Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elänkö rakkaudettomassa liitossa?

Vierailija
25.12.2013 |

Olen viimeaikoina herännyt pohtimaan, onko avioliittoni oikea rakkausliitto. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta, lapsia 3 ja kaikki liiton ja arjen ulkoiset asiat kunnossa. Alun suuren ihastumisen ja rakastumisen jälkeen kaikki on kuitenkin muuttunut jotenkin tasainen olotilan kaltaiseksi enkä taida enää tuntea suurta (intohimoista) rakkautta miestäni kohtaan. Tunteeni ovat lähempänä läheistä kaveruutta ja epäilemättä kaipaisin ja ikävöisin miestäni, jos eroaisimme. Miltä tosirakkaus tuntuu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla