Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suursuurperheinen vastaa kysymyksiin muutaman tunnin ajan

Vierailija
25.12.2013 |

jos jollain jotain sellaista suursuurperhettä kosvaa mielessä on jonka tiimoilta on utelias tai pohtiva.

Muille muuten vain Hyvää Joulua!

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:44"]

No joo. Joillekin ilmeisesti tuo kiertelevä syytteleminen ja piilokettuilu on ihan asiallista, kun se tehdään vähän hienommin sanakääntein. Minusta eikä monesta muustakaan ei ole asiallista se, että maitoa ravintolassa tilaava on henkilö, joka ei välitä perheenisän kuolemasta ja vainoamista se, että sanoo henkilölle, ettei tuollaisessa ole päätä eikä häntää. Ja se hesariketju onkin poistettu. Siitä en edes halua tässä kertoa, koska en ole tuo sama, joka väitti henkilöä sairaaksi yms. Kirjoitin tähän ketjuun ainoastaan viestit 89, 92 ja 93. Pointtini oli se, että turha ihmetellä jotain ihmisjahtia, kun oikeasti siellä takana on monenlaisia juttuja.

[/quote]

Täytyy sanoa, että vaikka olen täysin ulkopuolinen ja ensimmäistä kertaa edes kuullut tuosta ihmisestä, niin todella suuresti ihmettelen käytöstäsi, jonka itsekin myönnät "ihmisjahdiksi". Itse en kehtaisi ylpeillä tuollaisella.

[/quote] Missä myönnän ihmisjahdin? Sanoin "ihmetellä jotain ihmisjahtia". Ja edelleenkään en ole kirjoittanut, kuin nuo mainitsemani viestit. Kun joku ihmetteli asiaa x, kerroin, että muutamasta ketjusta löytyy lisätietoa. Miksi ihmetellä asiaa, jos ei haluakaan tietää, mistä asiassa on kysymys? Ja tuota linkkiäkään en omatoimisesti laittanut, sitä pyydettiin. En ole kertonut mitään väritettyä totuutta tästä henkilöstä, ainoastaan sen mitä tässä on kysytty.

Vierailija
82/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:02"]

Missä myönnän ihmisjahdin? Sanoin "ihmetellä jotain ihmisjahtia". Ja edelleenkään en ole kirjoittanut, kuin nuo mainitsemani viestit. Kun joku ihmetteli asiaa x, kerroin, että muutamasta ketjusta löytyy lisätietoa. Miksi ihmetellä asiaa, jos ei haluakaan tietää, mistä asiassa on kysymys? Ja tuota linkkiäkään en omatoimisesti laittanut, sitä pyydettiin. En ole kertonut mitään väritettyä totuutta tästä henkilöstä, ainoastaan sen mitä tässä on kysytty.

[/quote]

Hanki hyvä ihminen itsellesi apua! Tuossa ei ole mitään tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi linkki ei anna kokonaiskuvaa Mummeliisasta. Kun on seurannut pidemmällä ajalla, niin kyllä tapaus "aukeaa".

Vierailija
84/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:06"]

Tuo yksi linkki ei anna kokonaiskuvaa Mummeliisasta. Kun on seurannut pidemmällä ajalla, niin kyllä tapaus "aukeaa".

[/quote]

Kävin lukemassa niitä ketjuja ja kuva todellakin aukesi. Vaikutti mukavalle ihmiselle, joka oli valtavan kärsivällinen kiusaajiensakin suhteen. Itse olisin vastannut häneen kohdistettuihin törkeyksiin samalla mitalla paljon aikaisemmin. Kenenkään ei pitäisi joutua sietämään tuollaista.

Vierailija
85/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:02"]

Missä myönnän ihmisjahdin? Sanoin "ihmetellä jotain ihmisjahtia". Ja edelleenkään en ole kirjoittanut, kuin nuo mainitsemani viestit. Kun joku ihmetteli asiaa x, kerroin, että muutamasta ketjusta löytyy lisätietoa. Miksi ihmetellä asiaa, jos ei haluakaan tietää, mistä asiassa on kysymys? Ja tuota linkkiäkään en omatoimisesti laittanut, sitä pyydettiin. En ole kertonut mitään väritettyä totuutta tästä henkilöstä, ainoastaan sen mitä tässä on kysytty.

[/quote]

Hanki hyvä ihminen itsellesi apua! Tuossa ei ole mitään tervettä.

[/quote] Niin eli on ok ihmetellä ja taivastella täällä jotain asiaa, mutta jos joku siihen ihmettelyyn tulee jotain vastaamaan ja selventämään, niin se onkin sairasta.

Vierailija
86/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin maitoketjun. Se menee tosiaan ihan överiksi, minkä Mummeliisa itsekin myöntää ja pyytää anteeksi. Sen verran lihaa luiden päälle löytyy tästä jutusta, tuo    kaikki muu herjaaminen ja jahtaaminen hämmästyttää entistä enemmän. Kollektiivista, järjestelmällistä kiusaamista - aikuisilta. Piti sitten tämäkin nähdä, opettavaista toki. :/ 

Vierailija
87/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä pyysin lisätietoa ja sitä tulikin, kiitos siitä. Mutta en vieläkään tajua, millä lailla M. on niin hirvittävän paha kuin annatte ymmärtää. Plussallakin moni näkyy kaipailevan häntä. Blogi vaikuttaa elämänmakuiselta. Itse en toki rohkenisi avata elämääni tuntemattomille noin, mutta jos joku tekee niin, niin ei se minua ahdista, jos ketään ei loukata eikä vahingoiteta. -88

Vierailija
88/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, lukekaa joutaessanne tuo maitoketju loppuun asti, se on aivan hervoton! :D Mummelin maitoallergiakuolemaöverijuttu on siinä vain pieni sivujuonne. Ai että sai nauraa... xD

Vierailija
89/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:43"]

Niin ja minä pyysin lisätietoa ja sitä tulikin, kiitos siitä. Mutta en vieläkään tajua, millä lailla M. on niin hirvittävän paha kuin annatte ymmärtää. Plussallakin moni näkyy kaipailevan häntä. Blogi vaikuttaa elämänmakuiselta. Itse en toki rohkenisi avata elämääni tuntemattomille noin, mutta jos joku tekee niin, niin ei se minua ahdista, jos ketään ei loukata eikä vahingoiteta. -88

[/quote]

Minä en ole ainakaan sanonut, että hän olisi "hirvittävän paha". Vastasin vain kysymykseen, että kyllä sitä negatiivistakin löytyy, vaikkei moni sitä jostain syystä halua uskoa. Ja kun on kyse nimimerkillä kirjoittavasta ihmisestä joka kertoo itsestään paljon ja on eräällä tavalla hyvin näkyvä persoona, eikä randomista joka kirjoittelee anonyyminä, niin esim kaksplussan kollektiivinen muisti kyllä toimii melko hyvin. Ei siihen välttämättä tarvita sekopäisiä stalkkereita, vaikka epäilemättä niitäkin löytyy.

Vierailija
90/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 07:42"]

Pyykeissä on tyhempintä viedä ne viikatut & silitetyt vaatteet kaappeihin?

Meillä oli sam aongelma. ISO kodinhoitohuone oli avuksi. Nykyään jätän sinne siististi hyllyille kunkin omat vaatteet itse kaappeihin kuskattavaksi. Vain kaikkein pieniempien (aj aperheen kaikkein vanhimman) sekä omat vaatteet vien itse.

Sellainen "Taittelulauta" on muuten myös kätevä. Noeputtaa taittelua ja itselle jää hyvä mieli kun vaatteet ovat siistejä ja sileitä ja samankokoisia taiteltuina eli näyttävät kivemmille kaapissakin.

[/quote]

Ystävälläni on mielestäni kaikkein fiksuin pyykkihuolto. Heillä on siis 6-henkinen perhe, eli ei mikään jättiperhe edes.

Mutta heillä on siis kodinhoitohuoneessa pyykinkuivauskaappi, johon pyykit ripustetaan tankoihin henkareissa. Hän laittaa märän pyykin suoraan pesukoneesta henkareihin,siitä kuivauskaappiin, ja lapset kiikuttavat sitten suoraan vaatekaappeihinsa nuo vaatteet, eli vaatekaapeissa on samalla tavalla tangot, joihin henkarit on helppo ripustaa.

Vierailija
91/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap katosi?

Vierailija
92/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:04"]

Joko ap katosi?

[/quote]

Ei kai se ole enää moneen päivään ollut täällä.

Ketju on elänyt omaa elämäänsä, kun hullut stalkerit ovat yrittäneet esittää, että on ap:n vika, että heillä viiraa päässä.

Vierailija
93/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:04"]

Joko ap katosi?

[/quote]

Ei kai se ole enää moneen päivään ollut täällä.

Ketju on elänyt omaa elämäänsä, kun hullut stalkerit ovat yrittäneet esittää, että on ap:n vika, että heillä viiraa päässä.

[/quote]

=D okei... Ilmeisesti ne skitsot stalkkeritkin ryömineet takaisin koloihinsa. :) Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Peace, love and understanding.

Vierailija
94/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesta kertoo minuutin ajan "hohdokkaasta" raskausajastaan joka on kestänyt viimeiset 20 vuotta - mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
95/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:52"]

lesta kertoo minuutin ajan "hohdokkaasta" raskausajastaan joka on kestänyt viimeiset 20 vuotta - mitä haluaisit kysyä?

[/quote]

Mitä kohtaa et ymmärrä lauseesta: "Ap ei ole lestadiolainen"?

Onko se jotenkin liian vaikea sinun älykkyysosamäärällesi?

Vierailija
96/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:52"]

[/quote]

Mitä kohtaa et ymmärrä lauseesta: "Ap ei ole lestadiolainen"?

Onko se jotenkin liian vaikea sinun älykkyysosamäärällesi?

[/quote]

Se todellakin hänelle on. Hän osaa hädin tuskin tavata ja pääsääntöisesti ei kykene ymmärtämään lukemaansa. Noita lestaheittoja vaan suoltaa hysteerisenä kaikkiin isoja perheitä koskeviin ketjuihin.

Raukka.

Vierailija
97/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohos, onpa ketjulla mittaa. Mutta varsinaisia kysymyksiä ei ole tainnut tulla vai onko?

AP olisi siis paikalla taas tovin ja vastaa mielellään, jos jollain on jotain kysyttävää.

Ja jos ei ole, niin toivotan vain kaikille Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2014.

:)

Vierailija
98/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kysymys: miksi (netti)persoonasi kiehtoo noin kovasti joitakin pörrääjiä? Se ei liittyne vain perheesi kokoon? Onko sinulla itselläsi "teoria" tästä? :)

Vierailija
99/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:28"]

Minulla on kysymys: miksi (netti)persoonasi kiehtoo noin kovasti joitakin pörrääjiä? Se ei liittyne vain perheesi kokoon? Onko sinulla itselläsi "teoria" tästä? :)

[/quote]

Montakin, mutta en koe oikeasti mielekkääksi niitä esitellä.

Eiköhän se vain ole niin, että kaikki eivät pidä kaikista ja se on ihan luonnollinen asia. En minäkään pidä kaikista ihmisistä.  :)

Vierailija
100/120 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Hyvä vastaus. :) Silti... Aika erikoisesti viestiviä ihmisiä ollut tänäänkin liikkeellä. Tuollaisiin ei törmää irl - onneksi. Ainakaan vielä en ole moisia kohdannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan