Mitä rintaliivi kokoa käytät ?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:55"]Mitkä rinnattomien riekkojen kokoontumisajot täällä on meneillään? Ihan sääliksi käy moisia lautoja. Voi voi. Mietin jo etten myötätunnosta osallistuisi, kun oma lukemani 140HH saa naiset kiehumaan kateudesta ja miehet himosta. No, siinä se nyt tuli, koittakaa kestää ;)
[/quote]140HH??????
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:55"]Mitkä rinnattomien riekkojen kokoontumisajot täällä on meneillään? Ihan sääliksi käy moisia lautoja. Voi voi. Mietin jo etten myötätunnosta osallistuisi, kun oma lukemani 140HH saa naiset kiehumaan kateudesta ja miehet himosta. No, siinä se nyt tuli, koittakaa kestää ;)
[/quote]140HH??????
[/quote]Kyllä, olen upea ja muodokas Oikea Nainen. Toisin kuin te muut...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:57"]
[/quote]140HH??????
[/quote]saako kysyä mistä ostat rintaliivit?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:57"]
[/quote]140HH??????
[/quote]saako kysyä mistä ostat rintaliivit?
[/quote]
Lainapeitteeltä?
Onpa tosiaan pienirintaisia liikkeellä. Oletteko kuulleet plastiikkakirurgiasta?
Penalla olisi suuremmat kuin näillä, jos se uskaltais laittaa oman koon.
75B. Moneen asiaan olen ollut ulkonäössäni tyytymätön, mutta rinnoistani olen tykännyt aina.
75 G tai H ainakin merkeissä esim triumph, change, freya, abecita
Pelma Plus utareliivit XXL + Varaverkko
70A mutta usein, varsinkaan kesäisin, en käytä liivejä lainkaan ja se on ihanaa :)
75B. Isompia en enää huolisi, ollut 90D.
Mitkä rinnattomien riekkojen kokoontumisajot täällä on meneillään? Ihan sääliksi käy moisia lautoja. Voi voi. Mietin jo etten myötätunnosta osallistuisi, kun oma lukemani 140HH saa naiset kiehumaan kateudesta ja miehet himosta. No, siinä se nyt tuli, koittakaa kestää ;)