Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö että lapsesi saa pataan huonosta käytöksestä esim kaupassa?

Vierailija
21.12.2013 |

Minä en hyväksy.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen isänä pitää kertoa tämä mielipide.

Ensimmäisenä nostaisin kauluspaitani hihat kyynertaipeiden kohdalle ja kävisin vähän jututtamassa tätä "kauppiasta".

Luultavasti kävisin hakemassa saaliiksi neljä hammasta häneltä. Tekisin niistä kaulakorun ja käskisin iltasanomien ottaa kuvan niistä, kun poseeraan irokeesini kanssa ne kaulassani. Ensiksi puhkoisin tämän lapseen sekaantujan auton renkaat tyhjäksi ja iskisin lekalla lasit sisään. Tekisin myös muutaman nätin tagin auton etupellille, olenhan vanha katujen kolli ja muutenkin vaarallinen kundi vuosilta 92-96 keravan nuorisovankila-ajoilta.

Nykyisin korkeakoulutettu, mutta silti edelleen streetsmart tatuoitu kaljupää, joka pitää omiensa puolia. Jos joku lyö omaani niin lyö minua tällä sanomalla mennään. Muut on ulkopuolisia tässä maailmassa.

TERVEISIN MÄ LYÖN KOVAA

Vierailija
102/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 14:29"]

Isä on ulkoistanut kasvattamisen kauppiaalle. Ja kauppias kasvatti. Mikä ongelma?

[/quote]

Juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hyväksy...jos joku ikinä koskisi mun lapsiini saisi turpaansa niin että loppu päivän etsisi hampaitaan kaupan lattialta...

Vierailija
104/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:18"]

Lapsen "kouluttamisen" hyväksyvät ymmärrätte varmaan että teille voi tulla myös isoja hammaslääkärilaskuja jos kaikki kauppiaat alkavat mättämään rasavillejänne turpaan. Makselkaa niitä sitten yhtä innolla :)

Oon järkyttynyt miten moni hyväksyy lapsiin kohdistuvan väkivallan.

[/quote]

kerro, mitä pitää tehdä, jos puhe ja käskyt ei tehoa?

[/quote]

Jos et ihan oikeasti itse tiedä vastausta, niin toivottavasti sulla ei ole lapsia, eikä kukaan tuo koskaan yhtäkään lasta sinun läheisyyteesi.

Todella kammottava ketju. Uutisne luettuani luulin, että todella moni tuomitsisi kauppiaan toiminnan, mutta ei. Näköjään niin moni tykkää mättää turpaan itseään heikompia, kun tietää ettei tule samaa takaisin.

Menkää vaihteeksi mäiskimään itseänne isompia, katsotaan miten käy. Saatte tuon aggressionnekin samalla purettua, niin ei tarvitse lapsia hakata.

[/quote

Edelleen jäi epäselväksi että mitä pitää tehdä jos ei sana tehoa?

Vierailija
105/122 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn että lapseni saa myös tuhota itsepuolustuksessa, jos hän aiheuttaa joskus ympäristölle kuolettavaa haittaa. En kanna kaunaa.

Vierailija
106/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:25"]

Lapsen "kouluttamisen" hyväksyvät ymmärrätte varmaan että teille voi tulla myös isoja hammaslääkärilaskuja jos kaikki kauppiaat alkavat mättämään rasavillejänne turpaan. Makselkaa niitä sitten yhtä innolla :)

[/quote]

[/quote]

Jos et ihan oikeasti itse tiedä vastausta, niin toivottavasti sulla ei ole lapsia, eikä kukaan tuo koskaan yhtäkään lasta sinun läheisyyteesi.

Todella kammottava ketju. Uutisne luettuani luulin, että todella moni tuomitsisi kauppiaan toiminnan, mutta ei. Näköjään niin moni tykkää mättää turpaan itseään heikompia, kun tietää ettei tule samaa takaisin.

Menkää vaihteeksi mäiskimään itseänne isompia, katsotaan miten käy. Saatte tuon aggressionnekin samalla purettua, niin ei tarvitse lapsia hakata.

Vierailija
107/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin järkytyin. Tai siis en järkyttynyt todellakaan 11cm miehenä, kun avasin tämän ketjun. En todellakaan. Olen hyvin tietoinen ihmismielen synkimmistä taipumuksista ja suren sitä.

Luulen että suurin osa on mieleltään vähän herkkiä synnyttämisen osalta??? Ja synnyttämisen jälkeisen tilan tiloissa olevia. Eli vähän kahjoja päästään. Sellaisia, jotka eivät ole saaneet unta tarpeeksi ja agressoivat tunteensa tähän poikaan eivätkä siihen mieheen (onneksi), iseille voimia näiden hullujen kanssa.

T: 11cm mies

Vierailija
108/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuota pentua olisi pitänyt potkia katuojaan asti. Ja joukolla räkiä päin. Niin törkeästä käyttäytyi herra kauppiasta kohtaan. Oikeus kansalle ja oikeus etenkin kasvattaa nämä heitteille jätetyt äpärät. Se joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee.

Tämän jäisen ja lumisen karun maan sanoma on tää. Kylmä kova maa vailla vertaa. Mitä Väinämöinen sanoisi tähän. Sanoisin että jotakuinkin TURPAAN ETTÄ OPPII TAVOILLE!!!!!!!!!!! HYVÄ SUOMI!!

Vierailija
109/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 01:33"]

Minusta tuota pentua olisi pitänyt potkia katuojaan asti. Ja joukolla räkiä päin. Niin törkeästä käyttäytyi herra kauppiasta kohtaan. Oikeus kansalle ja oikeus etenkin kasvattaa nämä heitteille jätetyt äpärät. Se joka kuritta kasvaa se kunniatta kuolee.

Tämän jäisen ja lumisen karun maan sanoma on tää. Kylmä kova maa vailla vertaa. Mitä Väinämöinen sanoisi tähän. Sanoisin että jotakuinkin TURPAAN ETTÄ OPPII TAVOILLE!!!!!!!!!!! HYVÄ SUOMI!!

[/quote]

Hyvä Suomi!

Vierailija
110/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt Ihmisten mielipiteistä. Sillä kauppiaalla olis ollut vaihtoehtoja. Olis vaikka kantanu pojat niskasta pihalle ja antanu olla. Sen jälkeen porttikielto kauppaan. Jotenkin naurettavaa jäädä vääntämään poikasakin kanssa ja vielä lyödä, aikuinen ihminen. 

Jos se kauppias olis mun mies, häpeäisin silmät päästäni.

Jos se 14v olis mun poika, ja näin ollen isänsä olis mun mies, häpeäisin niin ikään silmät päästäni. 

Koko porukka toimi päin persettä. 

Vierailija
111/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:03"]

Näköjään niin moni tykkää mättää turpaan itseään heikompia, kun tietää ettei tule samaa takaisin.

[/quote]

Kyseessä oli pesunkestävä huligaani, ei mikään päiväkotilapsi. 

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
112/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voin lahjoittaa rahaa tälle ihmiselle?

Vierailija
113/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soisi noille lehtien toimittajillekin hieman mediakriittisyyttä suhteessa lasten vanhempien välittämiin tietoihin tapahtuneista ja niiden oikeasta uutisarvosta.

Vierailija
114/122 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha!

Vierailija
115/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauppias löi. Joka tapauksessa moni hyväksyi oletetun lyönnin ja hyväksyisi lyönnit tulevaisuudessakin. Tästä tässä oli kyse.

Ihmisten moraalin heikentymisestä. Häpeän teitä ja kylven hyvyydessä, sillä en koskaan tahraisi rystysiäni pieneen suloiseen harmittomaan poikaan.

ap

Vierailija
116/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:34"]

Jos mun lapsi käyttäytys noin ni olis ihan oikein vetäisin viel itte himassaki sillee et ne neljä heiluvaa tippuis.. vituttaa nykykakarat ku luulevat että saa tehä mitä lystää!!

[/quote]

White trash puhetta.

Vierailija
117/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:56"]

Jos mun lapsi käyttäytys noin ni olis ihan oikein vetäisin viel itte himassaki sillee et ne neljä heiluvaa tippuis.. vituttaa nykykakarat ku luulevat että saa tehä mitä lystää!!

[/quote]

White trash puhetta.

[/quote]

Nii hampaattoman huoran puhetta minusta. Ovat parasta suihin otossa, kun hampaat ei raasta kalua. Olen kuullut.

Vierailija
118/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko sulla mitään kokemuksia teini-ikäisistä lapsista, yleensäkään?

Ihan taatusti ei ole. Mun mielestä ei kannataisi kovin paljoa riehua, jos ei ole minkäänlaista kokemusta. Mulla kyllä on.

Sitäpaitsi,; käyttäydyitkö itse aina todella hienosti teininä? Et ikinä kapinoinut etkä tehnyt mitään, mikä olisi ollut väärin?

Vierailija
119/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
120/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hakkausta kannattavat ovat olleet itse pyhimyksiä nuorina.