Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö että lapsesi saa pataan huonosta käytöksestä esim kaupassa?

Vierailija
21.12.2013 |

Minä en hyväksy.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ne sodat syntyy Afrikassakin. Suomi ei liene poikkeus.

Vierailija
82/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:09"]

On todella järkyttävää huomata, miten edelleen 2010-luvun sivistysvaltiossa osa tosiaan hyväksyy lapsen hakkaamisen

[/quote]

Sulla on aika vajavainen elämänkokemus selvästi. Tuon ikäiset huligaanit eivät ole mitään viattomia lapsukaisia vaan paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan. Sitä he myös käyttävät häikäilemättä hyväkseen.

[/quote]

Kyllä. Alle 15-vuotiaina tietävät tarkalleen, ettei heihin pysty kukaan. Vähän vaan silitetään päätä ja sanotaan ruikuttavalla äänellä "älä ny enää, ethän?" Niin tässäkin tapauksessa kävi, mutta kauppiaspa ei ollutkaan mikään lällykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:31"]

Kyllä omaa poikaa voi pistää mun puoesta kuonoon jos hölmöilee tuolla tavalla kun tuo alkuperäinen ellei vähempää usko.

Remmiä perseelle minäkin annan jos kotiin kiirii tuollainen enkä varmasti ala ihmettelemään missä iltasanomissa.

Nykyään on koko helvetin maailma täynnä näitä itkijänaisia, mielensäpahoittajamiehiä ja adhd/hetimullekaikkikakaroita.

Sama määrä niitä ennekin on varmaan ollut mutta niiden ei ole annettu kukkia ja kasvaa mikä on ollut aivan ristuksen oikein!

[/quote]

Siinäpä itket, kun ojennat poekaani. Ojennan sinua kaksin verroin. Yritäpä. En ole samalainen mies, kuin tämä lehteen itkijä. Mä otan oikeuet omiin käsiini ja rankasen, kun sille päälle satun. Nimittään se joka mun klaaniin käy käsiks käy muhun käsiks ja se saa kärsiä. Tajuatko?

[/quote]

Voiskin olla hienoa katottavaa kun poikas itkee turpeeta huultaa ja kadonnutta purkkaa ja isäukko ihmettelee katkenneita hampaita hengittäen vinkuvasti samalla murtuneilla kylkiluilla. 

Been there, done that. Poliisia eivät uskaltaneet kutsua

Vierailija
84/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:44"]

Voiskin olla hienoa katottavaa kun poikas itkee turpeeta huultaa ja kadonnutta purkkaa ja isäukko ihmettelee katkenneita hampaita hengittäen vinkuvasti samalla murtuneilla kylkiluilla. 

Been there, done that. Poliisia eivät uskaltaneet kutsua

[/quote]

Tuli selväksi miten ihannoit väkivaltaa ja väheksyt poliisia näissä asioissa. Ihan testillä heitin. Been there ja done thät.

Et ole oikein terve.

T: 11cm mies

Vierailija
85/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Tosin itse kasvatan lapseni kunnioittamaan muita ihmisiä ja käyttäytymään sen verran hyvin, että tuskinpa edes joutuisin tuollaisen asian eteen.

Vierailija
86/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa kyllä häpeäisin oman lapseni käytöstä ja itseäni kasvattajana niin paljon, etten kehtaisi edes lähipiirille asiasta puhua, saati että rupeasisin koko Suomen kansalle asiasta avautumaan. Tietenkään väkivalta ei ole oikein, ei lasta eikä aikuista kohtaan, mutta tekisin kyllä lapselleni selväksi, että noin voi käydä, jos käyttäytyy noin törkeästi.

Vierailija
87/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:09"]

On todella järkyttävää huomata, miten edelleen 2010-luvun sivistysvaltiossa osa tosiaan hyväksyy lapsen hakkaamisen

[/quote]

Sulla on aika vajavainen elämänkokemus selvästi. Tuon ikäiset huligaanit eivät ole mitään viattomia lapsukaisia vaan paatuneita ja tietoisia omasta suojatusta asemastaan. Sitä he myös käyttävät häikäilemättä hyväkseen.

[/quote]

Kyllä. Alle 15-vuotiaina tietävät tarkalleen, ettei heihin pysty kukaan. Vähän vaan silitetään päätä ja sanotaan ruikuttavalla äänellä "älä ny enää, ethän?" Niin tässäkin tapauksessa kävi, mutta kauppiaspa ei ollutkaan mikään lällykkä.

[/quote]

Hän juuri oli lällykkä. Menetti kunniansa purukumin takia ja on white trash porukan idoli... Loistava ylennys herra kauppiaalle :D

Vierailija
88/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:48"]

Hyväksyn. Tosin itse kasvatan lapseni kunnioittamaan muita ihmisiä ja käyttäytymään sen verran hyvin, että tuskinpa edes joutuisin tuollaisen asian eteen.

[/quote]

Ja lisäyksenä vielä, että itse en lapsiani ikinä löisi. Hyvä kasvattaja kyllä kykenee tuomaan sanomansa perille ilman väkivaltaakin. Silti turpaan saaminen on ennen kaikkea oikeutettua, jos kersa luulee voivansa sylkäistä purkan toisen naamaan ilman seurauksia.

Vierailija
89/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kasvatan lapselleni hyvän sanaston. Hän oppii ymmärtämään asioita sanojen kautta jo nuorena. Kolmevuotiaana oppi lukemaan ja nyt havainnoi maailmaa hyvin laajasti. Ei tarvitse rangaista tai uhkailla mitenkään. Riittää, kun perustelen asiat selkeästi.

Moni teistä ei osaa selvästi kasvattaa lapsiaan tai kasvattamiseen ei riitä aikaa. Harmi. Luulen että tässäkin tapauksessa oli heikko sosiaalinen kanssakäynti, kun pitää alkaa tapella ja sylkeä. Molemmat henkilöt olivat heikoilla jäillä.

Onko tietoa että osapuolet puhuivat samaa kieltä hyvin?

Yleensä puutteelliset kielitaidot ovat syynä nyrkkien heilutteluun.

T: Kun sanat eivät riitä

Vierailija
90/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:55"]

minä kasvatan lapselleni hyvän sanaston. Hän oppii ymmärtämään asioita sanojen kautta jo nuorena. Kolmevuotiaana oppi lukemaan ja nyt havainnoi maailmaa hyvin laajasti. Ei tarvitse rangaista tai uhkailla mitenkään. Riittää, kun perustelen asiat selkeästi.

Moni teistä ei osaa selvästi kasvattaa lapsiaan tai kasvattamiseen ei riitä aikaa. Harmi. Luulen että tässäkin tapauksessa oli heikko sosiaalinen kanssakäynti, kun pitää alkaa tapella ja sylkeä. Molemmat henkilöt olivat heikoilla jäillä.

Onko tietoa että osapuolet puhuivat samaa kieltä hyvin?

Yleensä puutteelliset kielitaidot ovat syynä nyrkkien heilutteluun.

T: Kun sanat eivät riitä

[/quote]

T: mamu :) joka opiskelee ahkerasti edelleen kieliä

Vierailija
91/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:41"]

Näistä ne sodat syntyy Afrikassakin. Suomi ei liene poikkeus.

[/quote]

Suomi on jo pieni afriiiiiikka. Käyppä vaikka itiksessä, siellä se somalian ulostulotunneli jossain on.

Vierailija
92/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaa poikaa voi pistää mun puoesta kuonoon jos hölmöilee tuolla tavalla kun tuo alkuperäinen ellei vähempää usko.

Remmiä perseelle minäkin annan jos kotiin kiirii tuollainen enkä varmasti ala ihmettelemään missä iltasanomissa.

Nykyään on koko helvetin maailma täynnä näitä itkijänaisia, mielensäpahoittajamiehiä ja adhd/hetimullekaikkikakaroita.

Sama määrä niitä ennekin on varmaan ollut mutta niiden ei ole annettu kukkia ja kasvaa mikä on ollut aivan ristuksen oikein!

[/quote]

Siinäpä itket, kun ojennat poekaani. Ojennan sinua kaksin verroin. Yritäpä. En ole samalainen mies, kuin tämä lehteen itkijä. Mä otan oikeuet omiin käsiini ja rankasen, kun sille päälle satun. Nimittään se joka mun klaaniin käy käsiks käy muhun käsiks ja se saa kärsiä. Tajuatko?

[/quote]

Just tollanen asenne suo noille räkänokkapennuille sellaisen tunteen ettei kukaan voi heille mitään. Sama se mitä räkäreiska tekee, koska isi tulee ja puolustaa. Jos ei muuten niin ainakin hälyttää median!

Ystäväni oli aikanaan ala-asteella sijaisena, jossa oli 10-vuotias häirikkötyttö. Siinä vaiheessa, kun opettaja sanoi soittavansa tytön äidille, tyttä vähät välitti asiasta "soita vaan, ei mua haittaa!". Ystäväni soittaessa tuon tytön ei uskonut mitään mitä aikuinen opettaja kertoi tytön käytöksesta, ainoastaa pissiliisiaavapetran version tarinasta. Yritä siinä sitten pitää kuria, kun lapsella on oma vanhempi tukemassa tuollaista käytöstä. Ja ei, ystäväni ei leiponut tyttöä lättyyn, mutta remmista olisi joutanut saamaan (oma mielipiteeni). Varmasti tuosta tytöstä kasvanut oikein tosi ihana teini, joka kunnioittaa muita ihmisiä...

Vierailija
93/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:03"]

Meidän kaupassa käy ehkä 65-70v. mummeli joka räyhää milloin mistäkin,  ihan tavalista on että riitelee, tönii ja huutaa kassajonossa, sekä toisille asiakkaille että kassahenkilölle. Haisee myös kuselle.

Eipä ole tullut mieleenikään tällainen mahdollisuus, mutta seuraavalla kerralla kun  tönii ja rähjää, leipaisenkin sitä kuonoon.

Ehkä oppii sitten viimeinkin läksynsä, miten pitää käyttäytyä.

[/quote]

Leipaise vaan kuselta haisevaa vanhusta kuonoon, mutta älä liikaa ylläty jos sinä olet lopulta se, jota joku oikein todella leipaisee. Eikös olekin monimutkaista tämä ihmiselämä? 

[/quote]

En todellakaan! Sittenhän  voin pyytää kolme ihmistä vetämään sitä kuonoon, joka veti minua kuonoon. Oletankin, että jos tuota mukulaakin on vedetty kuonoon, se menee vähän ajan kuluttua ja kostaa ja vetää vielä vielä enemmän kuonoon.

Oikeus toteutuu joka tapauksessa, koska liha tottelee kuria!

Ikävä kyllä, väkivalta vaan synnyttää väkivaltaa.

Vierailija
94/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hakkaamista", "turpaan antamista". Just, joo. Vamma näyttää kaksinkertaiseksi suurennettunakin siltä, kuin olisi puraissut huuleen, eikä minkään nyrkiniskun jäljeltä. Paljostako vetoa, että tarinaa on vähän väritetty ja poikaan on oikeasti osunut litsari puolivahingossa, kun on hangoitellut siinä ulkona vastaan. Poliisinkin kommentin mukaan "lyönti on semantiikkaa". Saas nähdä mitä niistä valvontakamerakuvista näkyy.

Vierailija
95/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Just tollanen asenne suo noille räkänokkapennuille sellaisen tunteen ettei kukaan voi heille mitään. Sama se mitä räkäreiska tekee, koska isi tulee ja puolustaa. Jos ei muuten niin ainakin hälyttää median!

Ystäväni oli aikanaan ala-asteella sijaisena, jossa oli 10-vuotias häirikkötyttö. Siinä vaiheessa, kun opettaja sanoi soittavansa tytön äidille, tyttä vähät välitti asiasta "soita vaan, ei mua haittaa!". Ystäväni soittaessa tuon tytön ei uskonut mitään mitä aikuinen opettaja kertoi tytön käytöksesta, ainoastaa pissiliisiaavapetran version tarinasta. Yritä siinä sitten pitää kuria, kun lapsella on oma vanhempi tukemassa tuollaista käytöstä. Ja ei, ystäväni ei leiponut tyttöä lättyyn, mutta remmista olisi joutanut saamaan (oma mielipiteeni). Varmasti tuosta tytöstä kasvanut oikein tosi ihana teini, joka kunnioittaa muita ihmisiä...

[/quote]

Harva ryhtyy opettajaksi ollakseen PYÖVELI. Miksi opettajilta odotetaan PYÖVELIN ominaisuuksia. Opettajille taas lankeaa tämä perussuomalaisten kasvatus tyyli.

Miksi lapsia pitää hakata? Eikö riittävä sanasto ja yhteisymmärrys riitä hyvinvoinnille?

Harva opettaja haluaa pieksää huonokäytöksisiä lapsia. Lapset tarvitsevat riittävää sanastoa yhteisymmärrykselle. Opettakaa lapsia oppimaan kotimaan kieltä! Koulussa se moninkertaistuu.

Vierailija
96/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Harva ryhtyy opettajaksi ollakseen PYÖVELI. Miksi opettajilta odotetaan PYÖVELIN ominaisuuksia. Opettajille taas lankeaa tämä perussuomalaisten kasvatus tyyli.

Miksi lapsia pitää hakata? Eikö riittävä sanasto ja yhteisymmärrys riitä hyvinvoinnille?

Harva opettaja haluaa pieksää huonokäytöksisiä lapsia. Lapset tarvitsevat riittävää sanastoa yhteisymmärrykselle. Opettakaa lapsia oppimaan kotimaan kieltä! Koulussa se moninkertaistuu.

[/quote]

Perussuomalaisten pennut ja mamut ovat sellaisia ettei yhteistä kieltä juuri löydy. Juuri heikäläiset sitten heiluttelevat nyrkkejään ja ikävää kyllä väliinputojia ovat sivistyneistö...

Vierailija
97/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajien lapset ja persut ovat kielitaidoiltaan hyvin alikehittyneitä.

Siksi asioita puidaan nyrkein.

Enemmän kielitaitoa tähän maahan. Amen.

Vierailija
98/122 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapsi käyttäytys noin ni olis ihan oikein vetäisin viel itte himassaki sillee et ne neljä heiluvaa tippuis.. vituttaa nykykakarat ku luulevat että saa tehä mitä lystää!!

Vierailija
99/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:23"]

Jaaha!

[/quote]

En hyväksy että omaa lastani lyödään, mutta hyväksyn että yleisesti lyödään wt-lapsia turpaan tai maahanmuttajia. Että oppivat käyttäytymään hyvin.

Jos joku löisi minun lastani niin oikeusjuttu siitä tulisi. Kasvatan omani hyvin ja jos huonosti on käyttäytynyt niin se johtuu murrosiästä tai jostain koulukiusaamisesta tms...

Vierailija
100/122 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä siellä on tapahtunut mutta viereisessä k-kaupassa roikkuu aina teinejä jotka huutelevat rumuuksia kaupan tytöille/tädeille. eivtä kunnioita vartioita eivätkä poliisia. kyllä ihmettelen. ainoat sanat joita tämä poikaporukka saa suustaan on vittu sitä ja homa tätä. roskaavat ja huutavat rumuuksia ja rikkovat lakia. tekisi mieli antaa vitsaa niille. ilmeisesti niiden vanhemmat eivät ole opettaneet mitään ja kertoohan sekin etteivät kenenkään luokse pääse että kamlaa porukkaa ovat. onnea vaan niiden opettajille ja yhteiskunnalle mihin tuollaisia tyyppejä kasvaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän