Miespuolinen kollegani valittaa jatkuvasti kotona olevasta vaimostaan
En jaksaisi enää kuunnella jokapäiväistä itkua siitä, että vaimo ei tee kotona mitään vaikka on kotona yms. ja kuinka mukava on taas ollut olla täällä mun kanssa töissä. Uhh...mitä hänelle pitäisi sanoa...?
Kommentit (24)
Meillä olen huomannut että jos joku miestään parjaa, niin helposti siihen yhtyy naiskonsertti mukaan ja sitten haukutaan niitä omia siippoja kilpaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:17"]
Ai miten niin ok, jos naiskollega arvostelee miestään? Ei minusta ainakaan.
Ne työyhteisöt, joissa olen työskennellyt, on ollut yksittäistapauksia sekä miehissä että naisissa, jotka puolisoaan arvostelvat. Kiusallista kuultavaa joka kerralla.
[/quote]
Luulisi että et ole palstalainen ollenkaan, kun et osaa tuollaiseen vastata. Jokainen palstailijahan tietää, että kaikenmoisiin ruikutuksiin puolisosta vastataan näin:
ITSEHÄN OLET AKKAS / UKKOSI VALINNUT, JOS ON NIIN TYHMÄ ETTÄ VALITSEE VÄÄRIN NIIN TURHA SITTEN VINKUAKAAN
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:28"]
Meillä olen huomannut että jos joku miestään parjaa, niin helposti siihen yhtyy naiskonsertti mukaan ja sitten haukutaan niitä omia siippoja kilpaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:17"]
Ai miten niin ok, jos naiskollega arvostelee miestään? Ei minusta ainakaan.
Ne työyhteisöt, joissa olen työskennellyt, on ollut yksittäistapauksia sekä miehissä että naisissa, jotka puolisoaan arvostelvat. Kiusallista kuultavaa joka kerralla.
[/quote]
[/quote]
Ikävää käytöstä. Toisaalta siinä ei ole iskuyritystä takana.
Kannattaisiko AP:n yrittää vähän piristää sitä miestä? Yhteiset lounaat, kahville töitten jälkeen, kiva laivareissu vaikka Tallinnaan jne.