Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kollegani valittaa jatkuvasti kotona olevasta vaimostaan

Vierailija
27.12.2013 |

En jaksaisi enää kuunnella jokapäiväistä itkua siitä, että vaimo ei tee kotona mitään vaikka on kotona  yms. ja kuinka mukava on taas ollut olla täällä mun kanssa töissä. Uhh...mitä hänelle pitäisi sanoa...?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennään tonne siivouskomeroon tekemään temput."

Vierailija
2/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekee asialle jotain eikä vain valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän nykyään tehdä niin, että kun ihmiset arvostelevat mulle muita ihmisiä, en kommentoi yhtään mitenkään, katselen muualle ja koitan pian aloittaa jonkin toisen puheenaiheen. En halua mitenkään osalliseksi muiden ihmissuhdevaikeuksiin. 

Vierailija
4/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on iskuyritys tulossa. Työnteon kannalta olisi helpoin estää se, kerro vaikka kuinka ihana miehesi on tai että olet lesbo :)

Vierailija
5/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis vaan mieli sanoa että EVVVK...mut menee yleensä vaan siihen että voi voi... sen muijan pitäs saada töitä :D

Vierailija
6/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies yrittää vaan säälin avulla kerjätä sulta....lohdutusta, jossain tietyssä asennossa ;) Todellisuudessa varmaan paljastuu että vaimolla on pieniä lapsia ja mies raukka joutuu täyttään tiskikoneen kerran päivässä mikä on sille ihan liikaa :) Mikä sen miehen nimi on?

Vierailija
7/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano nimeä, mutta sen verran on mun mielestäni ruma ukko että en huolis ikinä :D  

Vierailija
8/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti on. Kohtelias ihminen ei valita toisille puolisostaan. Ei ikinä. Ne asiat pidetään ja selvitetään kotona. 

Sitten kun alkaa sinua iskemään, muistat miten puhuu puolisostaan, ei tule sinusta puhumaan yhtään paremmin.

Vierailija
9/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on tuollaisia kun 35 tulee mittariin. Vaimo ei ollutkaan pelkästään häntä varten, elämä ei ollut pelkästään häntä varten, on velvollisuuksia, on kurjaa, ei saa pildeä....paitsi että hetkinen, saihan mies ennenkin säälistä, joten tässähän on koko setti valmiina! Ensin vaan tarjoillaan syötti empaattiselle lapsettomalle naiselle, tai edes sellaiselle joka on joskus ottanut katsekontaktin, ja odotellaan kärsivällisesti.

Ei mene kauaa, niin pääset ap lohduttamaan miespoloista. 

Vierailija
10/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sitä päivää että sitä ukkelia lohduttelisin. Mutta olis kiva saada se väninä loppumaan ... valitan kohta pomolle.

Vierailija
11/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot näin:

"Kuule, kannattaisiko puhua kotona noista ongelmista, niin ei tarvitse tuoda niitä työpaikalle."

Vierailija
12/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saan todennäköisesti kotona pataansa jos alkaa nokittamaan muijalleen (ap)

Vierailija
13/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:58"]

Se saan todennäköisesti kotona pataansa jos alkaa nokittamaan muijalleen (ap)

[/quote]

No se varmaan ei ole sinun ongelmasi?

Miehen vinkuminen ei lopu, ennen kuin teet selväksi millaiset rajat haluat pitää työpaikalla suhteessa häneen. Tästä syystä ehdotin, lausetta

"Kuule, kannattaisiko puhua kotona noista ongelmista, niin ei tarvitse tuoda niitä työpaikalle."

Vierailija
14/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aion sanoa sille seuraavaksi että mulle on turha ainakaan siitä kitistä. En ole sen muija, en tunne sitä muijaa, enkä puheiden perusteella missään nimessä haluakaan koskaan tuntea, joten en voi auttaa :D

Vierailija
15/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että työ työnä ja kotona ei sitten huvitakaan myös minulla mikään..

Vierailija
16/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä paistaa että taidat olla hieman kiinnostunut kuitenkin..

Jännä muuten jos naispuolinen työkaveri haukkuu miestään se on ok. Mutta jos toisinpäin, niin on aivn eri asia.

Vierailija
17/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä tällaisia semi-idiotteja junttimieheiä, joiden suurin ongelma on tunneälyn totaalinen puuttuminen. Meidän muiden ongelmaksi jää, että he eivät itse koskaan tajua sitä.

Vierailija
18/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä  haluaisi kuunnella naispuolistenkaan työkaverien äijähuolia. Ne eivät kylläkään niitä töissä jauha :)

Vierailija
19/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ok, jos naiskollega arvostelee miestään? Ei minusta ainakaan. 

Ne työyhteisöt, joissa olen työskennellyt, on ollut yksittäistapauksia sekä miehissä että naisissa, jotka puolisoaan arvostelvat. Kiusallista kuultavaa joka kerralla.

Vierailija
20/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ap mistä puhut. Tuli mieleen heti yksi tapaus. Työpaikassani myös yks mies valitti kuinka nainen on vain kotona, ei oo töitä ja mies tuo rahat ja ruuan pöytään. Mies yrittää kuulemma keksiä aina jotain tekemistä muualla ettei tarvitsisi kuunnella ainaista valitusta. Ei edes koulutukseen mahdollisuutta (ja miehen mukaan ei oikein edellytyksiä). Kerran sitten sattumalta tapasin töissä kyseisen naisen. Vahvisti valitettavasti mielikuvaani sellaisesta Justiinasta, joka pomottaa vähän kaikesta, eikä ole mihinkään tyytyväinen. 

Joten muistakaa arvon sisaret, hankkikaa omanlaisenne elämä ettette katkeroidu tai tule sellaisiksi naisiksi joista miehet valittavat (jopa naispuolisille kollegoilleen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän