Muita, kenen työpaikalla lama ei näy mitenkään
Töitä on niinkuin ennenkin. Väkeä palkataan tasaiseen tahtiin 1-2 joka vuosi lisää. Bonuksia tiedossa tänäkin vuonna. Isot sopparit loppuvuodeksi eli töitä riittää.
Kommentit (7)
Minun.
Olen kunnallinen lastenhoitaja. Aina on säästetty ja pihistelty kaikesta, oli lama tai ei.
Olen yrittäjä ja alallani on asiakkaita enemmän kuin pystyn tekemään, eli huonot ajat eivät näy millään tapaan.
Meillä ei näy. Opetan yläkoulussa. Oppilaita tulee aina vaan. Materiaali on kymmenen vuoden takaa. Uudet vihot saadaan vuosittain.
Kamaa liikkuu kumipyörällä tasaisesti. Jostain kun tavaran lähettäminen loppuu, niin seuraavasta se taas alkaa.
Tavallaan näkyy ja tavallaan ei. Hirveesti ois töitä, ja melkeen kuukausittain tulee uusia työntekijöitä. Bonuksia ei silti riitä kyllä vanhoille tekijöille jakaa, saati laittaa työterveydenhuoltoa siihen jamaan, että se olis edes laillinen.
Meillä. Olen elintarviketehtaassa. Töitä on tarjolla myös viikonloppuisin...
Meillä ei näy. Vaikka alalla (IT) muut firmat on irtisanoneet, meillä menee ennätyksellisen hyvin ja väkeä on palkattu paljon lisää. Bonuksetkin saatiin tuossa juuri hiljattain koko henkilökunta.