Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nähneet ufoja?

Vierailija
14.06.2023 |

Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tietenki. Eilen viimeksi.

Vierailija
2/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin nähneeni mutta sitten tunnistin sen leppäpirkoksi.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt eikä kukaan ole koskaan sanonut mulle nähneensä. En tiedä onko niitä vai ei, mutta jos on, niin haluaisin ehdottomasti nähdä ja päästä lähelle. Olisi ihan super mielenkiintoista päästä tutkimaan jotain sellaista.

Vierailija
4/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja en, humanoideja kyllä.

Vierailija
5/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile meditaatio tai lucid dreaming eli selkouni. Ja mieti aihe valmiiksi, mitä haluat katsoa. Suomessa ei näy oikein taivaalla mitään, ellei ole oikeassa paikassa ja korkeissa värähtelyissä, että heijastaa hyviä asioita. Silti sopivasti maadoittuneena. 

Vierailija
6/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niitä lentäviä lautasia?

Vierailija
7/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen omin kirkkain silmin keskellä kirkasta kesäpäivää. Sitä näkyä en unohda koskaan. Ja satavarma olen että kyseinen laite ei voi olla ihmisen tuotoksia.

Ei kenenkään tarvitse tätä sanomaani uskoa. En minäkään uskoisi jos tultaisiin sanomaan että hei näin aivan varmasti ufon viisi minuuttia sitten ja se meni tuonne metsän taa. 

Se pitää omin silmin nähdä. Kun se tapahtuu, avartuu maailmankatsomuksenne huomattavasti.

Vierailija
8/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen omin kirkkain silmin keskellä kirkasta kesäpäivää. Sitä näkyä en unohda koskaan. Ja satavarma olen että kyseinen laite ei voi olla ihmisen tuotoksia.

Ei kenenkään tarvitse tätä sanomaani uskoa. En minäkään uskoisi jos tultaisiin sanomaan että hei näin aivan varmasti ufon viisi minuuttia sitten ja se meni tuonne metsän taa. 

Se pitää omin silmin nähdä. Kun se tapahtuu, avartuu maailmankatsomuksenne huomattavasti.

Millainen se oli?

Vierailija
9/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt 23 vuotta sitten.. Se oli just sen näköinen miksi ufot mielletään eli litteä jonka päällä oli kupu. Pohjassa oli valo joka oli välillä himmeämpi ja välillä todella kirkas. Mitään ääntä ei kuulunut. Järkytyin siitä niin paljon että vielä tänäkin päivänä näen välillä painajaisia ufoista.

Vierailija
10/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt 23 vuotta sitten.. Se oli just sen näköinen miksi ufot mielletään eli litteä jonka päällä oli kupu. Pohjassa oli valo joka oli välillä himmeämpi ja välillä todella kirkas. Mitään ääntä ei kuulunut. Järkytyin siitä niin paljon että vielä tänäkin päivänä näen välillä painajaisia ufoista.

Missä näit sen, mitä se teki?

Vierailija
11/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen se oli?

Kahdeksan utuista väriltään punaruskeita ikään kuin voimakkaan lämpötilan ilmatilaan aiheuttamia väreileviä pisteitä kahdeksankulmion (octagon) muodostelmassa. Lisäksi yksi ylimääräinen piste aivan keskellä. Oli aivan suoraan yläpuolellani pilvetöntä taivasta vasten. Täydellisen äänetön. Lähti kohoamaan heti suoraan ylöspäin sen havaittuani, tehden nousun aikana kallistuksia noiden pisteiden perusteella. Mitään muuta ei näkynyt kuin nuo pisteet siis. Melkoinen naamiointi kyseessä.

Vierailija
12/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoja ei ole olemassa, hullu!

Vierailija
13/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen huoneeni ikkunasta. Asuimme järven rannalla. Ensin näin pelkän kirkkaan valon vastarannalla maassa. Luulin sitä aluksi moottorikelkaksi(oli talvi) kunnes se lähti leijailemaan ilmaan. Se leijaili ikkunani korkeudelle (toinen kerros,omakotitalo)ja tuli lähemmäs. Silloin niin sen muodon. Se alkoi vappua holtittomasti niinkuin siinä olisi ollut jotain vikaa.

Vierailija
14/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufoja en, humanoideja kyllä.

Onko rektumisi edelleen koskematon?!

Vierailija
15/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sen huoneeni ikkunasta. Asuimme järven rannalla. Ensin näin pelkän kirkkaan valon vastarannalla maassa. Luulin sitä aluksi moottorikelkaksi(oli talvi) kunnes se lähti leijailemaan ilmaan. Se leijaili ikkunani korkeudelle (toinen kerros,omakotitalo)ja tuli lähemmäs. Silloin niin sen muodon. Se alkoi vappua holtittomasti niinkuin siinä olisi ollut jotain vikaa.

Mee hoitoon!

Vierailija
16/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämä on tapani aloittaa, en siis ole nähnyt ufoja.

Nykyään jokaisella on puhelin kuvausvalmiina, SILTI ei ole olemassa juurikaan ufoihin viittaavia havaintoja.

==> ei ole olemassa allieneita, on vain maapallon fysikaalisia ilmiöitä joille kaikille ei heti löydy luonnollista selitystä.

Jos 60 luvulla kuvia ufoista oli muutama, nyt niitä pitäisi puhelimien yleisyyden vuoksi olla tuhansia. Ei ole.

Olkaa rauhassa.

Vierailija
17/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen , 80-luvulla. Kaveri oli seurana näkemässä, etten yksin .

Vierailija
18/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen se oli?

Kahdeksan utuista väriltään punaruskeita ikään kuin voimakkaan lämpötilan ilmatilaan aiheuttamia väreileviä pisteitä kahdeksankulmion (octagon) muodostelmassa. Lisäksi yksi ylimääräinen piste aivan keskellä. Oli aivan suoraan yläpuolellani pilvetöntä taivasta vasten. Täydellisen äänetön. Lähti kohoamaan heti suoraan ylöspäin sen havaittuani, tehden nousun aikana kallistuksia noiden pisteiden perusteella. Mitään muuta ei näkynyt kuin nuo pisteet siis. Melkoinen naamiointi kyseessä.

Mitä teit ennen kuin näit sen, olitko ollut sen kyydissä mutta et muista?

Vierailija
19/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tämä on tapani aloittaa, en siis ole nähnyt ufoja.

Nykyään jokaisella on puhelin kuvausvalmiina, SILTI ei ole olemassa juurikaan ufoihin viittaavia havaintoja.

==> ei ole olemassa allieneita, on vain maapallon fysikaalisia ilmiöitä joille kaikille ei heti löydy luonnollista selitystä.

Jos 60 luvulla kuvia ufoista oli muutama, nyt niitä pitäisi puhelimien yleisyyden vuoksi olla tuhansia. Ei ole.

Olkaa rauhassa.

Kuvia on, et vain ole etsinyt niitä.

Vierailija
20/91 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ufoja, mutta Juhan af Grannin olen.