Pissasin orgasmin aikana... hävettää
Tämä siis tapahtuu usein tuolla Satisfyerilla jos käytän sitä. Orgasmi on niin iso välillä että sen aikana ilmeisesti pidätyslihakset pettää ja tulee virtsat pihalle. Ongelmaksi muodostuu etten enää uskalla varmaan seksistä enää toisen kanssa nauttia jos vaarana on että lakanoihin ja patjaan jää läntti.
Ejakulaatiosta tuskin on kyse, sillä ulos tuleva neste on kellertävää eikä kirkasta ja kuivuessaan jää kyllä jälki. Se ei isommin haise kyllä pissalle samalla tavalla kuin normisti ja maistuu suolaiselle. En tosin muutoin ole virtsaa maistellut.
Mitä tälle voi tehdä? Muutoin ei ole virtsan karkailuongelmaa ja olen parikymppinen.
Kommentit (49)
Eiköhän se ole paljon nolompaa, kun mies ei anna naiselleen orgasmia. Turhakemies! Ja ei se qsurit ei ole pissaa. Mutta miesten tahto onkin vain alistaa ja saada nainen jälleen kerran häpeämään, Nauttiminen raukeasti kielletty! Ei muna suushun ja sitten, mitäs sieltä tirskahtaakaan.. vastavuoroinen(ko?) ihana tuotos(KO)?.
Miten joillekin on niin vaikea myöntää tämä asia, etteä squirtti on virtsaa? Orkun aikana pidätyskyky ei toimi ja lasket allesi. Näin yksinkertaista.
Ejakulaatio tosiaan tuntuu hyvin erilaiselta kuin virtsaaminen. Itse ejakuloin äärimmäisen kiihottuneena ja yleensä ovulaation lähellä, muulloin harvemmin. Orgasmi on silloin jotenkin kokonaisvaltaisempi ja kaikin puolin tyydyttävämpi, silloin jäädään paikoilleen keräilemään itseään kasaan. Vähän sotkuistahan se joskus on, mutta pyyhe vain alle, niin ei mene koko sänky, sohva jne. vaihtoon. Häpeä ei tee muuta kuin vähentää nautintoa.
No mutta tää ei silti selitä sitä että se tuntuu ihan eriltä kuin kuseminen. Mutta en nyt jaksa tästä väitellä sen enempää, kun ne ketä ei itse oo asiaa kokenu niin selkeesti vaan haluaa uskoa sen olevan kusta.
Vierailija kirjoitti:
Virtsa voi olla kirkasta ja hajutonta jos on juonut paljon ja vaikka olisi käynyt vessassa ennen seksiä ei tarkoita etteikö rakossa voisi olla vielä virtsaa.
Minulta leikattiin kysta virtsarakon suulta ja piti käydä niissä virtsanvirtauskokeissa ym. tutkimuksissa ja joka kerta oli jäännösvirtsaa 2 dl rakossa vaikka oli juuri pissalla käynyt.
Edellinen siis tähän.
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/naisen-ejakulaatio-totta-vai-tar…
Tossa selitetään ettei ole edes lähtöisin samasta paikasta kuin virtsa.
Ehdota kultaisia suihkuja seksiinne.
Minua ainakin kiihottaisi valtavasti naisen roiskautus, ihan sama olisiko se pissaa vai jotain muuta. Ei todellakaan kannata hävetä sitä että saa kunnolla! Ja myös pissaleikit kiihottavat monia, minua myös.
Virtsa voi olla kirkasta ja hajutonta jos on juonut paljon ja vaikka olisi käynyt vessassa ennen seksiä ei tarkoita etteikö rakossa voisi olla vielä virtsaa.
Minulta leikattiin kysta virtsarakon suulta ja piti käydä niissä virtsanvirtauskokeissa ym. tutkimuksissa ja joka kerta oli jäännösvirtsaa 2 dl rakossa vaikka oli juuri pissalla käynyt.