Pissasin orgasmin aikana... hävettää
Tämä siis tapahtuu usein tuolla Satisfyerilla jos käytän sitä. Orgasmi on niin iso välillä että sen aikana ilmeisesti pidätyslihakset pettää ja tulee virtsat pihalle. Ongelmaksi muodostuu etten enää uskalla varmaan seksistä enää toisen kanssa nauttia jos vaarana on että lakanoihin ja patjaan jää läntti.
Ejakulaatiosta tuskin on kyse, sillä ulos tuleva neste on kellertävää eikä kirkasta ja kuivuessaan jää kyllä jälki. Se ei isommin haise kyllä pissalle samalla tavalla kuin normisti ja maistuu suolaiselle. En tosin muutoin ole virtsaa maistellut.
Mitä tälle voi tehdä? Muutoin ei ole virtsan karkailuongelmaa ja olen parikymppinen.
Kommentit (49)
Onko kellään kokemusta tai neuvoja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt ainakin virtsaamassa ennen hommia.
No näin täytyy varmaan tehdä mutta onko tämä ollenkaan normaalia?
Ap
Pissalle ennen hommia ja laita pyyhe alle ettei tarvitse ruveta lakanan vaihtoon. Jos vähän lirahtaa niin ei maailma siihen kaatua. Ei toi kai harvinaista ole mistä tulee myytti "sqruittaamisesta". Gynelle kannattaisi varmaan mainita asiasta. Voihan olla että tarvitset lantiopohjan lihasten harjoitusohjelmaa.
Ihan normaalia. Se naisten "squirting" on juuri tuota. Tarkoittaa vaan, että saat todella hyvän orgasmin. Tottakai ennen seksiä vessassa käynti helpottaa asiaa :) Tsemppiä! Älä anna moisen asian hankaloittaa seksielämääsi.
Ja siis on normaalia! Tottakai ei kaikilla tapahdu, mutta on aika yleistä.
Todennäköisesti kuitenkin ejakuloit. Ejakulaation mukana voi suihkuta myös pieni määrä pissaa, koska se tulee samasta aukosta. Jos kyseessä olisi pelkkä pissa, haistaisit sen kyllä. Kirkaskin neste voi jättää lakanoihin läntin.
Vierailija kirjoitti:
Pissalle ennen hommia ja laita pyyhe alle ettei tarvitse ruveta lakanan vaihtoon. Jos vähän lirahtaa niin ei maailma siihen kaatua. Ei toi kai harvinaista ole mistä tulee myytti "sqruittaamisesta". Gynelle kannattaisi varmaan mainita asiasta. Voihan olla että tarvitset lantiopohjan lihasten harjoitusohjelmaa.
Välillä sitä vaan tulee aivan valtoimenaan etten pysty pysäyttämään sitä. Pyyhettä olen kokeillut itsekseni ja se ei riitä. En ole koskaan kyllä täydellä rakolla harrasta seksiä itsekseni tai toisen kanssa ja käyn kyllä pissalla jos yhtään on tunne että saattaisi olla pissahätä. Sitä nestettä tulee siis enemmän kuin voisi olettaa.
Mietin voiko olla mahdollista että kaikki ei ole pissaa kuitenkaan, sillä se ei haise vahvasti ikinä pissalle vaan lähinnä suolaiselle. Väri vaan kertoo että pakostihan siinä joukossa ainakin on virtsaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kuitenkin ejakuloit. Ejakulaation mukana voi suihkuta myös pieni määrä pissaa, koska se tulee samasta aukosta. Jos kyseessä olisi pelkkä pissa, haistaisit sen kyllä. Kirkaskin neste voi jättää lakanoihin läntin.
Se on kuule ihan virtsaa mitä sieltä tulee ja se on jo tutkittu. Tää koko "naisen ejakulointi" on miesten tekemä myytti, koska toivovat naisten tulevan samalla tavalla, kuin miesten. Se on kuitenkin valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuule ihan virtsaa mitä sieltä tulee ja se on jo tutkittu. Tää koko "naisen ejakulointi" on miesten tekemä myytti, koska toivovat naisten tulevan samalla tavalla, kuin miesten. Se on kuitenkin valetta.
Kyllä minä olen nimenomaan lukenut tutkimuksista että se ei ole virtsaa vaikka toki sitä voi siinä olla mukana ja miten sitten selität että näin tapahtuu vaikka olisi käynyt pissalla aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen nimenomaan lukenut tutkimuksista että se ei ole virtsaa vaikka toki sitä voi siinä olla mukana ja miten sitten selität että näin tapahtuu vaikka olisi käynyt pissalla aikaisemmin?
Onko ne tutkimuksia, jossa on kuvattu naisten rakko ennen ja jälkeen? Koska sellainen tutkimus on tehty, jossa nimenomaan on rakko kuvattu ennen ja jälkeen ja siinä todettiin, että se rakko tyhjentyy tuon "ejakuloinnin" jälkeen. Eli älä tule tänne kertomaan valheita :)
Virtsaamisen aikana rakko ei tyhjenny välttämättä täysin.
https://www.discovermagazine.com/the-sciences/proof-that-female-ejacula…
Teille, jotka väittää ejakuloinnin olevan jotain muuta, kuin virtsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tutkimuksia, jossa on kuvattu naisten rakko ennen ja jälkeen? Koska sellainen tutkimus on tehty, jossa nimenomaan on rakko kuvattu ennen ja jälkeen ja siinä todettiin, että se rakko tyhjentyy tuon "ejakuloinnin" jälkeen. Eli älä tule tänne kertomaan valheita :)
No mites sitten sen täysin värittömyys ja hajuttomuus? Virtsa ei ole normaalisti täysin kirkasta ja hajutonta.
Jotenkin tuttua. Heräsin kerran laivalla naisen vieressä kun tuskin lämpimän kusi suihkun reisilläni. No olin sen verran juovuksissa etten antanut asian häiritä vaan jatkoin unia. Tämä nyt ei liity aiheeseen mutta tuli mieleen. Ei tuo nainen kommentoinut asiaa aamulla tai syyttänyt minuakaan. Anteeksi siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites sitten sen täysin värittömyys ja hajuttomuus? Virtsa ei ole normaalisti täysin kirkasta ja hajutonta.
Et taida tietää virtsasta paljoa. Virtsa voi olla kirkasta ja hajutonta (itseasiassa se on hyvin normaalia). Henkilöt, jotka eivät syö mitään virtaa värjääviä ruokia/juomia/vitamiineja ja jotka juovat paljon vettä yleisemmin omaavat ihan kirkkaan virtsan, joka ei pahemmin haise. Myös kellertävä väri virtsaan tulee siitä, jos virsta on seissyt kauan rakossa. Kellertävä väri on yleisemmin henkilöillä, jotka juovat vähän vettä ja joilla on pitkät välit virtsaamisessa.
Naisen ejakulaatiosta on hyvinkin ristiriistaista tietoa olemassa eivätkä niistä oikein kumpikaan ole todistettavissa oikeiksi. Isoja tutkimuksia aiheesta ei ole jossa otanta on tarpeeksi iso ja että siitä olisi tehty esim. vertaisarviontia.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ejakulaatiosta on hyvinkin ristiriistaista tietoa olemassa eivätkä niistä oikein kumpikaan ole todistettavissa oikeiksi. Isoja tutkimuksia aiheesta ei ole jossa otanta on tarpeeksi iso ja että siitä olisi tehty esim. vertaisarviontia.
https://www.discovermagazine.com/the-sciences/proof-that-female-ejacula…
Tuossa on kyllä tehty parhain tutkimus asiasta. Ja se todistaa, että se on virtsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä on tuo yksi (tai jokunen, mistäs tuon tietää) kirjoittelija, jolle on jostain syystä ihan äärimmäisen tärkeää että se on sitä samaa pissaa kuin muukin. Joskus hän lainaa patologikaveriaan, joskus ei, mutta takuuvarmasti ilmaantuu paikalle, jos naisten ejakuloinnista puhutaan. Voi huoletta sivuuttaa, ei tuo mitään uutta keskusteluun.
Näin miehenä voin sinulle kuitenkin sanoa, että älä huoli äläkä varsinkaan stressaa. Omat havaintoni ovat ihan samanlaiset kuin sulla. Kun vaimolta tulee, niin joo, koostumus on selvästi erilainen kuin normaalipissan. Mukana on varmasti hieman virtsa-aineitakin, mutta aivan hajutonta se on, paitsi jos joskus sattumalta on vähänkään enemmän, sen kyllä huomaa. Itse koen tämän ainakin ihan kiihottavana ja toivottavana ilmiönä. Vaimolta ei kovin paljoa nykyään tule, joskus aikaisemmin roiskahteli enemmänkin niin että selkeästi tunsin sen lämpimän ruiskahduksen päälleni ja se oli kyllä aina huikean kiihottavaa. En tiedä johtuuko väheneminen säännöllisestä lantionpohjajumpasta, kyllä hän jumppaili silloinkin kun sitä enemmän tuli. Joka tapauksessa, tuli vähän tai paljon, niin ainakin minulle kyse on yksinomaan positiivisesta asiasta!
Käy nyt ainakin virtsaamassa ennen hommia.