Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pysty olemaan käymättä ravintolassa syömässä?

Vierailija
05.10.2020 |

Miksi on pakko päästä ravintolaan syömään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta haluan käydä.

Vierailija
2/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa vaihtelua. Olin tänään ensimmäinen ja ainoa asiakas ravintolassa, eikä sinne tullut syömisaikanani ketään toista asiakasta. Lähdin pois, olin tavannut vain tarjoilijan. Ei merkittävää riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan tukea ravintolahenkilökunnan työpaikkojen säilymistä. 

Vierailija
4/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että meillä on työpaikka lounas mahdollisuus vielä jatkossakin. Omien eväiden syöminen on sen työpäivän kurjuuden maksimointia. 

Vierailija
5/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen sitä vähentänyt mutta silloin tällöin käyn, vaikka en koe mitään pakonomaista tarvetta. Säälittää alan yrittäjien ahdinko. Jos kukaan ei käy lainkaan ravintolassa vuoteen, niin montako yritystä on sen jälkeen jäljellä? Haluatko yhteiskunnan, jossa ei ole ravintolatoimintaa ollenkaan?

Vierailija
6/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sieltä saa hyvää ruokaa ja se on kivaa.

Mutta tänä vuonna on kyllä Foodora laulanut. Vaikka ei tarjonta kantakaupungiin verrattuna ole niin hyvä, silti kaikkea löytyy.

Vierailija
7/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan tukee pikkuyrittäjiä eikä monikansallisia ketjuyhtiöitä kuten McDonalds ja kumppanit.

Vierailija
8/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon olen sitä vähentänyt mutta silloin tällöin käyn, vaikka en koe mitään pakonomaista tarvetta. Säälittää alan yrittäjien ahdinko. Jos kukaan ei käy lainkaan ravintolassa vuoteen, niin montako yritystä on sen jälkeen jäljellä? Haluatko yhteiskunnan, jossa ei ole ravintolatoimintaa ollenkaan?

Yrityksiä tulee kyllä takaisin, kun kysyntä palaa.

Vierailija
9/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaahan sitä välillä maksaa siitä, ettei tarvitse itse kokata ja saa hyvää laadukasta ruokaa.

Vierailija
10/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ravintolatoiminta lakkaisi, ei tarkoita sitä, etteikö se palaisi, kun korona on voitettu. Yrittäjät voivat olla osittain eri henkilöitä, mutta ravintoloita varmasti tulee.

Vierailija
11/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan tukee pikkuyrittäjiä eikä monikansallisia ketjuyhtiöitä kuten McDonalds ja kumppanit.

Mitä se sulle kuuluu mitä kukin tukee. Työpaikkoja ne mäkkäritkin on. 

Vierailija
12/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ruokaravintoloissa ole korona levinnyt. Juuri tästä luin ja sanottiin suoraan, että kyse on lähinnä baareista ja yökerhoista vaikka kattoterminä on ravintola.

O'Leary'sistä toki jotain burgeria saa, mutta baari mikä baari.

Vierailija
13/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ravintolatoiminta lakkaisi, ei tarkoita sitä, etteikö se palaisi, kun korona on voitettu. Yrittäjät voivat olla osittain eri henkilöitä, mutta ravintoloita varmasti tulee.

Niin, mutta siinä välissä työttömyys aiheuttaa kuluja ja sosiaalisia ongelmia.

Vierailija
14/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sillä on väliä, että pahimmillaan niiden nyky-yrittäjien loppuelämä on pilalla, jos yrityksen velat kaatuu omaan niskaan.

Vierailija
15/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu mitä kukin tukee. Työpaikkoja ne mäkkäritkin on. 

Ja yksi tärkeimmistä, esim. opiskelijoille.

Vierailija
16/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sillä on väliä, että pahimmillaan niiden nyky-yrittäjien loppuelämä on pilalla, jos yrityksen velat kaatuu omaan niskaan.

Tässähän ei ole millään muotoa vaakakupissa yleisvaarallinen osittain vielä tuntematon tartuntatauti, joka leviää ihmiskontakteissa.

Vierailija
17/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska istuminen neukkukuutiossa hajoittaa pään.

Vierailija
18/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huoletonta laittaa Ihmisten ja kokonaisten perheiden elämät nurin vain koska pelottaa. Moni konkurssin tehnyt on päätynyt kaulakiikkuun tässä maassa. 

Vierailija
19/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hauskaa vaihtelua. Olin tänään ensimmäinen ja ainoa asiakas ravintolassa, eikä sinne tullut syömisaikanani ketään toista asiakasta. Lähdin pois, olin tavannut vain tarjoilijan. Ei merkittävää riskiä.

Varmaan kannattavaa sille ravintolalle, että olit ainoa asiakas. 

Vierailija
20/22 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt ravintolassa syömässä ennen koronaakaan, mutta mun mielestä ruokaravintolat voisi pysyä auki. Niissä ei yleensä hilluta kylki kyljessä vieraiden kanssa.

Ravintolat pystyy hyvin pöytäjärjestelyillä pitämään seurueet erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi