Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö että lapsesi saa pataan huonosta käytöksestä esim kaupassa?

Vierailija
21.12.2013 |

Minä en hyväksy.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:34"]

Jos mun lapsi käyttäytys noin ni olis ihan oikein vetäisin viel itte himassaki sillee et ne neljä heiluvaa tippuis.. vituttaa nykykakarat ku luulevat että saa tehä mitä lystää!!

[/quote]

Onko sulla mitään kokemuksia teini-ikäisistä lapsista, yleensäkään?

Ihan taatusti ei ole. Mun mielestä ei kannataisi kovin paljoa riehua, jos ei ole minkäänlaista kokemusta. Mulla kyllä on.

Sitäpaitsi,; käyttäydyitkö itse aina todella hienosti teininä? Et ikinä kapinoinut etkä tehnyt mitään, mikä olisi ollut väärin?

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta varmasti jokainen on kapinoinut tavallaan teini-ikäisenä. Silläkin on tietty raja mitä ulkopuolisen ihmisen täytyy sietää. Jos olisin yrittäjä, en tykkäisi katsella "pientä harmitonta teinipoikaa", joka ei tottelisi ja haistattelisi, kun pyydetään poistumaan. Ehkä hengailisi epämääräisesti kauppani ulkopuolella kavereidensa kanssa ja karkottaisi asiakkaita. Todennäköisesti tuossa uutisen jutussa ei ollut edes ensimmäinen kerta kyseessä, kun poikaa kavereineen oli pyydetty poistumaan. Miten te olisitte toimineet, jos mikään sanallinen ei auta ja teini lopulta räkii purkkaa päin naamaanne? Kenties uhkailee ties millä siinä ihan 10cm päästä naamastanne? Hyvässä lykyssä tuo teini on teitä isompi jo 14-vuotiaana.

Kukkahattujen mielestä  olisi ollut hienoa, jos tuo kauppias olisi jotenkin voinut ensin olla yhteydessä lapsen kotiin ja pyytää vanhempia opastamaan lasta käyttäytymään paremmin, mutta ei tuota kasvatusvastuuta ole tarkoitus jakaa ihan jokaiselle vastaantulijalle - ei edes lähikauppiaalle.

Vierailija
122/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:34"]

Jos mun lapsi käyttäytys noin ni olis ihan oikein vetäisin viel itte himassaki sillee et ne neljä heiluvaa tippuis.. vituttaa nykykakarat ku luulevat että saa tehä mitä lystää!!

[/quote]

Onko sulla mitään kokemuksia teini-ikäisistä lapsista, yleensäkään?

Ihan taatusti ei ole. Mun mielestä ei kannataisi kovin paljoa riehua, jos ei ole minkäänlaista kokemusta. Mulla kyllä on.

Sitäpaitsi,; käyttäydyitkö itse aina todella hienosti teininä? Et ikinä kapinoinut etkä tehnyt mitään, mikä olisi ollut väärin?

[/quote]

En ole tuo aiempi, mutta varmasti jokainen on kapinoinut tavallaan teini-ikäisenä. Silläkin on tietty raja mitä ulkopuolisen ihmisen täytyy sietää. Jos olisin yrittäjä, en tykkäisi katsella "pientä harmitonta teinipoikaa", joka ei tottelisi ja haistattelisi, kun pyydetään poistumaan. Ehkä hengailisi epämääräisesti kauppani ulkopuolella kavereidensa kanssa ja karkottaisi asiakkaita. Todennäköisesti tuossa uutisen jutussa ei ollut edes ensimmäinen kerta kyseessä, kun poikaa kavereineen oli pyydetty poistumaan. Miten te olisitte toimineet, jos mikään sanallinen ei auta ja teini lopulta räkii purkkaa päin naamaanne? Kenties uhkailee ties millä siinä ihan 10cm päästä naamastanne? Hyvässä lykyssä tuo teini on teitä isompi jo 14-vuotiaana.

Kukkahattujen mielestä  olisi ollut hienoa, jos tuo kauppias olisi jotenkin voinut ensin olla yhteydessä lapsen kotiin ja pyytää vanhempia opastamaan lasta käyttäytymään paremmin, mutta ei tuota kasvatusvastuuta ole tarkoitus jakaa ihan jokaiselle vastaantulijalle - ei edes lähikauppiaalle.

[/quote]

Soittanut poliisin paikalle. Poliisille ei tarvitse välttämättä kertoa että kyseessä on lapset. Hän voisi kertoa että kyseessä on parikymppisten miesten känninen jengi.

Kaikkea kannattaa käyttää paitsi väkivaltaa. Väkivalta luo lisää väkivaltaa ja sen näkee miten tämäkin ketju rakkauden sijaan sihisee väkivallasta, se ihannoi kuviteltua lyöntiä. Tuskin sellaista edes tapahtui. Muuten olisi hampaat oikeasti sisässä tai nenä lytyssä. Kuvan perusteella.

On huolestuttavaa, jos kauppiaan pitää ottaa oikeus omiin käsiinsä. Thäts de spöindt öf it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi