Miespuolinen kollegani valittaa jatkuvasti kotona olevasta vaimostaan
En jaksaisi enää kuunnella jokapäiväistä itkua siitä, että vaimo ei tee kotona mitään vaikka on kotona yms. ja kuinka mukava on taas ollut olla täällä mun kanssa töissä. Uhh...mitä hänelle pitäisi sanoa...?
Kommentit (24)
Mä yritän nykyään tehdä niin, että kun ihmiset arvostelevat mulle muita ihmisiä, en kommentoi yhtään mitenkään, katselen muualle ja koitan pian aloittaa jonkin toisen puheenaiheen. En halua mitenkään osalliseksi muiden ihmissuhdevaikeuksiin.
Kohta on iskuyritys tulossa. Työnteon kannalta olisi helpoin estää se, kerro vaikka kuinka ihana miehesi on tai että olet lesbo :)
Tekis vaan mieli sanoa että EVVVK...mut menee yleensä vaan siihen että voi voi... sen muijan pitäs saada töitä :D
Se mies yrittää vaan säälin avulla kerjätä sulta....lohdutusta, jossain tietyssä asennossa ;) Todellisuudessa varmaan paljastuu että vaimolla on pieniä lapsia ja mies raukka joutuu täyttään tiskikoneen kerran päivässä mikä on sille ihan liikaa :) Mikä sen miehen nimi on?
En sano nimeä, mutta sen verran on mun mielestäni ruma ukko että en huolis ikinä :D
Idiootti on. Kohtelias ihminen ei valita toisille puolisostaan. Ei ikinä. Ne asiat pidetään ja selvitetään kotona.
Sitten kun alkaa sinua iskemään, muistat miten puhuu puolisostaan, ei tule sinusta puhumaan yhtään paremmin.
Kaikki miehet on tuollaisia kun 35 tulee mittariin. Vaimo ei ollutkaan pelkästään häntä varten, elämä ei ollut pelkästään häntä varten, on velvollisuuksia, on kurjaa, ei saa pildeä....paitsi että hetkinen, saihan mies ennenkin säälistä, joten tässähän on koko setti valmiina! Ensin vaan tarjoillaan syötti empaattiselle lapsettomalle naiselle, tai edes sellaiselle joka on joskus ottanut katsekontaktin, ja odotellaan kärsivällisesti.
Ei mene kauaa, niin pääset ap lohduttamaan miespoloista.
Ei tule sitä päivää että sitä ukkelia lohduttelisin. Mutta olis kiva saada se väninä loppumaan ... valitan kohta pomolle.
Sanot näin:
"Kuule, kannattaisiko puhua kotona noista ongelmista, niin ei tarvitse tuoda niitä työpaikalle."
Se saan todennäköisesti kotona pataansa jos alkaa nokittamaan muijalleen (ap)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:58"]
Se saan todennäköisesti kotona pataansa jos alkaa nokittamaan muijalleen (ap)
[/quote]
No se varmaan ei ole sinun ongelmasi?
Miehen vinkuminen ei lopu, ennen kuin teet selväksi millaiset rajat haluat pitää työpaikalla suhteessa häneen. Tästä syystä ehdotin, lausetta
"Kuule, kannattaisiko puhua kotona noista ongelmista, niin ei tarvitse tuoda niitä työpaikalle."
No aion sanoa sille seuraavaksi että mulle on turha ainakaan siitä kitistä. En ole sen muija, en tunne sitä muijaa, enkä puheiden perusteella missään nimessä haluakaan koskaan tuntea, joten en voi auttaa :D
Sano, että työ työnä ja kotona ei sitten huvitakaan myös minulla mikään..
Rivien välistä paistaa että taidat olla hieman kiinnostunut kuitenkin..
Jännä muuten jos naispuolinen työkaveri haukkuu miestään se on ok. Mutta jos toisinpäin, niin on aivn eri asia.
Suomi on täynnä tällaisia semi-idiotteja junttimieheiä, joiden suurin ongelma on tunneälyn totaalinen puuttuminen. Meidän muiden ongelmaksi jää, että he eivät itse koskaan tajua sitä.
En mä haluaisi kuunnella naispuolistenkaan työkaverien äijähuolia. Ne eivät kylläkään niitä töissä jauha :)
Ai miten niin ok, jos naiskollega arvostelee miestään? Ei minusta ainakaan.
Ne työyhteisöt, joissa olen työskennellyt, on ollut yksittäistapauksia sekä miehissä että naisissa, jotka puolisoaan arvostelvat. Kiusallista kuultavaa joka kerralla.
Joo, tiedän ap mistä puhut. Tuli mieleen heti yksi tapaus. Työpaikassani myös yks mies valitti kuinka nainen on vain kotona, ei oo töitä ja mies tuo rahat ja ruuan pöytään. Mies yrittää kuulemma keksiä aina jotain tekemistä muualla ettei tarvitsisi kuunnella ainaista valitusta. Ei edes koulutukseen mahdollisuutta (ja miehen mukaan ei oikein edellytyksiä). Kerran sitten sattumalta tapasin töissä kyseisen naisen. Vahvisti valitettavasti mielikuvaani sellaisesta Justiinasta, joka pomottaa vähän kaikesta, eikä ole mihinkään tyytyväinen.
Joten muistakaa arvon sisaret, hankkikaa omanlaisenne elämä ettette katkeroidu tai tule sellaisiksi naisiksi joista miehet valittavat (jopa naispuolisille kollegoilleen).
"Mennään tonne siivouskomeroon tekemään temput."