Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suursuurperheinen vastaa kysymyksiin muutaman tunnin ajan

Vierailija
25.12.2013 |

jos jollain jotain sellaista suursuurperhettä kosvaa mielessä on jonka tiimoilta on utelias tai pohtiva.

Muille muuten vain Hyvää Joulua!

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kysymystä ennen kuin menen saunaan?

Ja joo - uudessa kodissa on kieltämättä vieläkin kivempi sauna kuin oli Tönössä.

Tulee varmaan näkymään aikanaan sähkölaskussa se, ettei tahdo malttaa jättää väliin edes yhtä saunailtaa...

Vierailija
42/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet täällä. Blogisi on mukava, vaikka aina menenkin sekaisin, kuka on kukin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kallis vuokra, tai siis muutitteko vuokralle?

Olet laihtunut hurjasti, en meinannut tuntea, että kenen sylissä se Lumi oikein oli :D

Kiva, kun jaksat taas blogata.

Vierailija
44/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistasi on kuollut, kerroit. Mihin hän kuoli?

Vierailija
45/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:38"]

Olen blogisi lukija.  Olisi kiva, jos jaksaisit aloittaa oman foorumin, niitä on nykyisin kai aika edullisia valmiita pohjiakin tai jopa ilmaisia ja jos saisit värvättyä apuvoimia moderointiin :)

kaksplussa ja tämä vauva av tosiaan ovat ilmapiiriltään pääosin negatiivisia (silti täälläkin taas aikaani kulutan)

[/quote]

Minulla oli monen vuoden ajan "oma" forum  (kotichatin alaisuudessa eli oikeasti kotichattilaisten, jotka uskoivat - fiksusti- enemmän demokratiaan kuin omistusoikeuksiin) ja se oli kieltämättä näihin nykyisiin verrattuna hyvin moderoitu.

Toisaalta se moderointi vei niin paljon aikaa ja voimia, että lopulta päätin sen sulkea...

Ajoittain kaduttaa.

Toisaalta... kuka tietää millainen bitch minustakin olisi kehkeytynyt törkeimpiä viestejä selaillessani?

Mm. yhdestä tyypistä  (ei kotichattilainen vaan silkka forumpeikko) jouduin aikoinaan tekemään rikosilmoituksen ja jo sekin otti koville.

Ei siis se, että häiskä joutui vastuuseen tekemisistään ... vaan ehkä enemmänkin se, että lähetin hänet "systeemiin", missä sai sakot, vaikka minä (ja jokainen lapsia rakastava ja arvostava terve aikuinen) olisi pohjimmiltaan mieluummin palkannut häntä tapaamaan "hitmanin".

NYT tyyppi on linnassa.

Siitä millä brassaili aikoinaan kotichatin forumissa, sai vain sakot...

eli jatkoi tekojaan vuosia senkin jälkeen.

Forumin pitäminen on siis melkoista vastuunkantoa.

JOS saan itseni itselleni takaisin (mikä pohjimmainen syy muuttoon), niin voin hyvinkin avata jossain vaiheessa uuden forumin.  

Vielä en uskalla.

Vierailija
46/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:42"]

Onko kallis vuokra, tai siis muutitteko vuokralle?

Olet laihtunut hurjasti, en meinannut tuntea, että kenen sylissä se Lumi oikein oli :D

Kiva, kun jaksat taas blogata.

[/quote]

On. 

Siis minun mittapuullani on "kallis" vuokra.

Eli vuokralle muutettiin. Omaa harkitaan vasta kun pystyn hahmottamana Oulun. 

Nyt on karttakin vielä hakusessa saati sitten se, missä on hyvä, huono, huonoin, paras jne. asua.

Toisaalta verrattuna yleiseen vuokratasoon Oulussa vuokramme ei ole poikkeava...

Ja näillä näkymin ympäristö, kämppä ja ennen kaikkea vuokraajat ovat huippuja.

Toivon siis, ettei ensi vuoden bloggaukset koske konkurssia.

Laskujen mukaan ei pitäisi, mutta olen ennenkin laskenut pieleen...

Ja totta, olen taas laihtunut.

Ja koska syytä ei löydy niin se on vähän "huolestuttavaa" eli on ok tai hyvä minun painostani laihtua, mutta jos kuitenkin "syö kuin ennenkin", niin nopea laihtuminen vihjaa johonkin vikaan...

Lumi sylissä... se on kuin pitäisi Oskua sylissä uudelleen.

Miten jokin niin "prinsessainen" voikin olla niin "pikkupoika"...?

Vierailija
47/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:50"]

Yksi lapsistasi on kuollut, kerroit. Mihin hän kuoli?

[/quote]

Santeri syntyi keskosena ja hänen keuhkonsa eivät kestäneet elämää kohdun ulkopuolella.

Vierailija
48/120 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:38"]

Olen blogisi lukija.  Olisi kiva, jos jaksaisit aloittaa oman foorumin, niitä on nykyisin kai aika edullisia valmiita pohjiakin tai jopa ilmaisia ja jos saisit värvättyä apuvoimia moderointiin :)

kaksplussa ja tämä vauva av tosiaan ovat ilmapiiriltään pääosin negatiivisia (silti täälläkin taas aikaani kulutan)

[/quote]

Minulla oli monen vuoden ajan "oma" forum  (kotichatin alaisuudessa eli oikeasti kotichattilaisten, jotka uskoivat - fiksusti- enemmän demokratiaan kuin omistusoikeuksiin) ja se oli kieltämättä näihin nykyisiin verrattuna hyvin moderoitu.

Toisaalta se moderointi vei niin paljon aikaa ja voimia, että lopulta päätin sen sulkea...

Ajoittain kaduttaa.

Toisaalta... kuka tietää millainen bitch minustakin olisi kehkeytynyt törkeimpiä viestejä selaillessani?

Mm. yhdestä tyypistä  (ei kotichattilainen vaan silkka forumpeikko) jouduin aikoinaan tekemään rikosilmoituksen ja jo sekin otti koville.

Ei siis se, että häiskä joutui vastuuseen tekemisistään ... vaan ehkä enemmänkin se, että lähetin hänet "systeemiin", missä sai sakot, vaikka minä (ja jokainen lapsia rakastava ja arvostava terve aikuinen) olisi pohjimmiltaan mieluummin palkannut häntä tapaamaan "hitmanin".

NYT tyyppi on linnassa.

Siitä millä brassaili aikoinaan kotichatin forumissa, sai vain sakot...

eli jatkoi tekojaan vuosia senkin jälkeen.

Forumin pitäminen on siis melkoista vastuunkantoa.

JOS saan itseni itselleni takaisin (mikä pohjimmainen syy muuttoon), niin voin hyvinkin avata jossain vaiheessa uuden forumin.  

Vielä en uskalla.

[/quote]

Joo siis, tiesin, että sulla on ollut se kotichat, taisin alkaa niihin aikoihin seurailla blogiasi, kun olitte sen sulkeneet.

Se on jotenkin niin masentavaa, kun kaikilla palstoilla on niin paljon "törkyä". Toisaalta voi ajatella niin, että netissäkin on koko elämän kirjo. Silti itseäni harmittaa, kun en ole löytänyt sellaista hyvän mielen foorumia. toki rankoista ja vaikeista asioistakin pitää keskustellä, en sitä tarkoita, mutta sellainen ylikäyvä ilkeily ja pahansuopuus, viha. Se vie omaakin mielialaa alas ja kuluttaa energiaa pelkkä lukeminen.

En nyt sädekehääni kiillottele, onnistuu fittuilu minultakin, eikä kaikkien tarvitse samaa mieltä olla.

Vierailija
49/120 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:00"]

Nyt ymmärrän, miksi olit niin ilkeä ja sairas muita kohtaan plussalla. Olithan itsekin sairas. 

[/quote]

Pikaista paranemista sinnekin päin! :)

[/quote]

Jaahas. Meno ei ole muuttunut mihinkään :( Tuota samaa harrastit aiemminkin. Koitit tehdä terveistä sairaita ja kääntää syyn toisiin. Toivon vilpittömästi, että saat toimivat lääkkeet ja hyvää terapiaa ja että lähipiirisi jaksaa olla tukena. 

Vierailija
50/120 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 19:15"]

Lapselle annettu aika ei ole lapsimäärästä vaan vanhempien arvoista kiinni.

Itselläni on kaksi lasta. Olisin aina halunnut ison perheen, mutta näin ei elämä ole mennyt. Joka päivä koen suurta kiitollisuutta, että olen nämä lapset saanut. Heidän puolesta tekisin mitä vaan. He on mulle kaikki kaikessa. En usko, että rakastaisin vähemmn vaikka lapsia olisi 12, äidinrakkaus on sellaista.

Tavallaan olen tyytyväinenkin, että lapsia ei enempää ole. Suomen tilanne menee koko ajan huonommaksi.. ehkä myöhemmin peruskoulun jälkeiset opinnot on maksullisia jne. Helpommin voi tukea kahta lasta kuin vaikkapa kuutta, emme siis ole mitään hyvätuloisia. Aina aion omiani auttaa ja tukea niin taloudellisesti kuin muutenkin.

Minä annan aikaa lapsilleni, mutta kyllä välillä eksyn tänne palstalle tai muuten nettiin, so? 

Lapset on nyt jo koululaisia ja itse pian 30v ja onhan sekin tavallaan ihanaa, vielä nuori ja lapset kasvaa ja ehkä jo 4kymppisenä saan olla mummo! ::))

Mutta kyllä haaveessa on vielä se 3.lapsi..jos ei nyt niin ehkä sitten vaikka 4kymppisenä.. Mutta oikeaa perhekokoa ei ole tosiaan olemassakaan.

Se on toki hullua jos ihan väsynyt ja uupunut ja sitten täytyy lisää tehdä, koska siitähän kärsii jo olemassaolevat lapsukaiset.

Meidän lapset ei ole koskaan ollu hoidossa, olen saanut hoitaa itse heidät. Meillä on paljon rakkautta ja hemmottelua,mutta myös tiukat rajat.

[/quote]

Väsymys mistä? Minusta omilla pikkuperheen omaavilla (tai lapsettomilla pareilla) on kumma tapa tehdä vähän liikaa. Mutta ei isomman perheen hoitaminen ole kummoista. Soppaa tekee parin litran sijaan muutamaa minuutin pidemmällä ajalla kymmenen litraa. Ja vanhaa soppaa voi taas jatkaa. Eri juttu jos pitää keittiössä nyhjätä ja raataa niska limassa.

Meillä lapset kolmannesta lähtien on olleet kaikki todella oma-aloitteisia ja katsoo vanhemmilta lapsilta esimerkin kun kuoritaan itse peruna niin sitä lapsi tahtoo ottaa oman veitten ja alkaa kuorimaan. Niin se vaan menee.

Ja mitä tuolee tuohon sinun yhteiskunta puheeseesi niin nimenomaan maa tarvitsee paljon lapsia, niistä kasvaa veronmaksajia ja saadaan palveluita!

Mutta olen kyllä valmis maksamaan lapsieni asioita, minähän vanhempana heistä vastuussa olen.

-ei ap-

Vierailija
51/120 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 12:00"]

Nyt ymmärrän, miksi olit niin ilkeä ja sairas muita kohtaan plussalla. Olithan itsekin sairas. 

[/quote]

Pikaista paranemista sinnekin päin! :)

[/quote]

Jaahas. Meno ei ole muuttunut mihinkään :( Tuota samaa harrastit aiemminkin. Koitit tehdä terveistä sairaita ja kääntää syyn toisiin. Toivon vilpittömästi, että saat toimivat lääkkeet ja hyvää terapiaa ja että lähipiirisi jaksaa olla tukena. 

[/quote]

61.lle Tietämättä mitä tässä kirjoittelet niin ihmettelen miksi sinun sivallukseesi toinen ei voi vastata samalla mitalla. Minusta tuo toinen joka vastasi piikkiisi oli ihan asiallinen vastaveto (lue siis yhtä asiaton).

Vierailija
52/120 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 08:12"]

Eli et pitänyt tyypistä jollain toiella palstalla ja sitten kun huomasit hänen kirjoittaneen tänne, aloit  innoissasi stalkkamaan ketjua päiväkausien ajan ja syytämään herjauksia? Ja sitten kun hän yhden kerran vastaa samalla mitalla, alat vinkumaana että sinua on nyt loukattu ja nimittelet häntä mielipuleksi?

En ollenkaan ihmettele jos hän uskoo sinulla viiraavan päässä.

Niin uskon minäkin.

Ja luultavasti jokainen muukin tämän ketjun lukenut.

[/quote]

Tuota, ei millään pahalla mutta kyllä se sinä tässä taidat olla aika pihalla :) Jos kävisit kaksplussalla niin tietäisit, että Mummeliisa oli siellä "suuressa" roolissa. Teki pitkät ketjut ihan itsestään ja itselleen. Ja ei, ei ole niin paljoa kiinnostanut että olisit jaksanut niitä lukea ennen kuin kaikille alkoi selvitä Mummeliisan mielenterveyden tila. Jopa hänen kavereilleen ja siinä vaiheessa hekin "hylkäsivät" hänet. Minulla ei ole mitään Mummelia vastaan, mutta pääkoppa on edelleen sekaisin ja siitähän hän on itsekin kertonut, joten aika outoa että hyökkäät minun kimppuuni :D Ja miten olisin voinut stalkata häntä, kun en edes tajunnut kuka ap on ennen kuin se tässä ketjussa sanottiin. 

Vierailija
53/120 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 08:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:54"]

Aivan, tietämättä mitään. Voi, kunpa tietäisitkin :( Plussalla Mummeliisa poltti siltansa kaikkiin. Jopa häntä pitkään puolustaneet ja oikeatkin kaverit joutuivat lopulta myöntämään, että ap on muuttunut sekopäiseksi ja ilkeäksi, kun kulissit lopulta kaatuivat. Ja tämähän ei ollut ensimmäinen kerta. Sama tapahtui aiemmin toisella palstalla. Mitään ei ole opittu eikä mielenterveyttä saatu kuntoon. 

[/quote]

Eli et pitänyt tyypistä jollain toiella palstalla ja sitten kun huomasit hänen kirjoittaneen tänne, aloit  innoissasi stalkkamaan ketjua päiväkausien ajan ja syytämään herjauksia? Ja sitten kun hän yhden kerran vastaa samalla mitalla, alat vinkumaana että sinua on nyt loukattu ja nimittelet häntä mielipuleksi?

En ollenkaan ihmettele jos hän uskoo sinulla viiraavan päässä.

Niin uskon minäkin.

Ja luultavasti jokainen muukin tämän ketjun lukenut.

[/quote]

Ja siis mitä ihmeen herjauksia päiväkausien ajan?? Minun ainoa kommentti tälle mt-ongelmaiselle oli tuo, johon ap taas niiiiin mummelimaisesti vastasi. Ei tarvitse olla stalkkeri tai kovinkaan välkky tajutakseen, että sinä olet taas yksi näistä mummelin "alamaisista" puolustamassa ;)

Vierailija
54/120 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 15:58"]Lastani on pitkään kiusannut suurperheen lapsi. Äidillä ei ole aikaa keskustella lapsen kanssa, eikä kasvattaa lastaan. Miten hoidan asian äidin kanssa, joka ei ehdi paneutua asiaan?

[/quote] meidän suurperheen lasta kiusasi kahden lapsen perheen nuorempi ja siinäkään perheessä ei vanhempia kiinnostanut. Päädyimme ratkaisuun, että lapsemme vcaihtoi koulua ja nyt kenee hyvin. Tämä kiusaajalapsi on oittanut kuulemma uuden hampaisiin

Vierailija
55/120 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:32"]

Lars Leevi La.....

[/quote]

Miten tuo liittyy aiheeseen? Mummeliisahan ei ole edes kirkon jäsen saati lestadiolainen. Vai kuvitteletko että suurperheitä on vain lestadiolaisilla? Kuvitteletko muutenkin juttuja ja uskot kuvitelmiisi?

Vierailija
56/120 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:26"]

Ihan totta, että minulle on diagnosoitu vaikea masennus johtuen lähinnä keskeneräisistä surutöistä. 

Et ehkä ymmärrä sitä (kaltaisesi tuskin koskaan ymmärtävät), mutta puolison, lapsen ja lapsenlapsen kuolemat, syöpä jne. ovat joillekin ihmisille kovin vaikeita asioita käsitellä. Ihan niin vaikeita, että johtavat jopa masennukseen.

Mutta kiitos kuitenkin, kun jaksat muistuttaa, että masennukseni on mt-ongelma.

Se kertoo paljon siitä, kuinka ymmärtävä, kypsä ja ystävällinen ihminen olet.

[/quote]

Ymmärrän varsin hyvin. Mutta masennus tai mikään muukaan ongelma ei oikeuta ihmistä käyttäytymään muita kohtaan samalla tavalla kuin sinä käyttäydyt. Nuo sinun muiden sairaaksi haukkumiset on jo puhkiin kulutettuja, että keksi niiden sijaan jotain uutta ja hoida ITSESI kuntoon. Olet todella, todella kova syyttämään aina muita ja vierittämään syyn muiden niskaan. Muut on niin inhottavia, pahansuopia, sairaita, ymmärtämättömiä jne. ja sinä itse Äiti Teresa, vaikka todellisuudessa tilanne on juuri päinvastoin. Mutta tuotahan masentuneet valitettavasti monesti tekevät, syyttävät muita ongelmistaan.....

[/quote]

Luin ketjun kahtene kertan läpi, enkä huomannut ap:n kertaakana syyllistyneen noihin luettelemiisi asioihin.

Sinä sen sijaan teit sitä, mistä ap:tä syytät, toistuvasti. Olisiko siis peiliin katsomisen ja pienen häpeähetken paikka?

[/quote]. Ei ole :) Lukisit ennen kuin kommentoit. Minä en puhu tästä ketjusta enkä aaveesta ylipäänsäkään, vaan kaksplussasta. Suomi24:lla en käy, mutta ap on sekoillut sielläkin. Sinä, joka käyt plussalla ja olet lukenut mummelin ketjuja. Väitätkö tosissasi, että ap ei ilkeillyt ja haukkunut lähes tulkoon kaikkia eri mieltä olevia sairaiksi jne?

Vierailija
57/120 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:56"]

Ihan totta, että minulle on diagnosoitu vaikea masennus johtuen lähinnä keskeneräisistä surutöistä. 

Et ehkä ymmärrä sitä (kaltaisesi tuskin koskaan ymmärtävät), mutta puolison, lapsen ja lapsenlapsen kuolemat, syöpä jne. ovat joillekin ihmisille kovin vaikeita asioita käsitellä. Ihan niin vaikeita, että johtavat jopa masennukseen.

[/quote]

Ymmärrän varsin hyvin. Mutta masennus tai mikään muukaan ongelma ei oikeuta ihmistä käyttäytymään muita kohtaan samalla tavalla kuin sinä käyttäydyt. Nuo sinun muiden sairaaksi haukkumiset on jo puhkiin kulutettuja, että keksi niiden sijaan jotain uutta ja hoida ITSESI kuntoon. Olet todella, todella kova syyttämään aina muita ja vierittämään syyn muiden niskaan. Muut on niin inhottavia, pahansuopia, sairaita, ymmärtämättömiä jne. ja sinä itse Äiti Teresa, vaikka todellisuudessa tilanne on juuri päinvastoin. Mutta tuotahan masentuneet valitettavasti monesti tekevät, syyttävät muita ongelmistaan.....

[/quote]

Luin ketjun kahtene kertan läpi, enkä huomannut ap:n kertaakana syyllistyneen noihin luettelemiisi asioihin.

Sinä sen sijaan teit sitä, mistä ap:tä syytät, toistuvasti. Olisiko siis peiliin katsomisen ja pienen häpeähetken paikka?

[/quote]. Ei ole :) Lukisit ennen kuin kommentoit. Minä en puhu tästä ketjusta enkä aaveesta ylipäänsäkään, vaan kaksplussasta. Suomi24:lla en käy, 25mutta ap on sekoillut sielläkin. Sinä, joka käyt plussalla ja olet lukenut mummelin ketjuja. Väitätkö tosissasi, että ap ei ilkeillyt ja haukkunut lähes tulkoon kaikkia eri mieltä olevia sairaiksi jne?

Vierailija
58/120 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]. Ei ole :) Lukisit ennen kuin kommentoit. Minä en puhu tästä ketjusta enkä aaveesta ylipäänsäkään, vaan kaksplussasta. Suomi24:lla en käy, 25mutta ap on sekoillut sielläkin. Sinä, joka käyt plussalla ja olet lukenut mummelin ketjuja. Väitätkö tosissasi, että ap ei ilkeillyt ja haukkunut lähes tulkoon kaikkia eri mieltä olevia sairaiksi jne?

[/quote]

Nyt minunkin ihan ulkopuolisena on puututtava asiaan. Miksi tulet tänne ja tuot jotain mennyttä ja ollutta mukanasi? Miksi on tuomittava ja haukuttava, kun toinen ei ole tässä ketjussa ja tällä palstalla tehnyt yhtään mitään väärää? On aivan sama, miten hän on käyttäytynyt jossain muulla palstalla ja mikä siihen on ollut syynä, sinä käyttäydyt nyt asiattomasti. Toivon, että ymmärrät sen ja poistut. Ole ystävällinen ja lue ainakin kirjoittamasi viestit, niin ehkä tajuat, miten ilkeällä tavalla tuot esiin asioita, jotka eivät tähän ketjuun kuulu.

Vierailija
59/120 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 07:34"]

jos jollain jotain sellaista suursuurperhettä kosvaa mielessä on jonka tiimoilta on utelias tai pohtiva.

Muille muuten vain Hyvää Joulua!

[/quote] Montako lasta? poikia vai tyttoja?Missa asut?

Vierailija
60/120 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:51"]

Joo siis, tiesin, että sulla on ollut se kotichat, taisin alkaa niihin aikoihin seurailla blogiasi, kun olitte sen sulkeneet.

Se on jotenkin niin masentavaa, kun kaikilla palstoilla on niin paljon "törkyä". Toisaalta voi ajatella niin, että netissäkin on koko elämän kirjo. Silti itseäni harmittaa, kun en ole löytänyt sellaista hyvän mielen foorumia. toki rankoista ja vaikeista asioistakin pitää keskustellä, en sitä tarkoita, mutta sellainen ylikäyvä ilkeily ja pahansuopuus, viha. Se vie omaakin mielialaa alas ja kuluttaa energiaa pelkkä lukeminen.

En nyt sädekehääni kiillottele, onnistuu fittuilu minultakin, eikä kaikkien tarvitse samaa mieltä olla.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä palstojen ajoittaisesta masentavuudesta.

Ihmisissä on paljon pahoinvointia ja vihaa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän