Mikä näistä vartaloista vastaa miesihannettasi?
Entä millainen kroppa omalla miehelläsi on?
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/71564_566047213424788_1920032873_n.jpg
Kommentit (97)
Builtfat on omalla miehellä, ottermode on paras mutta toi miehenkin muoto kelpaa hyvin :)
Skinny ja ottermode vastaavat parhaiten. Omalla miehellä on ottermode, harrastaa uintia.
Athleticin ja builtfatin väliltä. Ja minulla on ollut sellainen tuuri, että mieheni tosiaan on tätä tyyppiä. :)
Ottermode on paras, uimareilla on aina ollu mun mielestä parhaat kropat. Oma mies on lähinnä skinnyfat, mut ei se haittaa. Olen itsekin laiska.
Uskomatonta, ettekö pidä athleticista? Minulle se on ihanne hiukan rasvaisempana.
Skinny ja ottermode, toi bearmode kanssa ok.
Mulla ei ole miestä.
Silmääni miellyttävät athletic, built, builtfat sekä bearmode. Athletic on kuitenkin suosikkini, ja oma miehenikin on sellainen. :)
Builtfatin ja athelticin sekoitus on oma mies ja ne ehkä eniten silmää miellyttävätkin :)
Builtfatin ja athelticin sekoitus on oma mies ja ne ehkä eniten silmää miellyttävätkin :)
Chubbyfat. Se myös miellyttää omaa silmääni eniten.
Suosikkeja on builtfat ja bearmode, oma mies on builtfat.
Mun mies ottermode, mutta tykkäisin enemmän athletic
Haluaisin builtfatin! Ei mitään kukkakeppejä. Oma mieheni on tosin enemmän skinnyfat mutta ei kuitenkaan noin keppi.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:12"]
Uskomatonta, ettekö pidä athleticista? Minulle se on ihanne hiukan rasvaisempana.
[/quote]
Yh, en tykkää selkeistä sixpackeistä ja pullistelevista suonista. Oksettavaa. Hoikka, mutta jäntevä on ihanne.
Toi ottermode on täydellinen! T. sinkkunainen
Jos naisia ahdistavat epärealistiset ihanteet, niin tuon perusteella miehiä ne vasta ahdistaakin...Noista 'built', 'bodybuilder' ja luultavasti myös 'bearmode' ovat hormonivalmisteilla hankittuja. 'Athletic' on varmaan vielä ihan mahdollinen ilman kemiallisia apuja, mutta vaatii kyllä hyvät geenit ja suunnittelua. Aineet kun helpottavat huomattavasti myös sitä erottuvuuden ja rasvattomuuden saavuttamista.
-Mies 28v-
Ottermode tai builtfat miellyttää eniten.
Mies nyt ei iiiihan mee siihen muottiin, kun on tommonen chubbyfat... ja ehkä vähän enemmänkin...
Ehdottomasti paras on mielestäni ottermode. Mutta miehellä totuuden nimissä jotain välillä ottermode-skinnyfat. Mutta silti aivan ihana ja seksikäs! <3
Jos ihmiset arvostaisivat terveellisyyttä, niin ihanne olisi built tai vähintäänkin athletic... mutta ei niin ei. Onneksi oma mies on built (harrastaa kehonrakennusta) ja itsekkin olen timmissä kunnossa! En tajua näitä lössykkä miehiä
Oma mies valitettavasti Fat as fatass. Ihanne olis tuo bearmode.