Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne ette matkusta toista kertaa?

Vierailija
26.12.2013 |

Kun aina kysytään suosituksia, niin otetaanpa toisin päin.Mikä matkakohde kaduttaa, minne ette halua ikinä enää mennä? Yksi työkaveri ainakin haukkui paljon kehutun Thaimaan lyttyyn. Hän matkustelee paljon ja tuo oli kuulemma ikävin kokemus. 

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Espanjaan, Turkkiin, Thaimaahan tai Fidjille rantakohteeseen. Tylsää ja puuduttavaa.

Vierailija
122/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma. Roomaan erehdyin menemään lokakuun loppupuolella. Ihmiset olivat todella töykeitä, vaikka omasta mielestäni olin kohtelias. Historiallisia kohteita oli säilynyt vähemmän, kuin odotin. Vatikaani oli hieno, mutta siellä oli massoittain ihmisiä. Ajattelin silloin, että en koskaan enää mene Italiaan. Toisin kävi: yhden kerran Gardajärvellä ja viime kesänä Sisilia. Molempia paikkoja suosittelen lämpimästi. Toiset rakastavat Roomaa, mutta minulle se oli pettymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisiaan en mene toista kertaa. Ihmiset töykeitä, kauppiaat huijaavat ja naisiin suhtaudutaan tosi ala-arvoisesti. Esim. Turistikaupoissa hinnasta ei keskusteltu minun kanssa, vaan miehen. Kun minä sanoin miehelle, ettei osteta tästä kaupasta mitään, sain englanniksi huorittelua.

Thaimaassa olen ollut muutaman kerran, eri kohteissa ja se ei vaan ole minun juttu. Oli paikka mikä tahansa, huoria on joka paikassa, vanhat miehet kävelevät käsikädessä näiden maksullisten naisten kanssa, kaupat ovat täynnä krääsää ja piraattitavaraa, myyjät yrittävät huijata (pyytävät aina tupla hintaa ja tinkaaminen on aikaa vievää), lisäksi ärsyttää se tekohymy. Heti kun käännät selkäsi, hymy katoaa paikallisten huulilta ym. Toki ymmärrän miehiä, että he viihtyvät Thaimaassa ja heidän mielestä ihmiset (naiset) ovat niin mukavia ja hymyileviä..

Vierailija
124/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:54"]

Rooma. Roomaan erehdyin menemään lokakuun loppupuolella. Ihmiset olivat todella töykeitä, vaikka omasta mielestäni olin kohtelias. Historiallisia kohteita oli säilynyt vähemmän, kuin odotin. Vatikaani oli hieno, mutta siellä oli massoittain ihmisiä. Ajattelin silloin, että en koskaan enää mene Italiaan. Toisin kävi: yhden kerran Gardajärvellä ja viime kesänä Sisilia. Molempia paikkoja suosittelen lämpimästi. Toiset rakastavat Roomaa, mutta minulle se oli pettymys. 

[/quote]

Juu, tiedän, että Vatikaani ei ole Roomaa. Samalla reissulla ne tulee kuitenkin usein nähtyä. 

Vierailija
125/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bali, köyhää ja ankeaa, kuin Intiassa.

Vierailija
126/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkille ääni täältäkin. En olisi edes mennyt, mutta ilmaisen matkan sain.

Vierailija
127/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, en useista yrityksistä huolimatta enää jaksa niitä ihmisiä. Olen ollut siellä monta kertaa ja aina törmännyt samaan. Maisemat ovat kyllä kauniita, mutta meri on täynnä paskaa, ruoka jotain pitsahöttöä ja ihmiset täysin käsittämättömiä kiukuttelevia käsillä huitovia supercurlattuja paskiaisia. Kun jatkaa matkaa rannikkoa pitkin länteen, ihmisten asenne vaihtuu heti positiivisempaan suuntaan. Vaikkakin italialaisten paskat kyllä kelluvat valitettavasti myös Ranskan rannikolle.

Vierailija
128/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia. Oltiin loppuaika vaan hotelilla kun joka paikassa kaupustelijoita..niitä alkoi tulemana myös hotellin uima allasalueelle.

Oslo. ruma kaupunki, narkkareita..neekereitä.

Vierailija
129/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliittoon. Se on mahdotonta. :)

Vierailija
130/130 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:05"]

Poriin. Ihme mulkkuja täynnä koko kaupunki.

[/quote]

Mä kävin Porissa ekaa kertaa 2 vuotta sitten ja olen siitä asti haaveillut pääseväni vielä uudestaan. Ihan huippumesta, hassusti puhuvia ihmisiä ja erikoinen tunnelma. 

[/quote]Missä maassa on Pori?

[/quote]

Jossain etäisessä, vittumaisessa ja kylmässä itäblokin maassa kai.