Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, kenen työpaikalla lama ei näy mitenkään

Vierailija
04.02.2014 |

Töitä on niinkuin ennenkin. Väkeä palkataan tasaiseen tahtiin 1-2 joka vuosi lisää. Bonuksia tiedossa tänäkin vuonna. Isot sopparit loppuvuodeksi eli töitä riittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näy. Vaikka alalla (IT) muut firmat on irtisanoneet, meillä menee ennätyksellisen hyvin ja väkeä on palkattu paljon lisää. Bonuksetkin saatiin tuossa juuri hiljattain koko henkilökunta.

Vierailija
2/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun.

Olen kunnallinen lastenhoitaja. Aina on säästetty ja pihistelty kaikesta, oli lama tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja alallani on asiakkaita enemmän kuin pystyn tekemään, eli huonot ajat eivät näy millään tapaan.

Vierailija
4/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei näy. Opetan yläkoulussa. Oppilaita tulee aina vaan. Materiaali on kymmenen vuoden takaa. Uudet vihot saadaan vuosittain.

Vierailija
5/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamaa liikkuu kumipyörällä tasaisesti. Jostain kun tavaran lähettäminen loppuu, niin seuraavasta se taas alkaa.

Vierailija
6/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan näkyy ja tavallaan ei. Hirveesti ois töitä, ja melkeen kuukausittain tulee uusia työntekijöitä. Bonuksia ei silti riitä kyllä vanhoille tekijöille jakaa, saati laittaa työterveydenhuoltoa siihen jamaan, että se olis edes laillinen.

Vierailija
7/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä. Olen elintarviketehtaassa. Töitä on tarjolla myös viikonloppuisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi