Mies petti viikonloppuna. Miten unohdan asian?
Erota en aio yhden kännipanon takia mutta asia pyörii kokoajan päässä. Miten unohdan asian?
Kommentit (76)
Älä vielä yritä unohtaa - ensin pitää elää tunteet ja tuntemukset kunnolla läpi ja ilmaista ne myös. Joskus muutaman kuukauden tai puolen vuoden jälkeen voit yrittää alkaa unohtaa, jos edelleen siltä tuntuu.
Et mitenkään. Miten kauan luulet, että menee seuraavaan pettämiskertaan? Ajattelitko itsekin käydä vieraissa, vai sallitko sen vain miehelle?
Kerran teki ton, miksei tekis toista kertaa. Eli ei kannata unohtaakaan, jos itse olet uskollinen.
Mä en halua erota ja pystyn asian kanssa elämään mutta haluan unohtaa koko paskan. Melkein toivon ettei mies olisi kertonut.
Käy itsekin kerran vieraissa. Problem solved?
Ei sitä unohda koskaan. On ikuisena särönä teidän parisuhteessa. Ajan kanssa voi oppia elämään, mutta aina sen muistaa.
Ota Torpalta mallia kuinka homma hoidetaan.
Unohtamiseen on pitkä matka kun on noin tuore tapaus
Elät vain eteenpäin etkä palaa koko asiaan
Jos se on mitä tahdot
Muista, sinun ei tarvitse nyt tehdä mitään päätöksiä jatkosta. Aika näyttää. Aika myös antaa perspektiiviä
Sitkeästi vaan eteenpäin
Ei varmasti pettänyt.
Olet ap pelkkä provoilija.
Yritätä vaan saada ketjun aikaan jo niin helvetin kuluneesta aiheesta.
Etsi vastaukia kysymykseesi vanhoista ketjuista, niitä löytyy yllin kyllin.
Jos olisi pettänyt todella, olisit aivan varmasti ihan erilaisissa tunnelmissa.
Käyt aina panemassa kahdesti yhtä miehen pettämiskertaa vastaan. Tee miehelle sellainen nussimispassi mihin lyöt aina kaksi leimaa käytyäsi vieraissa miehen huorattua kerran. Kyllä se siitä.
Ja maltoit näin kauan olla kertomatta siitä?
Mä yritän keskittyä töissä eikä mistään tule mitään. Siksi täälläkin hengailen... Mies kertoi heti aamulla itkien mulle. Ei tee kuulemma enää koskaan noin. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä. En ole osannut eilisen jälkeen sanoa mihinkään mitään. Haluaisin vain että tää asia lähtisi mun päästä pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käy itsekin kerran vieraissa. Problem solved?
Eipä yleensä helpota oloa tuossa tilanteessa.
On teilläkin ihanteelliset ihmissuhteet
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti pettänyt.
Olet ap pelkkä provoilija.
Yritätä vaan saada ketjun aikaan jo niin helvetin kuluneesta aiheesta.
Etsi vastaukia kysymykseesi vanhoista ketjuista, niitä löytyy yllin kyllin.
Jos olisi pettänyt todella, olisit aivan varmasti ihan erilaisissa tunnelmissa.
Missä tunnelmissa mun pitäisi olla? Miksi mä provoilisin kun olis töitäkin tehtävänä...
Yritä selvittää syy, miksi niin tapahtui. Yritä selvittää, oliko todella ensimmäinen kerta.
Syy miksi tapahtui on tärkeä: onko teillä esimerkiksi ongelmia?
Kerro miehelle miten paljon tämä loukkasi. Kerro, että toista kertaa ei voi tulla.
Kyllä siitä yli pääsee, muttei sitä koskaan unohda. On vähän molemmista kiinni, miten suhteenne tästä eteenpäin toimii..
Ainut keino on unohtaa koko äijä.
Valitettavasti jos pitää korvata toisella, ei mies välitä/arvosta 1 . Suosittelen eroamaan. Pettäjä on aina pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä unohda koskaan. On ikuisena särönä teidän parisuhteessa. Ajan kanssa voi oppia elämään, mutta aina sen muistaa.
Samoja kokemuksia valitettavasti.
Eroa! Ei kannata jatkaa.