Hyväksytkö että lapsesi saa pataan huonosta käytöksestä esim kaupassa?
Kommentit (122)
14-vuotias kykenee raiskaamaan ja ryöstämään, joten sen ikäinen kyllä kykenee myös ottamaan vastaan välitöntä fyysistä palautetta, kun syy on sataprosenttisesti omilla hartioilla.
jos minun lapseni roikkuisi kaupalla, rikkoisi sääntöjä ja rettelöisi vastaan -- saa tempaista.
Mä en käsitä miksi kauppias jäi vielä poikien kanssa väittelemään ulos.
Pojat pihalle, itse sisälle. sillä selvä.
Väkivalta on aina väärin, en hyväksy.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Hyvä, että tuomitset näin myös sotiemme veteraanien veriteot. Ihailtavaa suoraselkäisyyttä ketjun muihin jeesustelijoihin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Hyvä, että tuomitset näin myös sotiemme veteraanien veriteot. Ihailtavaa suoraselkäisyyttä ketjun muihin jeesustelijoihin verrattuna.
[/quote]
Miksi sodat pitäisi sitten hyväksyä? Oletko kuullut rauhanaatteesta?
Todella moni kannattaa turpaan vetelyä, mutta harva oikeasti uskaltaa vetää turpaan. Kauppias oli yksi niistä harvoista jotka eivät mene lukkoon, kun nuori ihmispentu hyökkää kuolettavan vaarallisella purkalla päin näköä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:09"]
On todella järkyttävää huomata, miten edelleen 2010-luvun sivistysvaltiossa osa tosiaan hyväksyy lapsen hakkaamisen
[/quote]
Sulla on aika vajavainen elämänkokemus selvästi. Tuon ikäiset huligaanit eivät ole mitään viattomia lapsukaisia vaan paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan. Sitä he myös käyttävät häikäilemättä hyväkseen.
[/quote]
Suosittelisin itsellesi laajentamaan käsityskykyä ja ajattelemaan ihmisiä yksilöinä, sen sijaan että niputat kaikki samaan nippuun.
Teini-ikäisiin, aivan kuten muihinkin ikäluokkiin, mahtuu jos jonkinlaista talsijaa ja osa heistä voi tosiaan olla sanojasi lainatakseni paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan.
Mutta mitä heille opettaa tilanne, jossa heidän tehdessään jotain väärin vedetään nyrkillä naamaan? Opettaako se ihmisiksi, vaiko kenties sellaista, että epämieluisana pitämäänsä ihmistä voi hakata?
Sinuakin sitten varmaan saa tulla lyömään, mikäli teet jotain typerää? Asiakaspalvelussa näkee nimittäin todella paljon törkeästi käyttäytyviä aikuisia, ehkä siis seuraavan kerran myyjä voisi vetäistä turpiin kun asiakas alkaa vittuilemaan, eikös?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:42"]
On todella järkyttävää huomata, miten edelleen 2010-luvun sivistysvaltiossa osa tosiaan hyväksyy lapsen hakkaamisen
[/quote]
Sulla on aika vajavainen elämänkokemus selvästi. Tuon ikäiset huligaanit eivät ole mitään viattomia lapsukaisia vaan paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan. Sitä he myös käyttävät häikäilemättä hyväkseen.
[/quote]
Suosittelisin itsellesi laajentamaan käsityskykyä ja ajattelemaan ihmisiä yksilöinä, sen sijaan että niputat kaikki samaan nippuun.
Teini-ikäisiin, aivan kuten muihinkin ikäluokkiin, mahtuu jos jonkinlaista talsijaa ja osa heistä voi tosiaan olla sanojasi lainatakseni paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan.
Mutta mitä heille opettaa tilanne, jossa heidän tehdessään jotain väärin vedetään nyrkillä naamaan? Opettaako se ihmisiksi, vaiko kenties sellaista, että epämieluisana pitämäänsä ihmistä voi hakata?
Sinuakin sitten varmaan saa tulla lyömään, mikäli teet jotain typerää? Asiakaspalvelussa näkee nimittäin todella paljon törkeästi käyttäytyviä aikuisia, ehkä siis seuraavan kerran myyjä voisi vetäistä turpiin kun asiakas alkaa vittuilemaan, eikös?
[/quote]
Hyvin kirjoitettu. Onneksi on ihmisiä ja ammattilaisia jotka osaavat ymmärtää vähän kolmiulotteisemmin tätä maailman menoa. Eivätkä heti ole vetämässä pataan.
T: 11cm mies
Myyjille hanskat käteen ja turpaan juntteja.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 17:41"]
[/quote]
Kyllä saa tulla lyömään, jos erehdyn käyttäytymään samalla tavalla kuin tuo rikollisenalku. En kuitenkaan tule koskaan tekemään niin, joten minun ei tarvitse moisia seurauksa pelätä. Ja toivottavasti tämä poikakin oppi kerrasta läksynsä.
Meidän kaupassa käy ehkä 65-70v. mummeli joka räyhää milloin mistäkin, ihan tavalista on että riitelee, tönii ja huutaa kassajonossa, sekä toisille asiakkaille että kassahenkilölle. Haisee myös kuselle.
Eipä ole tullut mieleenikään tällainen mahdollisuus, mutta seuraavalla kerralla kun tönii ja rähjää, leipaisenkin sitä kuonoon.
Ehkä oppii sitten viimeinkin läksynsä, miten pitää käyttäytyä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:03"]
Meidän kaupassa käy ehkä 65-70v. mummeli joka räyhää milloin mistäkin, ihan tavalista on että riitelee, tönii ja huutaa kassajonossa, sekä toisille asiakkaille että kassahenkilölle. Haisee myös kuselle.
Eipä ole tullut mieleenikään tällainen mahdollisuus, mutta seuraavalla kerralla kun tönii ja rähjää, leipaisenkin sitä kuonoon.
Ehkä oppii sitten viimeinkin läksynsä, miten pitää käyttäytyä.
[/quote]
Leipaise vaan kuselta haisevaa vanhusta kuonoon, mutta älä liikaa ylläty jos sinä olet lopulta se, jota joku oikein todella leipaisee. Eikös olekin monimutkaista tämä ihmiselämä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:12"]
11 cm mies = -mies 28-
pedo
[/quote]
Joku syytti minua aikoinaan Teroksi. Olisimpa taas 28v.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 13:09"]
En hyväksy mut noloin tossa kuviossa on tää isi-mies. Onkohan sama joka nillitti siitä stockkan ilmapallosta.
[/quote]
Minulle tuli aivan sama mieleen! Kuulostaa samanlaiselta kitisijältä.
Kyllä omaa poikaa voi pistää mun puoesta kuonoon jos hölmöilee tuolla tavalla kun tuo alkuperäinen ellei vähempää usko.
Remmiä perseelle minäkin annan jos kotiin kiirii tuollainen enkä varmasti ala ihmettelemään missä iltasanomissa.
Nykyään on koko helvetin maailma täynnä näitä itkijänaisia, mielensäpahoittajamiehiä ja adhd/hetimullekaikkikakaroita.
Sama määrä niitä ennekin on varmaan ollut mutta niiden ei ole annettu kukkia ja kasvaa mikä on ollut aivan ristuksen oikein!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:31"]
Kyllä omaa poikaa voi pistää mun puoesta kuonoon jos hölmöilee tuolla tavalla kun tuo alkuperäinen ellei vähempää usko.
Remmiä perseelle minäkin annan jos kotiin kiirii tuollainen enkä varmasti ala ihmettelemään missä iltasanomissa.
Nykyään on koko helvetin maailma täynnä näitä itkijänaisia, mielensäpahoittajamiehiä ja adhd/hetimullekaikkikakaroita.
Sama määrä niitä ennekin on varmaan ollut mutta niiden ei ole annettu kukkia ja kasvaa mikä on ollut aivan ristuksen oikein!
[/quote]
Siinäpä itket, kun ojennat poekaani. Ojennan sinua kaksin verroin. Yritäpä. En ole samalainen mies, kuin tämä lehteen itkijä. Mä otan oikeuet omiin käsiini ja rankasen, kun sille päälle satun. Nimittään se joka mun klaaniin käy käsiks käy muhun käsiks ja se saa kärsiä. Tajuatko?
En, vaikka usein tekisi mieli läimäyttää lapsia.
Osaisivatpa ihmiset kasvattaa jälkeläisensä.
[/quote]