Meille on joulun kunniaksi tullut aito ja oikea MIESFLUNSSA!
Ja kuinka ollakaan, juuri täsmällinen ajoitus. Miesflunssa estää miestä tekemästä mitään jouluvalmisteluja. Miesflunssa pakottaa makaamaan sängyssä kellon ympäri ja huokailemaan kärsivästi.
Miesflunssan vuoksi otan lapset mukaan kauppaan ja kukkakauppaan ja joka paikkaan minne tänään ajattelin yksin nopeasti mennä. Miesflunssa estää lasten vahtimisen.
Olen niin iloinen tästä täsmäajoituksesta!
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:25"]
Meillä on NAISflunssa, joka tarkoittaa sitä, että jouluvalmistelut tekee se nainen flunssasta ja kuumeesta huolimatta, koska mies ei vaan pysty/viitsi/osaa.
[/quote]
Meillä on samoin. Miehellä on LOMA. Minulla vain pikkuruinen keuhkokuume.
eksäni miesflunssa oli kellontarkka. pahimmat oireet alkoivat, kun lapset heräsivät ja herra parantui ihmeesti aina, kun lapset olivat menneet nukkumaan. päivän hän vietti läppärin kanssa sängyssä välillä nukkuen päiväunia ja yöksi hän nousi pelaamaan jotain pleikkaa tai puuhastelemaan omiaan, yleensä autotallissa jotain kaiuttimia rakentaen.
Voi ei! Meillä myös miesflunssa tuttu vieras ja sehän on siitä kavala tauti, kun se vaikuttaa koko perheeseen ja eniten nimenomaan puolisoon=muhun. Mutta mun miehen mukaan miehet sairastavat kovemman flunssan sen takia, että niillä on isommat lihakset! Tämän aivopierun mies laukaisi mulle kun viimeksi vittuilin miesflunssan oireista ja vakavuudesta. Sanoin että hourailee selvästikin jo....
Onko kuumetta? Meillä on sääntönä, että jos ei ole kuumetta, niin pystyy kyllä lapsia kaitsemaan sen aikaa, kun toinen hoitaa asioita.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 08:35"]
Ja kuinka ollakaan, juuri täsmällinen ajoitus. Miesflunssa estää miestä tekemästä mitään jouluvalmisteluja. Miesflunssa pakottaa makaamaan sängyssä kellon ympäri ja huokailemaan kärsivästi.
Miesflunssan vuoksi otan lapset mukaan kauppaan ja kukkakauppaan ja joka paikkaan minne tänään ajattelin yksin nopeasti mennä. Miesflunssa estää lasten vahtimisen.
Olen niin iloinen tästä täsmäajoituksesta!
[/quote]
Meilläkin on miesflunssa! Pahaksi onneksi kyseinen nuha on iskenyt myös perheen äitiin ja kahteen tyttäreen...
Meillä taas on liikkeellä sitä naisheikkoutta. Aina kun vähän jotain vaikeampaa tai raskaampaa pitää tehdä, niin ollaan niin avuttomia ja voimattomia ja purkkia ei saa auki ja blaa blaa blaa. Kummassakin sukupuolessa on kyllä ihan yhtälailla marttyyriä ja näyttelijää :)
Paraneekohan se miesflunssa,jos lähet lasten kanssa johonkin kivaan paikkaan käymään lasten kanssa;)
Meillä ainakin kun poistun lasten kanssa ovesta tapahtuu ihmeparantuminen, miesflunssapotilas välittömästi kampeaa itsensä työhuoneeseen tietokoneelle. Kun kotiudutaan, luonnollisesti palataan sänkyyn voihkimaan.
Jep, tutulta kuulostaa. Kamala sairaus tuo miesflunssa, halvauttaa vuodelepoon heti ilman suurempaa kuumettakin. Miesflunssa vaatii myös, kuten jo edellä todettiin, yleisöä todistamaan kärsimysten määrää.
Meillä miesflunssainen mies painaa ylitöitä raksalla ja elää buranalla,jotta saa tulevaa lomareissua varten vapaata. Hirvittää,että jaivaa nyt omaa kuoppaansa ja loma menee sit ihan oikeesti flunssassa...
Ota wlan-purkki tai modeemi mukaan kaupoille, jos kerran on niin pahanlaatuinen flunssa, ettei voi omia lapsiaan vahtia. Piilota myös kaukosäätimistä patterit.
Oletko muuten tietoinen siitä, että miehet sairastavat oikeastikin pahempia flunssia kuin naiset?
Onhan se hauskaa irvailla miehille, ei siinä mitään, mutta tutkimukset osoittavat, että naisen elimistö kestää flunssan paremmin kuin miehen.
Testosteronimäärällä on luonnollisesti hintansa, huono vastustus- ja taudinsietokyky. Vai luulitteko, ettei naisten pienemmille lihaksille ole hyvää syytä?
Meillä on NAISflunssa, joka tarkoittaa sitä, että jouluvalmistelut tekee se nainen flunssasta ja kuumeesta huolimatta, koska mies ei vaan pysty/viitsi/osaa. Hän käy sentään töissä ja viikonloppuna ostoksilla (ostamassa minulle joululahjan, koska minä olen ostanut kaikille muille). Eilen pesin lattiat ja saunan ja paketoin pakettivuorellisen samalla kun mies makasi sohvalla ja katsoi elokuvaa. Kesken kaiken pyysi että toisin voileivän ja lasin viiniä sinne olohuoneeseen, kun kerran siinä keittiössä niitä paketteja väsäsin. Juu, sai ihan itse hakea ne ja vähän marttyyrimäisesti huokaili, että missä on minun joulufiilikseni.
Eihän minun tietenkään ole pakko tehdä joulusiivousta tai paketoida lahjoja. Ei mies niitä vaadi ja kehottaa aina, jos yritän pyytää apua, jättämään homma sikseen. Ei häntä haittaa. Hän voisi syödä ranskalaisia ja nakkeja jouluaattona ja työntää pari lahjaa lapsille ihan paketoimatta. Mihin sitä mitään muuta tarvitaan?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 09:19"]
Oletko muuten tietoinen siitä, että miehet sairastavat oikeastikin pahempia flunssia kuin naiset?
Onhan se hauskaa irvailla miehille, ei siinä mitään, mutta tutkimukset osoittavat, että naisen elimistö kestää flunssan paremmin kuin miehen.
[/quote]
Ja paskat, meillä ainakin tutkimukseni osoittavan miehen sairastavan samanaikasesti myös tautia nimeltä "marttyyri".
Miesflunssa on vakava sairaus. Esimerkiksi miesflunssassa kurkku on NIIN kipeä, että potilas ontuu. Finrexiiniä pitää nauttia litrakaupalla, mutta sekään ei vaimenna jatkuvaa huokailua ja kuivaa köhimistä. Jos kuumetta on yli 37,1 niin kannattaa viedä potilas kiireesti päivystykseen.
Kun exäni makasi miesflunssan kourissa sohvalla kuulin, kuinka hän tuskissaan valitti "rakas jumala, ota luoksesi ja poista kärsimykseni". Itsekin ristin käteni salaa (vaikken olekaan uskovainen) ja pyysin, että "tee se pian".
Miesflunssaan tehoaa parhaiten selibaatti! Kun mies on noin kipeä, on sydänlihastulehduksen vaara sen verran ilmeinen, että ei ole syytä ponnistella lainkaan. Kun on kuukaudenkin potenut, niin saattaa mielessä käydä, että jos ei parane niin ei piparia enää koskaan
Meillä miesflunssan oireet iskee aina jos lapset ovat sairaana/sairastumassa. Valitusvirsi alkaa sanoin "mulla on just toi sama tauti kuin X:llä.." ja sitten voihkimaan ja huokailemaan kovaan ääneen, näin varmasti tulee huomiota, mehua, lääkettä saman verran kuin lapsille.
Älkää unohtako niitä tärykalvoja rikkovia aivastuksia! Takuuvarma miesflunssan oire.