Mies petti viikonloppuna. Miten unohdan asian?
Erota en aio yhden kännipanon takia mutta asia pyörii kokoajan päässä. Miten unohdan asian?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua erota ja pystyn asian kanssa elämään mutta haluan unohtaa koko paskan. Melkein toivon ettei mies olisi kertonut.
Kokeile itse samaa. Käy vieraissa kerran niin tiedät enemmän.
Kaikki eivät kerro suinkaan, vaikka käyvät vieraissa ja heitä löytyy yhtä lailla naisista ja väitän että heistä löytyy enemmän kuin miehiä.
Se, että pettäjä kertoo, kertoo toki omantunnon tuskista, paatunut ja tunteeton ei kerro.
Pettäminen voi merkitä sitä että on haettu vain hetken huumaa, yleensä sitä ja moni jatkaa samaa kymmeniä vuosia. Olen kuullut valtavasti noista ja silti ihmiset eivät eroa tai eivät halua erota puolisostaan. Sillekin on monta selitystä ihmisestä riippuen.
Jotkut ovat sanoneet, että se on VAIN seksiä, ilman mitään tunteita. Seksi ilman tunteita on samaa kuin kävisi " ammattilaisella" joka ei usean mielestä merkkaa mitään. Eikä vaikuta pariskunnan elämään mitään, joillekin voi tuoda lisäpiristystä omaan seksielämään.
Itse olen antanut miehelleni luvan käydä mm thaihierojalla ( on saanut siellä runkkaukset) lisäksi on käynyt dominan pakeilla muutaman kerran. En ole hävinnyt mitään, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierail8ija kirjoitti:
No mä petin ekaa miestäni useamman kerran. Välillä kännissä, välillä selvinpäin. Ei sitä toista ihmistä rakasta eikä siihen ole sitoutunut, jos pystyy pettämään. Kyllä känni on vain tekosyy. Itse eroaisin, jos olisin aloittaja.
Pettäjä ei koskaan rakasta niin paljoa, etteikö voisi pettää seuraavassakin suhteessa. Se on on piilevä luonteenpiirre, jota yritetään valkomaalata tyyliin "oli suhteessa ongelmia ym. blaa blaa blaa..."
Seuraava parisuhteeni kesti 15 vuotta enkä pettänyt kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan unohda. Aina kärsit.
Ja loppu elämä on katkeruuden kitkerään höttöä ja vedät karaokessa Kaija koota, kun olet niin kaunis, riestas ja onnillinen. Ja ehkä saat itse tuurilla kerran tai kaksi sen varatun perheen isän sänkyysi ja näin elät elämäsi onnellisen loppuun asti.
Nyt loppu työt ja pitäisi lähteä kotiin. Kunpa kaikki voisi olla kuin viime viikolla!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu työt ja pitäisi lähteä kotiin. Kunpa kaikki voisi olla kuin viime viikolla!
Ap[/quoteIhan sitten työajalla kirjoitit.]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua erota ja pystyn asian kanssa elämään mutta haluan unohtaa koko paskan. Melkein toivon ettei mies olisi kertonut.
Kokeile itse samaa. Käy vieraissa kerran niin tiedät enemmän.
Kaikki eivät kerro suinkaan, vaikka käyvät vieraissa ja heitä löytyy yhtä lailla naisista ja väitän että heistä löytyy enemmän kuin miehiä.
Se, että pettäjä kertoo, kertoo toki omantunnon tuskista, paatunut ja tunteeton ei kerro.
Pettäminen voi merkitä sitä että on haettu vain hetken huumaa, yleensä sitä ja moni jatkaa samaa kymmeniä vuosia. Olen kuullut valtavasti noista ja silti ihmiset eivät eroa tai eivät halua erota puolisostaan. Sillekin on monta selitystä ihmisestä riippuen.Jotkut ovat sanoneet, että se on VAIN seksiä, ilman mitään tunteita. Seksi ilman tunteita on samaa kuin kävisi " ammattilaisella" joka ei usean mielestä merkkaa mitään. Eikä vaikuta pariskunnan elämään mitään, joillekin voi tuoda lisäpiristystä omaan seksielämään.
Itse olen antanut miehelleni luvan käydä mm thaihierojalla ( on saanut siellä runkkaukset) lisäksi on käynyt dominan pakeilla muutaman kerran. En ole hävinnyt mitään, päinvastoin.
Tämä. Komppaan.
Mieti miehen lompakon mukana tulevia etuja niin helposti unohtuu pettämiset aina.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, miehellä oli huono omatunto asiasta ja halusi kaataa sen sinun niskaasi.
Unohtamalla ja jatkamalla suhdetta mahdollistat miehelle pettää uudelleen. Hän luottautuu siihen ettet jätä häntä kuitenkaan.
P.S. et edes pysty unohtamaan :(
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä yritä unohtaa - ensin pitää elää tunteet ja tuntemukset kunnolla läpi ja ilmaista ne myös. Joskus muutaman kuukauden tai puolen vuoden jälkeen voit yrittää alkaa unohtaa, jos edelleen siltä tuntuu.
Hyvä pointti. Olen eri ja näin yritin, mutta mies 2kk päästä kerjäsi seksiä ja en ollut valmis. Kun noin8kk päästå yrritin, niin tajusin, että oli viimeksi ollut toisen sisällä ja romahdin. .Otin eron, koska se vaan oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä selvittää syy, miksi niin tapahtui. Yritä selvittää, oliko todella ensimmäinen kerta.
Syy miksi tapahtui on tärkeä: onko teillä esimerkiksi ongelmia?
Kerro miehelle miten paljon tämä loukkasi. Kerro, että toista kertaa ei voi tulla.
Kyllä siitä yli pääsee, muttei sitä koskaan unohda. On vähän molemmista kiinni, miten suhteenne tästä eteenpäin toimii..
Fakta on se että miehesi on pettänyt luottamuksesi. Ja valitettavasti sitä ei saa palautettua koskaan täydellisesti. Tulet AINA epäilemään miestäsi. Toki anteeksi voi antaa ja voi päästä asian ylitse, mutta ei sitä voi unohtaa, eikä luottamus ole enää jatkossa se 100%. Miehesi joutuu myös tämän hyväksymään. Tarkoittaa sitä että miehesi joutunee joustamaan äijien illoissa ja pikkujouluissa ja vastailemaan kotona odottelevan vaimon puheluihin tiiviimmin.
Mielestäni teidän pitää pyrkiä keskustelemaan tästäkin puolesta nyt avoimesti.
Onko oikeasti suhteita, joissa luottamus on 100%? En osaa kuvitella luottavani 100 prosenttisesti itseeni tai toiseen, realismia on, että hyvissäkin suhteissa petetään, ja sitä tekevät sellaisetkin, joista sitä ei ikinä uskoisi. Kenenkään perään en soittelisi. Jos pettää niin pettää, enhän minä sitä voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin sen petturin. Jos annat anteeksi pettää kohta uudelleen.
Paskat. Petin poikaveriani kerran, hän antoi anteeksi ja olin uskollinen 49 vuotta hänen kuolemaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä selvittää syy, miksi niin tapahtui. Yritä selvittää, oliko todella ensimmäinen kerta.
Syy miksi tapahtui on tärkeä: onko teillä esimerkiksi ongelmia?
Kerro miehelle miten paljon tämä loukkasi. Kerro, että toista kertaa ei voi tulla.
Kyllä siitä yli pääsee, muttei sitä koskaan unohda. On vähän molemmista kiinni, miten suhteenne tästä eteenpäin toimii..
Fakta on se että miehesi on pettänyt luottamuksesi. Ja valitettavasti sitä ei saa palautettua koskaan täydellisesti. Tulet AINA epäilemään miestäsi. Toki anteeksi voi antaa ja voi päästä asian ylitse, mutta ei sitä voi unohtaa, eikä luottamus ole enää jatkossa se 100%. Miehesi joutuu myös tämän hyväksymään. Tarkoittaa sitä että miehesi joutunee joustamaan äijien illoissa ja pikkujouluissa ja vastailemaan kotona odottelevan vaimon puheluihin tiiviimmin.
Mielestäni teidän pitää pyrkiä keskustelemaan tästäkin puolesta nyt avoimesti.
Onko oikeasti suhteita, joissa luottamus on 100%? En osaa kuvitella luottavani 100 prosenttisesti itseeni tai toiseen, realismia on, että hyvissäkin suhteissa petetään, ja sitä tekevät sellaisetkin, joista sitä ei ikinä uskoisi. Kenenkään perään en soittelisi. Jos pettää niin pettää, enhän minä sitä voi estää.
Mitä tuo 100% luottamus nyt sitten tarkoittaa? Kyllä mä luotan siihen, ettei mies tahallaan minua loukkaa. Jos en luottaisi, aika raskasta olisi elämä.
Jos nyt sitten pettäisi. Katotaan sitten asiaa uudelleen. Turhaa sitä on nyt spekuloida.
20 vuotta yhdessä.....en ihmettele että miehesi teki mieli välillä vierasta. Onko tuo lopunviimein nyt niin iso rikos? Minä olen ollut mieheni kanssa 10v yhdessä ja oikeasti ymmärrän hyvin, jos joskus eksyisi vieraaseen petiin. En tykkäisi asiasta, mutta pystyisin antamaan anteeksi. Ennemminkin ne, jotka ovat kymmeniä vuosia yhdessä eivätkä koskaan hairahdu, ovat nykypäivänä harvinaisuuksia. Niin monet ihmiset pettää, joista ei koskaan uskoisi. Jos olisin sinä, sanoisin sun miehelle että nyt aiot tasata tilin ja seuraavassa tyttöjenillassa ei kannata kotiin odotella...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tunne-elämä ei toimi noin. "Unohtaminen" kapseloi asian, sen poissa mielestä pitäminen vie paljon energiaa ja triggeröityy asioista jotka muistuttaa aiheesta. Asiaa ei saa tekrmättömäksi. Se on tapahtunut ja muuttanut sun elämää. Ainoa tapa päästä rauhaan on hyväksyä tapahtunut ja käsitellä siihen liittyvät tunteet.
Et koskaan unohda. Aina kärsit.