Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ollut raskaana vaikka testi näyttää negaa?

Vierailija
25.12.2013 |

Mutta en nyt tarkoita sitä, että testailee jo innoissaan ennen kuin kuukautisten kuuluisi edes alkaa. Onko tosiaan kellekkään käyny niin että testi ei ole missään vaiheessa antanut positiivista vaikka raskaana ollaan ja selvät oireet. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja tarinoita niiltä joilla ollut ihan normaali raskaus.

Mitenkäs ootte saaneet raskaudesta tietää? Ja voiko se muuten olla niinkin jos raskaus on jo pitkällä että testi ei anna positiivista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillekin niin käynyt, mutta se on hyvin harvinaista. Ainut tapa saada selvyyttä asiaan on verikoe. Yksityisellä pääset varmaan heti ja vastauksen saat tunnissa.

Vierailija
2/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että on mahdollista, ellei kyse tosiaan ole siitä että raskaus on alkanut oletettua myöhemmin eikä testi vielä näytä positiivista.

 

Toinen vaihtoehto on se, että käytetään mahdollisimman halpoja nettitestejä, jotka eivät toimi kuten pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt pari kertaa niin, että testi on ollut negatiivinen, vaikka kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Kuitenkaan en ole ollut raskaana (vaikka "oireitakin" on ollut) vaan kuukautiset ovat olleet pari viikkoa myöhässä jostakin syystä.

Vierailija
4/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme raskautta takana ja apteekin testeillä plussat tulivat näkyviin vasta, kun menkat jääneet pari kertaa välistä. oireet olivat alusta asti niin selvät, että tiesin olevani raskaana negoista huolimatta.

Vierailija
5/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt ekan raskauden aikana. Olin jo neljännellä kuulla raskaana kun vieläkin näytti negaa. Tämä siis vuonna 2006 ja testejä tein useita terveydenhoitajan vastaanotolla

Vierailija
6/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kotona testin, joka näytti plussaa. Olin aivan innoissani ja halusin asian varmistaa. Menin terveyskeskukseen ja siellä testasivat pissasta....ylläri ylläri, ei mitään merkkiä raskaudesta! Noh, muutaman päivän jälkeen taas kotona testaus ja vahva plussa. Nyt tuo tk:n mielestä negatiivinen on jo 13v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, aluksi itselläni oli kaksi negatiivistä tulosta apteekin raskaustestillä. Kolmannes sitten toden kertoi ja oli positiivinen. Kaikki testit tein ns. Sallitun ajan jälkeen, eli kyse ei ollut liian aikaisn tehdyistä testeistä. Pidin noin viikon väliä testejen välissä.

Vierailija
8/10 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierto aina 25-28 pv. Tein testin päivinä 31 ja 33, molemmilla nega. Päivänä 36 nega, päivänä 37 posit. Käytin niitä apteekin omia herkkiä testejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näkyny 4-5rv (citymarketin halpistesti) mutta viikon päästä oli jo samanlaisessa testissä kaksi vahvaa punasta viivaa:) menkat oli ollu jo kauan tulematta ja raskausoireet alko olee ihan selviä

Vierailija
10/10 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:57"]

Mutta en nyt tarkoita sitä, että testailee jo innoissaan ennen kuin kuukautisten kuuluisi edes alkaa. Onko tosiaan kellekkään käyny niin että testi ei ole missään vaiheessa antanut positiivista vaikka raskaana ollaan ja selvät oireet. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja tarinoita niiltä joilla ollut ihan normaali raskaus.

Mitenkäs ootte saaneet raskaudesta tietää? Ja voiko se muuten olla niinkin jos raskaus on jo pitkällä että testi ei anna positiivista?

[/quote] Kuukautisten olisi pitanyt jo alkaa kolmeviikkoa aiemmin ja paikallisen amerikkalaisen neuvolan testi naytti negaa. Olin todella  pettynyt ja  "tiesin" olenvani raskaana. Niinpa niin...pari viikkoa viela ja neuvolan testikin naytti sitten viimein positiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi