut ellei kätilö liittänyt jotain toista vauvaa napanuoralla muhun ja piilottanut mun vauvaa laatikkoon kun olin selin kätilöön pari minuuttia vauvan synnyttyä :D

Vierailija
2/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on niin kaukaa haettu juttu - oikeesti. Tänä päivänä sellaista ei vaan tapahdu. Meillä ainakin erittäin tiukat ranneke-kontrollit esimerkiksi, ja olen ymmärtänyt että muissa synnytysyksiköissä sama tilanne. Joskus on ollut joku joka väittänyt näin mutta sekin taitaa olla korvien välissä keksitty pelko/ajatus jostain syystä. Vauvat ovat lähes 24t äidin vieressä meillä ja kyllä terve normaali äiti tunnistaisi piirteet omassa vauvassa heti muutaman minuutin päästä. Enkä usko että mihinkään dna-testeihin suostuttaisi sen takia että joku puolischizo epäilisi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota. Itse ainakin menin suihkuun synnytyksen jälkeen ja vauva jäi hoitajien hoiviin. Muistaakseni hänelle kuitenkin laitettiin laattaketju kaulaan ennen käsinauhatunnistinta. Kai.

Mutta kyllä tuo lapsi on niin minun näköinen, ettei äidistä ole epäilystäkään!

Vierailija
4/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi voinut vaihtua koska kerran kun näin vauvani  niin tottakai tunnistan seuraavallakin kerralla. Mun vauva syntyi hiukset pystyssä tummatukkaisena.

Vierailija
5/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En..mitäs väliä sillä on..vauva kun vauva.

Vierailija
6/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:53"]

tuo on niin kaukaa haettu juttu - oikeesti. Tänä päivänä sellaista ei vaan tapahdu. Meillä ainakin erittäin tiukat ranneke-kontrollit esimerkiksi, ja olen ymmärtänyt että muissa synnytysyksiköissä sama tilanne. Joskus on ollut joku joka väittänyt näin mutta sekin taitaa olla korvien välissä keksitty pelko/ajatus jostain syystä. Vauvat ovat lähes 24t äidin vieressä meillä ja kyllä terve normaali äiti tunnistaisi piirteet omassa vauvassa heti muutaman minuutin päästä. Enkä usko että mihinkään dna-testeihin suostuttaisi sen takia että joku puolischizo epäilisi näin.

[/quote]

Tässä olikin aiheena, että JOS epäilisit. Mikset voi leikkiä mukana ja vastata asiallisesti vaan alat jauhamaan jotain skitsojuttuja ja jankkaamaan, että niin ei voi ikinä koskaan tapahtua?

Vierailija
7/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ollut juuri viime vuonna kun vauvat vaihtuivat SUOMESSA. Toinen vauva oli jo viety kotiin kun rannekkeesta huomattiin ettei vauva olekaan oma.

Vierailija
8/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä sitä voisi/pitäisi vaatia? Ostaisin itse dna-testin varmaan.

Meilläkään ei kyllä ole mahdollista. Perhehuoneen takia vauva oli joka sekunti joko minun tai mieheni silmien alla.

Vierailija
9/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään koska ovathan jotkut vanhempia (äitejä ja isiä ) adoptiolapsillekin.

vitsi vitsi

Onneksi eivät ole vaihtuneet isyystestit on tehty ja siinä äitikin joutuu verikokeisiin.

Vierailija
10/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakim mun ollessa laitoksella hoitajat olivat hyvin huolestuneita kun vauva oli pudottanut rannekkeensa johonkin. Sain itse vakuuttaa että olen kyllä ollut vauvani kanssa joka hetki. Ei ole voinut tapahtua mitään virhettä. Painokin oli aika harvinainen joten vaihtumisen olisi huomannut.

Sitten se rinkula tipahtelikin yhtenään ja jossain kohtaa laitoin sen hyllyyn. Otin kyllä kotiin muistoksi. Niin ja lääkärintarkastukseen pistin sen jalkaan ettei tule sanomista.

Vierailija
11/11 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tämä viime vuoden uutinen Jyväskylässä vaihtuneista vauvoista.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030416741317_uu.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan