Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pissasin orgasmin aikana... hävettää

Vierailija
04.10.2020 |

Tämä siis tapahtuu usein tuolla Satisfyerilla jos käytän sitä. Orgasmi on niin iso välillä että sen aikana ilmeisesti pidätyslihakset pettää ja tulee virtsat pihalle. Ongelmaksi muodostuu etten enää uskalla varmaan seksistä enää toisen kanssa nauttia jos vaarana on että lakanoihin ja patjaan jää läntti.

Ejakulaatiosta tuskin on kyse, sillä ulos tuleva neste on kellertävää eikä kirkasta ja kuivuessaan jää kyllä jälki. Se ei isommin haise kyllä pissalle samalla tavalla kuin normisti ja maistuu suolaiselle. En tosin muutoin ole virtsaa maistellut.

Mitä tälle voi tehdä? Muutoin ei ole virtsan karkailuongelmaa ja olen parikymppinen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ejakulaatiosta on hyvinkin ristiriistaista tietoa olemassa eivätkä niistä oikein kumpikaan ole todistettavissa oikeiksi. Isoja tutkimuksia aiheesta ei ole jossa otanta on tarpeeksi iso ja että siitä olisi tehty esim. vertaisarviontia.

https://www.discovermagazine.com/the-sciences/proof-that-female-ejacula…

Tuossa on kyllä tehty parhain tutkimus asiasta. Ja se todistaa, että se on virtsaa.

Höpöhöpö. Otanta on 7 naista. Se ei riitä otannaksi mihinkään tutkimukseen, jossa jotain yritetään selvittää tieteellisesti luotettavasti. Voi olla, että nämä "tulokset" ovat oikeassa, mutta ihan yhtä mahdollista on, että eivät ole. 

Vierailija
22/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ejakulaatiosta on hyvinkin ristiriistaista tietoa olemassa eivätkä niistä oikein kumpikaan ole todistettavissa oikeiksi. Isoja tutkimuksia aiheesta ei ole jossa otanta on tarpeeksi iso ja että siitä olisi tehty esim. vertaisarviontia.

Tuossa on kyllä tehty parhain tutkimus asiasta. Ja se todistaa, että se on virtsaa.

Joo, jos tässä on aiheesta tehty parhain tutkimus, niin se ei todista mitään muuta kuin sen, että ei ole asiaa paljon tutkittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kuitenkin ejakuloit. Ejakulaation mukana voi suihkuta myös pieni määrä pissaa, koska se tulee samasta aukosta. Jos kyseessä olisi pelkkä pissa, haistaisit sen kyllä. Kirkaskin neste voi jättää lakanoihin läntin. 

Se on kuule ihan virtsaa mitä sieltä tulee ja se on jo tutkittu. Tää koko "naisen ejakulointi" on miesten tekemä myytti, koska toivovat naisten tulevan samalla tavalla, kuin miesten. Se on kuitenkin valetta. 

Kyllä minä olen nimenomaan lukenut tutkimuksista että se ei ole virtsaa vaikka toki sitä voi siinä olla mukana ja miten sitten selität että näin tapahtuu vaikka olisi käynyt pissalla aikaisemmin?

No täällä on tuo yksi (tai jokunen, mistäs tuon tietää) kirjoittelija, jolle on jostain syystä ihan äärimmäisen tärkeää että se on sitä samaa pissaa kuin muukin. Joskus hän lainaa patologikaveriaan, joskus ei, mutta takuuvarmasti ilmaantuu paikalle, jos naisten ejakuloinnista puhutaan. Voi huoletta sivuuttaa, ei tuo mitään uutta keskusteluun.

Näin miehenä voin sinulle kuitenkin sanoa, että älä huoli äläkä varsinkaan stressaa. Omat havaintoni ovat ihan samanlaiset kuin sulla. Kun vaimolta tulee, niin joo, koostumus on selvästi erilainen kuin normaalipissan. Mukana on varmasti hieman virtsa-aineitakin, mutta aivan hajutonta se on, paitsi jos joskus sattumalta on vähänkään enemmän, sen kyllä huomaa. Itse koen tämän ainakin ihan kiihottavana ja toivottavana ilmiönä. Vaimolta ei kovin paljoa nykyään tule, joskus aikaisemmin roiskahteli enemmänkin niin että selkeästi tunsin sen lämpimän ruiskahduksen päälleni ja se oli kyllä aina huikean kiihottavaa. En tiedä johtuuko väheneminen säännöllisestä lantionpohjajumpasta, kyllä hän jumppaili silloinkin kun sitä enemmän tuli. Joka tapauksessa, tuli vähän tai paljon, niin ainakin minulle kyse on yksinomaan positiivisesta asiasta!

Jos haluat valehdella itsellesi niin mikäs siinä, mutta ei kenenkään kannata näitä valheita kuunnella.

Sinä taidat olla se sama ihminen, joka tulee aina jokaiseen samaan keskusteluun itkemään siitä, miten se ei ole virtsaa etkä ota mitään tutkimuksia kuuleviin korviin. Mutta hei, fetissit on fetissejä. Ei se kuitenkaan muuta totuutta mitä se oikeasti on :)

Vierailija
24/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos tässä on aiheesta tehty parhain tutkimus, niin se ei todista mitään muuta kuin sen, että ei ole asiaa paljon tutkittu. 

....haluatko ihan oikeasti noin pää hiekassa elää? Mikäs siinä.

Tuossa on selkeästi PARHAIN tutkimus asiasta. Siinä on kuvattu naisen alapää ennen ja jälkeen, mikä todistaa että rakko tyhjentyy tuon "ejakulaation" aikana. Mitä muuta siihen tarvitsee? Ei siellä naisen alapäässä ole mitään mystistä aluetta, mitä jostain syystä ei ole löydetty josta jotain ejakulaatiota tulisi :D 

Vierailija
25/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Otanta on 7 naista. Se ei riitä otannaksi mihinkään tutkimukseen, jossa jotain yritetään selvittää tieteellisesti luotettavasti. Voi olla, että nämä "tulokset" ovat oikeassa, mutta ihan yhtä mahdollista on, että eivät ole. 

Joo, että naisen alapäässä kuvauksien jälkeen on joku mystinen alue, joka täyttyy tästä "ejakulaatioaineesta" mutta syystä tai toisesta sitä ei vaan ole löydetty, vaikka meidän tiede on sitä mitä se on?

Kyllä kyllä. Sellanen musta aukko on varmaan siellä naisen alapäästä, mistä tulee ulos vaikka mitä! 

Vierailija
26/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista tiedä, mutta minä en edes pysty pissaamaan pitkään aikaan orgasmin jälkeenkään niin en kyllä tiedä miten sen onnistuisi orgasmin aikana.

Vierailija
27/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies siis kehunut squirttailuasi? Mikäs mies se sellainen on? Laita yhteystiedot yv:nä ja juttelemassa. labiaminora12@gmail.com

Vierailija
28/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kyseessä squirttaaminen eikä pissaaminen. Ja ei, nämä eivät todellakaan ole sama asia. Olkoon vaan samaa nestettä kun pissa, niin pissa haisee ja on värillistä, sen tuloa pystyy kontrolloimaan ja pissaaminen myös tuntuu pissaamiselta. Olen elämässäni squirtannut 2 kertaa, ja se tuntui eriltä kun pissaaminen, sitä ei pystynyt pidättämään ja neste oli täysin hajutonta. Ehkä tästä on olemassa jotain välimuotoja tai ap:n nesteessä on enemmän jotain virtsa-ainetta mukana, mutta kyllä pissaaminen on asia erikseen ja sitä ei tapahdu seksin yhteydessä. Joka muuta väittää niin ei varmasti ole itse kokenut asiaa.

Vierailija
29/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kuitenkin ejakuloit. Ejakulaation mukana voi suihkuta myös pieni määrä pissaa, koska se tulee samasta aukosta. Jos kyseessä olisi pelkkä pissa, haistaisit sen kyllä. Kirkaskin neste voi jättää lakanoihin läntin. 

Se on kuule ihan virtsaa mitä sieltä tulee ja se on jo tutkittu. Tää koko "naisen ejakulointi" on miesten tekemä myytti, koska toivovat naisten tulevan samalla tavalla, kuin miesten. Se on kuitenkin valetta. 

Kyllä minä olen nimenomaan lukenut tutkimuksista että se ei ole virtsaa vaikka toki sitä voi siinä olla mukana ja miten sitten selität että näin tapahtuu vaikka olisi käynyt pissalla aikaisemmin?

No täällä on tuo yksi (tai jokunen, mistäs tuon tietää) kirjoittelija, jolle on jostain syystä ihan äärimmäisen tärkeää että se on sitä samaa pissaa kuin muukin. Joskus hän lainaa patologikaveriaan, joskus ei, mutta takuuvarmasti ilmaantuu paikalle, jos naisten ejakuloinnista puhutaan. Voi huoletta sivuuttaa, ei tuo mitään uutta keskusteluun.

Näin miehenä voin sinulle kuitenkin sanoa, että älä huoli äläkä varsinkaan stressaa. Omat havaintoni ovat ihan samanlaiset kuin sulla. Kun vaimolta tulee, niin joo, koostumus on selvästi erilainen kuin normaalipissan. Mukana on varmasti hieman virtsa-aineitakin, mutta aivan hajutonta se on, paitsi jos joskus sattumalta on vähänkään enemmän, sen kyllä huomaa. Itse koen tämän ainakin ihan kiihottavana ja toivottavana ilmiönä. Vaimolta ei kovin paljoa nykyään tule, joskus aikaisemmin roiskahteli enemmänkin niin että selkeästi tunsin sen lämpimän ruiskahduksen päälleni ja se oli kyllä aina huikean kiihottavaa. En tiedä johtuuko väheneminen säännöllisestä lantionpohjajumpasta, kyllä hän jumppaili silloinkin kun sitä enemmän tuli. Joka tapauksessa, tuli vähän tai paljon, niin ainakin minulle kyse on yksinomaan positiivisesta asiasta!

Jos haluat valehdella itsellesi niin mikäs siinä, mutta ei kenenkään kannata näitä valheita kuunnella.

Sinä taidat olla se sama ihminen, joka tulee aina jokaiseen samaan keskusteluun itkemään siitä, miten se ei ole virtsaa etkä ota mitään tutkimuksia kuuleviin korviin. Mutta hei, fetissit on fetissejä. Ei se kuitenkaan muuta totuutta mitä se oikeasti on :)

Sä olet sitten mielenkiintoinen tyyppi, mistä tuo fiksaatio tuohon koostumukseen tulee? Ei mulla ole mitään vaikeuksia hyväksyä, että se mitä tulee, tulee virtsaputkesta ja että koostumus sisältää virtsaa (anekdotaalisen tiedon valossa kuitenkin laimeana). Mua kiinnostaa tämä enemmän ilmiötasolla. Pissaaminen ilmiönä on, että ”lorotanpa nyt rakkoni tyhjäksi”, ja ejakulaatio ilmiönä on että ”joillakin naisilla nautinnon hetkellä purkautuu virtsaputkesta nestettä”.

Sulla on jokin vimma korostaa virtsaa, virtsaamista, inkontinenssia jne, ja en voi mitään, mutta mulle tulee aika vahva mielikuva, että haluat liittää ilmiöön jonkinlaista häpeää. Haluatko, että naiset joille tätä tapahtuu, tuntisivat häpeää ja yrittäisivät korjata tilannetta (lantionpohjajumpalla)? Vai yritätkö herättää näiden naisten miehissä häpeää, että pissaleikkejä se vaan on, fetissi mikä fetissi? Miksi? Mitä se auttaa?

Minä ainakin ajattelen ihan nyt niin, että tämä on yksinkertaisesti ilmiö joka kuuluu joidenkin, ehkä useidenkin naisten seksuaalifysiologiaan ja nautintoon. En näe mitään syytä miksi tähän pitäisi liittää häpeää, sitä tunnetaan seksiasioissa muutenkin jo aivan liikaa. Se on nautinnon merkki siinä missä muutkin kiihotuksen ja orgasmin fysiologiset merkit, eikä siinä ole mitään korjaamista yhtään sen enempää kuin vaikka emättimen limakalvoeritteen muodostumisesta kiihotuksen aikana. Emmehän ole jälkimmäisessäkään kiinnostuneita sen kemiallisesta koostumuksesta, vaan siitä mitä se naisen kiihotustilasta kertoo!

Tämäkin ketju alkoi häpeän pelosta. Emme tarvitse enää yhtään enempää häpeää tässä tai muissakaan seksiasioissa.

Vierailija
30/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, että naisen alapäässä kuvauksien jälkeen on joku mystinen alue, joka täyttyy tästä "ejakulaatioaineesta" mutta syystä tai toisesta sitä ei vaan ole löydetty, vaikka meidän tiede on sitä mitä se on?

Kyllä kyllä. Sellanen musta aukko on varmaan siellä naisen alapäästä, mistä tulee ulos vaikka mitä! 

Kysymys onkin siitä, että sitä ei ole tieteellisesti tutkittu. Ihmisen kehon toimintaan, erilaisiin fyysisiin ja psyykkisiin ilmiöihin, sairauksiin, parannuskeinoihin jne. liittyy lukemattomia asioita, joita ei ole koskaan tieteellisesti tutkittu, tai joista tiede ei ole yksimielinen. Koko ajan löydetään uutta tietoa, kun tutkimusta tehdään. Ja tutkimusta lukiessa on aina muistettava kriittisyys: kuka tutkimuksen on tehnyt, miten, miksi, kenen pyynnöstä ja kuka siitä maksaa. 

Esim. naisen klitoriksen koko selvisi seksuaaliterveyden asiantuntijoille vasta vuonna 1998. G-pisteestä ei olla yksimielisiä, fetissit ovat kuuluneet tautiluokitukseen vielä 2000-luvulla... Naisen ejakulointi on yksi niistä asioista, joista ei ole tieteellistä tutkimusta vielä tehty. 

Vierailija
31/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede on selvittänyt esim. että naisen raskauden aikainen tupakointi on riski tyttövauvan myöhemmälle hedelmällisyydelle, mutta pojista ei ole tehty sellaista tutkimusta. On ihme myytti, että tiede olisi jo selvittänyt kaiken. Mutta niin luultiin itse asiassa jo antiikin aikaan, että maailmassa ei ole enää paljoa kehittymisen varaa. Ja vaikka antiikin ajoista on nyt päästy jo seksuaaliterveydessä varsin pitkälle, edelleen on miehiä, jotka eivät ymmärrä naisen kuukautisista tuon taivaallista. Siihen nähden on lähinnä huvittavaa, miten paljon miehet kuvittelevat naisen anatomiasta noin muuten tietävänsä. 

Vierailija
32/49 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....haluatko ihan oikeasti noin pää hiekassa elää? Mikäs siinä.

Tuossa on selkeästi PARHAIN tutkimus asiasta. Siinä on kuvattu naisen alapää ennen ja jälkeen, mikä todistaa että rakko tyhjentyy tuon "ejakulaation" aikana. Mitä muuta siihen tarvitsee? Ei siellä naisen alapäässä ole mitään mystistä aluetta, mitä jostain syystä ei ole löydetty josta jotain ejakulaatiota tulisi :D 

Ei se ole tutkimus, jos siihen on osallistunut 7 naista. 

- eri

Vierailija
33/49 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä pyyhe ei riitä, voit kokeilla laittaa allesi vuoteensuojan. Niitä voi tilata vaikka Tena kaupasta ja saattaa niitä apteekistakin löytyä:)

Vierailija
34/49 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottaisi kovasti riippumatta siitä, mitä sieltä pillusta roiskahtaisi seksin aikana. Ei sitä kannata hävetä, nauti ja anna roiskua! Ja kuten moni muukin kehottaa, juo tarpeeksi ja käy pissalla ennen seksiä niin ei ainakaan kovin väkevää pissaa ole, jos se sitä on ja suojaa sänky pyyhkeillä tai sängynsuojalla, esim vauvojen froteepintainen muovisuoja käy tuohon.

Vierailija
35/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on se ammattilaisten tekemä tutkimus olemassa kun jaksaisi etsiä. Suurin osa "ejakulaatiosta", eli yli 90% on virtsaa, eli näin ollen naisen ejakulaatiota ei ole olemassa. Virtsankarkailu orgasmin yhteydessä on todella yleistä. Nykyään myös useimmat naiset kotivideoissaan ejakuloivat, eli tämä harvinaisuus on nykyään kaikkien naisten saavutettavissa.

Vierailija
36/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on se ammattilaisten tekemä tutkimus olemassa kun jaksaisi etsiä. Suurin osa "ejakulaatiosta", eli yli 90% on virtsaa, eli näin ollen naisen ejakulaatiota ei ole olemassa. Virtsankarkailu orgasmin yhteydessä on todella yleistä. Nykyään myös useimmat naiset kotivideoissaan ejakuloivat, eli tämä harvinaisuus on nykyään kaikkien naisten saavutettavissa.

🙄 Oikein piti kaivaa viesti yli puolen vuoden takaa esiin, että pääsit taas kerran sanomaan sanottavasi. Onko jo ehkä vähän epätoivoista, vai onko tämä aihe sinulle todella näin rakas harrastus?

Vierailija
37/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään tutkimusta, joka kertoisi sen olevan muuta, kuin virtsaa ei tänne ole linkitetty.

Koska sellaista tutkimusta ei ole. Kyse on virtsankarkailusta.

Vierailija
38/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytäkin hävetä.

Vierailija
39/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen aina nimen omaan squirtaamalla ja on kyllä hyvin erilainen tunne kuin pissaaminen. Pissatessa joutuu ponnistamaan kun taas squirtatessa joutuu ponnistamaan ettei tuli heti :D Käyn myös melkein aina ennen seksiä vessassa ja silti on session jälkeen lakanat välillä likomärät. Poikaystävä onneksi tykkää! Joten joo niinkuin aiemmin joku tuolla mainitsi ei kannata väittää mitään ellei ole itse kokenut ilmiötä.

Vierailija
40/49 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta se on ja naiset laskee virtsan allensa..siitä keksitty hieno nimitys :DDDDDDD. Oikeesti kyllä muakin nolottais pissata sänkyyn!!!